Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θα αγοράζατε πολλά κυβικά σε τιμή ευκαιρίας;;!!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Θα αγοράζατε πολλά κυβικά σε τιμή ευκαιρίας;;!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 5 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    67
    199
    226
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos-lancia last edited by

      ολο και κατι παραπανω θα κοστιζε!!! απλα τωρα τελευταια ειναι παρα πολυ χαμηλες οι τιμες στα μεταχειρισμενα!!!!
      τωρα μπορει ο καθενας να βρει σε παρα πολυ καλη τιμη, αυτοκινητο 3ετιας, με λιγα χιλιομετρα και να το αγορασει κατω απο 6.000 χιλιαρικα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lokatzis last edited by

        Ο συμφορουμίτης σκεφτόταν να δώσει 7.500ευρώ για να πάρει το αυτοκίνητο μόνο για ΣΚ. Κοινώς θα πλήρωνε ασφάλεια, τέλη, service (αν ήθελε να είναι τυπικός στη συντήρηση) μία φορά τον χρόνο για να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο ελάχιστες φορές. Κάπου πήρε το μάτι μου ότι με το Clio κάνει τώρα 7.000χλμ τον χρόνο (και πληρώνει ασφάλεια, τέλη, service, βενζίνη, κτλ). Ερωτώ, μήπως τελικά του θα του έβγαινε φθηνότερα να έπαιρνε το Focus για καθημερινό αυτοκίνητο; Πολλοί ανέφεραν προηγουμένως ότι το ST δεν είναι ειδική κατασκευή (όπως το RS), οπότε υποθέτω - αφού δεν έχω ιδία άποψη - ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα ως καθημερινό.

        Α σενάριο: Clio (τέλη-ασφάλεια-ετήσιο service-βενζίνη για 6500χλμ) + Civic (τέλη-ασφάλεια-ετήσιο service-βενζίνη για 500χλμ)
        Β σενάριο: Civic (τέλη-ασφάλεια-ετήσιο service-βενζίνη για 7000χλμ)

        Εμένα γιατί μού φαίνεται το Β σενάριο πολύ καλύτερο από Α; Η έξτρα βενζίνη για 6.500χλμ, έστω +6lt/100km είναι 390lt, ήτοι γύρω στα 700 ευρώ (όσο το κόστος ασφάλειας+τελών του Clio). Τα service και στις δύο περιπτώσεις και για τα δύο αυτοκίνητα θα πρέπει να είναι ετήσια αφού δε θα καλύπτονται πολλά χιλιόμετρα.

        Υ.Γ.: Εγώ αγόρασα προ τετραμήνου ένα Type R. Σίγουρα δεν είναι η πιο φρόνιμη κίνηση σε μια τέτοια περίοδο αλλά δεν το έχω μετανοιώσει (προς το παρόν). Η βασική μας διαφορά είναι, βέβαια, ότι έχω δεν έχω υποχρεώσεις (βλ. οικογένεια). Το χρησιμοποιώ ως καθημερινό αυτοκίνητο με μια επιβάρυνση της τάξης των 3-4lt/100km σε σχέση με το Corolla που είχα συν διαφορά σε ασφάλεια και τέλη. Το αυτοκίνητο μια χαρά μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καθημερινό και δε βλέπω το λόγο να το είχα για τα ΣΚ και να κρατούσα το Corolla για καθημερινό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone last edited by

          Ο χρήστης cosneo έγραψε:

          Πάντως όποιος θέλει να πάρει καλό αυτοκίνητο πολλών κυβικών η ευκαιρία είναι ΤΩΡΑ !!!!!

          Να αρχισουμε ενα θεμα με τις πραγματικες ευκαιριες που υπαρχουν. Σχετικα με το φοκους δεν βλεπω γιατι ηταν ευκαιρια, 7.5κ για 5 χρονων αυτοκινητο σειρας αυτη ειναι η κανονικη του τιμη. Τωρα να μιλουσαμε για 335 ενταξει.

          Δεν νομίζω ότι κάτω από 'κανονικές' -προηγούμενων ετών- συνθήκες ένα ST θα κόστιζε ή και θα άξιζε να κοστίζει 7500€.

          Aπο τοτε εχουν περασει αρκετα χρονια και ως γνωστο οι τιμες μεταχειρισμενων ειναι προσφορα και ζητηση. Οταν ειχαν πουληθει τοσα πολλα αμαξια τα τελευταια χρονια και τωρα η ζητηση εχει μειωθει οι τιμες εχουν λογικα μειωθει. Παντως οι τιμες θα ανεβουν στο μελλον αφου οι χαμηλες πωλησεις τωρα θα μειωσουν και τα προς πωληση αμαξια μελλοντικα. Φυσικα εξαρταται και αν θα βγει η χωρα απο την κριση και μειωθει η φορολογια.

          Προφανως και ενα 1400 μπορει να κανει παραπανω απο ST στην αγορα μεταχειρισμενων αφου η ζητηση ειναι για μικρα αυτοκινητα αυτην την στιγμη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pg220 last edited by

            Το πρόβλημα αυτών των αυτοκινήτων δε νομίζω οτι είναι τόσο η ασφάλιση και τα τέλη όσο η ακριβή τιμή της βενζίνης.
            Και απόδειξη είναι το rx8 που ενώ έχει λιγότερα έξοδα συντήρησης είναι πολύ φτηνό σα μεταχειρησμένο γιατί καίει πολύ.
            Επομένως καθώς η βενζίνη δε νομίζω να πέσει ποτέ και η τιμή τους δε θα ανέβει στο μέλλον.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              toxotis last edited by

              σωστα τα λες.....το ειπα και εγω νωριτερα οι βενζινες ελενχονται βαζεις καθε πσκ τριαντα ευρω και γουσταρεις ταπα συνεχεια θα πηγαινεις?? ΜΙζα χαρα θα βγαινοθν οι βενζινες με 15 -20 λιτρα θα βγαζεις κανα 150+ χλμ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wannabe last edited by

                η βενζίνη είναι μικρό πρόβλημα συγκριτικά με το μείγμα τέλη-έκτακτες εισφορές-τεκμήριο.
                προσωπικά θεωρώ οτι έχει πολύ κάτω ακόμα και χωρίζω τις κατηγορίες των πωλητών σε αυτούς που έχουν πρόβλημα ρευστότητας και θα τα σκοτώσουν, και σε αυτούς που απλά δεν θα ανέχονται το χαράτσι και θα καταθέσουν πινακίδες με προοπτική να τα πουλήσουν χωρίς όμως να δίνουν πολύ χαμηλές τιμές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  Ας κάνει στο φινάλε ο υποψήφιος αγοραστής ένα κρας τεστ μεταξύ δύο επιλογών. Της Φώκιας των 2.500 κυβικών και ενός άλλου, πιο συμμαζεμένου. Ας υπολογιστούν με ακρίβεια οι διαφορές σε ετήσια βάση, αυτές που προέρχονται κατά κύριο λόγο από τέλη, ασφάλεια, κατανάλωση, σέρβις, και να ρωτήσει μετά την τσέπη του κατά πόσο το καπέλο που θα προκύψει τον πονάει ή όχι. Τζίζους δηλαδής, θα το κάνουμε διδακτορικό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kwsn_men last edited by

                    Αντίστοιχα αυτοκίνητα αλλά διαφορετικών κυβικών (ας πούμε 1800 και 2200) έχουν συνήθωςμ 3-5000 ευρώ διαφορά στην τιμή (υπέρ του μεγαλύτερου).

                    Αν υπολογίσεις πόσα χρόνια πρόκειται να κρατήσεις το αυτοκίνητο και σε πόσα χρόνια θα δώσεις σε πάγια τη διαφορά αυτή (και δε θα τα δώσεις και όλα μαζί αλλά σε κάποια μεγάλη σχετικά χρονική περίοδο), μάλλον συμφέρει.

                    Τώρα για τα τεκμήρια, έλεος... Εκτός αν το forum είναι γεμάτο υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους και γιατρούς ας πούμε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Είναι ευκαιρία για κάποιον που το σκεφτόταν από πλευράς τιμής αγοράς. Δηλαδή δεν είχε θέμα τεκμηρίου, συντήρησης κλπ και αυτό που τον ενοχλούσε ήταν η υπερτιμολόγηση και η παράλογη διατήρηση των τιμών των μτχ στην Ελλάδα. Πχ εγώ που ήδη έχω 2000 κυβικά που καίνε αρκετά θα πήγαινα εύκολα σε 2500-3000. Στην πράξη τα έξοδα για σε βενζίνη και συντήρηση είναι παρεμφερή και αλλάζει μόνο το ετήσιο σήμα αλλά θα είχα 'άλλο' αυτοκίνητο. Για μένα αξίζει (θα μου βρείτε μια σαν την δικιά μου τρίλιτρη και καθαρή σε τιμή ευκαιρίας;).
                      Κάποιος άλλος όμως που είχε τα 1200-1300 κυβικά του μπορεί λόγω της χαμηλής τιμής των πολλών κυβικών να του μπουν ιδέες. Όμως μπορεί να μην συνειδητοποιεί τις διαφορές και αν από 1200 πάει στα 3000 (με όσα αυτό συνεπάγεται) θα τον τσούξει πολύ περισσότερο και καλά θα κάνει να το υπολογίσει σωστά. Για αυτόν ίσως να μην αξίζει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wannabe last edited by

                        Πήγαινε σε 545 άμα είναι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                          Πήγαινε σε 545 άμα είναι...

                          Αν το λες αστεία καλά. Αν το προτείνεις μισοσοβαρά σου λέω όχι και δικαιολογώ. Μια 540 (545 στη γενιά μου δεν νομίζω να υπήρχε) είναι 8κύλινδρη άρα πιο βαριά και πλέον χωρίς κρεμαγιέρα αλλά επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια. Θα έχω περισσότερα φίλτρα (και μπουζί και εξατμίσεις και άλλα), περισσότερο βάρος γενικά και ειδικά εμπρός, χειρότερο τιμόνι και πολύ χειρότερη κατανάλωση. Και δεν αναφέρω καν για τεκμήριο, ασφάλειες και τέλη. Όχι, για μένα η τρίλιτρη είναι ο σωστός συνδυασμός. Αρκετά γρήγορη και ομοιογενής χωρίς πολλές θυσίες.
                          Για την Μ5 που πάντα θαυμάζω ισχύει το ότι αν και είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο δεν έχω την δυνατότητα να το χαρώ όπως της αξίζει. Βασικά ξέρω τις δυνατότητές μου και οριοθετώ τις αγορές και τα εφικτά όνειρά μου ανάλογα. Αυτό που προτείνω δηλαδή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            astanapan last edited by

                            Αναφερόμενος (κατοπιν εορτης) στον Govus:

                            Τα πάγια έξοδα για αυτοκίνητο βόλτας είναι πολλά, καίει πάρα πολύ και στην κατηγορία του πλεον δεν είναι και κατι το εξαιρετικό. Η δελεαστική τιμή εξισώνεται αυτόματα με τη ψυχολογικη επιβαρυνση γιατί για ενα μπανακι 100χλμ μακρυά θα καις ~25ε μονο στις βενζίνες αν θες να το χαρείς. Και θα θες. Επειδη θα περιμένεις ολη την εβδομάδα για το ΣΚ, θα ψάχνεις ευκαιρία να ξεπορτίσεις για να το ξεζουμίζεις. Παθώς και μαθώς.

                            Απο την άλλη, εχει το καλό μικρή μεταπωλητική χασουρα για γρήγορο. Ποσο να χασει απο 7.5Κ ; Ολα; Ε, αν δεν σου λειπουν, τοτε δεν εγινε κ κανενα μεγαλο κακο. Παραδίδεις πινακίδες, κ ξεμπερδεψες. Αυτό δρα καπως εξισορροπιστικά στο οικονομικό. Επίσης, αν η δουλεια είναι σχετικά κοντά και αξιοποιείς λιγο το γκαζι του, τότε το παίρνεις ως μοναδικό αυτοκίνητο ομως. Βέβαια και πάλι το ταμείον είναι πολύ μειον αλλά τουλαχιστον αποφευγεις το ψυχολογικό της υπόθεσης κ το φχαριστιέσαι καθημερινά με λιγοτερο κοστος απο το να ειχες 2 αυτοκίνητα. Πες οτι πληρωνεις ενα μεγάλο ποσο για την ευχαρίστησή σου, ποσο που όμως είναι ελεγχόμενο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wannabe last edited by

                              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                              Πήγαινε σε 545 άμα είναι...

                              Αν το λες αστεία καλά. Αν το προτείνεις μισοσοβαρά σου λέω όχι και δικαιολογώ. Μια 540 (545 στη γενιά μου δεν νομίζω να υπήρχε) είναι 8κύλινδρη άρα πιο βαριά και πλέον χωρίς κρεμαγιέρα αλλά επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια. Θα έχω περισσότερα φίλτρα (και μπουζί και εξατμίσεις και άλλα), περισσότερο βάρος γενικά και ειδικά εμπρός, χειρότερο τιμόνι και πολύ χειρότερη κατανάλωση. Και δεν αναφέρω καν για τεκμήριο, ασφάλειες και τέλη. Όχι, για μένα η τρίλιτρη είναι ο σωστός συνδυασμός. Αρκετά γρήγορη και ομοιογενής χωρίς πολλές θυσίες.
                              Για την Μ5 που πάντα θαυμάζω ισχύει το ότι αν και είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο δεν έχω την δυνατότητα να το χαρώ όπως της αξίζει. Βασικά ξέρω τις δυνατότητές μου και οριοθετώ τις αγορές και τα εφικτά όνειρά μου ανάλογα. Αυτό που προτείνω δηλαδή.

                              λάθος το 545, μπερδεύτηκα απο την Ε60 και το γεγονός οτι είναι 4,4 ο V8.
                              εγώ θεωρώ την ροπή το 75% της αξίας ενός κινητήρα, ειδικά για βαριά αυτοκίνητα. οπότε μόνο ο V8 έχει κάποια αξία να μπεις στο μπελά της αλλαγής και του αυξημένου κόστους απο φόρους για εμένα.
                              βασικά η Μ5 έχει μόνο αξία αλλά δύσκολα να βρεις κάποια μη λιωμένη.

                              στη πραγματικότητα το ιδανικό αυτοκίνητο για εσένα, με βάση αυτά που λες, είναι μια Ε90 335. αυτό καταλαβαίνω εγώ. (και πολύ θα ήθελα να έχω για να πω την αλήθεια)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chris-palas last edited by

                                Λοιπόν για να βάλουμε τα πραγματα στη θέση τους τα τεκμήρια εαν τα διαβάσει κανείς δεν είναι εκτός λογικής με δεδομένο το κυβισμό των αυτοκινήτων. Συνεπώς εαν κάποιος θέλει ενα 3λιτρο τι περιμένει να γίνει αποδεκτό ότι έχει δήλωση 6000ε το χρόνο?? μη τρελλαθούμε πια. Τα κάυσιμα για ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν έιναι τόσα κατ' έτος. Δυστυχώς αφού σα χώρα δεν αξιωθήκαμε τόσα χρόνια να φτιάξουμε ούτε μοτεράκι για φραπιεδέρα ή για να είμαι ακριβέστερος δεν ήθελαν να φτιάχνουμε, μη περιμένουμε να μας διευκολύνουν κιόλας για να έχουμε αυτοκίνηση γερμανικών προδιαγραφών.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Εντελώς λανθασμένη λογική. Μπορεί να έχεις 6λιτρο και να το κινείς 1 φορά το τρίμηνο. Το θέμα είναι να δικαιολογείς την αγορά (πόθεν έσχες). Όλα τα άλλα είναι της μπανανίας καμώματα. Καταθέτεις τις πινακίδες και τους διαολοστέλενις στην τελική!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wannabe last edited by

                                    την έκτακτη εισφορά δεν την βάζουν με βάση το τεκμήριο αλλά με βάση τα κυβικά. ομοίως τα τέλη. το τεκμήριο είναι απλά κερασάκι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coupeas last edited by

                                      Δεν υπολογίζουν ''Δια'' το γκαράζ με τις αράχνες του γιατί ειναι πεπεισμένοι ότι έχεις λεφτά για το πρατήριο.Τώρα πως το κρίνουν αυτό δεν ξέρω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chris-palas last edited by

                                        Πόθεν έσχες ουτως η άλλως υφίσταται από ένα ποσό και μετά για αγορά. Το τεκμήριο σε μια χώρα που όλοι ληστεύουν λειτουργεί με τη λογική ότι δε μπορεί να κοροιδεύει ο κάθε σατιμπάγκος που παίρνει επίδομα ανεργίας και κυκλοφορεί με μ3

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Τα τεκμήρια έτσι πως θα ξαναγίνουν δεν θα σε αφήνουν να έχεις καν 1400άρι 5ετίας αν δεν έχεις εισόδημα πάνω από το αφορολόγητο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestisren last edited by

                                            Βασικά να πω και γω μια γνώμη.
                                            Δεν νομίζω σε λίγο καιρό με αυξημένους φόρους,τεκμήρια διαβίωσης,κάυσιμα,ασφάλειες κλπ να συμφέρει τέτοιο πράγμα(βέβαια εξαρτάται και το εισόδημα του καθενός αν και με 45% στις μεγάλες κλίμακες δεν νομίζω και πάλι να μένουν πολλά χρήματα για κάποιον με οικογένεια,παιδιά και λοιπές υποχρεώσεις να αντέξει μακροπρόθεσμα την συντήρηση ενός οχήματος πολλών κυβικών πόσο μάλλον σ' έναν με μικρότερο εισόδημα).Νομίζω ότι μάλλον την ποσότητα αυτοκινήτων με πολλά κυβικα που βλέπουμε σήμερα θα την θυμόμαστε και θα κλαίμε σε μερικά χρόνια .Κατ' επέκταση και μ' αυτό ως δεδομένο παρά την εξαιρετικά προκλητική τιμή που έχει ένα αυτοκίνητο με πάνω από 2.0 λίτρα κινητήρα σημερα δεν πρέπει να επιλεγεί έναντι ενός μικρότερου.Νομίζω παιδιά το ζητούμενο είναι το αυτοκίνητο εκτός από μέσο απόλαυσης όπως φυσιολογικά θα έπρεπε να θεωρείτε σ' ένα forum σαν αυτό να ανταποκρίνεται και στην οικονομική δυνατότητα αλλά και να βοηθάει έναν άνθρωπο να ζήσει με τις υπηρεσίες που προσφέρει σαν εργαλείο κί όχι να γινόμαστε δούλοι ενός μηχανήματος απλά και μόνο για την ευχαρίστηση.Γι αυτό το λόγο καλό θα ήταν η επιλογή να ισοροπεί λίγο μεταξύ αναγκών - οικονομικών δυνατοτήτων και ζητουμένου (αυτή είναι η ταπεινή μου αποψη.τώρα βαράτε ελέυθερα )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 5 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr