Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Γιώργο, τουλάχιστον βγήκε και κάτι καλό. Έκανες τακτικά τον σταυρό σου!
χαχαχαχα... σωστο και αυτο... ηρθα πιο κοντα στον θεο με τοσες προσευχες! τουλαχιστον με τοσους σταυρους δεν ειχαμε τιποτα χειροτερο...
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Γιώργο, τουλάχιστον βγήκε και κάτι καλό. Έκανες τακτικά τον σταυρό σου!
χαχαχαχα... σωστο και αυτο... ηρθα πιο κοντα στον θεο με τοσες προσευχες! τουλαχιστον με τοσους σταυρους δεν ειχαμε τιποτα χειροτερο...
Την 1750 tbi γιατί την εχεις αποκλείσει;
Μονο το punto τον εγκατελειψε τον multiair. Οπου σε εκδοσεις abarth συνεχιζει και το φοραει και αυτο και το 500.
Επισης ολα τα μεγαλα μοντελα της fiat θα τον φορανε. Βλεπε 500χ.
Επισης τα ηλεκτρονικα ειναι bosch στην φιατ οπως και σχεδον σε ολους τους κατασκευαστες (φυσικα και δεν το θεωρω οτι καλυτερο επειδη ειναι bosch, αλλα τεσπα)... Οποτε να μην λεμε ανακριβειες απλα και μονο για να υποστηριξουμε αποψεις 25 ετων+
Ναι την χρονια που βγηκαν και αυτοι οι κινητηρες.
Οσο για το 500χ επειδη ημουν σημερα στη φιατ και το εβλεπα... Η τιμη του ειναι μια χαρα με βαση τα οσα προσφερει αυτο το αμαξι. Ειναι φοβερο, πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης και προσωπικα μ αρεσει και σχεδιαστικα.
Με αποσυρσεις, προσφορες κλπ η τιμη ειναι αρκετα χαμηλοτερη...
Παρε το και δεν θα μετανιωσεις. Καλυτερα βενζινη για εμενα αν δεν κανεις πολλα χμ το χρονο. Ειναι αξιοπιστο αμαξι, ευρυχωρο και σε πολυ καλες τιμες
Ως tjet μοτερ να ξερεις ειναι πολυ αξιοπιστο. Το συγξεκριμενο μοτερ δεν εχει βγαλει ζημιες, μονο θελει μαλακο ποδι γιατι ρουφαει. Αλλα αν το προσεχεις, θα δεις σχετικα καλα νουμερα... Μιλαμε παντα για εντος πολης, εκτος καιει σχετικα καλα.
Τα μπραβο βγηκαν γενικα πολυ καλα αμαξια, πολλοι ιδιοκτητες λενε οτι μεσα ειναι σαν καινουργια, οπως τα πηραν την πρωτη μερα, μονο το δερματινο τιμονι ηξερα οτι φθειρεται στην 5ετια-6ετια ως προβλημα ποιοτητας.
Το βρισκεις και σε πολυ καλα λεφτα, για εμενα αν βρεις ενα προσεγμενο και ατρακαριστο με τα σερβις ολα στην ωρα του, προχωρα και δεν θα το μετανιωσεις.
Οι ιταλοι σε αξιοπιστια εχουν ανεβει παρα πολυ τα τελευταια χρονια, οι δε γερμανοι εχουν πιασει πατο. Ειναι τα πιο αξιοπιστα απο ευρωπη τα ιταλικα ειναι η γνωμη μου και εχουν ανεβει και τα γαλλικα με τα πετρελαιοκινητα τους.
Το linea μηχανικα ως συνολο ηταν μια χαρα, μην ακουω κουταμαρες, φοραγε τα αξιοπιστα μοτερ t-jet & multijet και μηχανικα ηταν ολο απο grande punto. Μονο το σχεδιο ηταν πολυ συντηριτικο και σαν χωροι, πρακτικοτητα κλπ θα μπορουσε να ειναι και καλυτερο.
Το aegea ειναι πολυ ποιοτικο συμφωνα με οσα λενε μεσα (οπως και το νεο 500x) και σχεδιαστικα πολυ καλο σε σχεση με παλια sedan fiat. Πιστευω θα παει καλα και με μια καλη τιμουλα.
Ο χρήστης cac έγραψε:
Υπάρχει διαφορα στις διαστασεις των δύο εκδόσεων city και cross του 500χ?
Οχι, μονο οτι το ενα ειναι πιο υπερυψωμενο το κρος και με διαφορετικους προφυλακτηρες σε σχεση με την πιο 'πολιτισμενη' εκδοση city
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
Έκαψα 2 λίτρα λάδι σε 9 μήνες χρήσης με 5.500 χλμ. !!! Γιατί;;:
Fiat Grande Punto sporting 1,4 95hp (starjet) του 2009 με 50.000 χλμ. Λάδια selenia 10w-40.
Θα γίνει αλλαγή τέλος βδομάδας. Είναι καλή ιδέα να συμπληρώσω 1 λίτρο 5w-40 που έχω περίσσευμα;;:
Η φιατ προτεινει για αυτο το μοτερ 5/40!!!!!
Εμενα 120000χμ και 10/40 που βαζω, δεν καιει γραμμαριο. Και ξεσκισμα. Απλα φυγε απο selenia, ειναι νερο...
Οσο για την αλφα, να πας... Αφηστε τον ggab να λεει, στα 10 του ποστ, τα 12 κραζουν τα φιατ. Μια χαρα αξιοπιστα αμαξια ειναι.
Fiat grande punto 1,4 μεταχειρισμενο με 120000χμ με τα μαμα αμορτισερ... Οπως μου ειπαν στην φιατ.
Δεν κοπαναει ουτε πλεει το αμαξι, εχει ψωμι ακομα η αναρτηση...
Νομιζω κοιτωντας μονο τις πωλησεις των τελευταιων ετων, θα δεις οτι κυριαρχει το παντα στην κατηγορια του... Κανε τα και τα δυο ενα τεστ, να δεις ποιο σε ευχαροστει περισσοτερο.