Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά Alfa 159 εν έτη 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά Alfa 159 εν έτη 2016
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    19
    2623
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kapami last edited by

      Ψάχνω λεπτομέρειες για την 159 σε μεταχειρισμένο. Το αυτοκίνητο είναι για τον πατέρα μου, εφ'όσον αποφάσισα να μείνω με το τωρινό μου αμάξι μέχρι νεωτέρας. Προφανώς θα παίρνω κι εγώ την Alfa σε κανένα ταξίδι, αλλά δεν θα είναι δικιά μου γενικά. Δεν περιμένω να κάνει και πολλά χιλιόμετρα το χρόνο, άντε να γράφει 7-8.000 το πολύ. Καλύτερα δηλαδή, γιατί είμαι προετοιμασμένος να καίει τον άμπακο από βενζίνη. Όμως το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελούσε εδώ και χρόνια έρωτα και ήρθε ο καιρός να το καπαρώσουμε και να το κρατήσουμε επ άπειρο σε ένα γκαράζ άμα λάχει γιατί μας αρέσει και στους δύο ανέκαθεν.

      Πάμε στο ψωμί της υπόθεσης:

      Οι κινητήρες που παίζουν είναι ο 1.8 της Opel και ο 1.9JTS και οι διαφορές ανάμεσα σε χρονολογίες είναι προ-2008 και μετά-2008 αν δεν κάνω λάθος, όπου έγινε κάποια ανανέωση (ελάφρυνση ανάρτησης νομίζω;). Δεν ξέρω καν πως θα καταλάβω αν το μοντέλο είναι το facelift ή όχι. Επίσης δεν ξέρω αν έχουν διαφορά σε τέλη-ασφάλεια.

      Τα διαθέσιμα χρήματα είναι 8000, στα οποία υπάρχουν αρκετά μοντέλα στην αγορά, και πιθανώς να παζαρεύονται σε αυτά και οι πιο ακριβές που πωλούνται στα 9+ χιλιάρικα.

      Γνώμες ευπρόσδεκτες στο τι να προσέξω στο μετάχειρο, τι σημαντικές διαφορές εξοπλισμού υπάρχουν, αν κάποια συγκεκριμένη χρονολογία και μετά αξίζει περισσότερο λόγω ανανέωσης κλπ, να με κράξετε για τον Χ λόγο επειδή σας τη σπάω εδώ μέσα ή οτιδήποτε άλλο

      Αυτό που έχω σκεφτεί είναι ότι θα προτιμήσω να μην έχει πάνω από 17άρες ζάντες για α) άνεση β) να μη κοστίζουν τα λάστιχα όσο η συντήρηση της επόμενης 5ετίας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kapami last edited by

        Ψάχνω λεπτομέρειες για την 159 σε μεταχειρισμένο. Το αυτοκίνητο είναι για τον πατέρα μου, εφ'όσον αποφάσισα να μείνω με το τωρινό μου αμάξι μέχρι νεωτέρας. Προφανώς θα παίρνω κι εγώ την Alfa σε κανένα ταξίδι, αλλά δεν θα είναι δικιά μου γενικά. Δεν περιμένω να κάνει και πολλά χιλιόμετρα το χρόνο, άντε να γράφει 7-8.000 το πολύ. Καλύτερα δηλαδή, γιατί είμαι προετοιμασμένος να καίει τον άμπακο από βενζίνη. Όμως το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελούσε εδώ και χρόνια έρωτα και ήρθε ο καιρός να το καπαρώσουμε και να το κρατήσουμε επ άπειρο σε ένα γκαράζ άμα λάχει γιατί μας αρέσει και στους δύο ανέκαθεν.

        Πάμε στο ψωμί της υπόθεσης:

        Οι κινητήρες που παίζουν είναι ο 1.8 της Opel και ο 1.9JTS και οι διαφορές ανάμεσα σε χρονολογίες είναι προ-2008 και μετά-2008 αν δεν κάνω λάθος, όπου έγινε κάποια ανανέωση (ελάφρυνση ανάρτησης νομίζω;). Δεν ξέρω καν πως θα καταλάβω αν το μοντέλο είναι το facelift ή όχι. Επίσης δεν ξέρω αν έχουν διαφορά σε τέλη-ασφάλεια.

        Τα διαθέσιμα χρήματα είναι 8000, στα οποία υπάρχουν αρκετά μοντέλα στην αγορά, και πιθανώς να παζαρεύονται σε αυτά και οι πιο ακριβές που πωλούνται στα 9+ χιλιάρικα.

        Γνώμες ευπρόσδεκτες στο τι να προσέξω στο μετάχειρο, τι σημαντικές διαφορές εξοπλισμού υπάρχουν, αν κάποια συγκεκριμένη χρονολογία και μετά αξίζει περισσότερο λόγω ανανέωσης κλπ, να με κράξετε για τον Χ λόγο επειδή σας τη σπάω εδώ μέσα ή οτιδήποτε άλλο

        Αυτό που έχω σκεφτεί είναι ότι θα προτιμήσω να μην έχει πάνω από 17άρες ζάντες για α) άνεση β) να μη κοστίζουν τα λάστιχα όσο η συντήρηση της επόμενης 5ετίας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kapami last edited by

          Ψάχνω λεπτομέρειες για την 159 σε μεταχειρισμένο. Το αυτοκίνητο είναι για τον πατέρα μου, εφ'όσον αποφάσισα να μείνω με το τωρινό μου αμάξι μέχρι νεωτέρας. Προφανώς θα παίρνω κι εγώ την Alfa σε κανένα ταξίδι, αλλά δεν θα είναι δικιά μου γενικά. Δεν περιμένω να κάνει και πολλά χιλιόμετρα το χρόνο, άντε να γράφει 7-8.000 το πολύ. Καλύτερα δηλαδή, γιατί είμαι προετοιμασμένος να καίει τον άμπακο από βενζίνη. Όμως το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελούσε εδώ και χρόνια έρωτα και ήρθε ο καιρός να το καπαρώσουμε και να το κρατήσουμε επ άπειρο σε ένα γκαράζ άμα λάχει γιατί μας αρέσει και στους δύο ανέκαθεν.

          Πάμε στο ψωμί της υπόθεσης:

          Οι κινητήρες που παίζουν είναι ο 1.8 της Opel και ο 1.9JTS και οι διαφορές ανάμεσα σε χρονολογίες είναι προ-2008 και μετά-2008 αν δεν κάνω λάθος, όπου έγινε κάποια ανανέωση (ελάφρυνση ανάρτησης νομίζω;). Δεν ξέρω καν πως θα καταλάβω αν το μοντέλο είναι το facelift ή όχι. Επίσης δεν ξέρω αν έχουν διαφορά σε τέλη-ασφάλεια.

          Τα διαθέσιμα χρήματα είναι 8000, στα οποία υπάρχουν αρκετά μοντέλα στην αγορά, και πιθανώς να παζαρεύονται σε αυτά και οι πιο ακριβές που πωλούνται στα 9+ χιλιάρικα.

          Γνώμες ευπρόσδεκτες στο τι να προσέξω στο μετάχειρο, τι σημαντικές διαφορές εξοπλισμού υπάρχουν, αν κάποια συγκεκριμένη χρονολογία και μετά αξίζει περισσότερο λόγω ανανέωσης κλπ, να με κράξετε για τον Χ λόγο επειδή σας τη σπάω εδώ μέσα ή οτιδήποτε άλλο

          Αυτό που έχω σκεφτεί είναι ότι θα προτιμήσω να μην έχει πάνω από 17άρες ζάντες για α) άνεση β) να μη κοστίζουν τα λάστιχα όσο η συντήρηση της επόμενης 5ετίας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nonos last edited by

            Αυστηρα 1.9 κατα την αποψη μου. Παντως με μια τετοια 1.8 look Ti 200αρισα ανετα, αυτη ομως ηταν η 'ελαφρωμενη' οχι απο τις πρωτες. Τα τελη της 1.9 ειναι νομιζω στο 300-350αρι δεν πιανεται για 2λιτρο και οντως εχει τσιμπημενη καταναλωση αλλα θα κανει χιλιομετρα λιγα και ταξιδιων απ οτι καταλαβαινω οποτε θα σαι οκ. Απο προβληματα οσο ηταν αμαξι που το ειχε κοσμος εδω δε θυμαμαι τιποτα να γραφεται (εκτος απο εναν κακομοιρο που ταλαιπωριοταν απειρα με μια 2.2 sportwagon).Γραψου και στο alfisti να δεις τι λενε. Ο Διας κατι σου εγραψε στο θεμα της Alfa Romeo. Επισης να πας σε εκδοση με τα χειριστηρια στο τιμονι (δε θυμαμαι ονομασια). Τα χρηματα που δινεις ειναι καλο budget, θα βρεις εστω με λιγη υπομονη. Αισθητικα πανεμορφο αμαξι μεσα-εξω, ακομα τις χαζευω στο δρομο

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              ggab last edited by

              βάλε στα υπόψην την αυξημένη κατανάλωση(το γνωρίζεις) και το κόστος συντήρησης,όπου βαράνε στο ψαχνό.Αν δείτε φρεσκοπλυμμένο μοτέρ=εξωτερικές διαρροές,έχουν ενα θεματάκι....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kapami last edited by

                Ναι τα αυξημένα κόστη γενικά έχουν υπολογιστεί. Ευτυχώς υπάρχουν φθηνά συνεργεία για τις Alfa και δεν υπάρχει ανάγκη αντιπροσωπείας. Με τόσα λίγα χλμ το χρόνο δε θα είναι δύσκολο να συντηρηθεί (λογικά) αν αγοραστεί αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα όπως να καίει/διαρρέει λάδι και τέτοια όμορφα. Εκεί είναι το δύσκολο κομμάτι βασικά, να σιγουρέψεις κατά το δυνατόν ότι δεν αγοράζεις σκισμένο όχημα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elvet
                  elvet last edited by

                  Επειδή έψαχνα πρόσφατα για 159,
                  To facelift έγινε το 2008, δηλαδή τα πρώτα μοντέλα βγήκαν μετά τον Απρίλιο του 2008. Εξωτερικά, δεν μπορείς να καταλάβεις αλλαγές, αλλά το αυτοκίνητο ελάφρυνε, βελτιώθηκαν κάποια ηλεκτρικά θεματάκια και προστέθηκαν περισσότεροι κινητήρες. Υπάρχουν 3 σημεία που μπορεί να καταλάβεις τα fecelifted μοντέλα. 1. το πίσω κάθισμα, το οποίο πριν το f/l έμοιαζε σαν 2 πολυθρόνες, ενώ μετά έγινε πιο απλό σε πιο 'τριθέσια' διάταξη 2. στα χειριστήρια κλιματισμού, προ f/l υπάρχει κουμπί ΜΟΝΟ το οποίο αντικαταστάθηκε από το OFF στα f/l. 3. Αλλη γραμματαοσειρά στα όργανα, περισσότερο 'πλάγια'τα γράμματα και οι αριθμοί στο f/l. Εάν δεις τα 3 αυτά σε αγγελίες, ειδικά το κάθισμα θα το καταλάβεις αμέσως

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dardo last edited by

                    1.9 έχουν βγει και facelift. Τέλη 1.8 και 1.9 πληρώνουν τα ίδια. η 1.9 είναι πιο γρήγορη και έχει 6άρι. Η 5η της 1.8 είναι παρόμοια με την 6η της 1.9, και αυτό κάνει την 1.9 ακόμα πιο νευρική, αλλά καίει περισσότερο. Η 1.8 έχει ιμάντα χρονισμού, η 1.9 καδένα. Στη facelift ανοίγει το πορτ μπαγκάζ πατώντας το πίσω σήμα. Επίσης η facelift στα ασημένια δαχτυλίδια περιμετρικά του ταχυμέτρου και του στροφόμετρου έχει κάποιες διακοσμητικές τελίτσες. Εγώ θα έπαιρνα 1.9 για την περισσότερη δύναμη, το 6άρι κιβώτιο και την καδένα. Νομίζω κάνει και πιο ωραίο ήχο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kapami last edited by

                      Ωραίοι! Ευχαριστώ για τις λεπτομέρειες, μπορεί να μη κατάφερνα να τις συγκεντρώσω αλλού. Με βοηθήσατε πολύ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        stormold last edited by

                        Δεν ξέρω αν αφορά όλες τις 159 (1800cc) αλλά έχει μία ένας συνάδελφός μου (με πολλά χιλιόμετρα, καινούριο το είχε πάρει) και διαρκώς του βγάζει προβλήματα. Από τότε που τον ξέρω συνέχεια μέσα σε φόρουμς της Alfa είναι και ψάχνεται.
                        Κυρίως ηλεκτρονικά προβλήματα (όλα τα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά, έχουν καεί τουλάχιστον μία φορά), με αποκορύφωμα να του καίγονται πλακέτες και να ψάχνει κάθε τρεις και λίγο στο ίντερνετ για τσιπάκια, πλακέτες, εκδόσεις πλακετών κλπ...κλπ...

                        Έχει πολύ πλάκα ο τύπος γιατί έχει βρει και μία μάντρα με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και πάει και αγοράζει πλακέτες κλπ...κλπ... και προσπαθεί μετά σε ένα εργαστήριο ηλεκτρονικών να τις ελέγξει ή και να τις 'πειράξει' (κολλητήρια κλπ...) ώστε να τις ταιριάξει στο αυτοκίνητο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kapami last edited by

                          Τραγικό αλλά το χω κατά νου κι αυτό σαν ενδεχόμενο. Έχω αποφασίσει ότι εκτός από συνεργείο το αμάξι θα περάσει και από ηλεκτρολογικό έλεγχο σε εξειδικευμένο ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων. Δε ρισκάρω να πάρω αμάξι με καμιά διαρροή ρεύματος σε εγκέφαλο/ηλεκτρικά, γιατί έχω δει τέτοιο έργο στο παρελθόν και δεν ήταν καθόλου ευχάριστο (η μπαταρία να αδειάζει κάθε 5 μέρες και να θέλει αλλαγή ο εγκέφαλος με ένα αστρολογικό κόστος σε σύγκριση με την αξία του αυτοκινήτου).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            ggab last edited by

                            Ο χρήστης kapami έγραψε:
                            Τραγικό αλλά το χω κατά νου κι αυτό σαν ενδεχόμενο. Έχω αποφασίσει ότι εκτός από συνεργείο το αμάξι θα περάσει και από ηλεκτρολογικό έλεγχο σε εξειδικευμένο ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων. Δε ρισκάρω να πάρω αμάξι με καμιά διαρροή ρεύματος σε εγκέφαλο/ηλεκτρικά, γιατί έχω δει τέτοιο έργο στο παρελθόν και δεν ήταν καθόλου ευχάριστο (η μπαταρία να αδειάζει κάθε 5 μέρες και να θέλει αλλαγή ο εγκέφαλος με ένα αστρολογικό κόστος σε σύγκριση με την αξία του αυτοκινήτου).

                            Εξαιρετικα δυσκολο να βρεις ηλεκτρονικες δυσλειτουργιες,αλλωστε σημερα δουλευει,αυριο λεει το ποιημα!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kapami last edited by

                              Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                              Τραγικό αλλά το χω κατά νου κι αυτό σαν ενδεχόμενο. Έχω αποφασίσει ότι εκτός από συνεργείο το αμάξι θα περάσει και από ηλεκτρολογικό έλεγχο σε εξειδικευμένο ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων. Δε ρισκάρω να πάρω αμάξι με καμιά διαρροή ρεύματος σε εγκέφαλο/ηλεκτρικά, γιατί έχω δει τέτοιο έργο στο παρελθόν και δεν ήταν καθόλου ευχάριστο (η μπαταρία να αδειάζει κάθε 5 μέρες και να θέλει αλλαγή ο εγκέφαλος με ένα αστρολογικό κόστος σε σύγκριση με την αξία του αυτοκινήτου).

                              Εξαιρετικα δυσκολο να βρεις ηλεκτρονικες δυσλειτουργιες,αλλωστε σημερα δουλευει,αυριο λεει το ποιημα!!!

                              Τουλάχιστον να μην έχει κάτι μετρήσιμο εξ'αρχής και χτυπάω το κεφάλι μου μετά!
                              Καλύτερα να φάει ένα 60ρι ο ηλεκτρολόγος για προληπτικό έλεγχο μήπως βρει πως καίει ένα υποσταθμό της ΔΕΗ ο εγκέφαλος/ τα παράθυρα/ το ηχοσύστημα, παρά να το πάρω και το επόμενο πρωί να χει μείνει από μπαταρία (ξαναλέω, έχει συμβεί ακριβώς αυτό!)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dardo last edited by

                                Συχνό πρόβλημα στις 159 είναι χαλασμένοι γρύλοι παραθύρων.
                                Επίσης αν πάτε για 1.9 να ελέγξετε την καδένα χρονισμού αν έχει χαλαρώσει. Ενώ στις περισσότερες αντέχουν 200.000 χλμ. έχω ακούσει για 2-3 περιπτώσεις που χρειάστηκαν αλλαγή στις 100.000 χλμ. περίπου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kapami last edited by

                                  Ευχαριστώ για το τιπ. Δυστυχώς απ όσα αμάξια είδα μέχρι τώρα, διαπιστώνω ότι οι οδηγοί Alfa (ή ίσως γενικά οι έλληνες οδηγοί;) είναι εν γένει λίγο.. θερμόαιμοι. Ο άλλος έβαλε το αμάξι μπροστά και το μάρσαρε στον κόφτη κρύο για να μου δείξει ότι ο κινητήρας δουλεύει 'ξυράφι'. Φανταστείτε πως το χει οδηγήσει. Με κάτι τέτοια κόβω λάσπη αμέσως. Αυτοκίνητα απρόσεκτα, βρώμικα, γεμάτα γρατσουνιές Απογοητευτική κατάσταση, αλλά θα το ψάξω μέχρι να βρω κάτι καλό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Θελει υπομονη και χρονο γενικως το μεταχειρισμενο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elvet
                                      elvet last edited by

                                      Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                      Θελει υπομονη και χρονο γενικως το μεταχειρισμενο.

                                      ...και τύχη!. έψαχνα 3 μήνες στη Γερμανία και βρήκα δίπλα στη δουλειά μου κατά λάθος!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        To αμαξι παντως που ανεφερα παραπανω (1.8 ti 2010) δοθηκε ακριβως στη 5ετια με 58.000km με μονο προβλεπομενη συντηρηση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgos-lancia last edited by

                                          Την 1750 tbi γιατί την εχεις αποκλείσει;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kapami last edited by

                                            Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
                                            Την 1750 tbi γιατί την εχεις αποκλείσει;

                                            Γιατί δυστυχώς δεν υπάρχει TBI σε αυτό το budget και γιατί δεν χρειάζομαι τόσα πολλά άλογα για να δώσω τα έξτρα χρήματα, μιας και τα 165 της 1.9 είναι αρκετά. Άσε που η TBI έχει τον παράγοντα τούρμπο μέσα που είναι + κάμποσα έξτρα components που προσθέτουν στατιστικά πιθανότητες να κοστίσει ο κούκος αηδόνι αν βγάλει κάποια ζημιά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr