Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 213
    • 214
    • 215
    • 216
    • 217
    • 270
    • 271
    • 215 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5412
    71444
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      astronautis last edited by

      Χαιρετώ την παρέα της Fiat. Θα ήθελα από όποιους έχουν σχετική εμπειρία, μια γνώμη σε σχέση με αυτό: Fiat Bravo T-JET 120HP 2008.

      Ειδικά στο θέμα της αξιοπιστίας: έχουν αναφερθεί προβλήματα από τον συγκεκριμένο κινητήρα? Και γενικότερα για τα Bravo?
      Προσωπικά εχω ανδρωθεί με τις αρχές και αξίες της Άπω Ανατολής και δεν ακουμπάω εύκολα σε Γαλλο - Ιταλικα... έλα όμως που μου μπαίνουν σκέψεις...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        ggab last edited by

        Ο χρήστης astronautis έγραψε:
        Χαιρετώ την παρέα της Fiat. Θα ήθελα από όποιους έχουν σχετική εμπειρία, μια γνώμη σε σχέση με αυτό: Fiat Bravo T-JET 120HP 2008.

        Ειδικά στο θέμα της αξιοπιστίας: έχουν αναφερθεί προβλήματα από τον συγκεκριμένο κινητήρα? Και γενικότερα για τα Bravo?
        Προσωπικά εχω ανδρωθεί με τις αρχές και αξίες της Άπω Ανατολής και δεν ακουμπάω εύκολα σε Γαλλο - Ιταλικα... έλα όμως που μου μπαίνουν σκέψεις...

        είναι απροβλημάτιστος κινητήρας γενικά.........απλά ''πίνει'' πολλή βενζίνη!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panosft last edited by

          Ο χρήστης astronautis έγραψε:
          Χαιρετώ την παρέα της Fiat. Θα ήθελα από όποιους έχουν σχετική εμπειρία, μια γνώμη σε σχέση με αυτό: Fiat Bravo T-JET 120HP 2008.

          Ειδικά στο θέμα της αξιοπιστίας: έχουν αναφερθεί προβλήματα από τον συγκεκριμένο κινητήρα? Και γενικότερα για τα Bravo?
          Προσωπικά εχω ανδρωθεί με τις αρχές και αξίες της Άπω Ανατολής και δεν ακουμπάω εύκολα σε Γαλλο - Ιταλικα... έλα όμως που μου μπαίνουν σκέψεις...

          Θες να αλλαξοπιστήσεις Εδώ μέσα και σε άλλα φόρουμς διαβάζω καλά λόγια...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giorgos-lancia last edited by

            Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
            Έκαψα 2 λίτρα λάδι σε 9 μήνες χρήσης με 5.500 χλμ. !!! Γιατί;;:
            Fiat Grande Punto sporting 1,4 95hp (starjet) του 2009 με 50.000 χλμ. Λάδια selenia 10w-40.
            Θα γίνει αλλαγή τέλος βδομάδας. Είναι καλή ιδέα να συμπληρώσω 1 λίτρο 5w-40 που έχω περίσσευμα;;:

            Η φιατ προτεινει για αυτο το μοτερ 5/40!!!!!
            Εμενα 120000χμ και 10/40 που βαζω, δεν καιει γραμμαριο. Και ξεσκισμα. Απλα φυγε απο selenia, ειναι νερο...
            Οσο για την αλφα, να πας... Αφηστε τον ggab να λεει, στα 10 του ποστ, τα 12 κραζουν τα φιατ. Μια χαρα αξιοπιστα αμαξια ειναι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgos-lancia last edited by

              Ο χρήστης cac έγραψε:
              Υπάρχει διαφορα στις διαστασεις των δύο εκδόσεων city και cross του 500χ?

              Οχι, μονο οτι το ενα ειναι πιο υπερυψωμενο το κρος και με διαφορετικους προφυλακτηρες σε σχεση με την πιο 'πολιτισμενη' εκδοση city

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:

                Έκαψα 2 λίτρα λάδι σε 9 μήνες χρήσης με 5.500 χλμ. !!! Γιατί;;:
                Fiat Grande Punto sporting 1,4 95hp (starjet) του 2009 με 50.000 χλμ. Λάδια selenia 10w-40.
                Θα γίνει αλλαγή τέλος βδομάδας. Είναι καλή ιδέα να συμπληρώσω 1 λίτρο 5w-40 που έχω περίσσευμα;;:

                Η φιατ προτεινει για αυτο το μοτερ 5/40!!!!!
                Εμενα 120000χμ και 10/40 που βαζω, δεν καιει γραμμαριο. Και ξεσκισμα. Απλα φυγε απο selenia, ειναι νερο...
                Οσο για την αλφα, να πας... Αφηστε τον ggab να λεει, στα 10 του ποστ, τα 12 κραζουν τα φιατ. Μια χαρα αξιοπιστα αμαξια ειναι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  astronautis last edited by

                  Ο χρήστης panosft έγραψε:

                  Χαιρετώ την παρέα της Fiat. Θα ήθελα από όποιους έχουν σχετική εμπειρία, μια γνώμη σε σχέση με αυτό: Fiat Bravo T-JET 120HP 2008.

                  Ειδικά στο θέμα της αξιοπιστίας: έχουν αναφερθεί προβλήματα από τον συγκεκριμένο κινητήρα? Και γενικότερα για τα Bravo?
                  Προσωπικά εχω ανδρωθεί με τις αρχές και αξίες της Άπω Ανατολής και δεν ακουμπάω εύκολα σε Γαλλο - Ιταλικα... έλα όμως που μου μπαίνουν σκέψεις...

                  Θες να αλλαξοπιστήσεις Εδώ μέσα και σε άλλα φόρουμς διαβάζω καλά λόγια...

                  Με τρώει ο κώλος μου μάλλον... Η αλήθεια είναι ότι μετά από 4 αμάξια Hyundai / Toyota θέλω να δοκιμάσω κάτι άλλο ρε παιδί μου. Το Ατος που έχω τώρα δεν γίνεται να χαλάσει με τίποτα. Προχτές νομιζα ότι έχανε παραφλού αλλά τελικά ήταν μαλ**ια δικιά μου.

                  Τώρα για την αλλαξοπιστία: εδώ ακομη και ο GGAB μου έδωσε ευλογία... λέει ότι ειναι απροβλημάτιστα, τι να κάνω?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    Εγω δεν εχω εμπειρια απο αυτο το μοτερ,αλλα δεν εχω ακουσει τιποτα περαν της καταναλωσης.....
                    Αν μου ελεγες για το προηγουμενο μοντελο θα σου ξετυλιγα τον παπυρο μου,με τα προβληματα που βιωσα(απειρα).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giorgos-lancia last edited by

                      Ως tjet μοτερ να ξερεις ειναι πολυ αξιοπιστο. Το συγξεκριμενο μοτερ δεν εχει βγαλει ζημιες, μονο θελει μαλακο ποδι γιατι ρουφαει. Αλλα αν το προσεχεις, θα δεις σχετικα καλα νουμερα... Μιλαμε παντα για εντος πολης, εκτος καιει σχετικα καλα.
                      Τα μπραβο βγηκαν γενικα πολυ καλα αμαξια, πολλοι ιδιοκτητες λενε οτι μεσα ειναι σαν καινουργια, οπως τα πηραν την πρωτη μερα, μονο το δερματινο τιμονι ηξερα οτι φθειρεται στην 5ετια-6ετια ως προβλημα ποιοτητας.

                      Το βρισκεις και σε πολυ καλα λεφτα, για εμενα αν βρεις ενα προσεγμενο και ατρακαριστο με τα σερβις ολα στην ωρα του, προχωρα και δεν θα το μετανιωσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        astronautis last edited by

                        Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
                        Ως tjet μοτερ να ξερεις ειναι πολυ αξιοπιστο. Το συγξεκριμενο μοτερ δεν εχει βγαλει ζημιες, μονο θελει μαλακο ποδι γιατι ρουφαει. Αλλα αν το προσεχεις, θα δεις σχετικα καλα νουμερα... Μιλαμε παντα για εντος πολης, εκτος καιει σχετικα καλα.
                        Τα μπραβο βγηκαν γενικα πολυ καλα αμαξια, πολλοι ιδιοκτητες λενε οτι μεσα ειναι σαν καινουργια, οπως τα πηραν την πρωτη μερα, μονο το δερματινο τιμονι ηξερα οτι φθειρεται στην 5ετια-6ετια ως προβλημα ποιοτητας.

                        Το βρισκεις και σε πολυ καλα λεφτα, για εμενα αν βρεις ενα προσεγμενο και ατρακαριστο με τα σερβις ολα στην ωρα του, προχωρα και δεν θα το μετανιωσεις.

                        Για εντός πόλης έχω το Atos!

                        Το θέμα είναι ότι με έχει κουράσει στο ταξίδι για Θεσσαλονίκη. Παλιά δεν είχα πρόβλημα αλλά τώρα μάλλον τα χρόνια έχουν αρχίσει να φαίνονται . Επομένως το Bravo - αν καταλήξω εκεί - θα είναι για εκτός.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          Ο χρήστης astronautis έγραψε:

                          Ως tjet μοτερ να ξερεις ειναι πολυ αξιοπιστο. Το συγξεκριμενο μοτερ δεν εχει βγαλει ζημιες, μονο θελει μαλακο ποδι γιατι ρουφαει. Αλλα αν το προσεχεις, θα δεις σχετικα καλα νουμερα... Μιλαμε παντα για εντος πολης, εκτος καιει σχετικα καλα.
                          Τα μπραβο βγηκαν γενικα πολυ καλα αμαξια, πολλοι ιδιοκτητες λενε οτι μεσα ειναι σαν καινουργια, οπως τα πηραν την πρωτη μερα, μονο το δερματινο τιμονι ηξερα οτι φθειρεται στην 5ετια-6ετια ως προβλημα ποιοτητας.

                          Το βρισκεις και σε πολυ καλα λεφτα, για εμενα αν βρεις ενα προσεγμενο και ατρακαριστο με τα σερβις ολα στην ωρα του, προχωρα και δεν θα το μετανιωσεις.

                          Για εντός πόλης έχω το Atos!

                          Το θέμα είναι ότι με έχει κουράσει στο ταξίδι για Θεσσαλονίκη. Παλιά δεν είχα πρόβλημα αλλά τώρα μάλλον τα χρόνια έχουν αρχίσει να φαίνονται . Επομένως το Bravo - αν καταλήξω εκεί - θα είναι για εκτός.

                          Τοτε κοιτα κατι σε diesel......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgos-lancia last edited by

                            Παρε το και δεν θα μετανιωσεις. Καλυτερα βενζινη για εμενα αν δεν κανεις πολλα χμ το χρονο. Ειναι αξιοπιστο αμαξι, ευρυχωρο και σε πολυ καλες τιμες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dim84 last edited by

                              http://www.skai.gr/news/auto/article/281966/fiat-500x14-turbo-multiair-2-140-hp-axiopisti-crossover-odigiki-ebeiria/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Ο χρήστης Dim84 έγραψε:
                                http://www.skai.gr/news/auto/article/281966/fiat-500x14-turbo-multiair-2-140-hp-axiopisti-crossover-odigiki-ebeiria/

                                Πολυ φθηνα το πουλανε......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  astronautis last edited by

                                  Τα πρώτα Bravo με κινητήρα Multiair κυκλοφόρησαν μέσα του 2011, σωστά?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giorgos-lancia last edited by

                                    Ναι την χρονια που βγηκαν και αυτοι οι κινητηρες.

                                    Οσο για το 500χ επειδη ημουν σημερα στη φιατ και το εβλεπα... Η τιμη του ειναι μια χαρα με βαση τα οσα προσφερει αυτο το αμαξι. Ειναι φοβερο, πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης και προσωπικα μ αρεσει και σχεδιαστικα.
                                    Με αποσυρσεις, προσφορες κλπ η τιμη ειναι αρκετα χαμηλοτερη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stormold last edited by

                                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                      http://www.skai.gr/news/auto/article/281966/fiat-500x14-turbo-multiair-2-140-hp-axiopisti-crossover-odigiki-ebeiria/

                                      Πολυ φθηνα το πουλανε......

                                      Η FIAT και γενικά οι Ιταλικές τα τελευταία χρόνια πασχίζουν και μάχονται να εδραιωθούν ως 'premium' κατασκευαστές με διάφορες κινήσεις (π.χ. αλλαγή σχεδίασης, επαναφορά ρετρό ονομάτων, αύξηση τιμών κλπ...).
                                      Και καλά κάνουν (αν και μου άρεσαν περισσότερο τα παλιότερα Ιταλικά, ειδικά τα FIAT).

                                      Αναρωτιέμαι όμως αν πράγματι οι Ιταλικές έχουν κάνει άλματα προόδου, ώστε να δικαιολογούνται και οι αυξημένες τιμές.
                                      Εκτός αν και αυτό είναι στα πλαίσια του marketing, που ακολουθούν πολλά brandnames στο εμπόριο.
                                      Δηλαδή 'ακριβό προϊόν = ποιοτικότερο και όχι για όλους'.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Για Φιατ δε λεγαμε;;;premium;;;
                                        Στρατηγικη Αλφα Ρομεο..........και φαγανε τα μουτρα τους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Η FIAT τα τελευταία χρόνια έχει δείξει έντονη εξωστρέφεια και μέσα από την ανταλλαγή τεχνογνωσίας με μεγάλους κατασκευαστές έχει κάνει άλματα. Τα αυτοκίνητα της στις μικρές κατηγορίες παραδοσιακά δεν έχουν αντίπαλο σε οδική συμπεριφορά ενώ πλέον έχει να δείξει πολύ καλά στοιχεία και σε ανώτερες κατηγορίες. Προσοχή ιδιαίτερη όταν προσπαθεί κάποιος να ειρωνευτεί την alfa. Πέρα από το ότι παραμένει μία εταιρεία που φτιάχνει αυτοκίνητα για τον οδηγό που ζητά το κάτι παραπάνω... νωπή είναι η άρνηση της οικογένειας Ανιέλι έναντι 18δυς να την πουλήσει στα βλαχαδερά του Βορρά. Η φίατ που πριν λίγα χρόνια παρολίγο να απορροφηθεί από την GM κατάφερε να εντάξει στους κόλπους της την jeep. Μόνο γέλια λοιπόν μπορεί να προκαλέσει σε αυτούς που γνωρίζουν κάποιος που θα προσπαθήσει να μειώσει την συνολική εικόνα του ομίλου.

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • mesastou
                                            mesastou last edited by

                                            Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                            Είναι ποιο έντονο από 1η σε 2α παρά από 2α σε 3η κοκ.

                                            Δεν φαίνεται τόσο έντονα στις αλλαγές όσο στο απλό άφημα του γκαζιού όπου και πάλι ισχύει πως με 2α είναι ποιό έντονο από ότι με 3η.

                                            δεν πας να καθαρίσεις καμιά πεταλούδα;;;

                                            Αυτό ήταν, ευχαριστώ GGAB (ο μηχανικός μου συνέδεσε μετά την τοποθέτησή της το laptop του ώστε να κάνει reset την συγκεκριμένη ρύθμιση του εγκεφάλου).

                                            Το πρόβλημα εξαφανίστηκε με 20€

                                            mouths are for eating, noses for breathing.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 213
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 216
                                            • 217
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 215 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr