Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 212
    • 213
    • 214
    • 215
    • 216
    • 270
    • 271
    • 214 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5415
    73197
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panos3 last edited by

      Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
      Έκαψα 2 λίτρα λάδι σε 9 μήνες χρήσης με 5.500 χλμ. !!! Γιατί;;:
      Fiat Grande Punto sporting 1,4 95hp (starjet) του 2009 με 50.000 χλμ. Λάδια selenia 10w-40.
      Θα γίνει αλλαγή τέλος βδομάδας. Είναι καλή ιδέα να συμπληρώσω 1 λίτρο 5w-40 που έχω περίσσευμα;;:

      δοκιμασε αλλα λαδια οπως τα motul 6100 10w40 synergie,castrol magnatec 10w40,valvoline max-life 10w40.

      ειδικα το motul(που στα προτεινω απο τα 3) δεν εχω καθολου καταναλωση λαδιου στον 1.4 16v fire μεχρι τα 7.500χλμ που τα κραταω.και σε εμενα τα 20κ σελενια τα επινε νερακι χαχαχ αλλα 2 λιτρα ειναι πολλα.μπας και τα χανει απο καπου?μηπως το πηγαινεις κοφτες ολη την ωρα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasil last edited by

        Ποιά γνώμη έχετε για το λάδι Gazprom-Neft? Μου το σύστησε γνωστός για το punto μου... Αξίζει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasil last edited by

          Επίσης, για ιμάντα χρονισμού για Fiat Punto I (1999) 16V 1.2 (86Hp), τι μάρκα προτείνετε;
          Μεταχειρισμένο το έχω το αμάξι και ήρθε η ώρα να τον αλλάξω...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            night-rider last edited by

            Ο χρήστης panos3 έγραψε:

            δοκιμασε αλλα λαδια οπως τα motul 6100 10w40 synergie,castrol magnatec 10w40,valvoline max-life 10w40.

            ειδικα το motul(που στα προτεινω απο τα 3) δεν εχω καθολου καταναλωση λαδιου στον 1.4 16v fire μεχρι τα 7.500χλμ που τα κραταω.και σε εμενα τα 20κ σελενια τα επινε νερακι χαχαχ αλλα 2 λιτρα ειναι πολλα.μπας και τα χανει απο καπου?μηπως το πηγαινεις κοφτες ολη την ωρα?

            [/quote]

            θα βάλω τα motul ή τα castrol για να δούμε πως θα πάει αυτή τη χρονιά. ώστε έπινε πολύ με τα selenia. Πάντως το ψαξαν πολύ και δε χάνει από κάπου και η οδήγηση μου δεν δικαιολογεί τόση απώλεια. το ζορίζω συχνά ανεβάζοντας στροφές για να κινείται σβέλτα αλλά μέχρι εκεί. Ούτε καγκουριες ούτε ανοησίες.

            Επίσης θεωρείτε σκόπιμο να αλλάξω υγρά φρένων και τιμονιού μιας και θα πάει συνεργείο? φίλτρο καμπίνας?
            αυτά όλα δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ στα 6 χρόνια του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adensa last edited by

              Υγρα τιμονιου;Δεν εχει ηλεκτρικο τιμόνι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                night-rider last edited by

                Ο χρήστης adensa έγραψε:
                Υγρα τιμονιου;Δεν εχει ηλεκτρικο τιμόνι;

                Sorry λάθος μου ηλεκτρικό έχει οπότε είπα ανοησία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab last edited by

                  Ο χρήστης Night Rider έγραψε:

                  Υγρα τιμονιου;Δεν εχει ηλεκτρικο τιμόνι;

                  Sorry λάθος μου ηλεκτρικό έχει οπότε είπα ανοησία.

                  τα υπόλοιπα να τα αλλάξεις οπωσδήποτε......
                  φίλτρο καμπίνας κάθε χρόνο ,για την υγεία σου....
                  υγρά φρένων,παραφλού,καθε 3 χρόνια περίπου......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panosft last edited by

                    Ο χρήστης vasil έγραψε:
                    Επίσης, για ιμάντα χρονισμού για Fiat Punto I (1999) 16V 1.2 (86Hp), τι μάρκα προτείνετε;
                    Μεταχειρισμένο το έχω το αμάξι και ήρθε η ώρα να τον αλλάξω...

                    Τον ίδιο κινητήρα πρέπει να έχω με το δικό σου (1.25 82 άλογα). Δύο φορές που άλλαξα ιμάντα έβαλα τον εργοστασιακό. Σε εμένα είναι κάθε πέντε χρόνια ή 60.000χλμ (όποιο έρθει πρώτο).
                    Σχετικά με τα λάδια. Εμένα στα 120.000 χλμ (ήρεμα, όχι κόφτες και ζορίσματα) άρχισε να μου καίει 200 γραμμάρια στα 1000χλμ. Είμαι με 150.000 χλμ και συμπληρώνω. Σε ένα άλλο fiat που είχα άρχισε να μου καίει 1 λίτρο στα 1000χλμ, πίσω έβγαινε ντουμάνι. Εκεί όμως έφταιγαν τα τσιμουχάκια των βαλβίδων. Αλλάχθηκαν και όλα κομπλε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • mesastou
                      mesastou last edited by

                      Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
                      Τα λαδια ήταν ολόφρεσκα και σφραγισμένα. Τα αγόρασα ο ίδιος και αλλαχτηκαν μπροστά μου.
                      Ο λόγος που θα προσθέσω το περίσσευμα είναι ότι από αυρίο θα χω μακρινές αποστάσεις για δουλειά.
                      Η αλλαγή θα γίνει όταν έρθουν τα αμορτισέρ που πρέπει να αλλάξω.
                      Τρόπος οδήγησης φυσιολογικός μεν χώρις χαζομάρες απλα η χρήση ήταν 90% εντός πόλης με διαδρομές μικρές και ανηφορικες και γενικά οδήγηση σε υψηλές στροφές και μεγάλη κατανάλωση βενζίνης...

                      Έχε υπόψη σου πως τα λάδια θέλουν πάνω από 10' να ζεσταθούν πλήρως. Μέχρι τότε καλό είναι να μην ανεβάζεις πολλές στροφές καθώς τα λάδια δεν έχουν φτάσει στην προβλεπόμενη ρευστότητα με αποτέλεσμα να μπαίνει σε λειτουργία η βαλβίδα ανακούφισης (bypass oil valve) με αποτέλεσμα το λάδι να μην φιλτράρεται αλλά και να μην αυξάνεται η ροή γραμμικά με τις στροφές όπως προβλέπεται.

                      Αν δεν μπορείς να αλλάξεις τρόπο οδήγησης προτείνω να βάλεις κάποιο 0w40 που θα έχει καλύτερη συμπεριφορά σε αυτήν την χρήση.
                      Να προσθέσω σαν επιπλέον πλεονέκτημα πως το 0w40 είναι παχύτερο πάνω από τους 100 βαθμούς από ένα 10w40 ή 5w40.
                      Ταυτόχρονα λειτουργεί καλύτερα κρύο. Τέλος συνήθως η σύνθεσή του είναι GroupIII/IV/V, δηλαδή κορυφή.

                      Ένα δοκιμασμένο παράδειγμα είναι το Mobil 1 0w40. Για περισσότερα μπορείς να ρωτήσεις και στο εξειδικευμένο νήμα γράφοντας αναλυτικά τον τρόπο οδήγησης σου.

                      • ανεβάζεις 5,0000 στροφές μέσα στα 5' πρώτα λεπτά;
                      • διάρκεια διαδρομών με κρύο κινητήρα κάτω από 10';

                      mouths are for eating, noses for breathing.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        night-rider last edited by

                        Ο χρήστης mesastou έγραψε:

                        Έχε υπόψη σου πως τα λάδια θέλουν πάνω από 10' να ζεσταθούν πλήρως. Μέχρι τότε καλό είναι να μην ανεβάζεις πολλές στροφές καθώς τα λάδια δεν έχουν φτάσει στην προβλεπόμενη ρευστότητα με αποτέλεσμα να μπαίνει σε λειτουργία η βαλβίδα ανακούφισης (bypass oil valve) με αποτέλεσμα το λάδι να μην φιλτράρεται αλλά και να μην αυξάνεται η ροή γραμμικά με τις στροφές όπως προβλέπεται.

                        Αν δεν μπορείς να αλλάξεις τρόπο οδήγησης προτείνω να βάλεις κάποιο 0w40 που θα έχει καλύτερη συμπεριφορά σε αυτήν την χρήση.
                        Να προσθέσω σαν επιπλέον πλεονέκτημα πως το 0w40 είναι παχύτερο πάνω από τους 100 βαθμούς από ένα 10w40 ή 5w40.
                        Ταυτόχρονα λειτουργεί καλύτερα κρύο. Τέλος συνήθως η σύνθεσή του είναι GroupIII/IV/V, δηλαδή κορυφή.

                        Ένα δοκιμασμένο παράδειγμα είναι το Mobil 1 0w40. Για περισσότερα μπορείς να ρωτήσεις και στο εξειδικευμένο νήμα γράφοντας αναλυτικά τον τρόπο οδήγησης σου.

                        • ανεβάζεις 5,0000 στροφές μέσα στα 5' πρώτα λεπτά;
                        • διάρκεια διαδρομών με κρύο κινητήρα κάτω από 10';

                        ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες καταρχήν,
                        δυστυχώς η συντριπτική πλειοψηφία των διαδρομών που κάνω είναι 3-4 χλμ τη φορά δηλ κανα 5λέπτο δρόμος !!! οπότε δουλεύω με κρύο κινητήρα και στροφές όχι πάνω από 5000 αλλά γενικά 4-5000. Σπανίως θα κάνω 20λεπτες διαδρομες δηλαδή 20 χλμ δρόμο και ακόμα πιο σπάνια μεγάλη διαδρομή τύπου 50 χλμ. Αυτά είναι στα νησιά...
                        καλοκαίρι πάλι καλά χρησιμοποιώ μηχανή για εντός πόλης.
                        το φίλτρο καμπίνας και τα υγρά φρένων δεν ξέρω αν μου τα άλλαξαν ποτέ σε σέρβις από μόνοι τους, δεν είχα ιδέα, θα τα αλλάξω τώρα με τα υπόλοιπα.
                        δυστυχώς αν δεν έχεις γνώσεις σε όλα τα θέματα δύσκολα θα βρεις κάποιον να κάνει από μόνος του αυτά που πρέπει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • mesastou
                          mesastou last edited by

                          Θα πρότεινα να βάλεις ένα 0w40 ή αν είσαι τολμηρός 0w30 - δύο φορές το ίδιο λάδι για να βγάλεις συμπέρασμα.
                          γρήγορα-πρόχειρα βλέπω να υπάρχουν τουλάχιστον τα:
                          σε 0w40
                          Mobli 1
                          Aral
                          Redline
                          penrite σε άλλο μαγαζί.

                          σε 0w30
                          Total (είναι A3)
                          Redline (δεν είναι A3 που λογικά το θές λόγω της κατανάλωσης λαδιού σου)
                          Lucas European (σε άλλο μαγαζί πάλι - είναι Α3)

                          Γρήγορη πρόταση, αν πράγματι παίρνει μόνο 2,6 λίτρα, πάρε 5 λίτρα Mobil 1 για να καλύψεις και τις 2 αλλαγές. 1η αλλαγή θα έλεγα σε 5,000 χλμ περίπου. Στην 2η αλλαγή θα έχεις σωστή εικόνα.

                          mouths are for eating, noses for breathing.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            panosft last edited by

                            Ο χρήστης mesastou έγραψε:
                            Θα πρότεινα να βάλεις ένα 0w40 ή αν είσαι τολμηρός 0w30 - δύο φορές το ίδιο λάδι για να βγάλεις συμπέρασμα.
                            γρήγορα-πρόχειρα βλέπω να υπάρχουν τουλάχιστον τα:
                            σε 0w40
                            Mobli 1
                            Aral
                            Redline
                            penrite σε άλλο μαγαζί.

                            σε 0w30
                            Total (είναι A3)
                            Redline (δεν είναι A3 που λογικά το θές λόγω της κατανάλωσης λαδιού σου)
                            Lucas European (σε άλλο μαγαζί πάλι - είναι Α3)

                            Γρήγορη πρόταση, αν πράγματι παίρνει μόνο 2,6 λίτρα, πάρε 5 λίτρα Mobil 1 για να καλύψεις και τις 2 αλλαγές. 1η αλλαγή θα έλεγα σε 5,000 χλμ περίπου. Στην 2η αλλαγή θα έχεις σωστή εικόνα.

                            Mobli 1 φουλ συνθετικά είναι για 10.000χλμ ή δύο χρόνια αλλαγή, ή είναι για 5000χλμ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • mesastou
                              mesastou last edited by

                              Όχι, σίγουρα μπορεί να κρατήσει 10.000 χλμ ή δύο χρόνια.
                              Πρότεινα αλλαγή στα 5,000 - για την 1η αλλαγή - μόνο και μόνο αν θέλει να φύγουν τα υπολείμματα του παλαιού και διαφορετικής σύνθεσης λαδιού καθώς και για καθαρίσει καλύτερα ο κινητήρας, λαμβάνοντας υπόψη και την μικρή χωρητικότητα του κάρτερ.

                              βλέπω πως τα προτείνουν και για abarth
                              http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... er=3097858

                              • Has excellent low temperature capabilities for rapid engine protection at start-up
                              • Provides exceptional cleaning power for dirty engines.
                              • FIAT 9.55532
                                3 σημεία από http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/ ... 0W-40.aspx

                              ΥΓ
                              Το penrite που έβαλα νωρίτερα βλέπω πως είναι παχύτερο και κρύο και ζεστό. Δεν είναι όμως πιστοποιημένο κάτι που το κάνει φθηνότερο. Δεν γνωρίζω αν το έχει φέρει ο αντιπρόσωπος αλλά υποψιάζομαι πως έρχεται στα 10ευρώ το λίτρο. Ταυτόχρονα ίσως έχει μικρότερη κατανάλωση λαδιού (cSt στους 100 14,9 έναντι 13,5 το Mobil 1). Από την άλλη βλέποντας το ΤΒΝ έχει μικρότερη διάρκεια.

                              mouths are for eating, noses for breathing.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panosft last edited by

                                Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια mesastou. Θα το κοιτάξω για το δικό μου fiat

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  akis8607 last edited by

                                  καλησπερα ! προκειται να αγορασω ενα grande punto απο εξωτερικο και θελω τη βοηθεια σας... εχω βρει αυτα
                                  http://allegro.pl/fiat-grande-punto-1-3-m-jet-climatronic-tempomat-i5347714775.html
                                  http://otomoto.pl/oferta/fiat-grande-punto-ID4p5EuF.html
                                  http://otomoto.pl/oferta/fiat-grande-punto-saoln-pl-ID4pax0U.html
                                  http://otomoto.pl/oferta/fiat-grande-punto-ID4p3EEJ.html
                                  http://otomoto.pl/oferta/fiat-grande-punto-vip-gwarant-ID4p9Yme.html#f2143935f9
                                  http://otomoto.pl/oferta/fiat-grande-punto-pierwszy-wl-serwisowany-ID4p2HiA.html#ef10fdd9dd

                                  επειδη δε γνωριζω απο fiat τις εκδοσεις και τους κινητηρες τους...εχω επιλεξει μονο diesel... πιο να προτιμησω οσων αφορα χαρακτηριστικων?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nathanlyk last edited by

                                    Γεια σας και χαρα σας...
                                    Ψαχνουμε ενα δευτερο αμαξι για τον θειο μεχρι 1300 κυβικα και εχουμε καταληξει στο Punto sporting..
                                    Πιο συγκερκιμενα αυτα τα 2 ειναι πιθανες αγορες..τι γνωμη εχετε απο τυχον εμπειριες με τον εν λογω αμαξι?

                                    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5578796/
                                    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6518967/

                                    (Εχω ακουσει για προβλημα στο μοτερ του τιμονιου οτι χαλαει)

                                    Ευχαριστω

                                    Συγχωνεύτηκε σε υπάρχων θέμα. [Admin]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasil last edited by

                                      Ο χρήστης panosft έγραψε:

                                      Επίσης, για ιμάντα χρονισμού για Fiat Punto I (1999) 16V 1.2 (86Hp), τι μάρκα προτείνετε;
                                      Μεταχειρισμένο το έχω το αμάξι και ήρθε η ώρα να τον αλλάξω...

                                      Τον ίδιο κινητήρα πρέπει να έχω με το δικό σου (1.25 82 άλογα). Δύο φορές που άλλαξα ιμάντα έβαλα τον εργοστασιακό. Σε εμένα είναι κάθε πέντε χρόνια ή 60.000χλμ (όποιο έρθει πρώτο).
                                      Σχετικά με τα λάδια. Εμένα στα 120.000 χλμ (ήρεμα, όχι κόφτες και ζορίσματα) άρχισε να μου καίει 200 γραμμάρια στα 1000χλμ. Είμαι με 150.000 χλμ και συμπληρώνω. Σε ένα άλλο fiat που είχα άρχισε να μου καίει 1 λίτρο στα 1000χλμ, πίσω έβγαινε ντουμάνι. Εκεί όμως έφταιγαν τα τσιμουχάκια των βαλβίδων. Αλλάχθηκαν και όλα κομπλε.

                                      Ευχαριστώ πολύ Panosft! Θα το κοιτάξω για ιμάντα, θα τον αλλάξουμε μάλλον μες στη βδομάδα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panosft last edited by

                                        Να είσαι καλά

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Ο χρήστης nathanlyk έγραψε:
                                          Γεια σας και χαρα σας...
                                          Ψαχνουμε ενα δευτερο αμαξι για τον θειο μεχρι 1300 κυβικα και εχουμε καταληξει στο Punto sporting..
                                          Πιο συγκερκιμενα αυτα τα 2 ειναι πιθανες αγορες..τι γνωμη εχετε απο τυχον εμπειριες με τον εν λογω αμαξι?

                                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5578796/
                                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6518967/

                                          (Εχω ακουσει για προβλημα στο μοτερ του τιμονιου οτι χαλαει)

                                          Ευχαριστω

                                          Συγχωνεύτηκε σε υπάρχων θέμα. [Admin]

                                          Τι σας εχει κανει ο θειος και θελετε να τον τιμωρισετε βαναυσα;;;;
                                          Χαλανε τα παντα για πλακα......
                                          Δειτε κατι αλλο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cac last edited by

                                            Υπάρχει διαφορα στις διαστασεις των δύο εκδόσεων city και cross του 500χ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 212
                                            • 213
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 216
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 214 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr