Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
Τα λαδια ήταν ολόφρεσκα και σφραγισμένα. Τα αγόρασα ο ίδιος και αλλαχτηκαν μπροστά μου.
Ο λόγος που θα προσθέσω το περίσσευμα είναι ότι από αυρίο θα χω μακρινές αποστάσεις για δουλειά.
Η αλλαγή θα γίνει όταν έρθουν τα αμορτισέρ που πρέπει να αλλάξω.
Τρόπος οδήγησης φυσιολογικός μεν χώρις χαζομάρες απλα η χρήση ήταν 90% εντός πόλης με διαδρομές μικρές και ανηφορικες και γενικά οδήγηση σε υψηλές στροφές και μεγάλη κατανάλωση βενζίνης...
Έχε υπόψη σου πως τα λάδια θέλουν πάνω από 10' να ζεσταθούν πλήρως. Μέχρι τότε καλό είναι να μην ανεβάζεις πολλές στροφές καθώς τα λάδια δεν έχουν φτάσει στην προβλεπόμενη ρευστότητα με αποτέλεσμα να μπαίνει σε λειτουργία η βαλβίδα ανακούφισης (bypass oil valve) με αποτέλεσμα το λάδι να μην φιλτράρεται αλλά και να μην αυξάνεται η ροή γραμμικά με τις στροφές όπως προβλέπεται.
Αν δεν μπορείς να αλλάξεις τρόπο οδήγησης προτείνω να βάλεις κάποιο 0w40 που θα έχει καλύτερη συμπεριφορά σε αυτήν την χρήση.
Να προσθέσω σαν επιπλέον πλεονέκτημα πως το 0w40 είναι παχύτερο πάνω από τους 100 βαθμούς από ένα 10w40 ή 5w40.
Ταυτόχρονα λειτουργεί καλύτερα κρύο. Τέλος συνήθως η σύνθεσή του είναι GroupIII/IV/V, δηλαδή κορυφή.
Ένα δοκιμασμένο παράδειγμα είναι το Mobil 1 0w40. Για περισσότερα μπορείς να ρωτήσεις και στο εξειδικευμένο νήμα γράφοντας αναλυτικά τον τρόπο οδήγησης σου.
- ανεβάζεις 5,0000 στροφές μέσα στα 5' πρώτα λεπτά;
- διάρκεια διαδρομών με κρύο κινητήρα κάτω από 10';