-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
Έκαψα 2 λίτρα λάδι σε 9 μήνες χρήσης με 5.500 χλμ. !!! Γιατί;;:
Fiat Grande Punto sporting 1,4 95hp (starjet) του 2009 με 50.000 χλμ. Λάδια selenia 10w-40.
Θα γίνει αλλαγή τέλος βδομάδας. Είναι καλή ιδέα να συμπληρώσω 1 λίτρο 5w-40 που έχω περίσσευμα;;:δοκιμασε αλλα λαδια οπως τα motul 6100 10w40 synergie,castrol magnatec 10w40,valvoline max-life 10w40.
ειδικα το motul(που στα προτεινω απο τα 3) δεν εχω καθολου καταναλωση λαδιου στον 1.4 16v fire μεχρι τα 7.500χλμ που τα κραταω.και σε εμενα τα 20κ σελενια τα επινε νερακι χαχαχ αλλα 2 λιτρα ειναι πολλα.μπας και τα χανει απο καπου?μηπως το πηγαινεις κοφτες ολη την ωρα?
-
Ποιά γνώμη έχετε για το λάδι Gazprom-Neft? Μου το σύστησε γνωστός για το punto μου... Αξίζει;
-
Επίσης, για ιμάντα χρονισμού για Fiat Punto I (1999) 16V 1.2 (86Hp), τι μάρκα προτείνετε;
Μεταχειρισμένο το έχω το αμάξι και ήρθε η ώρα να τον αλλάξω... -
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
δοκιμασε αλλα λαδια οπως τα motul 6100 10w40 synergie,castrol magnatec 10w40,valvoline max-life 10w40.
ειδικα το motul(που στα προτεινω απο τα 3) δεν εχω καθολου καταναλωση λαδιου στον 1.4 16v fire μεχρι τα 7.500χλμ που τα κραταω.και σε εμενα τα 20κ σελενια τα επινε νερακι χαχαχ αλλα 2 λιτρα ειναι πολλα.μπας και τα χανει απο καπου?μηπως το πηγαινεις κοφτες ολη την ωρα?
[/quote]
θα βάλω τα motul ή τα castrol για να δούμε πως θα πάει αυτή τη χρονιά. ώστε έπινε πολύ με τα selenia. Πάντως το ψαξαν πολύ και δε χάνει από κάπου και η οδήγηση μου δεν δικαιολογεί τόση απώλεια. το ζορίζω συχνά ανεβάζοντας στροφές για να κινείται σβέλτα αλλά μέχρι εκεί. Ούτε καγκουριες ούτε ανοησίες.
Επίσης θεωρείτε σκόπιμο να αλλάξω υγρά φρένων και τιμονιού μιας και θα πάει συνεργείο? φίλτρο καμπίνας?
αυτά όλα δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ στα 6 χρόνια του. -
Υγρα τιμονιου;Δεν εχει ηλεκτρικο τιμόνι;
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Υγρα τιμονιου;Δεν εχει ηλεκτρικο τιμόνι;Sorry λάθος μου ηλεκτρικό έχει οπότε είπα ανοησία.
-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
Υγρα τιμονιου;Δεν εχει ηλεκτρικο τιμόνι;
Sorry λάθος μου ηλεκτρικό έχει οπότε είπα ανοησία.
τα υπόλοιπα να τα αλλάξεις οπωσδήποτε......
φίλτρο καμπίνας κάθε χρόνο ,για την υγεία σου....
υγρά φρένων,παραφλού,καθε 3 χρόνια περίπου...... -
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Επίσης, για ιμάντα χρονισμού για Fiat Punto I (1999) 16V 1.2 (86Hp), τι μάρκα προτείνετε;
Μεταχειρισμένο το έχω το αμάξι και ήρθε η ώρα να τον αλλάξω...Τον ίδιο κινητήρα πρέπει να έχω με το δικό σου (1.25 82 άλογα). Δύο φορές που άλλαξα ιμάντα έβαλα τον εργοστασιακό. Σε εμένα είναι κάθε πέντε χρόνια ή 60.000χλμ (όποιο έρθει πρώτο).
Σχετικά με τα λάδια. Εμένα στα 120.000 χλμ (ήρεμα, όχι κόφτες και ζορίσματα) άρχισε να μου καίει 200 γραμμάρια στα 1000χλμ. Είμαι με 150.000 χλμ και συμπληρώνω. Σε ένα άλλο fiat που είχα άρχισε να μου καίει 1 λίτρο στα 1000χλμ, πίσω έβγαινε ντουμάνι. Εκεί όμως έφταιγαν τα τσιμουχάκια των βαλβίδων. Αλλάχθηκαν και όλα κομπλε. -
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
Τα λαδια ήταν ολόφρεσκα και σφραγισμένα. Τα αγόρασα ο ίδιος και αλλαχτηκαν μπροστά μου.
Ο λόγος που θα προσθέσω το περίσσευμα είναι ότι από αυρίο θα χω μακρινές αποστάσεις για δουλειά.
Η αλλαγή θα γίνει όταν έρθουν τα αμορτισέρ που πρέπει να αλλάξω.
Τρόπος οδήγησης φυσιολογικός μεν χώρις χαζομάρες απλα η χρήση ήταν 90% εντός πόλης με διαδρομές μικρές και ανηφορικες και γενικά οδήγηση σε υψηλές στροφές και μεγάλη κατανάλωση βενζίνης...Έχε υπόψη σου πως τα λάδια θέλουν πάνω από 10' να ζεσταθούν πλήρως. Μέχρι τότε καλό είναι να μην ανεβάζεις πολλές στροφές καθώς τα λάδια δεν έχουν φτάσει στην προβλεπόμενη ρευστότητα με αποτέλεσμα να μπαίνει σε λειτουργία η βαλβίδα ανακούφισης (bypass oil valve) με αποτέλεσμα το λάδι να μην φιλτράρεται αλλά και να μην αυξάνεται η ροή γραμμικά με τις στροφές όπως προβλέπεται.
Αν δεν μπορείς να αλλάξεις τρόπο οδήγησης προτείνω να βάλεις κάποιο 0w40 που θα έχει καλύτερη συμπεριφορά σε αυτήν την χρήση.
Να προσθέσω σαν επιπλέον πλεονέκτημα πως το 0w40 είναι παχύτερο πάνω από τους 100 βαθμούς από ένα 10w40 ή 5w40.
Ταυτόχρονα λειτουργεί καλύτερα κρύο. Τέλος συνήθως η σύνθεσή του είναι GroupIII/IV/V, δηλαδή κορυφή.Ένα δοκιμασμένο παράδειγμα είναι το Mobil 1 0w40. Για περισσότερα μπορείς να ρωτήσεις και στο εξειδικευμένο νήμα γράφοντας αναλυτικά τον τρόπο οδήγησης σου.
- ανεβάζεις 5,0000 στροφές μέσα στα 5' πρώτα λεπτά;
- διάρκεια διαδρομών με κρύο κινητήρα κάτω από 10';
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Έχε υπόψη σου πως τα λάδια θέλουν πάνω από 10' να ζεσταθούν πλήρως. Μέχρι τότε καλό είναι να μην ανεβάζεις πολλές στροφές καθώς τα λάδια δεν έχουν φτάσει στην προβλεπόμενη ρευστότητα με αποτέλεσμα να μπαίνει σε λειτουργία η βαλβίδα ανακούφισης (bypass oil valve) με αποτέλεσμα το λάδι να μην φιλτράρεται αλλά και να μην αυξάνεται η ροή γραμμικά με τις στροφές όπως προβλέπεται.
Αν δεν μπορείς να αλλάξεις τρόπο οδήγησης προτείνω να βάλεις κάποιο 0w40 που θα έχει καλύτερη συμπεριφορά σε αυτήν την χρήση.
Να προσθέσω σαν επιπλέον πλεονέκτημα πως το 0w40 είναι παχύτερο πάνω από τους 100 βαθμούς από ένα 10w40 ή 5w40.
Ταυτόχρονα λειτουργεί καλύτερα κρύο. Τέλος συνήθως η σύνθεσή του είναι GroupIII/IV/V, δηλαδή κορυφή.Ένα δοκιμασμένο παράδειγμα είναι το Mobil 1 0w40. Για περισσότερα μπορείς να ρωτήσεις και στο εξειδικευμένο νήμα γράφοντας αναλυτικά τον τρόπο οδήγησης σου.
- ανεβάζεις 5,0000 στροφές μέσα στα 5' πρώτα λεπτά;
- διάρκεια διαδρομών με κρύο κινητήρα κάτω από 10';
ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες καταρχήν,
δυστυχώς η συντριπτική πλειοψηφία των διαδρομών που κάνω είναι 3-4 χλμ τη φορά δηλ κανα 5λέπτο δρόμος !!! οπότε δουλεύω με κρύο κινητήρα και στροφές όχι πάνω από 5000 αλλά γενικά 4-5000. Σπανίως θα κάνω 20λεπτες διαδρομες δηλαδή 20 χλμ δρόμο και ακόμα πιο σπάνια μεγάλη διαδρομή τύπου 50 χλμ. Αυτά είναι στα νησιά...
καλοκαίρι πάλι καλά χρησιμοποιώ μηχανή για εντός πόλης.
το φίλτρο καμπίνας και τα υγρά φρένων δεν ξέρω αν μου τα άλλαξαν ποτέ σε σέρβις από μόνοι τους, δεν είχα ιδέα, θα τα αλλάξω τώρα με τα υπόλοιπα.
δυστυχώς αν δεν έχεις γνώσεις σε όλα τα θέματα δύσκολα θα βρεις κάποιον να κάνει από μόνος του αυτά που πρέπει. -
Θα πρότεινα να βάλεις ένα 0w40 ή αν είσαι τολμηρός 0w30 - δύο φορές το ίδιο λάδι για να βγάλεις συμπέρασμα.
γρήγορα-πρόχειρα βλέπω να υπάρχουν τουλάχιστον τα:
σε 0w40
Mobli 1
Aral
Redline
penrite σε άλλο μαγαζί.σε 0w30
Total (είναι A3)
Redline (δεν είναι A3 που λογικά το θές λόγω της κατανάλωσης λαδιού σου)
Lucas European (σε άλλο μαγαζί πάλι - είναι Α3)Γρήγορη πρόταση, αν πράγματι παίρνει μόνο 2,6 λίτρα, πάρε 5 λίτρα Mobil 1 για να καλύψεις και τις 2 αλλαγές. 1η αλλαγή θα έλεγα σε 5,000 χλμ περίπου. Στην 2η αλλαγή θα έχεις σωστή εικόνα.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Θα πρότεινα να βάλεις ένα 0w40 ή αν είσαι τολμηρός 0w30 - δύο φορές το ίδιο λάδι για να βγάλεις συμπέρασμα.
γρήγορα-πρόχειρα βλέπω να υπάρχουν τουλάχιστον τα:
σε 0w40
Mobli 1
Aral
Redline
penrite σε άλλο μαγαζί.σε 0w30
Total (είναι A3)
Redline (δεν είναι A3 που λογικά το θές λόγω της κατανάλωσης λαδιού σου)
Lucas European (σε άλλο μαγαζί πάλι - είναι Α3)Γρήγορη πρόταση, αν πράγματι παίρνει μόνο 2,6 λίτρα, πάρε 5 λίτρα Mobil 1 για να καλύψεις και τις 2 αλλαγές. 1η αλλαγή θα έλεγα σε 5,000 χλμ περίπου. Στην 2η αλλαγή θα έχεις σωστή εικόνα.
Mobli 1 φουλ συνθετικά είναι για 10.000χλμ ή δύο χρόνια αλλαγή, ή είναι για 5000χλμ;
-
Όχι, σίγουρα μπορεί να κρατήσει 10.000 χλμ ή δύο χρόνια.
Πρότεινα αλλαγή στα 5,000 - για την 1η αλλαγή - μόνο και μόνο αν θέλει να φύγουν τα υπολείμματα του παλαιού και διαφορετικής σύνθεσης λαδιού καθώς και για καθαρίσει καλύτερα ο κινητήρας, λαμβάνοντας υπόψη και την μικρή χωρητικότητα του κάρτερ.βλέπω πως τα προτείνουν και για abarth
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... er=3097858- Has excellent low temperature capabilities for rapid engine protection at start-up
- Provides exceptional cleaning power for dirty engines.
- FIAT 9.55532
3 σημεία από http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/ ... 0W-40.aspx
ΥΓ
Το penrite που έβαλα νωρίτερα βλέπω πως είναι παχύτερο και κρύο και ζεστό. Δεν είναι όμως πιστοποιημένο κάτι που το κάνει φθηνότερο. Δεν γνωρίζω αν το έχει φέρει ο αντιπρόσωπος αλλά υποψιάζομαι πως έρχεται στα 10ευρώ το λίτρο. Ταυτόχρονα ίσως έχει μικρότερη κατανάλωση λαδιού (cSt στους 100 14,9 έναντι 13,5 το Mobil 1). Από την άλλη βλέποντας το ΤΒΝ έχει μικρότερη διάρκεια. -
Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια mesastou. Θα το κοιτάξω για το δικό μου fiat
-
καλησπερα ! προκειται να αγορασω ενα grande punto απο εξωτερικο και θελω τη βοηθεια σας... εχω βρει αυτα
http://allegro.pl/fiat-grande-punto-1-3-m-jet-climatronic-tempomat-i5347714775.html
http://otomoto.pl/oferta/fiat-grande-punto-ID4p5EuF.html
http://otomoto.pl/oferta/fiat-grande-punto-saoln-pl-ID4pax0U.html
http://otomoto.pl/oferta/fiat-grande-punto-ID4p3EEJ.html
http://otomoto.pl/oferta/fiat-grande-punto-vip-gwarant-ID4p9Yme.html#f2143935f9
http://otomoto.pl/oferta/fiat-grande-punto-pierwszy-wl-serwisowany-ID4p2HiA.html#ef10fdd9ddεπειδη δε γνωριζω απο fiat τις εκδοσεις και τους κινητηρες τους...εχω επιλεξει μονο diesel... πιο να προτιμησω οσων αφορα χαρακτηριστικων?
-
Γεια σας και χαρα σας...
Ψαχνουμε ενα δευτερο αμαξι για τον θειο μεχρι 1300 κυβικα και εχουμε καταληξει στο Punto sporting..
Πιο συγκερκιμενα αυτα τα 2 ειναι πιθανες αγορες..τι γνωμη εχετε απο τυχον εμπειριες με τον εν λογω αμαξι?http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5578796/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6518967/(Εχω ακουσει για προβλημα στο μοτερ του τιμονιου οτι χαλαει)
Ευχαριστω
Συγχωνεύτηκε σε υπάρχων θέμα. [Admin]
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Επίσης, για ιμάντα χρονισμού για Fiat Punto I (1999) 16V 1.2 (86Hp), τι μάρκα προτείνετε;
Μεταχειρισμένο το έχω το αμάξι και ήρθε η ώρα να τον αλλάξω...Τον ίδιο κινητήρα πρέπει να έχω με το δικό σου (1.25 82 άλογα). Δύο φορές που άλλαξα ιμάντα έβαλα τον εργοστασιακό. Σε εμένα είναι κάθε πέντε χρόνια ή 60.000χλμ (όποιο έρθει πρώτο).
Σχετικά με τα λάδια. Εμένα στα 120.000 χλμ (ήρεμα, όχι κόφτες και ζορίσματα) άρχισε να μου καίει 200 γραμμάρια στα 1000χλμ. Είμαι με 150.000 χλμ και συμπληρώνω. Σε ένα άλλο fiat που είχα άρχισε να μου καίει 1 λίτρο στα 1000χλμ, πίσω έβγαινε ντουμάνι. Εκεί όμως έφταιγαν τα τσιμουχάκια των βαλβίδων. Αλλάχθηκαν και όλα κομπλε.Ευχαριστώ πολύ Panosft! Θα το κοιτάξω για ιμάντα, θα τον αλλάξουμε μάλλον μες στη βδομάδα...
-
Να είσαι καλά
-
Ο χρήστης nathanlyk έγραψε:
Γεια σας και χαρα σας...
Ψαχνουμε ενα δευτερο αμαξι για τον θειο μεχρι 1300 κυβικα και εχουμε καταληξει στο Punto sporting..
Πιο συγκερκιμενα αυτα τα 2 ειναι πιθανες αγορες..τι γνωμη εχετε απο τυχον εμπειριες με τον εν λογω αμαξι?http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5578796/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6518967/(Εχω ακουσει για προβλημα στο μοτερ του τιμονιου οτι χαλαει)
Ευχαριστω
Συγχωνεύτηκε σε υπάρχων θέμα. [Admin]
Τι σας εχει κανει ο θειος και θελετε να τον τιμωρισετε βαναυσα;;;;
Χαλανε τα παντα για πλακα......
Δειτε κατι αλλο. -
Υπάρχει διαφορα στις διαστασεις των δύο εκδόσεων city και cross του 500χ?
FIAT FORUM