Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7224
    • Best 2
    • Groups 0

    lokatzis

    @lokatzis

    01100001001001 - Πολλά και διάφορα ...

    1
    Reputation
    2
    Profile views
    7224
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Τριγυρνώντας στα Νότια Προάστια...

    lokatzis Unfollow Follow

    Best posts made by lokatzis

    • RE: Θεωρίες κοινωνικής συμπεριφοράς, Γυναίκες-Άντρες

      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

      Μπορούμε με ακρίβεια να θεωρήσουμε πως οι άντρες έχουν σαν στόχο πρωτίστως το σεξ και κατόπιν την σχέση, ενώ οι γυναίκες το αντίθετο. Το ποιος θα επικρατήσει, είναι αποτέλεσμα των στρατηγικών που έχουν επιλεχθεί.

      Καλά ως εδώ; Πάμε τώρα να δούμε πώς δημιουργούνται οι μεγαλύτερες δυσκολίες...

      Οι άντρες που στοχεύουν πάνω απ' όλα στο σεξ και μάλιστα το ταχύτερο δυνατό (δεν φταίνε αυτοί, είναι η φύση τους) θα ήθελαν την ομορφότερη και ει δυνατόν πιο εύκολη. Αν τους βγει και καλή μαγείρισσα, καλή μάνα, καλή με την μάνα τους και σιωπηλή όταν παίζει ποδόσφαιρο, μπορεί και να την παντρευτούν. Αλλά θα ήθελα να την πηδήξουν το ταχύτερο και να είναι όσο δυνατόν πιο όμορφη. Ακριβώς αυτό τους κάνει συνήθως να πάνε να την πέφτουν στις χαρούμενες (=εύκολες, με το ...απλοϊκό, αντρικό τους μυαλό) και όμορφες (=η λίμπιντο βρίσκεται στα ύψη).
      Εδώ ξεκινάει και το πρόβλημα!
      Επειδή σε ένα χώρο, η όμορφες θα είναι λίγες και οι άντρες πολλοί, όλοι θα πάνε σ'αυτές για να εκδηλώσουν την στρατηγική τους. Επειδή οι γυναίκες θα έχουν παρατηρήσει την κίνηση των ανδρών, θ'αναπροσαρμόσουν την στρατηγική τους, αλλά το χειρότερο : θ'αναπροσαρμόσουν τις προσδοκώμενες απολαβές τους! Οσο περισσότεροι άνδρες προσαρμόζουν πάνω στις συγκεκριμένες τις στρατηγικές τους, τόσο πιο δύσκολο είναι να πετύχουν τις απολαβές που ΑΥΤΟΙ θα ήθελαν, καθώς η ανάδραση θ'ανατροφοδοτεί προς τα πάνω τις γυναικείες προσδοκίες (=μεγαλύτερες απολαβές).
      Επομένως, αν οι άντρες δεν σκεφτούν λογικά κι ακολουθήσουν το ένστικτό τους, δεν θα επιτύχουν ΤΙΠΟΤΕ! Πρέπει να σκεφτούν λογικά, να μοιράσουν τις προσδοκίες τους σωστά, αναλόγως προσόντων, ώστε να επιτύχουν τον στόχο γρήγορα και άκοπα:
      -ΔΕΝ πλησιάζουμε ΠΟΤΕ σαν λιγούρια αυτές που θεωρούνται όμορφες
      -Πλησιάζουμε άλλες γύρω τους και μάλιστα οργανωμένα.

      -Προσπαθούμε να τις κάνουμε να μειώσουν τις προσδοκίες τους σε απολαβές, αλλιώς δεν θα τις έχουμε ποτέ.

      Αυτή ακριβώς είναι η λύση που πρότεινε και ο Τζον Νας (Ράσελ Κρόου) στην ταινία 'A Beautiful Mind'. Για την ακρίβεια βάσισε ολόκληρη θεωρία (που ερχόταν σε σύγκρουση με όσα ισχυριζόταν ο Άνταμ Σμιθ) σε μια ιδέα που του ήρθε σε ένα bar όταν οι φίλοι του έψαχναν κοπέλες για να κάνουν σεξ

      Άραγε έγινε έτσι και στην πραγματικότητα ή ήταν ένα από τα σημεία όπου η ταινία διαφοροποιήθηκε από την πραγματικότητα;

      Υ.Γ.: Καταπληκτική ταινία!

      posted in Αντίλογος
      L
      lokatzis
    • RE: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ! (πρόβλημα σε Mini Cooper)

      Βάλε τη δημοσίευσή σου και στο θέμα 'Νομικές Ερωτήσεις'.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lokatzis

    Latest posts made by lokatzis

    • RE: Για πείτε μου κι εσείς.Τι προτείνετε?

      Το GTI είναι οικονομικό σε σχέση με τι; Με ένα Jeep; Με μια Porsche; Για να καταλάβουμε τι ακριβώς έχεις στο μυαλό σου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lokatzis
    • RE: HONDA FORUM

      Ο χρήστης MIXOStsi έγραψε:
      Είχαμε δουλίτσα σήμερα στο FN2 !!!
      Είχε φθαρεί η 'κάλτσα' του λεβιέ και αποφάσισα να την αλλάξω...
      Οπότε και παρήγγειλα ανταλλακτικό. Τέλεια ποιότητα, γνήσιο δέρμα, φαίνεται, και γρήγορη αποστολή.
      Ακολούθησα αυτόν τον οδηγό για να κάνω την δουλειά μου...
      Όλα καλά, δεν σπάσαμε τίποτα και όλα τελείωσαν σε ~45'. Αν δεν έχετε μεγάλο συρραπτικό, και με hot glue κάνετε μια χαρά την δουλειά σας...

      Αν υπάρχουν απορίες, ρωτήστε ελεύθερα...

      Και στο δικό μου έχει φθαρεί και χρήζει άμεσης αντικατάστασης!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lokatzis
    • RE: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#2]

      Ο χρήστης x4r7s έγραψε:
      Ποιο είναι το group στο facebook?

      Για όσο αντέξει χωρίς να διαγραφεί η δημοσίευση: https://www.facebook.com/groups/9725917354/?ref=br_tf

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      L
      lokatzis
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
      Σε ποιες ιδιωτικές εταιρείες και ιδιαίτερα ομίλων έχετε δει αναρτημενους τους μισθούς σε κοινή θέα όλου του προσωπικού ?

      Στη δική μου για ένα φεγγάρι ήταν αναρτημένη η λίστα προσωπικού με μισθούς στο λογιστήριο. Όποιος έμπαινε για το x/y προσωπικό του θέμα μπορούσε να τη δει. Λίγο καιρό αργότερα οι μισθοί 'εξαφανίστηκαν'

      posted in Αντίλογος
      L
      lokatzis
    • RE: Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες

      Ο χρήστης elvet έγραψε:
      @Lokatzis. Οι ώρες είναι μετρημένες, οι περιοχές θα είναι πολύ γεμάτες και οι δρόμοι πολύ πηγμένοι. Το μποτιλιάρισμα είναι ο κανόνας, ειδικά στην Ιταλία που έχει πάντα ασφαλτόστρωση! Η περιοχή cinqueterre που αναφέρθηκε (Νότια της Γένοβας) είναι πολύ όμορφη, αλλά κατακλύζεται από τουρίστες και λόγω περιορισμένης πρόσβασης, επικρατεί το αδιαχώρητο ειδικά τον Αύγουστο. Είναι πιθανόν να μην μπορείς καν να πλησιάσεις στα παραλιακά χωριά (καλύτερο η manarola), όπου ούτως ή άλλως δεν μπαίνει αυτοκίνητο.
      Για ενδιάμεσους σταθμούς, στη Νότια Γαλλία βολεύει η Antibes, που είναι πάνω στο δρόμο, κοντά σε Nίκαια και Κάννες, αλλά με φθηνότερα καταλύμματα. Στην Ιταλία η Φλωρεντία και τα πέριξ ή η Perugia (εάν κινηθείς προς Ανκόνα από Νότο) ή η Ravenna (εάν κινηθείς προς Ανκόνα από Βορρά) είναι ωραίοι προορισμοί και σε απόσταση βολής 3-4 ώρες από το λιμάνι

      Σήμερα φτάσαμε στη Νότια Ισπανία μετά περίπου 3250χλμ (μετρώντας από Αθήνα). Τελικά η διαδρομή είχε ως εξής:

      • 1η ημέρα: Αθήνα-Πάτρα
      • 2η ημέρα: Ανκόνα - Άγιος Μαρίνος (χωρίς στάση) - Ραβένα - Dascio Sorico (στην περιοχή της λίμνης Como όπου και διανυκτερεύσαμε)
      • 3η ημέρα: Dascio Sorico - Sanremo - Menton (χωρίς στάση) - Monaco - Carros (λίγο έξω από Νίκαια όπου και διανυκτερεύσαμε)
      • 4 ημέρα: Carros - Νίκαια - Κάννες (χωρίς στάση) - Encamp (στην Ανδόρα όπου και διανυκτερεύσαμε)
      • 5 ημέρα: Encamp - Sitges - Altea - Cocentaina (όπου και διανυκτερεύσαμε)
      • 6 ημέρα: Cocentaina - Mijas (όπου και θα μείνουμε για μια εβδομάδα)

      Από τα παραπάνω ξεχωρίσαμε (i) την περιοχή της Como όπου το σκηνικό της λίμνης σε συνδυασμό με βροχή κτλ ήταν πολύ όμορφο, (ii) τη Νίκαια με την ατελείωτη παραλία και τον κόσμο να κατεβαίνει από το σπίτι με τις ξαπλώστρες στο χέρι για να κάνει το μπάνιο του, και (iii) την Ανδόρα με τις μικρές πόλεις-χωριά κάθε 2-3 χλμ. Η Νίκαια ανέβηκε στο top-3 των πόλεων όπου θα μπορούσαμε να μείνουμε μόνιμα βάσει τις (πολύ) σύντομης παραμονής μας εκεί!

      Για την επιστροφή έχουμε κρατήσει προς επίσκεψη σίγουρα Antibes και Perugia, όπου μάλλον θα διανυκτερεύσουμε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      L
      lokatzis
    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης

      Μετά από 3256,3χλμ σε 5 ημέρες (Αθήνα-Πάτρα & Ανκόνα-Νότια Ισπανία) το TypeR (μοντέλο 2007) έκαψε 293,15lt, δηλαδή 9lt/100km. Οι ταχύτητες ήταν συνήθως +5έως15χαώ (βάσει GPS) από τα όρια ώστε να υπάρχει χρόνος αντίδρασης σε (σταθερά) radar, με την πλειοψηφία των χιλιομέτρων σε εθνικές οδούς/αυτοκινητοδρόμους. Κάποια ξεσπάσματα δε θεωρώ ότι επηρέασαν ιδιαίτερα τα νούμερα. Κάποια μειοψηφικά χιλιόμετρα έγιναν σε ορεινούς δρόμους με απόλυτα σεβασμό στα όρια μιας κι η είναι πολύ επιρρεπής στις ζαλάδες!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      L
      lokatzis
    • RE: Australia Uber Alles!!!!! [#5]

      Στο Μονακό:

      posted in Περί αυτοκίνησης
      L
      lokatzis
    • RE: Carspotting [#7]

      Στη μαρίνα του Μονακό:

      posted in Περί αυτοκίνησης
      L
      lokatzis
    • RE: Πυραμίδες (όχι της Αιγύπτου, ούτε του Λιακό)

      Ο χρήστης nickstam έγραψε:
      ξερεις η lyoness ειναι επιχειρηση που κοιταει το κερδος της (οπως ολες οι επιχειρησεις) απλα οπως ειναι δομημενη κερδιζουν ολοι. στο τελος μου τα χαλασες με το 1% που λες πως επιστρεφει στον καταναλωτη γιατι οι επιστροφες ειναι πολυ πολυ μεγαλυτερες απο 1%. αν δεις στην ιστοσελιδα της οι επιστροφες (προνομια μελων) που παρεχουν οι συμβεβλημενες επιχειρησεις χωριζονται σε 1+2% , 2+2%, 2+5% κ.ο.κ το πρωτο κομματι ειναι το αμεσο μετρητο στην τραπεζα που λαμβανει ο καταναλωτης ενω το υπολοιπο πιστωνεται στον lyoness λογαριασμο του καθε μελους για να το παρει πισω πολλαπλασιασμενο Χ 9 ή Χ 11,72 (αναλογα τον ογκο των καταναλωσεων).

      Με τα λιγοστά μου μαθηματικά καταλαβαίνω ότι άμεσα παίρνω μετρητά 1-2% στην τράπεζα. Κι ένα 2-5% πιστώνεται στο lyoness λογαριασμό όπου πολλαπλασιάζεται *9 η *11,72. Άρα το 2-5% είναι εν δυνάμει 18-45% ή 23,44-58,6% Το αφεντικό τρελάθηκε και ξεπουλάει;

      posted in Αντίλογος
      L
      lokatzis
    • RE: HONDA FORUM

      Για δώσε καμιά πληροφορία! Χρονολογία, χιλιόμετρα, κόστος, κτλ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lokatzis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr