Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 433
    • Best 0
    • Groups 0

    astanapan

    @astanapan

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    433
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    astanapan Unfollow Follow

    Latest posts made by astanapan

    • RE: Ford Focus MK4

      Λοιπον τις προάλλες έβαλα πρόγραμμα στο 1.5 150αρι μου. Αλογα κοντα στα 200, σημασία ομως εχει πως το αμαξι μεταμορφωθηκε, εχει παρει δυναμη απο τις 2000σαλ μεχρι σχεδον κοφτη. Από ληθαργικο που ήταν λόγω κυριως μακριας τελικης σχεσης (στα 150αρια) τωρα γεμίζει πλεον πολύ καλα και στις εξοδους των στροφων η διαφορα ειναι χαοτικη. Το αμαξι πλεον εκσφενδονιζεται και θελει προσοχη μιας και μαζευει χλμ τοσο γρηγορα που τα 16αρια λαστιχα με τα μαμα φρενα οριακα επαρκουν.

      Συστηνεται καααργα!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      astanapan
    • RE: Ford Focus MK4

      Παιδια συγγνωμη αν απαντηθηκε νωριτερα... Το 1.5 182 υπαρχει ακομα διαθεσιμο για παραγγελια?? Νομιζα οτι ειχαν σταματησει τον 1.5!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      astanapan
    • RE: Ford Focus MK4

      Μήπως ξέρει κανένας αν έχει βγεί πρόγραμμα για τον 1.5 150 ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      astanapan
    • RE: MP3 Yourban - Νέος οδηγός

      Καλα ο Στορμ τα ειδε ολα και τα λεει σε καθε ευκαιρια. Εγω με 41Κ χλμ μεσα στην Αθηνα το μονο ουσιαστικό προβλημα που είχα ήταν στα ηλεκτρικά (αλλαξα πηνία και τελος). Κοστος για ολο το πακετο καπου 300 αν θυμαμαι καλα. Ειχα και ενα προβλημα με το ρελαντι στα φαναρια που λυθηκε με αναβαθμιση λογισμικου εγκεφαλου που δεν κοστισε τιποτα.

      Απαντωντας στο ερωτημα του φιλου το 3κυκλο κατ'εμενα ειναι ΤΟ ιδανικο μεσο για νεο μοτοσυκλετιστή. Οπου ενα κλασικο σκουτερ θα γλυστρήσει, το 3κυκλο γελαει. Δοκιμασμενο σε χιονια και απειρες βροχες στο γλιστερο αθηναικο τερραιν. Μπροστα στα παπια και τα μικρα σκουτερ ειναι λιμουζινα και φρενάρει καλύτερα απο όλα αυτά. Σιγουρα ομως μην περιμενεις καταναλωση, συντηρηση και αξιοπιστία παπιου.

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      astanapan
    • RE: Ford Focus MK4

      Λινκ στη δοκιμη που εκανα https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 3#p3283943

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      astanapan
    • RE: Οδήγησα....

      Σημ1: Ακολουθει Σεντονι
      Σημ2: Εχω πολλά χρονια να γραψω σε αυτο το φορουμ και δε θυμαμαι (ουτε και εχω χρονο να ψαξω) αν εχει κανονες για το πως γραφονται οι δοκιμες. Γραφω καθαρα προς ενημερωση αλλου ενδιαφερομενου.

      Οδηγησα το Focus 1.5 150hp ST-line αυτοματο που διαθέτει την ανεξαρτητη αναρτηση.
      Απο τυχη. Χωρις να εχω διαβασει δοκιμες. Και εντυπωσιαστηκα τοσο που το αγορασα (αλλα με χειροκινητο κιβωτιο) πριν διαβασω και αλλες δοκιμες μην τυχον και χασω το χρωμα που το βρηκα διαθεσιμο.
      Η δοκιμη ηταν διαρκειας 1+ ωρας και εγινε στο Βελγιο, αστικες και ημιαστικες διαδρομες. Ηθελα μανιουαλ φυσικα αλλα το συγκεκριμενο ηταν δυστυχως αυτοματο.

      Ξεκιναω απο το αμαξωμα (εσωτερικα αφου εξωτερικα ειναι υποκειμενικο) που ειναι πολυ μασιφ, πολυ καλα μονωμενο και δεν τριζει απολυτως τιποτα. Σε ενα σημειο (αυτο βρηκα μονο) η συναρμογη ειναι for the carnivals (το μπροστα κατω μερος του ταμπλο που ακουμπαει το ποδι του οδηγου ειναι σαν ξεχαρβαλωμενο αλλα δεν τριζει). Το ταμπλο ειναι ποιοτικο και λειτουργικο, η φασα δειχνει ποιοτικη, και διατηρει τους διακοπτες για ολες τις βασικες χρησεις οποτε δε χρειαζεται να σημαδευεις την 8'' οθονη παρα μονο για να βαλεις διευθυνση (ελλειψει ενος λεβιε τυπου idrive). Τα καθισματα της st-line (τα ιδια με της εκδοσης trend business με κοκκινο stitching) ειναι ανετα και με κρατησαν σωστα στις ταρζανιες (ακομα θυμαμαι τις πολυθρονες του mk2 ti-vct που κρατιομουν με τα γονατα). Η θεση οδηγησης ειναι επισης τελεια (new corolla... ακους;;;) και το καθισμα/τιμονι εχουν τεραστιο ευρος ρυθμισης.
      Η 8'' οθονη εχει καλη αποκριση και το συστημα συγχρονιστηκε αμεσα με το κινητο μου, αλλα πρεπει να σημαδευεις με το δαχτυλο αφου δεν εχει κοντρολακι σε στυλ idrive. Επαιξα αρκετα με δαυτη και δεν θυμαμαι κατι αρνητικο στη χρηση της περαν του οτι εψαξα ολα τα υπομενου και πλεον δεν υπαρχει επιλογη απενεργοποιησης του ESP παρα μονο του traction control. Η οθονη εχει πολλες ρυθμισεις για τα νεα ηλεκτρονικα πχ διατηρησης λωριδας, προειδοποιησης προσκρουσης κτλ, καποια τα δοκιμασα για χαβαλε και δουλευουν παρα πολυ καλα.
      Το ηλεκτρονικο χειροφρενο εχει επιτρεψει στις ποτηροθηκες να μπουν βαθια για να μην ενοχλει το ποτηρι στις αλλαγες ταχυτητας, κατι που εκτιμησα ιδιαιτερα και ας προτιμαω εννοειται το κλασσικο χειροφρενο.
      Εχει απειρο χωρο για επιβατες (1.93 χωραω ανετα πισω με ρυθμισμενο το εμπρος σε μενα), μπολικους χωρους για πραγματα/ποτηρια, τα ποδια στα πισω καθισματα χωνονται απο κατω απο τα μπροστα και το τουνελ ειναι μικρο. Το πορτμπαγκαζ ειναι εντελως τετραγωνο (δεν εχει 'τσεπες' πισω απο τους θολους) και φαινεται λιγο μικρο, σε συνδυασμο με τα πισω καθισματα που οταν πεφτουν δεν κανουν επιπεδο χωρο φορτωσης --> το μονο πραγμα που δε μου αρεσε
      Εν γενει το αμαξι ειναι αρκετα πιο ποιοτικο σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο (που ήταν απαραδεκτο σε ολα πλην μοτερ τουλαχιστον πριν το φεισλιφτ), αλλα μην περιμενετε και ποιοτητα Γκολφ. Ομως ειναι απλο και λειτουργικο, και οπου ακουμπας εχει μαλακα υλικα και αρκετο padding (new civic ακους;;;) οποτε εμενα μου εκανε πραγματικα το κλικ.

      Λοιπον το μοτερ ειναι πολυ δυνατο, αποκρινεται αριστα και τραβαει απο χαμηλα οντας πολύ ελαστικό ενω ανεβαινει και ψηλα μεχρι τις 5μιση περιπου χιλιαδες, μετα ισιωνει σε αποδοση μεχρι τον κοφτη. Εχω την εντυπωση οτι ειναι και πολυ οικονομικο αφου η ενδειξη μου εδειξε 8λτ/100 στη διαδρομη που το βιαζα οσο επετρεπε η κινηση.
      Το 8ταχυτο αυτοματο λειτουργει πολυ ομαλα και κρυβει (την οποια) αδυναμια του μοτερ ακομα και στις πιο ψηλες στροφες. Στην αυτοματη λειτουργια ειναι παρα πολυ καλο (κικνταουν, αλλαγες στον κοφτη) αλλα στη χειροκινητη (με τα αυτακια πισω απο το τιμονι) αργει αρκετά και δε μου αρεσε. Για τους κουλους ειναι μια χαρα.

      Και παμε για το τελος στα καλυτερα, την οδηγηση. Η αναρτηση και το στησιμο (με δυο λογια) ειναι επικα/τελεια/μαμηστερα/ΜΠΙΠ, δε θυμαμαι να εχω οδηγησει τοσο καλοστημενο σπορ μικρομεσαιο (οκ, δεν εχω οδηγησει το νεο Σιβικ).. ποια Τζουλιετα, ποια σειρα 1, ποιο Γκολφ... Απιστευτο κρατημα, ανεση με το τσουβαλι, ρυθμισιμοτητα, ηχομονωση, πουθενα κοπανημα, κανενα αγχος, στριβει με ενα τροπο μαγικο και ευχαριστο οντας πολυ αναλαφρο. Το μπροστινο χωνεται αμεσα και πειθηνια ενω ταυτόχρονα το πισω μερος κραταει γλυκα και ρυθμισιμα ρουφωντας τιμονιες και σαμαρακια!!! στην κορυφη της στροφης κρατωντας την τροχια. Το ESP δουλευει ανεπαισθητα και δεν καταλαβαινεις ποτε μπαινει. Τα φρενα ειναι πολυ δυνατα και το μονο που θα ζητουσα ειναι λιγο πιο βαρυ τιμονι (το οποιο ειναι ελαφρυ ακομα και στο Σπορ προγραμμα που το ειχα απο την αρχη) αν και απο αισθηση, ακριβεια, επαναφορες και αμεσοτητα ειναι τελειο. Καμμια σχεση βεβαια με το Mk1 αλλά ειναι σχεδον εφαμιλλο με του Mk2 χωρις το αμεσο υδραυλικο φιλινκ. Ευκολα ομως ειναι το δευτερο ή τριτο καλυτερο τιμονι (ξαναλεω, εξαιρώ Σιβικ) της κατηγορίας (που για μενα το καλυτερο ειναι η σειρα 1).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      astanapan
    • RE: Οδήγησα....

      Αν εκανες τη δοκιμή με το 2λιτρο ντιζελ dsg 4motion της έκθεσης, το συγκεκριμένο είτε έχει πολύ ψόφιο μοτερ είτε η μακριά τελική σχέση δεν το βοηθάει, αυτό τουλάχιστον έλεγαν άλλοι που το οδηγησαν. Υπαρχουν και οι εκδοχές με το τι κανουν τα προγραμματα drive select και το τι detuning εχει κανει η VW για να μη βγαλει ρυπους .

      Εγω οδηγησα το 1.4 ACT (ωραιο μοτερακι αν και ψηλά σα να υποφερει λιγο) οπως ήταν, το εσωτερικό του είναι πολύ ποιοτικό εκτος των πλαστικων της μεσαιας κονσολας που χαραζονται σχετικα ευκολα. Στην οδήγηση μου έκανε ασχημη εντύπωση ποσο αποκομμενη-ελαφριά αίσθηση είχε το τιμονι αλλά και οι κλισεις που επαιρνε.
      Το αντιστοιχο Ateca με το 2λιτρο ντιζελ μοτερ-χειροκινητο κιβώτιο ήταν πιο μεστο σε αισθηση (στο τιμόνι τουλαχιστον) αλλά και περισσότερο θορυβώδες.

      Το συγκεκριμένο 2λιτρο μοτερ οπως το ειδα στο Ateca σκάβει στις 1800-3800 αλλά μετα ψοφαει εντελώς (το θελει το προγραμματάκι του μάλλον ). Πιο πολυ μου αρεσε ο 1.6/130 του Qashqai απο το 2λιτρο VW.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      astanapan
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      To 5πορτο μοντέλο του 2007 ήταν πολυ μπροστα σχεδιαστικά με μεγαλες παραφωνιες το ταμπλο και (οχι μονο αλλά ειδικά) το διπλο καντραν είναι απαράδεκτο. Ήταν το πιο ευρωπαικό Σιβικ μέχρι τώρα. Το μοντέλο που ακολούθησε επιεικώς απαράδεκτο, και το νεο μια απο τα ίδια. Πλεον μου θυμιζουν Σουμπαρου και αυτο δεν ειναι καλό.
      Ελπιζω τουλαχιστον στο νεο Σιβικ να μην ακουμπαει το κεφαλι μου στο ταβανι οπως στο προηγούμενο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      astanapan
    • RE: Αγορά Toyota Celica MK7 (T230)

      Το τελευταιο Σελικα ηταν και πανέμορφο, και ειχε παρα πολυ καλή συμπεριφορά. Με τo vvtli ειχε και τη δυναμη ηχο και χαρακτήρα που ελειπε απο το βασικο vvti.

      Τωρα αν ενα πολυστροφο ατμοσφαιρικο κουπέ 2+2 με τη δυναμη ψηλά αξίζει σε σχέση με τα σημερινα τουρμπο εξαρταται απο εσένα και τις διαδρομές που θα κάνεις. Άλλη αυτοκινητιστική φιλοσοφία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      astanapan
    • RE: Toyota corolla E12

      Ο χρήστης nonos έγραψε:

      Η οδική συμπεριφορά δεν έχει κανένα πρόβλημα (καλύτερο το σενταν) αν συνειδητοποιήσεις οτι μιλάμε για ημιάκαμπτο άξονα με τυπικά υποστροφική συμπεριφορά στο όριο. Παρολ'αυτά έχει καλά κρατήματα και φρένα, τα μοτέρ πανω απο 4Κ τραβανε δυνατά μεχρι κοφτη, καλή αίσθηση σε τιμόνι/επιλογέα και αν το πλασάρεις καλά στην είσοδο τότε στρίβει τρένο.

      Σε λιγο θα μας τη βγαλεις και 147...κοψε και κατι...

      νονε 147 δεν εχω καν οδηγησει, μονο 75, 33 Ιμολα και Τζουλιέττα

      Και ξαναλέω, η οδική συμπεριφορά (δεν ειναι Gti ή Φοκους ) ειναι ΟΚ μεχρι το 95% και αρκετά φιλική στο να συγχωρεί (το μικρό) λάθος, δηλαδη οσο δεν έχεις 'τσαλακώσει' το λάστιχο, καουμπουλίκια δε σηκώνουμε .
      Στο απολυτο όριο, σε Sακια με κοφτερές αλλαγές πορείας, κυνηγητά και αγνωστο δρομο*, θα δαγκώσει αφου πλεον ξεχασες οτι οδηγείς κορολλα . Πάντως οσο τα λαστιχα παλιωνουν γινεται πιο ευκολη και παιχνιδιάρικη αφου πεφτουν και τα όρια του κρατήματος... μεχρι να χρειαστει να φρεναρεις πολυ δυνατά...
      *καααποτε εχω καταφέρει να σηκώσω και τις 2 δεξιες ροδες μισο μετρο στον αερα με πλασαρισμα σε δεξια πατημένη με αορατη καμπουρα στα δεξια του δρομου πανω στο απεξ κυνηγούμενος απο Γκολφ 4 1.6, δηλαδή προτιμουσε να τουμπάρει απο το να γλυστρήσει Παντως το γκολφ το εφαγα (ηταν και ζορικος).

      Το θεμα ειναι οτι δεν ειναι ολα οδικη συμπεριφορά, και οτι αυτες οι κορολλες δε χαλάνε. Επισης ανταλλακτικά υπαρχουν τα παντα και σε αφθονια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      astanapan
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr