-
Ίσως είναι πολύ γενικό αλλά στα καινούρια αυτοκίνητα πολλές φορές 'στου κασίδη το κεφάλι πολλά δοκιμάζονται'.
Ασε να περάσουν οι όποιες 'παιδικές ασθένειες' και μετά πας σε μια τόσο μεγάλη δαπάνη. Το αυτοκίνητο είναι παρα πολύ καινούριο και εντελώς άγνωστο στην ελληνική αγορά.
Εχε πάντως σαν μια εναλλακτική σκέψη και την περίπτωση ότι αναμεσα σε ένα πλούσιο μικρότερο με ένα φτωχότερο μεγαλύτερο η καλύτερη επιλογή συνήθως είναι η δεύτερη! -
Ο χρήστης babisp έγραψε:
Καλησπέρα.Βλέπω διάφορα post και θα παρακαλούσα να είναι επικεντρωμένα στο αν αξίζει το αυτοκίνητο και τις γνώμες σας αν κάποιος το έχει οδηγήσει γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμο σαν δοκιμή.ΕυχαριστώΓια τι χρήση προορίζεται;
-
Για δώρο.
-
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
το τεστ να ελέγξεις κατά ποσο η επικείμενη αγορά σου 'στέκει' ειναι το εξής:πηγαίνες με το καλο στην αντιπροσωπία, πιάνεις ένα καρντάση και του λες την ιστορία σου. αυτός μολις πληκτρολογήσει το ακριβές νουμερο, σίγουρα θα διστάσει καπως να το ξεστομίσει.
ΕΚΕΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΟΛΠΟ: εσυ χωρίς δεύτερη σκέψη πες ΟΚ, ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΤΩΡΑ, ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΕΡΘΕΙ;
και ξεκινάς να παρατηρείς τι θα συμβεί γυρω σου. σημεία που θα σε βάλουν σε σκέψεις ειναι τα εξης:
-το στομα του πωλητή (μαζί με τα σάλια του) που δε θα κλείνουν ούτε στην πρέσσα
-από το πουθενά εμφανίζεται ο διευθυντής και σε καλωσορίζει
-στηνεται ολοκληρος μπουφές μπροστά σου με εξωτικά φρουτα και σουβλάκια (πανω απ'ολα είμαστε έλληνες). ρετσίνα ή σαμπανιζέ κρασί, αναλογα με το ποσο κιμπάρης ειναι ο διευθυντής
-νιωθεις ένα παράξενο γαργαλητό στα ποδια: μην ανησυχεις, είναι το καρντάσι που αφήνοντας τη θεση του στο διευθυντή, σου κανει μασάζ
-κρατάς στα χέρια σου ισα με 3-4 στυλό και λείπουν τα γυαλιά σου (υπουλο αυτό, να το προσέξεις. θα προσπαθήσουν να σε κανουν να υπογράψεις πριν ακομα τελειώσει το λαπ ντανς). α ναι,
-λαπ ντανςεπαναλαμβάνεις το παραπάνω 2-3 φορές σε διάφορους αντιπροσώπους. το ηθικό διδαγμα που θα βγει απ'αυτό δε θα είναι το ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΜΗΤΗΡ ΜΑΘΗΣΕΩΣ, αλλά το ποσο τρελό ειναι αυτό που θα πας να κάνεις.
περιμένουμε τις εμπειρίες σου εναγωνιώς!
Καλησπέρα.Βλέπω διάφορα post και θα παρακαλούσα να είναι επικεντρωμένα στο αν αξίζει το αυτοκίνητο και τις γνώμες σας αν κάποιος το έχει οδηγήσει γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμο σαν δοκιμή.Ευχαριστώ
Για τι χρήση προορίζεται;
Για δώρο.
Νά στε καλά ρε παιδιά μου φτιάξατε τη μέρα
Στο ψητό τώρα
Καλησπέρα.Βλέπω διάφορα post και θα παρακαλούσα να είναι επικεντρωμένα στο αν αξίζει το αυτοκίνητο και τις γνώμες σας αν κάποιος το έχει οδηγήσει γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμο σαν δοκιμή.Ευχαριστώ
Στο εάν αξίζει το αυτοκίνητο θα πω απλά όχι για το ποσό αυτό συγκρίνοντας με υπόλοιπα μοντέλα της αγοράς. Αναμφισβήτητα είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά σε αυτά τα χρήματα μπορείς να πάρεις κατί πολύ καλύτερο ή κάτι καλύτερο και ένα καλό αμάξι ακόμα! Βέβαια επειδή έχω αρκετές περιπτώσεις μπεμβέ με βασικούς κινητήρες και εξοπλισμούς που ανεβάζουν υπερβολικά την τιμή, δεν μπορώ να πω ότι με ξενίζει σαν λογική. Οπότε δικό σου το καρπούζι το κόβεις όπως το θες.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το δωράκι δεν είναι τόσο για σένα όσο για τον κ.Παπακωνσταντίνου. Ειδική μνεία θα σου κάνει!Κατά τα άλλα πολύ καλή επιλογή αλλά για 60.000€ και όχι για 85.000€.
αφηστε τον ανθρωπο να βοηθησει τα εσοδα του δημοσιου (δηλ. τους μισθους και συνταξεις) και την αγορα!!
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Το δωράκι δεν είναι τόσο για σένα όσο για τον κ.Παπακωνσταντίνου. Ειδική μνεία θα σου κάνει!
Κατά τα άλλα πολύ καλή επιλογή αλλά για 60.000€ και όχι για 85.000€.
αφηστε τον ανθρωπο να βοηθησει τα εσοδα του δημοσιου (δηλ. τους μισθους και συνταξεις) και την αγορα!!
Να το κάνει! Δεν είπαμε όχι στο ξόδεμα! Αλλά μιας και θα το κάνει, ας πάρει και κανένα καλύτερο αυτοκίνητο με τα ίδια λεφτά...
-
Όπως ποιο?
-
Μιλώντας για SUV πάντα, το Tourag επί παραδείγματι. Είτε βενζίνης (3.6), είτε ντίζελ (3.0).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το δωράκι δεν είναι τόσο για σένα όσο για τον κ.Παπακωνσταντίνου. Ειδική μνεία θα σου κάνει!
Κατά τα άλλα πολύ καλή επιλογή αλλά για 60.000€ και όχι για 85.000€.
αφηστε τον ανθρωπο να βοηθησει τα εσοδα του δημοσιου (δηλ. τους μισθους και συνταξεις) και την αγορα!!
Να το κάνει! Δεν είπαμε όχι στο ξόδεμα! Αλλά μιας και θα το κάνει, ας πάρει και κανένα καλύτερο αυτοκίνητο με τα ίδια λεφτά...
Συμφωνώ απόλυτα ιδίως αν μιλάμε για οποιαδήποτε version της 5άρας! Δεν θα τα χαλάσουμε στις πόρτες!!!
Με τόσα λεφτά θέλω το αμάξι να 'φωνάζει' τα λεφτά του και η Χ3 δεν μπορεί σ΄αυτά τα ποσά! -
Καλησπέρα.Δεν θα ήθελα να περάσω τα 2 λίτρα.Έτσι οι επιλογές μου είναι στα 2λιτρα.Η νέα 5αρα ξεκινά από τα 60.000 η 2λιτρη diesel έτσι ξεφεύγει από το ταβάνι μου.Πριν από μήνες ρώτησα και για το Q5 με παρόμοιο πακέτο εξοπλισμού αλλά όταν τους είπα για μετρητά και ζήτησα έκπτωση έκαναν τον κινέζο και τα πήρα στο κρανίο.Στην bmw μου κάνουν όμως έκπτωση.Το αυτοκίνητο το θέλω για ταξίδια πιο πολύ και εκτιμώ την πρακτικότητα των station/5 πορτων.Είχα παλιότερα σεντάν και μετά 5πορτο.Η πρακτικότητα του 5πορτου δεν συγκρίνεται. Επίσης με ενδιαφέρουν οι χώροι και για αυτό τον λόγω καταλήγω σε τέτοιου τύπου όχημα.Επίσης οι δρόμοι μας δεν είναι και ότι καλύτερο.Επίσης όταν πιγαίνω στο πατρικό οι δρόμοι είναι χωμάτινοι και με νεροφαγώματα και τα κανονικά αυτοκίνητα βρίσκουν αρκετά συχνά από κάτω. Τα χαμηλωμένα εκεί δεν έχουν τύχη.Επίσης πολύ συχνά που κινούμαι τον χειμώνα προς το εξοχικό στη ανατολική Αττική από την παραλιακή έχω αντιμετωπίσει δυσκολίες με την πλυμηρισμένη παραλιακή και τα νερά στη Βάρης-Κορωπίου.Όλα αυτά με κάνουν σκεπτικό στην αγορά ενός κανονικού αυτοκινήτου έναντι σε ένα suv.Θεωρώ ότι σε αυτές τις εξωτερικές διαστάσεις τέτοια οχήματα συνδιάζουν εσωτερικούς χώρους ιδανικούς.Και για επιβάτες και για αποσκευές.Υπάρχει και το ενδεχόμενο να μείνω μόνιμα στο εξοχικό και τότε θα πρέπει κάθε μέρα να κάνω 100 χλμ για τη δουλειά.Εκεί το πετρέλαιο είναι ιδανικό.Οι επιδόσεις περνάνε σε 2η μοίρα.Αν θέλω να νιώσω επιδόσεις καβαλάω το ταπεινό kle των 500 κυβικών και κάνω το κέφι μου.Όσο αφορά αυτοκίνητα πιο μεγάλα εκτός του κυλιδρισμού έχω και θέμα με το πάρκιν. Δεν μπορεί να δεχτεί αυτοκίνητο μακρύτερο από το 4.7 μέτρα γιατί δεν μπορεί να κάνει τισ μανούβρες μέσα όταν κατέβει.Είναι υπόγειο με περιορισμένο πλάτος.Έτσι το εξωτερικό μήκος είναι άλλη μια περιοριστκή παράμετρος 'οως και το ύψος για την είσοδο.Είναι μέχρι 1.80
Συγνώμη για το μακροσκελές πόστ
-
Πήγαινε και σε άλλο ντήλερ Audi. Νομίζω ότι το Q5 είναι πολύ καλύτερη επιλογή από την Χ3.
-
Ο χρήστης babisp έγραψε:
Καλησπέρα.Δεν θα ήθελα να περάσω τα 2 λίτρα.Έτσι οι επιλογές μου είναι στα 2λιτρα.Η νέα 5αρα ξεκινά από τα 60.000 η 2λιτρη diesel έτσι ξεφεύγει από το ταβάνι μου.Πριν από μήνες ρώτησα και για το Q5 με παρόμοιο πακέτο εξοπλισμού αλλά όταν τους είπα για μετρητά και ζήτησα έκπτωση έκαναν τον κινέζο και τα πήρα στο κρανίο.Στην bmw μου κάνουν όμως έκπτωση.Το αυτοκίνητο το θέλω για ταξίδια πιο πολύ και εκτιμώ την πρακτικότητα των station/5 πορτων.Είχα παλιότερα σεντάν και μετά 5πορτο.Η πρακτικότητα του 5πορτου δεν συγκρίνεται. Επίσης με ενδιαφέρουν οι χώροι και για αυτό τον λόγω καταλήγω σε τέτοιου τύπου όχημα.Επίσης οι δρόμοι μας δεν είναι και ότι καλύτερο.Επίσης όταν πιγαίνω στο πατρικό οι δρόμοι είναι χωμάτινοι και με νεροφαγώματα και τα κανονικά αυτοκίνητα βρίσκουν αρκετά συχνά από κάτω. Τα χαμηλωμένα εκεί δεν έχουν τύχη.Επίσης πολύ συχνά που κινούμαι τον χειμώνα προς το εξοχικό στη ανατολική Αττική από την παραλιακή έχω αντιμετωπίσει δυσκολίες με την πλυμηρισμένη παραλιακή και τα νερά στη Βάρης-Κορωπίου.Όλα αυτά με κάνουν σκεπτικό στην αγορά ενός κανονικού αυτοκινήτου έναντι σε ένα suv.Θεωρώ ότι σε αυτές τις εξωτερικές διαστάσεις τέτοια οχήματα συνδιάζουν εσωτερικούς χώρους ιδανικούς.Και για επιβάτες και για αποσκευές.Υπάρχει και το ενδεχόμενο να μείνω μόνιμα στο εξοχικό και τότε θα πρέπει κάθε μέρα να κάνω 100 χλμ για τη δουλειά.Εκεί το πετρέλαιο είναι ιδανικό.Οι επιδόσεις περνάνε σε 2η μοίρα.Αν θέλω να νιώσω επιδόσεις καβαλάω το ταπεινό kle των 500 κυβικών και κάνω το κέφι μου.Όσο αφορά αυτοκίνητα πιο μεγάλα εκτός του κυλιδρισμού έχω και θέμα με το πάρκιν. Δεν μπορεί να δεχτεί αυτοκίνητο μακρύτερο από το 4.7 μέτρα γιατί δεν μπορεί να κάνει τισ μανούβρες μέσα όταν κατέβει.Είναι υπόγειο με περιορισμένο πλάτος.Έτσι το εξωτερικό μήκος είναι άλλη μια περιοριστκή παράμετρος 'οως και το ύψος για την είσοδο.Είναι μέχρι 1.80Συγνώμη για το μακροσκελές πόστ
Έχω την εντύπωση ότι με το A4 Allroad την κάνεις την δουλειά σου. Πάντως σε καταλαβαίνω. Η καινούρια Χ3 είναι θεάαααααααααααα
-
Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
Καλησπέρα.Δεν θα ήθελα να περάσω τα 2 λίτρα.Έτσι οι επιλογές μου είναι στα 2λιτρα.Η νέα 5αρα ξεκινά από τα 60.000 η 2λιτρη diesel έτσι ξεφεύγει από το ταβάνι μου.Πριν από μήνες ρώτησα και για το Q5 με παρόμοιο πακέτο εξοπλισμού αλλά όταν τους είπα για μετρητά και ζήτησα έκπτωση έκαναν τον κινέζο και τα πήρα στο κρανίο.Στην bmw μου κάνουν όμως έκπτωση.Το αυτοκίνητο το θέλω για ταξίδια πιο πολύ και εκτιμώ την πρακτικότητα των station/5 πορτων.Είχα παλιότερα σεντάν και μετά 5πορτο.Η πρακτικότητα του 5πορτου δεν συγκρίνεται. Επίσης με ενδιαφέρουν οι χώροι και για αυτό τον λόγω καταλήγω σε τέτοιου τύπου όχημα.Επίσης οι δρόμοι μας δεν είναι και ότι καλύτερο.Επίσης όταν πιγαίνω στο πατρικό οι δρόμοι είναι χωμάτινοι και με νεροφαγώματα και τα κανονικά αυτοκίνητα βρίσκουν αρκετά συχνά από κάτω. Τα χαμηλωμένα εκεί δεν έχουν τύχη.Επίσης πολύ συχνά που κινούμαι τον χειμώνα προς το εξοχικό στη ανατολική Αττική από την παραλιακή έχω αντιμετωπίσει δυσκολίες με την πλυμηρισμένη παραλιακή και τα νερά στη Βάρης-Κορωπίου.Όλα αυτά με κάνουν σκεπτικό στην αγορά ενός κανονικού αυτοκινήτου έναντι σε ένα suv.Θεωρώ ότι σε αυτές τις εξωτερικές διαστάσεις τέτοια οχήματα συνδιάζουν εσωτερικούς χώρους ιδανικούς.Και για επιβάτες και για αποσκευές.Υπάρχει και το ενδεχόμενο να μείνω μόνιμα στο εξοχικό και τότε θα πρέπει κάθε μέρα να κάνω 100 χλμ για τη δουλειά.Εκεί το πετρέλαιο είναι ιδανικό.Οι επιδόσεις περνάνε σε 2η μοίρα.Αν θέλω να νιώσω επιδόσεις καβαλάω το ταπεινό kle των 500 κυβικών και κάνω το κέφι μου.Όσο αφορά αυτοκίνητα πιο μεγάλα εκτός του κυλιδρισμού έχω και θέμα με το πάρκιν. Δεν μπορεί να δεχτεί αυτοκίνητο μακρύτερο από το 4.7 μέτρα γιατί δεν μπορεί να κάνει τισ μανούβρες μέσα όταν κατέβει.Είναι υπόγειο με περιορισμένο πλάτος.Έτσι το εξωτερικό μήκος είναι άλλη μια περιοριστκή παράμετρος 'οως και το ύψος για την είσοδο.Είναι μέχρι 1.80
Συγνώμη για το μακροσκελές πόστ
Έχω την εντύπωση ότι με το A4 Allroad την κάνεις την δουλειά σου. Πάντως σε καταλαβαίνω. Η καινούρια Χ3 είναι θεάαααααααααααα
Axxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Συμφωνώ απόλυτα.Έφαγα κόλλημα
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Πήγαινε και σε άλλο ντήλερ Audi. Νομίζω ότι το Q5 είναι πολύ καλύτερη επιλογή από την Χ3.καλύτερο το Q5 από την χ3 F25 δεν νομίζω... πιο φρέσκεια, καλύτερο τιμόνι και στήσιμο εξισου ποιοτική και με τα extra που θες να βάλέις, πουθενά δεν υστερεί σε σχέση με το Q5 (που κι αυτό είναι εξαιρετικό) αντίθετα είναι πιο ολκληρωμένη. Αφού την θες φίλε babisp χτυπα τη... αλλά ρε παιδί όσο κι αν αξίζει 85 χιλιάρικα είναι πολλά οταν έξω θα την έπαιρνες πιστεύω γυρω στα 60?
-
Ούτως ή άλλως αυτά τα αυτοκίνητα αγοράζονται για το αισθητικό του πράγματος και όχι για το ποιά τετρακίνηση θα βγάλει καλύτερα το χαντάκι-γκρεμνό που ΔΕΝ θα την πάει ποτέ ο κάτοχος. Από αυτή την άποψη (αισθητική) θεωρώ ότι το Q5 είναι ανώτερο.
-
Xτύπα τη μια ζωή την έχουμε και απ οτι ακούγεται μέχρι το 2012! Αφου διαθέτεις το ποσό..........
-
Πληροφοριακά το αυτοκίνητο στη Βουλγαρία κοστίζει 58.000
Το θέμα είναι αν αποφασίσεις να βάλεις πινακίδες ελληνικές τελικά δεν κερδίζεις και πάρα πολλά.
Άσχετα αν μπορώ να έχω ξένες πινακίδες και να είμαι νόμιμος.
Έχω ρωτήσει εκτελωνιστές που κάνουν αυτές τισ δουλειές και μου είπαν ότι δεν θα έχει μεγάλη διαφορά.Δεν αξίζει να μπεις στον κόπο αν θελήσεις να βάλεις μετά ελληνικές πινακίδεςΟ φόρος πολυτελείας είναι 12.550 ενώ στο αντίστοιχο Q5 ήταν 20.000
Τώρα έχει μειωθεί η τιμή στο Q5 αλλά πιστεύω ότι με λίγα έξτρα θα πάει στα προηγούμενα επίπεδα
-
To Q5 limited τι εξοπλισμό έχει;
Δέρμα βάζουν στην Connoly με ένα 1000άρικο. -
Και τι να το πάρει μόνο με δέρμα?? Μούφα! Δέρμα, ηλιοροφή, xenon, navi, κάνα καλό ηχοσύστημα, καμία ζαντούλα είναι εκ των ουκ άνευ σε αυτή την κατηγορία...ε με αυτά αγγίζεις τα 80.000€...και στο Q5 και στο Χ3...
ΝΕΑ BMW X3 F25