Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1369
    • Best 0
    • Groups 0

    leftgalan

    @leftgalan

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    1369
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Thessaloniki

    leftgalan Unfollow Follow

    Latest posts made by leftgalan

    • RE: Η ζωή...ποδήλατο!

      Καλησπέρα σε ολους …..

      Εχω κατι χρονια να γραψω . Ηθελα όμως να περιγραψω μια εμπειρια που ειχα το 2016
      με τη συμμετοχη στο Granfondo Stelvio στις Αλπεις με ποδηλατο φυσικα !

      ENJOY !

      Granfondo Stelvio Santini : Ένα ονειρο εγινε πραγματικοτητα ......
      Εδώ και δυο χρονια σχεδιαζα να συμμετάσχω σε ένα gran fondo του εξωτερικου και τελικα κατεληξα στο Santini .
      Τι είναι όμως τα gran fondos ?
      Θα ελεγα ότι είναι κατι μεταξυ ΑΓΩΝΑ και Brevet .
      Δεν είναι καθαρα αγωνας (δηλαδή οποιος θελει και μπορει το τρεχει σαν αγωνα ) εχει γενικη καταταξη πρωτες θεσεις κλπ .
      Αν όμως θελήσεις να το κανεις σαν brevet (σταματώντας για φαγητο στην τροφοδοσια και βγαζοντας φωτογραφιες ) δεν κινδυνεύεις να μεινεις τελευταίος και μονος σαν την καλαμια στον καμπο αντιμέτωπος με ολες τις αντίξοες συνθήκες (αερα βροχη κλπ)
      Τα gran fondos είναι δυσκολες και μεγαλες διαδρομες και εχουν τη μορφη challenge (πρόκλησης) . Συνηθως περιεχουν διάσημες ανηφορες των μεγαλων tour όπως καλη ωρα το STELVIO και το MORTIROLO. Το συγκεκριμμενο ειχε 3 διαδρομες .
      Ολες ξεκινουσαν από το Bormio και ΟΛΕΣ κατέληγαν να κανουν την αναβαση στο μυθικο STELVIO οπου ηταν και ο τερματισμος για ολους. . Μια των 60 χμ η οποια αφου εκανε ένα κυκλο στην κοιλαδα κατω από το bormio ξαναγυρνουσε στο Bormio και ανεβαινε στο Stelvio.
      Η μεσαια 137,9 χμ η οποια εκανε ένα μεγαλο κυκλο 115 χλμ και τελειωνε παλι πανω. και η μεγαλη 151,9 χμ η οποια ηταν ιδια ακριβως με την μεσαια αλλα σε καποιο σημειο εκανε μια παρακαμψη και ανεβοκατεβαινε το θρυλικο Mortirolo (η πιο δυσκολη ανηφορα στον κοσμο κατά Lance Armstrong) 12,5χλμ με 11% μεση κλιση με κομματια 22% !!!
      Η μεγαλη εκπληξη ηταν η γυναικα μου, η οποια ειναι αθλητρια αλλα δεν ειχε συμμετασχει ποτε σε τετοια διοργανωση ,επεμεινε να κανει το μικρο και το καταφερε !!!
      Εκπληξη επισης στο αεροδρομιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ η συναντηση με την ομαδα assos forbikes της Πτολεμαΐδας (τους καταλάβαμε από τα πακεταρισμένα ποδήλατα και τις πολύ προχωρημένες μπλούζες που ειχαν φτιαξει !
      Χωρις να θελω να κουρασω θα γραψω τα σημεια που μου εκαναν περισοτερο εντυπωση στο ολο ταξιδι.

      1. 3100 ποδηλάτες από ολο τον κοσμο σε μια ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΡΤΙΑ διοργανωση ! Το απόγευμα πριν τον αγωνα στην πολη δεν υπηρχε σημαδι ότι αυριο θα γινει κατι τοσο μεγαλο. Την ημερα του αγωνα ηταν όλα ετοιμα . Το βραδυ μετα τον αγωνα η πολη ηταν πεντακαθαρη σαν να μην ειχε συμβει τιποτα !
      2. Τροφοδοσια : για λογους ασφαλειας επρεπε οι ποδηλάτες να σταματησουν και να μην γινει εν κινησει .... πως όμως να γινει εν κινησει αφου στην τροφοδοσια υπηρχε και του πουλιου το γαλα !!! Κομμενες μπανανες , βατομουρα , φραουλες , παστα φλωρα , σάντουιτς με προσουτο , σάντουιτς με σαλαμι , κοκα κολα ,νερα ,ισοτονικα........ υπηρχαν ακομα και χημικες τουαλέτες για τους ποδηλάτες .
      3. Τα χρησιμοποιημένα gel τα πετουσες σε ειδικα σημεια της διαδρομης οπου υπηρχε ενας πράσινος καδος ανακύκλωσης και ενας εθελοντης τα μαζευε και τα πετουσε εκει .
      4. Τα ΤΟΠΙΑ ! Η συγκινηση ηταν τοσο μεγαλη που στην αρχη σχεδόν δακρυσα........
      5. Το επιππεδο των συναθλητών .... 30 λεπτα μετα το Bormio κοιταξα το κοντερ και εγραφε μεση ωριαια 41,3 !!!
        Στο σημειο που συναντιότανε οι δυο διαδρομες (αυτοι που ερχοταν από το Mortirolo με εμας που είχαμε επιλεξει τη μεσαια διαδρομή ) μας περνουσαν κατι ΤΟΥΜΠΑΝΑ σα σταματημένους !!!
        Να σημειωσω πως το εβγαλα με 20,1 μ ωριαια και ο πρωτος με 31 !!!! η δε πρωτη γυναικα στην κατηγορια που ετρεχα και εγω .... με 28 !!!! ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !
      6. Η μεγαλη σπαζοκεφαλιά του τι θα φορεσεις στη διαδρομή διοτι το Σαββατο εβρεχε και προπονηθήκαμε με βροχη ενώ την ημερα του αγωνα το πρωι 7 η ωρα εκανε κρυο και ετοιμαζοταν να βρεξει .....
      7. Οι ΑΛΠΕΙΣ θελουν COMPACT δισκοβραχιωνα !!!!
        Θα το γραψω σε ένα πινακα 100 φορες !!!
        Ειχα 36 53 και σε πολλα σημεια υπεφερα . Οι κλισεις ηταν πολύ σκληρες .
      8. Το STELVIO !!!
        Μετα από 115 χιλιόμετρα μας περιμενε ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ η θρυλικη αναβαση των 22 χιλιομετρων με 7,5 % μεση κλιση και max 15% στα τελευταια 3 χιλιόμετρα .......
        Όταν ξεκινησε ειχε ηλιο και ζεστη .... περασαμε από 4 εποχες και τερματισα με ΧΑΛΑΖΙ και ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΧΙΟΝΙ .....και ναι δεν το κρυβω ... δεν μπορεσα να συγκρατησω τα δακρυα μου !!! Το καπελακι finishers only που αν ειχες την τυχη σου το εδινε Ο ΙΔΙΟΣ ο SANTINI !!!
      9. Στην κορυφη υπηρχε ενας τεράστιος χωρος οπου επαιρνες τη σακκουλα με τα χειμερινα σου ρουχα (την οποια ειχες παραδωσει στην εκκινηση) για να ντυθείς για την καταβαση (γιατι το pasta party ηταν στο Bormio.
      10. Η καταβαση του stelvio διήρκησε 40 λπετα με 31 μεση ωριαια !!!
        Ευχαριστω τα παιδια από την πτολεμαιδα !
        ΠΑΡΑΚΆΤΩ ΤΑ ΒΊΝΤΕΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΒΑΣΗΣ:

      https://www.youtube.com/watch?v=NtPWu1rPKBo
      https://www.youtube.com/watch?v=T75F0zniTE0
      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      L
      leftgalan
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      Εργασία ρουτίνας. Δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα εάν είναι στοιχειωδώς προσεκτικός ο μάστορας. Πιθανότατα την έχει ξανακάνει τη δουλειά κάποιες 10αδες φορές ακόμα.

      Είναι το 50ο ! Μου είπε!
      Πάντως ευχαριστώ Στέφανε μου δίνεις κουράγιο... το πονάει η καρδια μου το νινί μου !

      Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leftgalan
    • RE: AUDI Q5

      Καλησπέρα από το χειρουργείο!
      Ο Θεός να βάλει το χέρι του ! [emoji2][emoji2][emoji2]

      Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leftgalan
    • RE: AUDI Q5

      Παιδια μην αυγκρινουμε ανομοια πραγματα παρακαλω .
      Η ερωτηση μου ηταν εάν καποιος ηθελε να αλλαξει το Q5 με ένα ΠΑΡΟΜΟΙΑΣ κατηγοριας
      όχι με αλλης χαμηλότερης η ανωτερης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leftgalan
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      Αξιόπιστα αυτοκίνητα πλέον είναι αυτά που δίνουν πολυετείς εγγυήσεις!

      συμφωνω απολυτα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leftgalan
    • RE: AUDI Q5

      Τελικά μηπως ολα ειναι αναξιόπιστα τα σύγχρονα αυτοκινητα ?
      Και αν όχι Ποιο θα προτείνατε σε κάποιον που θελει να αλλάξει το q5 με ένα ίδιου επιπέδου?
      Κάποιοι λένε Volvo
      Η ΓΝΩΜΗ σας ?

      Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leftgalan
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης stabilo έγραψε:
      Καλησπέρα σε όλους τους αγανακτισμένους και μη.
      Έμπαινα κάθε τόσο στο forum και το έβλεπα κολλημένο στη σελίδα 395 και αναρωτιόμουν αν τα προβλήματά μας είχαν τελειώσει ή το έχετε πουλήσει ….

      398 σελίδες μετά από 9 χρόνια. Αναρωτηθήκατε ποτέ πόσες από αυτές είναι για καλό και πόσες για προβλήματα?
      Ωραίο αυτοκίνητο. Πας με 200 και δεν το καταλαβαίνεις. Κρατήματα, τεχνολογία, τετρακίνηση quattro με torsen διαφορικό και πολλά πολλά άλλα.
      Αλλά προβλήματα στο full. Και δεν μιλάμε τώρα πια για μικρά ποσά. Κάτι κλειδαριές, ηλιοροφή σπασμένα μικροπλαστικά στο εσωτερικό. Εδώ μιλάμε για βαριά πράγματα, κιβώτια και κινητήρες και το χρήμα μας να ρέει στην αντιπροσωπεία.

      Σε προηγούμενα post μου είχα γράψει την άποψή μου ότι χωρίς την συγκατάθεσή μας είμαστε αυτοί που τεστάρουμε τα νέα μοντέλα χωρίς δικό τους κόστος. Τα αυτοκίνητα βγαίνουν ταχύτατα χωρίς ουσιαστικούς ελέγχους και μετά οι αγοραστές χρεώνονται τις βλάβες που οι κατασκευάστριες εταιρείες θα έπρεπε να έχουν ανακαλύψει και να έχουν βελτιώσει πριν βγει το αυτοκίνητο στην παραγωγή. Το αποδεικνύει άλλωστε και η αναβάθμιση της καδένας κατά 7 φορές που λέει και ο Λευτέρης αλλά και η αναβαθμισμένη κλειδαριά καπό που μου είπαν εμένα όταν την άλλαξα.

      Διαφωνώ με τον cruiser που λέει ότι ήταν αυτοκίνητο για πλούσιους που δεν τους νοιάζει να πληρώνουν. Δεν είμαι πλούσιος αλλά αυτό να το καταλάβω ως προς την ακριβή και πανάκριβη ακόμα, κανονική και προγραμματισμένη συντήρηση του αυτοκινήτου, μάλιστα!! Για τις βλάβες όμως και την αξιοπιστία του, δεν νομίζω ότι οι πλούσιοι θέλουν να κάνουν κάποιον άλλο πιο πλούσιο από αυτούς, διότι απλά τα λεφτά τους τα βγάλανε μόνοι τους και όχι παρέα με την audi.

      Δεν έχω λόγο να γράψω περισσότερα, τα ξέρετε, άλλωστε ο λαός λέει «η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται». Σίγουρα δεν ξεχάσατε το λάδι που καίει ο ‘δίχρονος’ κινητήρας μας αλλά μήπως ξεχάσατε το ανεβοκατέβασμα των στροφών από το πρώτο χιλιόμετρο. Ίσως επειδή μας το έφτιαξαν δωρεάν να το έχετε ξεχάσει….. Αναρωτιέμαι όμως σε αυτούς που θεωρητικά τεστάρουν το αυτοκίνητο πριν την παραγωγή, δεν το παρουσίασε?? και μόνο σε εμάς υπήρχε από το πρώτο χιλιόμετρο?? ΕΤΥΧΕ!!

      ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΕ. Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο με τις καλύτερες πωλήσεις.

      Συμφωνώ απόλυτα

      Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leftgalan
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης stabilo έγραψε:
      Σε μερικούς από εσάς ίσως να έχει συμβεί.
      Κάποτε πριν αρκετά χρόνια με είχαν πάρει τηλέφωνο για να ασφαλίσω αερόσακους και αυτόματο κιβώτιο.
      Όταν ρώτησα μου είπαν ότι είναι από την audi, χωρίς άλλες εξηγήσεις. Για να με πείσουν μου παραθέσανε τις τιμές αντικατάστασης των αερόσακων και την τιμή αντικατάστασης του stronic. Δεν τις θυμάμαι αλλά ήταν πολύ ψηλές, αλλά δεν θυμάμαι ούτε και τα ασφάλιστρα.
      Με τα πολλά τους λέω. Καλά για τους αερόσακους που είναι θέμα ατυχήματος και ίσως να θέλω να ασφαλίσω τον κίνδυνο, για το stronic τι μου λέτε ?? ότι χαλάει σε ποσοστό υψηλό και κρίνετε ότι είναι προς το συμφέρον μου να το ασφαλίσω?? Εσείς, τους ρωτάω, είστε από την audi και δυσφημίζεται το προϊόν σας?? Εκεί κάπου το κλείσαμε το τηλέφωνο.
      Το είχαν πάρει χαμπάρι και οι ασφαλιστικές (από επίσημα στοιχεία της αντιπροσωπείας προφανώς και όχι από γκάλοπ) και φτιάξανε ασφάλεια για το stronic. Μέχρι εκεί έφτασε το Q5.

      Χαίρομαι Stefan που δεν ξεχνάς, ελπίζω και για άλλους το αυτό!

      Η official τιμη του s tronic ειναι 11.000 και καινούριας μηχανής 9.500 . Πληροφοριακά

      Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leftgalan
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      Για πολλά έπρεπε να μας ειδοποιήσουν αλλά τέσπα. Είπαμε είναι για πολλές φάπες οι ντόπιοι ιθύνοντες και κατά συνέπεια και το εργοστάσιο γιατί οι αντιπρόσωποι δε δρουν αυτοβούλως.

      Το κιβώτιο γιατί 5Κ? Ήταν κάτι περισσότερο από mechatronic ή πολύδισκο?

      Εμένα και τις 2 φορές μου το πέρασαν good will το mechatronic και πλήρωσα μόνο το πολύδισκο (κάνα 1700αρι αν θυμάμαι καλά) και έκτοτε έχει κάνει περίπου 70.000χλμ απροβλημάτιστα, εκ των οποίων τα 15.000χλμ με πρόγραμμα.

      Μου άλλαξαν μια φορα το μεχατρονικ δωρεαν και μετα άλλαξαν ΌΛΑ με 4.800 ευρω αφου το πρόβλημα εξακολουθούσε

      Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leftgalan
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      Συγνώμη αλλά να ρωτήσω κάτι? Αφού γνωστό εδώ και κοντά 6-7ετία πόσο ριμάδια είναι τα Q5 2009-2012 και παρατήρησες την κατανάλωση λαδιού, δεν έκανες τίποτα γι' αυτό? Άπλα συμπλήρωνες? Εγώ πχ στα 110Κ χλμ που απλά δεν πήγαινε άλλο, μαζί με τα μπλιελοπίστονα άλλαξα και καδένα και αντλία νερού μιας και ήταν ανοιχτό το μοτέρ οπότε ίσως έτσι γλίτωσα κάποια επιπλέον παρατράγουδα.

      Όπως και να χει έχουμε υποστεί τραγικό service από πλευράς εισαγωγικής και πολύ κοροϊδία. Ευτυχώς από το 2012 και μετά έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ τα Audi. Παραμένουν άχρωμα και άοσμα αλλά τουλάχιστον είναι πλέον αξιόπιστα. Βοηθάει πολύ και η εγγύηση 5ετίας που δίνουν πια.

      Στέφανε μετα απο τα 5000 που έδωσα για το κιβώτιο δεν ήθελα αλλά έξοδα. Απλά συμπλήρωνα λάδια καθε 1.700 κμ. Αυτό όμως με την καδένα θα έπρεπε να με προειδοποιήσουν.. Αυτό λέω

      Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leftgalan
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr