Καλημέρα
και μια κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες κίνησης στην Αθήνα με start/stop απενεργοποιημένο
https://ibb.co/nMyanf
BMW x3 F25 2.0 D auto
Latest posts made by babisp
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
-
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Προς κατόχους BMW X3 diesel από 2011 και μετά (τελευταίο facelift αν δεν κάνω λάθος...)
Όποιος έχει την ευγενή καλοσύνη να γράψει επιγραμματικά :- Κατανάλωση πραγματική εντός και εκτός πόλεως
- Ετήσιο κόστος σέρβις - συντήρησης
- Ενδεχόμενες βλάβες που έχουν ακουστεί μέχρι στιγμής (ή - που το απεύχομαι - έχετε δει στο δικό σας αμάξι...)
- Τέλη κυκλοφορίας - φόρος πολυτελείας - ασφάλεια σε ετήσια βάση
Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!
Καλησπέρα
- κατανάλωση αυστηρά εντός πόλης 8-9λ/100
- Στα 3+ χρόνια κατοχής σε προγραμματισμένα service 200 Ευρώ (λάδια, φίλτρα και υγρά φρένων).
- Τίποτα μέχρι τώρα.
- Τέλη 250 Ευρώ, Φ.Π 440 Ευρώ ασφάλεια με κλοπή κάπου στα 750 Ευρώ
Πρισσότερα viewtopic.php?f=15&t=21470&p=3091901&hilit=f25#p3091901
-
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Με κάλυψες απόλυτα...Σ' ευχαριστώ πολύ. Έχω ήδη αποθηκεύσει την απάντησή σου και όταν τελικά αποφασίσω θα την ξαναμελετήσω (το οικονομικό σκέλος...) λεπτομερώς...Να' σαι καλά!Καλησπέρα
Για απορίες σχετικά με την F25 εσύ και όποιος άλλος κάντε post.
Δεν γράφω πολλά post παρά μόνο σε ότι μπορώ να βοηθήσω.Αν έχεις εσύ η κάποιος άλλος απορία για το συγκεκριμένο μοντέλο μπορώ να πώ.
καλό βράδυ σε όλους και καλά και προβλημάτιστα χιλιόμετρα -
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Υπόχρεος για την λεπτομερή περιγραφή! Μου έλυσες πολλές απορίες.
Η δικιά μου κατανάλωση θα είναι μάλλον μικρότερη, γιατί ελάχιστη κίνηση υπάρχει μέσα στην πόλη (μένω στα Γιάννενα...) και τα περισσότερα χλμ γίνονται με ταχύτητες 70-120 (τα περισσότερα 90-110) σε επαρχιακό δρόμο...Παραπάνω μόνο όταν βγω Εγνατία και πάλι σπάνια να πάω με περισσότερα από 140...Πιο πολύ με ενδιαφέρουν οι επιταχύνσεις μέχρι τα 120 για να μπορώ να προσπερνώ γρήγορα στους επαρχιακούς δρόμους που κινούμαι.
Να ρωτήσω μόνο 1-2 λεπτομέρειες ακόμη αν σου είναι εύκολο :- Πόσο συχνά είναι τα σέρβις και ποιο το κόστος τους ;
- Είχες κάποια βλάβη μέχρι τώρα ; Από όσα γράφεις υποθέτω πως όχι.
- Τέλη κυκλοφορίας, φόρος πολυτελείας και ασφάλεια πόσο έρχονται σε ετήσια βάση ;
Ομολογώ ότι 2λιτρο αμάξι δεν αποτελεί πρώτη μου επιλογή (λόγω της φορολογίας...) και ο μόνος λόγος που ψάχνομαι για το συγκεκριμένο είναι διότι μεταχειρισμένο κατά καιρούς το βρίσκω φτηνότερο από καινούρια suv μοντέλα που προσφέρουν λιγότερα και φτάνουν πάνω από 27 - 28k. Συνεπώς μόνο για κάποια περίπτωση 'ευκαιρία' θα το τολμούσα, παρά το γεγονός ότι είναι πολύ ωραίο και ποιοτικό αμάξι που ασφαλώς ανήκει σε μεγαλύτερη κατηγορία...
Καλησπέρα,
Σχετικά με τις απορίες σου- Τα σέρβις πάνε σύμφνα με το CBS (τον υπολογιστή του αυτοκινήτου). Μέχρι τώρα μια φορά λάδια και φίλτρο καμπίνας και τα υγρά των φρένων. Τα λάδια 2χρόνια ή 30000 χλμ.Από φέτος υπάρχει μειωμένη εργασία και ανταλλακτικά αφού το αμάξι ταξινομήθηκε τέλοσ του 2011 και η BMW στα μοντέλα μέχρι 31-12-2011 έχει μειωμένα service ανταλλακτικά. Αλλαγή λαδιών και φίλτρου 150 ευρώ χωρίς τις μειωμένες τιμές.Υγρά φρένων 48 ευρώ μαζί με επισκευή του μπροστά δεξιά αισθητήρα παρκαρίσματος.
- Βλάβη καμμία εκτός από έναν τριγμό στον τεμπέλη που μάλον έγινε όταν τοποθετήθηκαν τα δερμάτινα. Τώρα δεν ακούγεται τίποτα.Μέσα στην εγγύηση με μηδέν κόστος.
- Τέλη κυκλοφορίας 250 Ευρώ, φόρος πολυτελείας 440 ευρώ, ασφάλιση με κλοπή ολική μερική κάπου στα 1000 ευρώ το χρόνο αλλά κάθε χρόνο μειώνεται η αξία και το ασφάλιστρο.
Σε επαρχιακό δρόμο σε βουνό (ανηφόρες κατηφόρες) έχω δει κάπου στα 5λ/100 χαω. Σε κανονικές συνθήκες ενα ρεζερβουάρ 67 λίτρα θα σε βγάλει για 1000 χλμ.
Η κατανάλωση μεταξύ ήρεμης οδήγησης και γρήγορης δεν επηρεάζει την κατανάλωση πολύ οπωτε το πατάς άφοβα.
Οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές ειδικά με το αυτόματο. Στον Δομοκό στα στροφιλίκια π.χ περνάς αέρα.Μαζεύει πολύ γρήγορα για τον όγκο βάρος χιλιόμετρα -
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Ενημερωτικά και μόνο :
Θα ήθελα γνώμη από όσους κατέχουν ή έστω έχουν οδηγήσει BMW X3 diesel μοντέλα 2009-2011 ή έστω γνωρίζουν τα καλά και τα αρνητικά του αυτοκινήτου...Καλησπέρα
Σαν κάτοχος Χ3 δίλιτρου diesel F25 του 2011 μπορώ να σου πω τα παρακάτω,
Χώροι πολύ καλοί με τετράγωνο χώρο αποσκευών. Η καμπίνα πολύ καλή ποιότητα και ηχομόνωση. Το κάλυμα της πόρτας αποσκευών πλαστικό θα μπορούσε να ήταν μοκέτα.Η μοκέτα του χώρου αποσκευών δείχνει μέτριας ποιότητας(όχι παχιά).
Η πανοραμική οροφή πολύ καλή.
Οδική συμπεριφορά για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου άψογη.Τιμόνι με πολύ καλή αίσθηση και πληροφόρηση.Ακόμα καλύτερο handling/feeling αν έχεις το πσκέτο της ηλεκτρονικής ανάρτησης με το servotronic και το power performance.
Ανάρτηση άνετη αν και μερικές φορές κοπανάει ίσως λόγω runflat ελλαστικών.
Το αυτόματο κιβώτιο χωρίς λόγια. Είναι τέλειο με ομαλές και γρήγορες αλλαγές χωρίς να νίωθεις κόψιμο της επιτάχυνσης.
Κατανάλωση στην πόλη με μωτ τα 20 χαω μέχρι 9λ/100 με το start/stop απεργοποιημένο.Μέγιστη στην πόλη έχω δει 12λ/100 με μωτ τα 10χαω.
Δεν μπορείς να δεις με ακρίβεια τα πίσω άκρα στο παρκάρισμα και σε δρόμους που βγαίνεις με μεγάλη γωνία ως προσ τον κάθετο δρόμο έχεις μειωμένη ορατότητα.
Στο ταξίδι χιλιομετροφάγος και με λογική κατανάλωση.Με μωτ 110-115 χαω 7λ/100.Έχω κάνει σε μια μέρα 1000 χιλιόμετρα και βγήκα ατσαλάκωτος.
Κινητήρας πολύ καλός ειδικά μετα τις 1200 σαλ. Με τις ώρες μπορείς να πηγαίνεις 180-190 χαω αφού έχεισ 3000 σαλ.
Το x-drive πολύ καλό.
Το start-stop επίσης καλό αλλά μια - δυο φορές σε πολύ κίνηση μπορεί να σου κάνει απότομη εκκίνηση με την ενεργοποίησή του.Πάντως λειτουργεί ανεξαρτήτων εξωτερικών συνθηκών.
Μάλλον ιδανική κατανομή βάρους γιατί το πέλμα των ελαστικών μπροστά πίσω έχει ακριβώς το ίδιο βάθος μςτά απο 29000 χιλιόμετρα.
Φρένα πολύ καλά για το βάρος του.
Τα sport καθίσματα πολύ καλά και με καλή στήριξη.
Το i drive θέλει εξεικείωση.
Τα xenon πολύ καλά.Κάνουν τη νύχτα μέρα
Μετά από τα χιλιόμετρα που έχω κάνει με την μπέμπα μου θα πω ότι το αμάξι είναι .
Αξίζει μέχρι τη τελευταία δεκάρα τα χρήματα του.
Σε άλλη χώρα το 3λιτρο diesel θα ήταν το απόλυτο εργαλείο.
Πάντως χρειάζεται αρκετά έξτρα για να κάνεις τη ζωή σου εύκολη -
RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel
Καλησπέρα σε όλους
Και εγώ είμαι κάτοχος πετρελαιοκίνητου οχήματος από τον Ιανουάριο του 2012 και δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με το φίλτρο dpf.Στο service που έκανα το τελευταίο για λάδΙα και βάλανε και το κλειδί για να δούνε αν θέλει και κάτι άλλο όλα τα φίλτρα ήταν ΟΚ.Προσέχω από που βάζω πετρέλαιο.Αυτοκίνητο BMW X3 20d F25D με 21000 χλμ.Αμάξι
Μάλλον κάτι είναι με τον προγραμματισμό του εγκέφαλου.Μακάρι να βρεις λύση σύντομα -
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Καλησπέρα σε όλους
Oil service στο μωρό μου BMW F25 20d auto (Νέα X3)
Το σέρβις έγινε στον Σπανό στη Συγγρού γιατί είναι κοντά στη δουλεία μου.
Εργασία 24 Ευρώ
Λάδια Castrol edge 5-30 6l 100,62 Euro. Στο ebay US 14l +21l=90,72$ Στο ebay UK 6*13,95=83,7 pounds 99,9 Euro
Ροδέλλα κάρτερ 0,29 Ευρώ
Φίλτρο λαδιού 17,58 Ευρώ
Φίλτρο κλίμα 50,63 Ευρώ. Αυτό πάει πακέτο με το oil service
Σύνολο 237,53 με ΦΠΑ.Δεν το θεωρώ άσχημο
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
Καλησπέρα σε όλους
Κατανάλωση μετά από 1500 χλμ σε διαδρομές διακοπών Αθήνα-Πάργα-με τοπικές διαδρομές-Ηγουμενίτσα-Θεσσαλονίκη-Κερατέα Αττικής και μια εβδομάδα εργάσιμη Κερατέα Αθήνα- Ικόνιο- Κερατέα.
Σ'υνολο 2100 χλμ από 5 του μήνα μέχρι 21 λίτρα 148,4 πετρέλαιο ή 7.03λ/100χλμ.
ΜΩΤ στα ταξίδια περίπου 100χαω με κλιματισμό και 2 άτομα με full αποσκευές.550 χλμ με 1 άτομο μόνο.
Καθόλου άσχημα για το τερατάκι μου
Αμάξι BMW f20d auto -
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:
Αγαπητέ babis,ποιο μοντέλο της πενβέ έχεις;Εις την λαικήν Ελληνικήν γλώσσα παρακαλώ.Αγαπητέ βασίλη είναι η νέα Χ3 δίλιτρη πετρέλαιο με τα 184 άλογα
-
RE: BMW FORUM
Καλησπέρα σε όλους.
Για να μην ανοίγω νέο post γράφω εδώ τις εντυπώσεις από την συνβιώση μετά από 16000+ χλμ με το μωρό μου F25 X20D auto.
Το αμάξι είναι χιλιομετροφάγος και τα περισσότερα τα έχει κάνει σε ταξίδια.Καταπίνει τις αποστάσεις και βγαίνεις ατσαλάκωτος.Η οδική συμπεριφορά για την κατηγορία του είναι κορυφαία ειδικά με το πακέτο για την ρυθμιζόμενη ανάρτηση και τα παρελκόμενα της (servotronic,performance control).Η ποιότητα κύλισης από της κορυφαίες και δεν σε κουράζει ποτέ.(Ταξίδι μονοήμερο Πάργα-Ηγουμενίτσα-Θεσσαλονίκη-Λαύριο και ήμουν ατσαλάκωτος)Η ανάρτηση ίσως να ήταν πιο μαλάκή χωρίς τα run flat ελαστικά αλλά είναι κάτι που το συνηθίζεις στην πορεία.Το αμάξι έχει συμπεριφορά sport και όχι SUV τηρουμένων των αναλογιών πάντα.Μπορεί να ταξιδεύει με 190 χαω 3000 σαλ και να μην ακούς τίποτα και να είναι βράχος σε καμπές ακόμα και στο normal mode.Οι χ.ωροι είναι πολύ καλοί και ο extra εξοπλισμός κάνει τη ζωή σου εύκολη.Το μοτεράκι κου είναι πολύ καλό αν και κάτω από τισ 1400 σαλ δεν τραβάει καλά αλλά και δεν σέρνεται αν αναλογιστείς το βάρος του αλλά είναι πολύ οικονομικό(φαντάζομαι με τον 3λιτρο και τα 313 άτια θα γαζώνει αλλά δυστυχώς στο Ελλαδισταν δεν παίζει τέτοιο μοτέρ ).Το αυτόματο είναι κορυφαίο και αξίζει τα λεφτά του μέχρι τελεταίο ευρώ.Τα παράπονά μου ένα τρίξιμο από τον τεμπέλη που φτιάχτηκε το οποίο ίσως προκλήθηκε όταν πήγαν να τον βγάλουν για να βάλουν το δέρμα και αλλάχτηκε το ανοιγώμενο μέρος και η έλλειψη adaptive cruise control.Αυτό θα έκανε το αμάξι το απόλυτο cruiser.Η αυτονομία είναι στην χειρώτερη περίπτωση κάπου στα 850 χλμ και στην καλυτερη κάπου στα 1100 ανάλογα με τους δρόμπυς που κινήται το αμάξι.Σε εθνική και cruise control στα 130 και cliima στους 22 είσαι στα 6.7λ/100.περίπου Λόγω όγκου πάνω από τα 120-130 τσιμπάει.Εν ολίγης είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την επιλογή μου αντί του Q5 το οποίο κοίταζα πριν από την εμφάνιση της F25.Νομίζω είναι η καλύτερη επιλογή στην κατηγορία των premium SUV.Είχα την τύχη να οδηγήσω για ΣΚ ένα audi 1.8t με τους 163 ΗΡ για ένα ΣΚ πριν την Χ3.Το feeling που πήρα ήταν 1-2 κλίκ κάτω από την Χ3,Φαντάζομαι από μια 3άρα πόσο πίσω είναι.Το τελικό συμπέρασμα είναι:Όπως και να ήταν η μέρα μου μώλις μπω στο κάθισμα του οδηγού και ξεκινήσω έστω και την διαδρομή σπίτι - οπουδήπωτε έχω μετά ένα χαμόγελο που τα λέει όλα .
Καλή σας μέρα