-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Νίκο έτσι και δεν πάρεις Μ3 Ε92, θα κάνεις μεγάλη Μ@Λ@ΚΙ@.
Αφού σου το έχω πει ρε συ...προτιμώ την 46άρα από τη φακλάνα Ε92.
Νίκο η Ε46 Μ3 είναι γατάκι μπροστά στην Ε92(κτήνος).
To αρχικό ποστ μου έγινε με αφορμή μια λευκή καρακουκλάρα E92, με αλλαγμένες εξαγωγές που προχθές την είδα να χορεύει και να ουρλιάζει μπροστά μου. Στο φανάρι του λέω 'δικέ μου, ΔΩΣΕ, ΔΩΣΕΕΕΕ' και μου έσκασε μαρσαρισιά θεϊκή
-
...να σιγονταρουμε λιγο την κατασταση...
(καταγραφηκε σε εποχες προ Ελληνικης κρισης, βεβαιως... )
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...να σιγονταρουμε λιγο την κατασταση...(καταγραφηκε σε εποχες προ Ελληνικης κρισης, βεβαιως... )
τον συγκεκριμενο θα αργησει να τον πιασει η κριση
-
Καλησπέρα σε όλους.
Για να μην ανοίγω νέο post γράφω εδώ τις εντυπώσεις από την συνβιώση μετά από 16000+ χλμ με το μωρό μου F25 X20D auto.
Το αμάξι είναι χιλιομετροφάγος και τα περισσότερα τα έχει κάνει σε ταξίδια.Καταπίνει τις αποστάσεις και βγαίνεις ατσαλάκωτος.Η οδική συμπεριφορά για την κατηγορία του είναι κορυφαία ειδικά με το πακέτο για την ρυθμιζόμενη ανάρτηση και τα παρελκόμενα της (servotronic,performance control).Η ποιότητα κύλισης από της κορυφαίες και δεν σε κουράζει ποτέ.(Ταξίδι μονοήμερο Πάργα-Ηγουμενίτσα-Θεσσαλονίκη-Λαύριο και ήμουν ατσαλάκωτος)Η ανάρτηση ίσως να ήταν πιο μαλάκή χωρίς τα run flat ελαστικά αλλά είναι κάτι που το συνηθίζεις στην πορεία.Το αμάξι έχει συμπεριφορά sport και όχι SUV τηρουμένων των αναλογιών πάντα.Μπορεί να ταξιδεύει με 190 χαω 3000 σαλ και να μην ακούς τίποτα και να είναι βράχος σε καμπές ακόμα και στο normal mode.Οι χ.ωροι είναι πολύ καλοί και ο extra εξοπλισμός κάνει τη ζωή σου εύκολη.Το μοτεράκι κου είναι πολύ καλό αν και κάτω από τισ 1400 σαλ δεν τραβάει καλά αλλά και δεν σέρνεται αν αναλογιστείς το βάρος του αλλά είναι πολύ οικονομικό(φαντάζομαι με τον 3λιτρο και τα 313 άτια θα γαζώνει αλλά δυστυχώς στο Ελλαδισταν δεν παίζει τέτοιο μοτέρ ).Το αυτόματο είναι κορυφαίο και αξίζει τα λεφτά του μέχρι τελεταίο ευρώ.Τα παράπονά μου ένα τρίξιμο από τον τεμπέλη που φτιάχτηκε το οποίο ίσως προκλήθηκε όταν πήγαν να τον βγάλουν για να βάλουν το δέρμα και αλλάχτηκε το ανοιγώμενο μέρος και η έλλειψη adaptive cruise control.Αυτό θα έκανε το αμάξι το απόλυτο cruiser.Η αυτονομία είναι στην χειρώτερη περίπτωση κάπου στα 850 χλμ και στην καλυτερη κάπου στα 1100 ανάλογα με τους δρόμπυς που κινήται το αμάξι.Σε εθνική και cruise control στα 130 και cliima στους 22 είσαι στα 6.7λ/100.περίπου Λόγω όγκου πάνω από τα 120-130 τσιμπάει.Εν ολίγης είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την επιλογή μου αντί του Q5 το οποίο κοίταζα πριν από την εμφάνιση της F25.Νομίζω είναι η καλύτερη επιλογή στην κατηγορία των premium SUV.Είχα την τύχη να οδηγήσω για ΣΚ ένα audi 1.8t με τους 163 ΗΡ για ένα ΣΚ πριν την Χ3.Το feeling που πήρα ήταν 1-2 κλίκ κάτω από την Χ3,Φαντάζομαι από μια 3άρα πόσο πίσω είναι.Το τελικό συμπέρασμα είναι:Όπως και να ήταν η μέρα μου μώλις μπω στο κάθισμα του οδηγού και ξεκινήσω έστω και την διαδρομή σπίτι - οπουδήπωτε έχω μετά ένα χαμόγελο που τα λέει όλα .
Καλή σας μέρα -
Αγαπητέ babis,ποιο μοντέλο της πενβέ έχεις;Εις την λαικήν Ελληνικήν γλώσσα παρακαλώ.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αφού σου το έχω πει ρε συ...προτιμώ την 46άρα από τη φακλάνα Ε92.
Καλά, η φακλάνα την τρώει για πρωινό την 46 και στην ευθεία και στις στροφές και παντού αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.
Ναι αλλά την ευελιξία, τον ξυραφένιο ήχο και την απόκριση της 46 δεν την έχει.
καποιος δεν εχει οδηγησει Ε92... αστειευομαι ωρε!
μην μπερδευετε την αισθηση που δινει ενα αμαξι με τις δυνατοτητες του.
Και σε μια 991 νομιζα πως πηγαινα αργα και ειχα φθασει σε ενα χωριο 20 λεπτα πιο νωρις σε σχεση με μια παλια Boxster.
αδειος δρομος βραδυ.
αλλο η αισθηση,λογω βαρους του αυτοκινητου και αλλο τα απολυτα νουμερα και η δυναμη.
Και η Δελτα Ιντεγκραλε ειναι σβουριχτρα αλλα δεν πιανει μια σημερα σε σχεση με τα νεα αμαξια -
Δεν ειναι καν θεμα βαρους, 100 κιλα διαφορα εχουν. Θεμα ευσταθειας και πολυ υψηλοτερων δυνατοτητων της 92 ειναι. Αν θες ομως παει με το πλαι μεχρι να σκασουν τα λαστιχα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν ειναι καν θεμα βαρους, 100 κιλα διαφορα εχουν. Θεμα ευσταθειας και πολυ υψηλοτερων δυνατοτητων της 92 ειναι. Αν θες ομως παει με το πλαι μεχρι να σκασουν τα λαστιχα.Sent from my Neo V using Tapatalk.
εγω νομιζω οτι και η 335 την εχει την M3 την Ε46...
-
-
Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:
Αγαπητέ babis,ποιο μοντέλο της πενβέ έχεις;Εις την λαικήν Ελληνικήν γλώσσα παρακαλώ.Αγαπητέ βασίλη είναι η νέα Χ3 δίλιτρη πετρέλαιο με τα 184 άλογα
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Αφού σου το έχω πει ρε συ...προτιμώ την 46άρα από τη φακλάνα Ε92.
Καλά, η φακλάνα την τρώει για πρωινό την 46 και στην ευθεία και στις στροφές και παντού αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.
Ναι αλλά την ευελιξία, τον ξυραφένιο ήχο και την απόκριση της 46 δεν την έχει.
καποιος δεν εχει οδηγησει Ε92... αστειευομαι ωρε!
μην μπερδευετε την αισθηση που δινει ενα αμαξι με τις δυνατοτητες του.
Και σε μια 991 νομιζα πως πηγαινα αργα και ειχα φθασει σε ενα χωριο 20 λεπτα πιο νωρις σε σχεση με μια παλια Boxster.
αδειος δρομος βραδυ.
αλλο η αισθηση,λογω βαρους του αυτοκινητου και αλλο τα απολυτα νουμερα και η δυναμη.
Και η Δελτα Ιντεγκραλε ειναι σβουριχτρα αλλα δεν πιανει μια σημερα σε σχεση με τα νεα αμαξιαΟ ανθρωπος μιλησε για ευελιξια, ξυραφενιο ηχο και αποκριση...αυτα τα 3 δε μου κανουν για παραγοντες αποτελεσματικοτητας και ικανοτητων οποτε και δε βρισκω νοημα στο παραπανω ποστ σου...
-
σε ευελιξια παλι δεν νομιζω να ισχυει.
Σε ηχο ισχυει μονο στην CSLαπο εκει και περα ο καθενας αγοραζει ο,τι μπορει και θελει.
Κουβεντα κανουμε να περναει η ωρα. -
Ο χρήστης GREY έγραψε:
20άρες ζάντες+20άρι προφίλ ελαστικού20άρι προφίλ;;!! Μόνο για πίστα είναι αυτό το προφίλ
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
20άρες ζάντες+20άρι προφίλ ελαστικού
20άρι προφίλ;;!! Μόνο για πίστα είναι αυτό το προφίλ
οχι βεβαια.
Σε 991 μια χαρα παταει.
(ομως καλυτερα 19αρες αλλα δεν ειναι τοσο ομορφες... ) -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Αφού σου το έχω πει ρε συ...προτιμώ την 46άρα από τη φακλάνα Ε92.
Καλά, η φακλάνα την τρώει για πρωινό την 46 και στην ευθεία και στις στροφές και παντού αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.
Ναι αλλά την ευελιξία, τον ξυραφένιο ήχο και την απόκριση της 46 δεν την έχει.
καποιος δεν εχει οδηγησει Ε92... αστειευομαι ωρε!
μην μπερδευετε την αισθηση που δινει ενα αμαξι με τις δυνατοτητες του.
Και σε μια 991 νομιζα πως πηγαινα αργα και ειχα φθασει σε ενα χωριο 20 λεπτα πιο νωρις σε σχεση με μια παλια Boxster.
αδειος δρομος βραδυ.
αλλο η αισθηση,λογω βαρους του αυτοκινητου και αλλο τα απολυτα νουμερα και η δυναμη.
Και η Δελτα Ιντεγκραλε ειναι σβουριχτρα αλλα δεν πιανει μια σημερα σε σχεση με τα νεα αμαξιαΜα δεν μπέρδεψα κάτι τέτοιο. Από που το συμπέρανες αυτό?
Δεν μίλησα για δυνατότητες.
Έκανα αναφορά σε πολύ συγκεκριμένα πράγματα.
Αν κατάλαβα καλά από το παράδειγμά σου με την 911, μιλάς για την αίσθηση που δίνουν κάποια αυτοκίνητα στον ανοιχτό δρόμο 'κρύβοντας' τα χιλιόμετρά τους.
Εγώ μόνο για αυτό δε μίλησα.
Δε με διαβάζεις...δε με διαβάζεις...
σε ευελιξια παλι δεν νομιζω να ισχυει.
Σε ηχο ισχυει μονο στην CSLαπο εκει και περα ο καθενας αγοραζει ο,τι μπορει και θελει.
Κουβεντα κανουμε να περναει η ωρα.Κοίτα, η πιο compact και ελαφρύτερη Ε46 είναι σαφώς πιο ευέλικτη.
Και εννοείται σε ήχο δεν την φτάνει καμία Ε92...με τίποτα!
Αλλά για να τα γράφεις αυτά, μάλλον δεν τα έχεις οδηγήσει, οπότε ΟΚ, σε συγχωρώ...
Τέσπα, το πουλάκι πέταξε...τη πούλησε ο τύπος.
Δε πειράζει...
-
Ε όχι βρε Νικολή. Ο ήχος του V8 είναι σαφώς ανώτερος!!!
Τώρα τι εννοείς με τον όρο 'ευελιξία' θα το συζητήσουμε από κοντά. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ε όχι βρε Νικολή. Ο ήχος του V8 είναι σαφώς ανώτερος!!!
Τώρα τι εννοείς με τον όρο 'ευελιξία' θα το συζητήσουμε από κοντά.Καλά...άκου το πριόνι/ξυράφι-S54 κι αν δε σου σηκωθεί η τρίχα, να μη με λένε Νίκο...
Ειδικά ο συγκεκριμένος V8 είναι λες και ακούς Αμερικάνικο muscle car...
-
Ε όχι, διαφωνώ. Δεν είναι Ferrari flat crank αλλά από Αμερική δεν έχει ούτε γεύση. Και φυσικά ξέρω τον S54.
-
μην γινόμαστε και ιερόσυλοι... ο ήχος του φλατ κινητήρα της 46αρας είναι κάτι παραπάνω από καταπληκτικός... αιώνες μπροστά από τον 8κύλινδρο
-
συμφωνω με τον Νικο για τον ηχο της ε46.
BMW FORUM