Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 250
    • 251
    • 252
    • 253
    • 254
    • 731
    • 732
    • 252 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    153826
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-team last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      Κατασκευαστές δηλαδή που ζητάνε 0-30 τι είναι;


      και σωστά γραφείς, μα νομίζω ότι σε πρόλαβα.
      από antonis-team » 29/04/11 14:46
      Διαβάστε τα βιβλιαράκια των κατασκευαστών σας, και επιλέξτε ιξώδη, που ταιριάζουν στο κλίμα σας.
      Εάν ο κατασκευαστής, έχει συγκεκριμένη οδηγία, δεν κάνω τίποτα άλλο από αυτήν.
      Α.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nascar1 last edited by

        Ο χρήστης bettytsovi έγραψε:

        πριν συνεχίσετε να μαλώνετε για τα λάδια και τις αντοχές τους έχω μια απορία...
        το 36αρι μου 3.18is τσιμπάει 'λίγο' λάδι οπότε και συμπληρώνω...

        μετά την μετατροπή σε υγραέριο εξακολουθεί να τσιμπά ακριβώς την ίδια ποσότητα με πριν την οποία θεωρώ αμελητέα όμως 1. δεν έχω λαδιέρα 2. μου είχε βάλει ο μάστορας lpg λάδι 3. βάζω 10-40 w
        και ερωτώ τον συνονόματο καθότι γνώστης...

        1. να βάλω λαδιέρα;
        2. να το σουτάρω διότι απογοητεύτηκα με όσα διάβασα εδω πέρα
        3. να το κρατήσω μια και ο κινητήρας μου θεωρείται σκυλί;

        σημειωτέον ήμουν έτοιμος να μετατρέψω και το 2ο μου corsaκι σε lpg αλλά μετά όλα αυτά δεν κάνω τπτ

        Και εγω εχω απογοητευτη φιλε μου,γιαυτο οταν θα βγαλη την πρωτη βλαβη θα το πεταξω στα σκουπιδια

        Ρε παιδιά χαλαρώστε...

        Είμαι και εγώ πρόσφατος χρήστης LPG. Η θεωρία μου λέει το εξής: Αν δεν το σπας και δεν οδηγείς με πλήρες φορτίο, αν καις +(15-20%), αν έχεις βάλει λαδιέρα για αερίου ή πρόσθετα στην δεξαμενή για υγρού, γενικά αν έχεις στο μυαλό σου ότι οδηγάς αμάξι μετατροπή τότε δεν νομίζω ότι θα πάθει κάτι σύντομα. Θα πάθει αλλά μέχρι τότε ίσως έχετε άλλο αμάξι.

        Αν ανέβει η τιμή.... Φυσικά και θα ανέβει αλλά δεν νομίζω ότι πρόκειται ποτέ να πάει πάνω από 1,2+20% παραπάνω κατανάλωση->1,44Ευρώ + κάποια ψιλά για φίλτρα, flashlube, δεξαμενές στα 10 χρόνια κτλ->1,6ευρώ όταν η βενζίνη θα έχει φτάσει 2 Ευρώ και η κατοστάρα που πρέπει να γίνεται σύγκριση 2,2(διαφωνεί κανείς?). Άρα έχεις ένα κέρδος μικρό μεν, υπαρκτό δε...

        Συνεπώς ψυχραιμία. Άλλωστε ποσοι δίνουν 2000 ευρώ για καλούδια ΑΧΡΗΣΤΑ?

        Τέλος κλείνω πως είναι μια μορφή επένδυσης και ενέχει κάποιο ρίσκο. Έβαλα πρόσφατα φωτοβολταικά σπίτι μου. Μου λέει κανένας πως αν αύριο πουληθεί η ΔΕΗ δεν θα σπάσει το συμβόλαιο ο αγοραστής?

        Ανδρέας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
          το θεμα δεν ειναι τι λεει το λαδι , το θεμα ειναι τι λεει ο κατασκευαστης..

          Πχ
          η ΚΙΑ λεει

          ENGINE OIL VISCOSITY (Thickness)
          The viscosity of engine oil affects engine operation and fuel economy. Engine oil flow in cold-weather operation is delayed.

          1. Low viscosity (5W-30) engine oil should be used in cold weather.
          2. High viscosity (10W-30 or 10W-40) engine oil should be used in hot weather.

          SELECTING ENGINE OIL

          1. Consider the temperature conditions the vehicle will be operating in.
          2. Select the oil viscosity from SAE recommended figure.

          Use of improper engine oil could result in engine damage.

          ( απο το kiatechinfo.com)

          Μα ο κατασκευαστης το λεει. Τα selenia ειναι oem λαδια για τα fiat και η fiat βγαζει και εργοστασιακα lpg οχηματα. Στο βενζινης δινει 10-60 στο lpg 5-40 lpg specific.

          Sent from my MB525 using a gezellig dutch cow

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            antonis-team last edited by

            Ο χρήστης laantonios έγραψε:
            πριν συνεχίσετε να μαλώνετε για τα λάδια και τις αντοχές τους έχω μια απορία...
            το 36αρι μου 3.18is τσιμπάει 'λίγο' λάδι οπότε και συμπληρώνω...

            μετά την μετατροπή σε υγραέριο εξακολουθεί να τσιμπά ακριβώς την ίδια ποσότητα με πριν την οποία θεωρώ αμελητέα όμως 1. δεν έχω λαδιέρα 2. μου είχε βάλει ο μάστορας lpg λάδι 3. βάζω 10-40 w
            και ερωτώ τον συνονόματο καθότι γνώστης...

            1. να βάλω λαδιέρα;
            2. να το σουτάρω διότι απογοητεύτηκα με όσα διάβασα εδω πέρα
            3. να το κρατήσω μια και ο κινητήρας μου θεωρείται σκυλί;

            σημειωτέον ήμουν έτοιμος να μετατρέψω και το 2ο μου corsaκι σε lpg αλλά μετά όλα αυτά δεν κάνω τπτ


            Αντώνη μου, χτες την λαδιερα!!!...
            Το ότι συμπάει λαδάκια, δεν βοηθάμε την βαλβίδα εισαγωγής.
            Το λάδι της λαδιερας είναι ιδικό.
            Γράψε μου εάν η μηχανή σου είναι η Χ14ΧΕ
            Και προ παντός, όταν κάπου πρέπει να πας γρήγορα, με βενζίνη. Ταπεινή μου γνώμη.
            Α.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              genos2000 last edited by

              Τη στιγμη που εκλεισα το συστημα μου κι εδωσα προκαταβολη αρχισατε ολοι να κραζεται το υγραεριο και μαλιστα για τον λογο που σκεφτομουνα να μην το τοποθετησω..Ευτυχως εκλεισα Vialle και πιστευω να μη μου παρουσιασει πολυ νωρις προβλημα..Το αμαξακι μου ειναι καινουριο!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nascar1 last edited by

                Ο χρήστης genos2000 έγραψε:
                Τη στιγμη που εκλεισα το συστημα μου κι εδωσα προκαταβολη αρχισατε ολοι να κραζεται το υγραεριο και μαλιστα για τον λογο που σκεφτομουνα να μην το τοποθετησω..Ευτυχως εκλεισα Vialle και πιστευω να μη μου παρουσιασει πολυ νωρις προβλημα..Το αμαξακι μου ειναι καινουριο!!

                Δεν νομίζω ότι άλλαξε κάτι. Όλοι λένε τα ίδια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης genos2000 έγραψε:
                  Τη στιγμη που εκλεισα το συστημα μου κι εδωσα προκαταβολη αρχισατε ολοι να κραζεται το υγραεριο και μαλιστα για τον λογο που σκεφτομουνα να μην το τοποθετησω..Ευτυχως εκλεισα Vialle και πιστευω να μη μου παρουσιασει πολυ νωρις προβλημα..Το αμαξακι μου ειναι καινουριο!!

                  Υπάρχει μια λίστα με αμάξια που εμφανίζουν φθορά σε λιγότερο από 100.000χλμ.
                  Αν εμπιστεύεσαι την εν λόγω λίστα, μην ανησυχείς αν το αμάξι σου δεν είναι μαυρισμένο.
                  Θα έχεις λίγο μεγαλύτερη φθορά στις βαλβίδες αλλά την αποσβένεις με την οικονομία από το υγραέριο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drazen last edited by

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                    πριν συνεχίσετε να μαλώνετε για τα λάδια και τις αντοχές τους έχω μια απορία...
                    το 36αρι μου 3.18is τσιμπάει 'λίγο' λάδι οπότε και συμπληρώνω...

                    μετά την μετατροπή σε υγραέριο εξακολουθεί να τσιμπά ακριβώς την ίδια ποσότητα με πριν την οποία θεωρώ αμελητέα όμως 1. δεν έχω λαδιέρα 2. μου είχε βάλει ο μάστορας lpg λάδι 3. βάζω 10-40 w
                    και ερωτώ τον συνονόματο καθότι γνώστης...

                    1. να βάλω λαδιέρα;
                    2. να το σουτάρω διότι απογοητεύτηκα με όσα διάβασα εδω πέρα
                    3. να το κρατήσω μια και ο κινητήρας μου θεωρείται σκυλί;

                    σημειωτέον ήμουν έτοιμος να μετατρέψω και το 2ο μου corsaκι σε lpg αλλά μετά όλα αυτά δεν κάνω τπτ


                    Αντώνη μου, χτες την λαδιερα!!!...
                    Το ότι συμπάει λαδάκια, δεν βοηθάμε την βαλβίδα εισαγωγής.
                    Το λάδι της λαδιερας είναι ιδικό.
                    Γράψε μου εάν η μηχανή σου είναι η Χ14ΧΕ
                    Και προ παντός, όταν κάπου πρέπει να πας γρήγορα, με βενζίνη. Ταπεινή μου γνώμη.
                    Α.

                    γεια σου κυρ Αντωνη βλέπω οτι κανεις αναφορά σε συγκεκριμενο κινητηρα της opel X1.4 XE . επειδη τον κινητηρα αυτό φοραει το αυτοκίνητο μου ASTRA G και ειμαι σε σκεψη να βαλω υγραεριο υπαρχει καποιο προβλημα η καποια ιδιαιτερότητα με τον συγκεκριμένο κινητήρα και την τοποθέτηση υγραεριου. Σε παρακαλω αν μπορεις ενημερωσεμε . Ευχαριστω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dti last edited by

                      Ο χρήστης genos2000 έγραψε:
                      Τη στιγμη που εκλεισα το συστημα μου κι εδωσα προκαταβολη αρχισατε ολοι να κραζεται το υγραεριο και μαλιστα για τον λογο που σκεφτομουνα να μην το τοποθετησω..Ευτυχως εκλεισα Vialle και πιστευω να μη μου παρουσιασει πολυ νωρις προβλημα..Το αμαξακι μου ειναι καινουριο!!

                      Μην ανησυχείς και μην τσιμπάς καθόλου. Γι αυτό πληρώνεις κάτι παραπάνω στο Vialle...
                      Οι ίδιοι που μας έλεγαν για τα ταξί με τα άπειρα χιλιάδες χιλιόμετρα με αέριο και τις εκατοντάδες μετατροπές προ δέκα, είκοσι, τριάντα χρόνια, τώρα μας τα βάψανε μαύρα...

                      Και για να μην απογοητεύεται κανείς, διαβάστε εδώ.
                      Στο 'Ελλάντα' γιατί να είναι διαφορετικά;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        ειμαι σιγουρος οτι εχει μπει - αλλα σε ποια σελιδα απο τις 350 ειναι το θεμα - η περιφημη λιστα με τους κινητηρες που δεχονται/δεν δεχονται αεριο??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dlag last edited by

                          Ειχα αναφέρει παλιότερα ότι είχα προβλήματα με ρετάρισμα στο ρελαντί και ότι υποψιαζόμουν την ποιότητα του αερίου στο πρατήριο του Αλίμου.Τελικά πήγα στον εγκαταστάτη μου το Σπαθή στου Ρέντη ( συνεργάτης του Θεοδώρου ) και μου άλλαξε τα μπεκ διότι μου είπε ότι η συγκεκριμένεη παρτίδα μπεκ της Zavoli ήταν προβληματική. Φυσικά η αλλαγή έγινε στα πλαίσια της 2ετούς εγγύησης. Μου είπε ότι χρειάστηκε να αλλάξει τα μπεκ σε περίπου 100 πελάτες του. Μετά την αλλαγή και ντην ανάλογη επαναρύθμιση το αμάξι δουλεύει κανονικά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            laskos32 last edited by

                            Μην ανησυχείς και μην τσιμπάς καθόλου. Γι αυτό πληρώνεις κάτι παραπάνω στο Vialle...
                            Οι ίδιοι που μας έλεγαν για τα ταξί με τα άπειρα χιλιάδες χιλιόμετρα με αέριο και τις εκατοντάδες μετατροπές προ δέκα, είκοσι, τριάντα χρόνια, τώρα μας τα βάψανε μαύρα...

                            Σωστοοοοοςςςςςς!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimitris_tl last edited by

                              Συμφωνώ με το Φωκίωνα σχετικά με το να χρησιμοποιούμε λάδι με τις προδιαγραφές που προτείνει ο κατασκευαστής, με την προυπόθεση ότι χρησιμοποιούμε το καύσιμο που προβλέπεται από τον κατασκευαστή. Αν αντί για βενζίνη χρησιμοποιούμε άλλο καύσιμο τότε τα δεδομένα αλλάζουν.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bettytsovi last edited by

                                Ο χρήστης genos2000 έγραψε:
                                Τη στιγμη που εκλεισα το συστημα μου κι εδωσα προκαταβολη αρχισατε ολοι να κραζεται το υγραεριο και μαλιστα για τον λογο που σκεφτομουνα να μην το τοποθετησω..Ευτυχως εκλεισα Vialle και πιστευω να μη μου παρουσιασει πολυ νωρις προβλημα..Το αμαξακι μου ειναι καινουριο!!

                                Οχι ρε αδερφε σε καινουργιο αμαξι!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Ο χρήστης genos2000 έγραψε:
                                  Τη στιγμη που εκλεισα το συστημα μου κι εδωσα προκαταβολη αρχισατε ολοι να κραζεται το υγραεριο και μαλιστα για τον λογο που σκεφτομουνα να μην το τοποθετησω..Ευτυχως εκλεισα Vialle και πιστευω να μη μου παρουσιασει πολυ νωρις προβλημα..Το αμαξακι μου ειναι καινουριο!!

                                  και πολυ καλα κανεις και βαζεις vialle και μαλιστα απο καινουριο.
                                  Εχεις ακουσει οτι η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας? Αμα ακουγα τι γραφετε στο καθε φορουμ θα το ειχα ξηλωσει το συστημα μου θα ειχα πεταξει το αμαξι και θα ειχα φουνταρει κιολας. Ανταλλαγη αποψεων γινεται εδω, ο καθενας πιστευω ειναι ικανος να κρινει τι θα κανει στο αμαξι του.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimitris_tl last edited by

                                    Ο χρήστης cson έγραψε:
                                    Ανταλλαγη αποψεων γινεται εδω, ο καθενας πιστευω ειναι ικανος να κρινει τι θα κανει στο αμαξι του.

                                    Συμφωνώ και επ'αυξάνω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      snahmi last edited by

                                      Γειά σας,
                                      Είμαι εντελώς νέος στο χώρο της υγραεριοκίνησης και έχω την εξής απορία:
                                      Τοποθέτησα σύστημα με πνεύμονα σε ένα τετράλιτρο cherokee xj.
                                      To αυτοκίνητο δείχνει να πηγαίνει καλά με το υγραέριο, χωρίς κομπιάσματα, περίεργους θορύβους, κλπ.
                                      Έχει όντως αυξημένη κατανάλωση (σε λίτρα) στο υγραέριο (γύρω στο 20-25%) και παρατηρώ μια ελάχιστη μείωση στην ισχύ του κινητήρα.
                                      Με όσα έχω διαβάσει στις συζητήσεις σας, θεωρω όλα τα ανωτέρω φυσιολογικά.
                                      Το θέμα μου είναι όμως ότι όταν κάνω την πρώτη εκκίνηση της ημέρας με ΚΡΥΟ κινητήρα, και 'περνάω' στο υγραέριο για ΠΡΩΤΗ φορά, έχω μυρωδιά υγραερίου που προέρχεται από το χώρο του κινητήρα.
                                      Το τσέκαρα ανοίγοντας το καπώ.
                                      Προφανώς υπάρχει κάποια διαρροή στο χώρο του κινητήρα όταν -επαναλαμβάνω- ζεσταίνεται και 'γυρνάει' το αμάξι απο βενζίνη σε υγραέριο.
                                      Μόλις ανέβει η θερμοκρασία και άλλο, σταματά η μυρωδιά.
                                      Όταν είναι ήδη ζεστό και βάλω μπρος και γυρίσει στο άεριο, ΔΕΝ παρατηρώ τέτοιο φαινόμενο.
                                      Η μυρωδια διαρκεί συνήθως 1-1,5 λεπτό (προφανώς μέχρι να ανεβάσει το αμάξι καλά θερμοκρασία) και έπειτα σταματάει.
                                      Τι να κοιτάξω?
                                      Έχει να κανει μήπως η μυρωδιά με πλούσιο μίγμα που απαιτεί ο εγκέφαλος του αμαξιού λόγω του κρύου -ακόμη- κινητήρα? (οπότε να μυρίζει όπως η 'ακαυτη' βενζίνη στο πολύπλούσιο μίγμα) ή
                                      Έχει να κανει με τυχόν συστολές (στο κρύο) όπου οι διαστολές (στο ζεστό) παύουν τη διαροή?
                                      Που να προσπαθήσω να εντοπίσω τη διαρροή?
                                      Σημειωτέον ότι ο εγκαταστάτης μου είπε ότι 'αποκλείεται' να συμβαίνει κάτι τέτοιο.......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        asteris last edited by

                                        Διαρροή από συστολή/διαστολή φαίνεται να είναι, πιθανόν από τα μπεκάκια στην πολλαπλή.

                                        Του εγκαταστάτη πέστου να βάλει το κεφάλι του στον χώρο του κινητήρα και άναψε δίπλα του έναν αναπτήρα. Αφού 'αποκλείεται' δεν θα συμβεί τίποτα. Αν δεν 'αποκλείεται', θα φοράει περούκα για κάνα χρόνο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bettytsovi last edited by

                                          Ο χρήστης asteris έγραψε:
                                          Διαρροή από συστολή/διαστολή φαίνεται να είναι, πιθανόν από τα μπεκάκια στην πολλαπλή.

                                          Του εγκαταστάτη πέστου να βάλει το κεφάλι του στον χώρο του κινητήρα και άναψε δίπλα του έναν αναπτήρα. Αφού 'αποκλείεται' δεν θα συμβεί τίποτα. Αν δεν 'αποκλείεται', θα φοράει περούκα για κάνα χρόνο...

                                          χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dathens last edited by

                                            Κανε το τεστ της σαπουναδας μια παχιά σαπουναδα με υγρό πιάτων και την ΏΡΑ της αλλαγής βάλε τον αφρό στα μπεκ να δεις αν έχει διαροη το ίδιο στον πνεύμονα τους σωλήνες κτλ ο καλλιτερος τρόπος να την βρεις σαν να ψάχνεις τρύπα στο λάστιχο το αέριο λόγω βάρους θα το δεις αμέσως....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 252
                                            • 253
                                            • 254
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 252 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr