Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Σας παραθέτω την σημερινή μου εμπειρία από την συνεχόμενη χρήση υγραερίου.Στο MITSUBISHI COLT 1,3 έχω βάλει υγραέριο από 8μηνο. Τελευταία φορά φούλαρα βενζίνη πριν 1,5 μήνα. Σήμερα και ενώ τελείωσε το υγραέριο έκανα διαδρομή με βενζίνη με το ρεζερβουάρ κοντά στο 1/4. Ενώ επιτάγχυνα με 120 χλμ/ώρα διαπίστωσα ένα θόρυβο σαν κάτι να χαρχαρίζει θα έλεγα μόνο στην φάση της επιτάχυνσης με ΒΕΝΖΙΝΗ. Ευτυχώς πήγαινα για σερβις και ευτυχώς τελείωσε το γκάζι.... Το πάω στο συνεργείο πρώτη εκτίμηση πυράκια!!! Αλλά καλά θα ήταν να ελένξουμε ιμάντες (δυναμό) και καμιά εξάτμιση ή λαμαρίνα που τρεμοπαίζει. Αφού αλλάχθηκε ο ιμάντας δυναμό και σφίχτηκε η εξάτμιση έγινε το τεστ οδήγησης και ο θόρυβος παραμάνει.... απογοήτευση! πάμε με τον μηχανικό για υγραέριο και βενζίνη. Φουλάρουμε και βγαίνουμε για τεστ. Εξαφανίστηκαν όλα!!! Γνωμάτευση πυράκια από καής ποιότητας βενζίνης ή από ταλαιπορημένη βενζίνη από την πολυκαιρία και τις συνεχής επιστροφές απο την αντλία πιθανόν να εξατμίστηκαν τα βελτιωτικά και να έπεσαν τα οκτάνια.
Με όλο το σεβασμό μετά από 520 σελίδες θα πρεπε οι επαγγελματίες του χώρου να μας το έχουν επισημάνει αυτό και όχι συνέχεια να σχολούμαστε με τις κοκορομαχίες τους.
Συμβουλή: Να βάζετε 20 ευρώ βενζίνη και να την καταναλώνετε κάθε μήνα και να την αλλάζετε, μην το φουλάρετε και το αφήνετε ένα μήνα γιατί μπαγιατεύει η βενζίνη και πέφτουν τα οκτάνια.
Ελπίζω να βοηθήσα ομοιοπαθούντες!
(Ο μηχανικός μου είπε πως αν το άφηνα καιρό θα έλιωναν τα πιστόνια και θα έπαιρνα την μηχανή στα χέρια. Ευτυχώς οι διαβολικές συμπτώσεις με βοήθησαν στον εντοπισμό του προβλήματος. (Να πηγαίνω για σέρβις, να τελειώσει το γκάζι, να μην έχω δυνατά μουσική, και να μην πω ).
Αυτά...
Και εγω είχα πυράκια έχοντας αφήσει απλή βενζίνη για ...2,5 μήνες. Σφάλμα απαράδεκτο...Τέλος πάντων΄ο δείκτης ΄΄ηταν στο μισό και σήμερα συμπλήρωσα το υπόλοιπο με v-power-racing 100 oκτάνια και αμέσως τα πυράκια εξαφανίστηκαν οπότε ειναι σαφές ότι έφταιγε η πολυκαιρισμένη βενζίνη