Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 62
    • Best 0
    • Groups 0

    dimitris_tl

    @dimitris_tl

    0
    Reputation
    3
    Profile views
    62
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dimitris_tl Unfollow Follow

    Latest posts made by dimitris_tl

    • Αποκαλυπτική συνέντευξη του Κώστα Καββαθά

      Συνέντευξη στον Βασίλη Σαρημπαλίδη και στην εκπομπή «Μπιπ Μπιπ» στο Zougla TV παραχώρησε για πρώτη φορά ο ιδρυτής του περιοδικού «4 Τροχοί» Κώστας Καββαθάς. Ο άνθρωπος που συνέδεσε το όνομά του με τον ειδικό Τύπο μίλησε εφ όλης της ύλης, από την δημιουργία του περιοδικού αλλά και τα όσα συνέβησαν από το 1970 έως σήμερα που οδήγησαν στην κατάρρευση του περιοδικού 4 Τροχοί.
      Περισσότερα εδώ: http://www.zougla.gr/automoto/article/i-apokaliptiki-sinentefksi-tou-kosta-kava8a
      και το βιντεο εδώ: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ibnsMwXe4rA

      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      D
      dimitris_tl
    • RE: Αποκαλυπτική συνέντευξη του Κώστα Καββαθά

      Συνέντευξη στον Βασίλη Σαρημπαλίδη και στην εκπομπή «Μπιπ Μπιπ» στο Zougla TV παραχώρησε για πρώτη φορά ο ιδρυτής του περιοδικού «4 Τροχοί» Κώστας Καββαθάς. Ο άνθρωπος που συνέδεσε το όνομά του με τον ειδικό Τύπο μίλησε εφ όλης της ύλης, από την δημιουργία του περιοδικού αλλά και τα όσα συνέβησαν από το 1970 έως σήμερα που οδήγησαν στην κατάρρευση του περιοδικού 4 Τροχοί.
      Περισσότερα εδώ: http://www.zougla.gr/automoto/article/i-apokaliptiki-sinentefksi-tou-kosta-kava8a
      και το βιντεο εδώ: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ibnsMwXe4rA

      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      D
      dimitris_tl
    • RE: Περί αναφλέξεων...

      Youtube Video

      Στο βίντεο φαίνονται, τα αποτελέσματα που έχει στον σπινθήρα, η σύνδεση παράλληλα με την υψηλή τάση του πολλαπλασιαστή, ενός πυκνωτή (κενού) 50pF / 20Kv.
      Φαίνεται καθαρά πόσο δυναμώνει ο σπινθήρας με την παρουσία του πυκνωτή στο κύκλωμα της υψηλής τάσης.

      Μειονεκτήματα:

      1. Κατασκευαστικά, ο πυκνωτής είναι ογκώδης,
      2. υψηλή τάση στο ένα άκρο του,
      3. έντονη ακτινοβολία RF που μπορεί να κάψει την ηλεκτρονική ανάφλεξη η και τον εγκέφαλο...

      Βέβαια για όσους θέλουν να το επιχειρήσουν υπάρχουν και κεραμικοί πυκνωτές υψηλής τάσης μέχρι και 50KV σε διάφορες τιμές χωρητικότητος, στο διαδίκτυο όπως η εταιρία** εδώ** και οι οποίοι είναι σημαντικά μικρότερου μεγέθους από τους αντίστοιχους πυκνωτές κενού...
      Η μπορεί να φτιαχτούν 'πιπες' για τα μπουζί που να έχουν 50pF χωρητικότητα, η μπουζοκαλώδια με θώρακα που να παρουσιάζουν 50 pF χωρητικότητα επίσης με υλικά κατάλληλης διηλεκτρικής σταθεράς για την υψηλή τάση των μπουζί....

      Στο πείραμα συνδέθηκε ένας πυκνωτής 50pF παράλληλα με το δευτερεύον τύλιγμα του πολ/στή, την υψηλή τάση, με τα αποτελέσματα που είδες.
      Ο παραλληλισμός του πυκνωτή δημιουργεί ένα κύκλωμα συντονισμού Τόμσον με την αυτεπαγωγή 'L' του τυλίγματος της υψηλής του πολ/στή και 'C' τα 50pF χωρητικότητας του πυκνωτή. Περισσότερες λεπτομέρειες για το κύκλωμα TOMSON , εδώ http://skara.di.uoa.gr/communication_systems/transparency/antenna_chapter_1_2011_final.pdf και εδώ http://www.ekfe.gr/portal/eggrafa/DBLAB/eisigiseis_ekfe/fysiki/vernier/fthinousa_talantwsi_vernier_ekfe_kefallhnias.pdf
      Από εκεί και πέρα το θέμα είναι να παραλληλιστεί ο κατάλληλος πυκνωτής, η να κατασκευαστεί με την μορφή 'πίπας' στα μπουζί η μπουζοκαλόδιων με τα κατάλληλα υλικά και την κατάλληλη προστασία για το RFI που μπορεί να κάνει ζημιά σε ευαίσθητα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου....
      Απλά με τον πυκνωτή υπάρχει μεγαλύτερης διάρκειας σπινθήρας και ποιο ισχυρός (μεγαλύτερο ρεύμα σπινθήρα), άρα καλύτερη καύση, κάτι ανάλογο που έκανα στην τετρατραπλή ανάφλεξη ποιο πριν με τον πυκνωτή στο πρωτεύον ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitris_tl
    • Πρόταση βελτίωσης Wasted Spark Ignition στο Νίβα και όχι μόν

      Αυτός είναι ο πολ/στής του Νiva/2002 με το ηλεκτρονικό του διάγραμμα από κάτω.
      Αυτό το στυλ ανάφλεξης χρησιμοποιείται σε όλους τους κινητήρες με ανάφλεξη τύπου
      'wasted spark ignition'.
      Επειδή μου αρέσει να το ψιλοψάχνω το γεγονός, πως σας φαίνεται να πάρουμε άλλο ένα πολ/στή
      και να τροποποιήσουμε την συνδεσμολογία όπως από κάτω...

      Η ακόμα καλύτερα να βάλουμε ένα κυκλωματάκι με το LM555 σε διάταξη καθυστέρησης χρόνου
      παλμού, που θα ρυθμίσουμε την καθυστέρηση χρόνου, ώστε να ανάβει δεύτερος σπινθήρας αμέσως
      μόλις σβύσει ο πρώτος σε κάθε μπουζί !!!!

      Καλό ε?
      Αντε πολλά είπα, άναψα τη 'φυτιλιά' το 'μπαλάκι' δικό σας...
      Καλή συνέχεια λοιπον...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitris_tl
    • RE: Πρόταση βελτίωσης Wasted Spark Ignition στο Νίβα και όχι μόν

      Αυτός είναι ο πολ/στής του Νiva/2002 με το ηλεκτρονικό του διάγραμμα από κάτω.
      Αυτό το στυλ ανάφλεξης χρησιμοποιείται σε όλους τους κινητήρες με ανάφλεξη τύπου
      'wasted spark ignition'.
      Επειδή μου αρέσει να το ψιλοψάχνω το γεγονός, πως σας φαίνεται να πάρουμε άλλο ένα πολ/στή
      και να τροποποιήσουμε την συνδεσμολογία όπως από κάτω...

      Η ακόμα καλύτερα να βάλουμε ένα κυκλωματάκι με το LM555 σε διάταξη καθυστέρησης χρόνου
      παλμού, που θα ρυθμίσουμε την καθυστέρηση χρόνου, ώστε να ανάβει δεύτερος σπινθήρας αμέσως
      μόλις σβύσει ο πρώτος σε κάθε μπουζί !!!!

      Καλό ε?
      Αντε πολλά είπα, άναψα τη 'φυτιλιά' το 'μπαλάκι' δικό σας...
      Καλή συνέχεια λοιπον...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitris_tl
    • Περί Μπουζί (Links)

      Εδώ είναι το 'link' από την εταιρεία NGK/Europe ( **Product Finder: ** http://www.ngkeurope.com/en/product-finder/ ) που μπορείς να βρεις ποιά από τα προϊόντα της (μπουζί Ιριδίου, LPG, κτλ) που ταιριάζουν (αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, εξωλέμβιες κτλ) ....

      **Ακολουθούν τα επόμενα 'links'
      από άλλες εταιρείες με αντίστοιχα προϊόντα....
      **

      Spark Plus Co. UK
      http://www.spark-plugs.co.uk/

      Denso Car Applications Guide
      http://www.sparkplugs.co.uk/pages/pricing/ccp/Denso-Iridium-cars-ccp.htm

      NGK Petrol Car Applications Guide
      http://www.sparkplugs.co.uk/pages/pricing/ccp/spark-plugs/NGK-petrol-car-applications-ccp.htm

      Champion Petrol Car Applications Guide
      http://www.sparkplugs.co.uk/pages/pricing/ccp/spark-plugs/Champion-petrol-car-applications-ccp.htm

      BERU Product finder
      http://www.beru.com/english/produkte/produktfinder.php

      **Bosch **spark plugs
      http://rb-aa.bosch.com/boaa-uk/Product.jsp?prod_id=79&ccat_id=26&language=en-GB&publication=1

      Here you can download a survey on all brands of automobiles and the fitting Bosch products as PDF file. http://rb-aa.bosch.com/boaa-uk/kidownload?publication=1&cl_id=20&pos=1&attrv_id=4807&type=download

      NGK:
      http://www.ngk.se/upload/Produktinformation/Kleingeraetekat_09_web.pdf
      http://issuu.com/irmamoto/docs/cat_logo_moto_ngk_2010_2011
      http://ngkntk.co.uk/wp-content/uploads/2011/03/NGK-Horticultural-Catalogue-2011.pdf
      http://issuu.com/catalogosmrm/docs/catalogo_ngk

      CHAMPION / NGK : http://static.rad.be/media/media936381793.pdf

      DENSO: http://www.benitomo.com/CATALOGOS/Denso/Cruce_de_Referencias_Denso,_final.pdf

      BRISK / Cross Reference: http://www.brisk.biz/upload/fckedit/file/download/BRISK_SILVER_cross_reference_ENa.pdf

      Technical Informations about Spark-Plugs (NGK site) http://www.ngkspark.com.au/sparkplug_tech.php#

      Κατάλογοι NGK

      Passenger catalogue 2011-2012 (pdf αρχείο, EN, 26 MB)
      Spark plugs, glow plugs and spark plug caps for passenger cars. http://www.ngkeurope.com/fileadmin/templates/Dokumente/EN/Kataloge/ngk_pkw_catalogue_2011-2012_english.pdf

      Cable catalogue 2009-2010 (pdf αρχείο, EN, 8.1 MB)
      Ignition cables for passenger cars. http://www.ngkeurope.com/fileadmin/templates/Dokumente/EN/Kataloge/ngk_cable_catalogue_2009_gb.pdf

      Lambda Sensor catalogue 2009-2010 (pdf αρχείο, EN, 9.0 MB)
      Lambda sensors for passenger cars. http://www.ngkeurope.com/fileadmin/templates/Dokumente/EN/Kataloge/ngk_lambdasensor_catalogue_2009-2010_en.pdf

      Motorcycle catalogue 2008-2009 (pdf αρχείο, EN, 6.8 MB)
      Spark plugs, connectors and Lambda sensors for motorcycles and quads. http://www.ngkeurope.com/fileadmin/templates/Dokumente/EN/Kataloge/ngk_catalogue_motorcycle_2008-2009_en.pdf

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitris_tl
    • RE: Περί Μπουζί (Links)

      Εδώ είναι το 'link' από την εταιρεία NGK/Europe ( **Product Finder: ** http://www.ngkeurope.com/en/product-finder/ ) που μπορείς να βρεις ποιά από τα προϊόντα της (μπουζί Ιριδίου, LPG, κτλ) που ταιριάζουν (αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, εξωλέμβιες κτλ) ....

      **Ακολουθούν τα επόμενα 'links'
      από άλλες εταιρείες με αντίστοιχα προϊόντα....
      **

      Spark Plus Co. UK
      http://www.spark-plugs.co.uk/

      Denso Car Applications Guide
      http://www.sparkplugs.co.uk/pages/pricing/ccp/Denso-Iridium-cars-ccp.htm

      NGK Petrol Car Applications Guide
      http://www.sparkplugs.co.uk/pages/pricing/ccp/spark-plugs/NGK-petrol-car-applications-ccp.htm

      Champion Petrol Car Applications Guide
      http://www.sparkplugs.co.uk/pages/pricing/ccp/spark-plugs/Champion-petrol-car-applications-ccp.htm

      BERU Product finder
      http://www.beru.com/english/produkte/produktfinder.php

      **Bosch **spark plugs
      http://rb-aa.bosch.com/boaa-uk/Product.jsp?prod_id=79&ccat_id=26&language=en-GB&publication=1

      Here you can download a survey on all brands of automobiles and the fitting Bosch products as PDF file. http://rb-aa.bosch.com/boaa-uk/kidownload?publication=1&cl_id=20&pos=1&attrv_id=4807&type=download

      NGK:
      http://www.ngk.se/upload/Produktinformation/Kleingeraetekat_09_web.pdf
      http://issuu.com/irmamoto/docs/cat_logo_moto_ngk_2010_2011
      http://ngkntk.co.uk/wp-content/uploads/2011/03/NGK-Horticultural-Catalogue-2011.pdf
      http://issuu.com/catalogosmrm/docs/catalogo_ngk

      CHAMPION / NGK : http://static.rad.be/media/media936381793.pdf

      DENSO: http://www.benitomo.com/CATALOGOS/Denso/Cruce_de_Referencias_Denso,_final.pdf

      BRISK / Cross Reference: http://www.brisk.biz/upload/fckedit/file/download/BRISK_SILVER_cross_reference_ENa.pdf

      Technical Informations about Spark-Plugs (NGK site) http://www.ngkspark.com.au/sparkplug_tech.php#

      Κατάλογοι NGK

      Passenger catalogue 2011-2012 (pdf αρχείο, EN, 26 MB)
      Spark plugs, glow plugs and spark plug caps for passenger cars. http://www.ngkeurope.com/fileadmin/templates/Dokumente/EN/Kataloge/ngk_pkw_catalogue_2011-2012_english.pdf

      Cable catalogue 2009-2010 (pdf αρχείο, EN, 8.1 MB)
      Ignition cables for passenger cars. http://www.ngkeurope.com/fileadmin/templates/Dokumente/EN/Kataloge/ngk_cable_catalogue_2009_gb.pdf

      Lambda Sensor catalogue 2009-2010 (pdf αρχείο, EN, 9.0 MB)
      Lambda sensors for passenger cars. http://www.ngkeurope.com/fileadmin/templates/Dokumente/EN/Kataloge/ngk_lambdasensor_catalogue_2009-2010_en.pdf

      Motorcycle catalogue 2008-2009 (pdf αρχείο, EN, 6.8 MB)
      Spark plugs, connectors and Lambda sensors for motorcycles and quads. http://www.ngkeurope.com/fileadmin/templates/Dokumente/EN/Kataloge/ngk_catalogue_motorcycle_2008-2009_en.pdf

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitris_tl
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Μπράβο παιδιά πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες,
      Φίλε Αντώνη νάσαι καλά για τις διευκρινήσεις και διορθώσεις για εμάς που δεν ήμαστε ειδήμονες στο αντικείμενο....
      Αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον την όλη πορεία της συζήτησης.....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitris_tl
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
      Σέ παρακαλώ νά μού εξηγήσεις πώς λιπαίνωνται οί βαλβίδες στούς ντίζελ καί στά αμέσου ψεκασμού κινητήρες γιά να 'μαλώσουμε' τά εργοστάσια πού δέν βάλανε λαδιέρες μιάς καί από εκεί περιμένουμε νά λιπανθουν οί βαλβίδες.

      Μου επιτρέπετε να απαντήσω εγώ ερωτόντας,
      σαν τρίτος μη ειδικός, σαν ένας απλός αναγνώστης από το κοινό, απλά με τις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις που διαθέτω,
      για να έχετε μια άποψη από τους απλους αναγνώστες...
      Λοιπόν στους κινητήρες αμέσου ψεκασμού και στους ντίζελ, προφανώς οι κατασκευάστριες εταιρίες που τους σχεδίασαν χρησιμοποιούν τα κατάλληλα μέταλα και κράματα στις βαλβίδες και στις έδρες τους, ακριβώς επειδή δεν υπάρχει η 'λίπανση' που συμβαίνει από, τα πολύ μικρά σταγονίδια καυσίμου, (βενζίνης), που είναι υγρό και όχι αέριο, που ψύχουν και λιπαίνουν τις βαλβίδες εισαγωγής και τις έδρες τους), τα οποία υπάρχουν στο μείγμα το οποίον περνά από τις βαλβίδες εισαγωγής που γίνεται στους βενζινοκινητήρες εμέσου ψεκασμού η με καρμπυρατέρ.
      Επειδή λοιπόν οι κινητήρες αυτοί, που σχεδιάστηκαν για χρήση βενζίνης τους αναγκάζουμε να δουλέψουν με 'παρα-φύση' καύσιμο που δεν έχουν σχεδιάστεί για αυτό, το οποίον στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι το υγραέριο, που κάπου διάβασα ότι εκλύει επιπλέον 5MJoule ανά kgr καυσίμου κατά την καύση του από την βενζίνη, δεν είναι λογικό λοιπόν να λαμβάνονται οριμένα μέτρα προστασίας για την μακροζωϊα του κινητήρα επειδή ακριβως τα μέταλα στις βαλβίδες και τις έδρες τους δεν είναι τόσο σκληρά σαν τις ντίζελ η τις αμέσου ψεκασμού?
      Τώρα στους βενζινοκινητήρες με άμεσο ψεκασμό φυσιολογικά δεν πρέπει χρειάζεται η επιπλέον προστασία για τις βαλβίδες, δεν ξέρω σίγουρα, παραδίδω την 'σκυτάλη' στους ειδικούς....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitris_tl
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

      Και σιγά μην ‘έκανα’ μετατροπή στον φίλο μου Dimitris TL, και πλήρωνα και τεχνίτη……..
      Καλέ μου φίλε η πλάκα εργασίας σήμερα, έχει κόλπο, και μπροστά καταπράσινες συκιές…..
      (εκτός από τα καταπληκτικά τεχνικά του προσόντα, είναι και φωτώ ******……)
      ΑΝΤΩΝΗΣ.

      Ευχαριστώ πολύ φίλε για τα καλά σου λόγια τώρα μόλις τα διάβασα, με φέρνεις σε δύσκολη θέση, πάντως παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον τις αναλύσεις που κάνεις από αυτό το βήμα όπως και τα άλλα παιδιά και μπορώ να πω είναι πάρα πολύ διδακτικά και χρήσιμα για το κοινό, μπράβο σας και καλή συνέχεια....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitris_tl
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr