Επίσης υποθέτω πως και με λειτουργία βενζίνης,κατά την οποία δεν παρουσιάζεται κανένα πρόβλημα στις βαλβίδες,δεν υπάρχει τίποτα λιπαντικό στα καυσαέρια.Για εμένα αν χαλάει κάτι τις έδρες αυτό είναι η υψηλή θερμοκρασία,και αυτό δεν σώνεται με τη λαδιέρα,αλλα μάλλον με σωστή ρύθμιση και όχι σκίσιμο ψηλά όπου είναι τέρμα λάθος τα αβάνς.Διορθώστε με αν κάνω κάπου λάθος.
Latest posts made by genos2000
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Από την λίγη γνώση που έχω και με την λογική μου φιλε alexeft πιστεύω πως η λαδιέρα έχει λόγο ύπαρξης μόνο για τις βαλβίδες εισαγωγής.Μετά,το λαδάκι καίγεται μαζί με το μείγμα και το προϊόν της καύσης δεν φαντάζομαι να έχει καμιά λιπαντική ιδιότητα πλέον.Φαντάζομαι για αυτό ο Κώστας Βάτσος αναφέρεται στις βαλβίδες εισαγωγής και κάνει την παράθεσή του στα άμεσου ψεκασμού.Και υπό αυτήν την έννοια φαντάζομαι έχει δίκιο.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ξέρει κανείς μήπως που θα βρω καλώδιο για vialle?Το λογισμικό υπάρχει στο site της εταιρίας!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Σε ευχαριστώ πολύ,το τελευταίο ήθελα κυρίως.Πάντως κάνει και αυτό που πριν λίγο καιρό ανέφερες,ότι δηλαδή όταν πατάω γκάζι κάνει για λίγο(ελάχιστο) ένα στιγμιαίο κόμπιασμα(γονάτισμα) και μετά αμέσως επιταχύνει.Αυτό δεν γίνεται με την βενζίνη και φαντάζομαι ο λόγος είναι ο ίδιος.Να είσαι καλά για την άμεση απόκρισή σου.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Κώστα Βάτσο να σου κάνω μια ερώτηση μιας και τοποθετείς Vialle?
Εδώ Θεσσαλονίκη όσοι βάλλαμε vialle παρατηρούμε ότι όταν αλλάζει από βενζίνη σε υγραέριο κάνει ένα στιγμιαίο κλώτσημα το αυτοκίνητο το οποίο μάλιστα στην περίπτωσή μου είναι αρκετά δυνατό και ενοχλητικό.Ο εγκαταστάτης μας λέει ότι είναι φυσιολογικό διότι τα μπέκ του υγραερίου είναι πιο πίσω από αυτά της βενζίνης και υπάρχει κενό καυσίμου κατά την εναλλαγή.Είναι λογικό αυτό? -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Κι εγω δεν εχω προβλημα γιατι το κινω εδω και καμποσο καιρο με βενζινη..Με το υγραεριο σταματησε να επιταχυνει στις 3500σαλ.Ουτε λαμπακια,ουτε τιποτα,απλα δεν επιταχυνει!!Συστημα?Vialle lpfi Θεσσαλονικη.Οι παθοντες καταλαβαινουν..
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Αλλαζοντας προσφατα τον εγκεφαλο Icom παρατηρησα το εξης. Με τον προηγούμενο εγκεφαλο η αντλια lpg ξεκινουσε να δουλευει ακριβως ΜΕΤΑ την εκκινηση του κινητηρα με καθυστέρηση 1sec περιπου . Με τον νεο εγκεφαλο ομως η αντλια ξεκινα άμεσα με το που ξεκινα η μιζα.
Οσοι εχετε icom (αλλα και vialle μιας και εχει αντλια), ποτε μπαίνει σε λειτουργια η αντλια του lpg σε σας ? Υπαρχει χρονοκαθυστέρηση ?
Και αν παρακολουθει κανενας εγκαταστατης να ρωτησω. Ποιος ειναι ο σωστος τροπος εκκινησης της αντλιας ? Υπαρχει κινδυνος ζημιας στην αντλια ?Εμενα φιλε μου σε vialle lpfi ξεκιναει απευθειασ με το που γυριζω το κλειδι στη θεση on.Αμεσως δηλαδη..
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Κανονικα μαλλον οχι.Εμεις εδω βορεια ειμασταν λιγο ατυχοι με τον εγκαταστατη μας..
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Θα ηθελα να κανω 2 ερωτησεις σε οποιον γνωριζει.(Grande punto t-jet,κιτ vialle lpfi)
1η.Εχω παρατηρησει οτι οταν βαζω μπρος με κρυο κινητηρα αν βαλλω κανονικα περιμενοντας απλα να σβησουν τα λαμπακια ελεγχου και μετα να μιζαρω παιρνει μπροστα και αμεσως πεφτει στις 700 στροφες για καμια 5 δευτερολεπτα και κατοπιν μπαινει το τσοκ που το παει στις 1300σαλ.Αν ομως περιμενω στην αρχη παραπανω μερικα δευτερολεπτα τοτε κανονικα με το που παιρνει μπρος παει κατευθειαν στις 1300σαλ.Γιατι συμβαινει αραγε αυτο?Πριν τη μετατροπη ηταν ολα κανονικα.
2η.Ειναι τελικα φυσιολογικο οταν γυριζει απο βενζινη σε υγραεριο να κανει ενα σκουντημα?Εκτος απο εκνευριστικο σε καποιες περιπτωσεις(πχ ανηφορα με γκαζι) θα ηθελα να μαθω αν επηρεαζει και την λειτουργεια του συστηματος γενικοτερα.
Ευχαριστω πολυ. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Μια ερωτηση παιδια.Συστημα vialle lpfi.Το πηγα για ρυθμιση στα 1500χλμ και το αυτοκινητο μου κανει πολλες αρυθμιες αμεσως μολις το βαλλω μπροστα και ενω ακομη δουλευει με βενζινη.Σημερα κιολας μου εσβησε αμεσως μετα καποια δευτερολεπτα.Το προβλημα γινεται εντονοτερο οσο το αυτοκινητο ειναι περισσοτερες ωρες σε ακινησια και φτιαχνει μετα απο περιπου μισο λεπτο..Τι να ειναι αραγε?