Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 402
    • Best 0
    • Groups 0

    dathens

    @dathens

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    402
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dathens Unfollow Follow

    Latest posts made by dathens

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
      το φιλτρο που εχει στην πληρωση δεν αλλαζεται ποτε?
      κυκλοφορουν μερικες εκατονταδες qashqai και περισσοτερα xtrail με αεριο ψεκασμο χωρις κανενα προβλημα εδω και 3+ χρονια.

      Οχι οπως λεει ο Θανασης μονο σε περιπτωση καταστροφης του οπου δεν μπορει να βαλει καυσιμο.. εχει εγγυηση 2 ετων αλλα δεν εχει οδηγια αντικαταστασης απο την Vialle

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dathens
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

      Έχω ένα Nissan Qashqai +2 , 1600 cc ,

      http://qgas.gr/products/vialle-lpdi-liq ... qgas-.html

      Νομίζω οτι εινσι η καλύτερη λυση στο μοτέρ αυτο .. Υγρος ψεκασμος ...

      θα ηθελα να ακουσω το γιατι

      δεν ειμαι ειδικος ακουγωντας καποια απο αυτα που εχουνε κανει στον κυριακουδη νισσαν με Icom δεν αντιμετωπισαν προβληματα με τον καταλυτη με τον υγρο ψεκασμό ... και εχουν πληρωθει στα 2κ για πλακα σημερα δεν ειναι η αποσταση στα χρηματα μεγαλη μεταξυ υγρου και αεριου εχεις μεγαλυτερη οικονομια βενζινης ( δεν περιμενεις να ζεσταθει το μοτερ απλα στα 60 δευτ γυρναει ) δεν εχει νερα να ζεστανει ο πνευμονας και τελος ( σσ ο φιλος μου ο Θανασης στα παληκαρια εκει ) μου ειπε οτι δεν εχει σερβις πχ φιλτρα κτλ ... ποτε

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dathens
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
      Είδα το παρακάτω:
      http://www.vialle.nl/index.php/en/produ ... u-liquidsi

      Είναι προσιτό κιτ υγρού ψεκασμού της Vialle για μικρά τετρακύλινδρα μοτέρ.
      Είδα πως ο Τσοπελογιάννης το βάζει με 1200€. Νομίζω πως αξίζει σαν εναλλακτική των φτηνών συστημάτων αερίου ψεκασμού με πνεύμονα. Ας το κοιτάξουν όσοι .....

      1450 € με ΦΠΑ το βάζει αυτός που αναφέρεις 1200 + ΦΠΑ

      η QGAS που εχει βάλει απο οτι είδα παρά πολλα το εχει 1400 και 6 άτοκες δόσεις .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dathens
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης spyros1965 έγραψε:
      Έχω ένα Nissan Qashqai +2 , 1600 cc , του 2010 και θέλω να κάνω μετατροπή σε υγραέριο. Επειδή έχω ακούσει διάφορα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο , σε σχέση με τη μετατροπή του , θα ήθελα ν΄ακούσω κάποιες γνώμες και ειδικότερα από κάποιον που έχει ίδιου τύπου αυτοκίνητο.
      Παρεμπιπτόντως έχω μετατρέψει ένα Nissan micra 1,0 cc με αυτόματο κιβώτιο , έχω κάνει 45000 χλμ και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα. Η κατανάλωση σε λίτρα είναι ακριβώς ίδια με την βενζίνη.
      Ευχαριστώ...

      http://qgas.gr/products/vialle-lpdi-liq ... qgas-.html

      Νομίζω οτι εινσι η καλύτερη λυση στο μοτέρ αυτο .. Υγρος ψεκασμος ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dathens
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      https://www.facebook.com/media/set/?set ... 798&type=1

      Έβαλε ένας φίλος το παραπάνω με 850 € με Hana μπεκ ., φυσάει το αμαξι σε ολο το φάσμα στροφών ., 225 hp μαμα .,.πηγε εκει γιατι εχουν πανω απο 100 τέτοια μοτέρ στο δρομο

      Τιμες

      AEB 850 € me Hana μπλε (65;hp / κυλ)

      Prins 1000 €

      Vialle 1400 €

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dathens
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης Eutuxios έγραψε:
      παιδιά μόλις πριν 1 μήνα έβαλα υγραέριο lantirentzo (κάπως έτσι χωρίς λαδιέρες) σε golf mk5 2004 fs1 1.6 και μέχρι στιγμής έχω κάνει περίπου 2000 κμ όλα πολύ καλά(το μόνο λαμπάκι που ανάβει είναι ο knox για μεγάλη θερμοκρασία καυσαερίων).

      πλήρωσα 1400€ με φπα και μαζί με κτεο και διάφορα έξοδα με βγήκε 1500 € την εγκατάσταση την έκανα στον ακονίδη στα γιαννιτσά μέσα σε 2 μέρες και μου έδωσαν αμάξι να κινούμαι . για περισσότερα θα σας ξαναγράψω .

      αααα οικονομία 40-50% το κίτ καίει μόνιμα 15%βενζίνη

      Με τα μπεκ της landi renzo θα ανάβει πάντα ο ΝΟΧ .. Φτωχο ειναι θα το φας το μοτέρ ... Το υγραεριο στην Ιτσλια δεν εινσι ελληνικό υγραεριο ..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dathens
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης nikoscompass έγραψε:
      Καλησπέρα έχω ένα jeep compass 2400cc και θα ήθελα να του βάλω υγραέριο διαβάζω διάφορα ως προς τις φθορές και τι σύστημα πρέπει να τοποθετηθεί δεν έχω ιδέα η αλήθεια είναι και θα ήθελα γνώμες βοηθεια.Ρωτησα στο τσοπελογιαννη μου είπαν 735 εύρω με λαδιερα ΚΤΕΟ άλλα δεν έχω ιδέα αν είναι αξιόπιστο σαν συνεργείο και τι πρέπει να προσέξω ευχαριστώ ακούω γνώμες και ζήτω βοήθεια

      Το αμαξι δεν εχει θεμα με το υγραεριο αν πας ομως εκει που ρώτησες θα αποκτήσει ....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dathens
    • RE: ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

      Εσυ μας εμπνέεις πάντα, φαντάσου να είχες το jeep στις κορυφές των βουνών θα σε βρίσκαμε .. να περιγράφεις και εμεις να διαβάζουμε ..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dathens
    • RE: ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

      Το Σαββατοκύριακο είπαμε με ενα φιλο με χορηγο ενα jeep cherokee να παμε να δουμε το Hellas raid στην ορεινή Ναυπακτία δυστυχως επρόκειτο για κλειστο ραλλυ οπου το προγμαμμα ανακοινωνοταν κάθε πρωι χωρις θεατες οποτε την καναμε για τα βουνα με ψιλη βροχουλα .. ιδανικη διαδρομή από Ναύπακτο προς Ανω Χωρα Λιμνιστα Κεντρικη Αγια Κυριακή Ελευθέριανη, Ναυπακτο, συνολικα 120 χιλ ορεινης διαδρομης εκ των οποιων καποια χιλιόμετρα απαιτουν λάστιχα off road. ξοδεψαμε 25 ευρω υγραεριο και 26 ευρω εξαιρετικο φαγητο στη Λιμνιστα στη Τασια.. ( μπριζολες σαλατες πιτες χοιρινο στη γαστρα κτλ κρασακι γλυκα καφεδες κτλ )

      Ορεινη διαδρομη απο Λιμνιτσα σε Κεντρικη

      Προς Αγία κυριακη ξεκινά δρόμος για Ποδο - Αμπελσκιωτισα Γραμμένη οξυα κτλ

      Αγία Κυριακη πολυ καλο φαγητό το καλοκαίρι με σπεσιαλιτέ τα μανιτάρια του βουνού που ειδικεύεται ο ιδιοκτητης ..

      Διασταύρωση προς Ελευθεριανη η λεγόμενη Ράχη οπου συναντάται η άσφαλτινη διαδρομη απο την Ναυπακτο , και ξεκινά ορεινός δρόμος προς Ποκίστα - Μηλιά.

      Πριν την Ελευθεριανη ( ίσωμα )

      Εκκλησία Αγ. Παρασκευής Ελευθεριανη πανηγύρι στις 26 Ιουλίου

      Πλατεία

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dathens
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      https://www.facebook.com/groups/Ygraeriokinitoi/

      Νόμιζω πρεπει να διαβάσεις αυτο

      Παρατηρήσεις και συμπεράσματα από την χρήση Υγραερίου (LPG) σε TIGUAN 20T 200 HP.
      Συνθήκες της δοκιμής:
      • Εγκατάσταση της Ολλανδικής συσκευής Prins.
      • Τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου κατά την εγκατάσταση της συσκευής κατανάλωσης υγραερίου ήταν περίπου 33.000.
      • Μέχρι την εγκατάσταση της συσκευής, η κατανάλωση σε βενζίνη, ήταν πάντα super αμόλυβδη 100 οκτανίων .
      • Διανυθέντα χιλιόμετρα 2200 χιλιόμετρα όλα με χρήση υγραερίου και χωρίς επέμβαση από τον εγκαταστάτη μηχανικό.
      • Μικτή διαδρομή.
      • Το φορτίο του αυτοκινήτου ήταν πάντα από τρία (3) έως πέντε (5) άτομα.
      • Το χρονικό διάστημα ήταν περίπου τέσσερεις (4) εβδομάδες.

      Κατανάλωση:
      . σε υγραέριο, δέκα(10) λίτρα στα εκατό (100) χιλιόμετρα και
      . 10% βενζίνης, το αυτοκήνιτο διαθέτει όργανο μέτρησης ποσότητας βενζίνης στο ρεζερβουάρ της Kufatec. Η ποσότητα κατανάλωσης βενζίνης αυξανόταν ανάλογα με τα σταματήματα και ξεκινήματα του αυτοκινήτου χωρίς ποτέ να ξεπεραστεί το όριο του 12%.
      ‘Ενας συγκριτικός υπολογισμός κατανάλωσης είναι :
      με φορτίο τεσσάρων ατόμων σε διαδρομή 600 χιλιομέτρων από Σέρρες – Αθήνα, που γίνετε συχνά, τουλάχιστον τρείς φορές το χρόνο, το αυτοκίνητο καταναλώνει 60 λίτρα super αμόλυβδης βενζίνης .
      Η διάρκεια του ταξιδιού και στις δύο περιπτώσεις καυσίμου ήταν έξη (6) ώρες με μία στάση για καφέ, τροφοδοσία, κολατσιό, περίπου μισής ώρας. Δηλαδή πεντέμισι ώρες ταξιδιού.
      Με την χρήση Ελληνικού LPG το αυτοκήνιτο κατανάλωσε 60 λίτρα αερίου και 6 λίτρα super αμόλυβδης βενζίνης σε συνεχή χρήση, μέχρι κατανάλωσης όλου του ρεζερβουάρ υγραερίου με ένα σβήσιμο μηχανής για τροφοδοσία. Με τιμές super αμόλυβδης στα 1,85 € και αερίου 0,85€ ανά λίτρο, με απλή αριθμητική βγαίνει οικονομία 43,55%.
      60Χ1,85=110€,
      (0,85Χ60)+11,1=62,1€
      621/11=56,45
      100-56,45=43,55
      Το Ελληνικό τονίζετε, γιατί σε Βουλγάρικο βενζινάδικο με Ρωσικό LPG οι τιμές αλλάζουν δραματικά γιατί αφενός, η κατανάλωση πέφτει στα 8,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, λόγω ποιότητας καυσίμου, αφετέρου η τιμή είναι 0,62 € το λίτρο.

      Απόδοση:
      Η αίσθηση που είχα σε όλη την διάρκεια της μικτής διαδρομής των 2200 χιλιομέτρων με χρήση LPG ήταν ότι η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου είναι τουλάχιστον ίση με εκείνη της χρήσης super αμόλυβδης. Στην συνεχή ελαφρά ανηφόρα της διαδρομής Θήβα- Αθήνα το αυτοκήνιτο με την ίδια ευκολία έπιανε τα 220 χιλιόμετρα και με τα δύο καύσιμα.

      Μειονεκτήματα:

      1. Σε περίπτωση απότομου πατήματος του γκαζιού το αυτοκήνιτο παρουσίαζε ένα αρχικό κόμπιασμα όπως επίσης όταν μια ευθεία την ακολουθούσε μια απότομη ανηφόρα.
      2. Έχω την αίσθηση ότι ο κινητήρας με αυτό το καύσιμο λειτουργεί σε υψηλότερες θερμοκρασίες αλλά επειδή τα όργανα μέτρησης θερμοκρασίας στα καινούργια αυτοκίνητα δεν είναι ακριβείας δεν μπορώ να ειπώ με σιγουριά πόσο διαφορά υπάρχει μεταξύ των δύο καυσίμων.
      3. Το όργανο που δείχνει την μέση κατανάλωση καυσίμου σε λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στο ταμπλό του αυτοκινήτου έχει μια αισιόδοξη απόκλιση από την πραγματική κατανάλωση από 0,5 έως 0,6 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα. Δηλαδή όταν δείχνει κατανάλωση 9,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα στην πραγματικότητα είναι 10 λίτρα υγραερίου στα 100 χιλιόμετρα.
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dathens
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr