-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Και κατι που διαβασα σε σημερινη οικονομικη εφημεριδα:
''Στα 300 δολ. το πετρελαιο το 2020'' (Charles T. Maxwell - θεωρειτε απο τους πλεον εγκριτους αναλυτες της πετρελαϊκης αγορας παγκοσμιως συμφωνα με τον αρθογραφο)Λογικά μέχρι τότε θα υπάρχουν πολλές λύσεις σε ηλεκτρικά και κάθε είδους υβριδικά αυτοκίνητα...
...και πιθανόν επειδη το πετρελαιο δεν θα ειναι τοσο 'απαραιτητο' σε σχεση με σημερα να το δίνουν και...μισοτιμής.
τότε θα αρχίσει και η αξιοποίηση των ελληνικών κοιτασματωνασε απο 'εγκριτους' χορτασαμε, οκαθενας γραφει για οποιον τον πληρωνει.
Θυμασται τι ειχε γραφτει πριν κανα δυο χρονια; -
έγκριτος αναλυτής τιμών πετρελαίου
-
Παιδια μη αναφερουμε τετοια εδω μεσα, διαλυουμε το θεμα...ειναι που ειναι πλεον με τοσες σελιδες πολυ δυσκολο να βρεις κατι.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
έγκριτος αναλυτής τιμών πετρελαίουΣε γαργαλαει τπτ
@ cson: πιστευω οτι οσοι σκεφτονται ή προχωρησαν στην υγραεριοκινησηση το εκαναν με γνωμωνα την εξελιξη της τιμης της βενζινης. Που βλεπεις την διαλυση του θεματος?
-
Ο χρήστης dalamaidis έγραψε:
έγκριτος αναλυτής τιμών πετρελαίου
Σε γαργαλαει τπτ
@ cson: πιστευω οτι οσοι σκεφτονται ή προχωρησαν στην υγραεριοκινησηση το εκαναν με γνωμωνα την εξελιξη της τιμης της βενζινης. Που βλεπεις την διαλυση του θεματος?
Πιστευεις οτι υπαρχει ανθρωπος που να μπορει να προβλεψει επιτυχως την τιμη του πετρελαιου μετα απο 9 χρονια ;
-
Ειναι δυσκολη η προβλεψη εστω και για εναν χρονο. Τα δεδομενα σιγουρα μπορει να αλλαξουν.
Με τα τωρινα δεδομενα παντως ειναι ευστοχη η προβλεψη του πιστευω.
Εαν ηταν να αγορασω ενα καινουργιο αυτοκινητο, προσεχως, προσωπικα θα την λαμβανα σοβαρα υποψιν.
Οσο για την εξελιξη των υβριδικων αν την συγκρινω με αυτη της προηγουμενης 10ετιας διακρινω ρυθμους χελωνας.Δεν θα αναφερθω αναλυτικα στο θεμα γιατι σιγουρα θα βγω οφ τοπικ και θα κουρασω.
-
Ο χρήστης dalamaidis έγραψε:
έγκριτος αναλυτής τιμών πετρελαίου
Σε γαργαλαει τπτ
@ cson: πιστευω οτι οσοι σκεφτονται ή προχωρησαν στην υγραεριοκινησηση το εκαναν με γνωμωνα την εξελιξη της τιμης της βενζινης. Που βλεπεις την διαλυση του θεματος?
Πιστευω οχι παντως με γνωμωνα την εξελιξη της τιμης μετα απο 9 χρονια. Ειναι ασχημο να γεμιζουμε σελιδες με ανακοινωσεις εγκριτων αναλυτων που απο καπου διαβασαμε ή κατι ειπε η TV. Καλυτερα να φτιαχτει αλλο θεμα με οικονομικη αναλυση και συζητησεις περι τιμων των καυσιμων. Εδω ειμαστε στα τεχνικα θεματα και για τιμες στο gasprice.. Το λεω καθαρα για θεμα διευκολυνσης των αναγνωστων, εγω που το κοιταζω καθημερινα το θεμα ζαλιζομαι με την εναλλαγη θεματων μεσα σε αυτο.
-
Page 1Contentsand disclaimer
Page2 -3Overview valve/seat problems
Page 4 -5Overview injector module problems
Page 6Overview petrol fuel gauge problems
Page 7Overview fuel pressure problems
Page 8Overview miscellaneousproblemsΤα παραπάνω είναι από κατάσταση της prins με προβλήματα κινητήρων με το υγραέριο. Μπορεί κάποιος να μετα φράσει τα προβλήματα;
Η prins προτείνει και λύσεις για αυτούς τους κινητήρες ή απαγορεύει την μετατροπή;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Σελίδα 1 Περιεχόμενα και αποποίηση ευθυνών
Σελίδα2 -3 Επισκόπηση προβλήματα βαλβίδων / εδρών
Σελίδα 4 -5 Επισκόπηση προβλήματα τμήματος εγχυτήρα
Σελίδα 6 Επισκόπηση προβλήματα μετρητή βενζίνης
Σελίδα 7 Επισκόπηση προβλήματα πίεσης του καυσίμου
Σελίδα 8 Επισκόπηση Διάφορα προβλήματα -
ευχαριστώ dti
-
Τα μπεκ θα πρέπει να έχουν αυτήν την κλίση των 20 μοιρών και με αυτήν την διάταξη?
Και αν ναι μόνο στο συγκεκριμένο? ή και στα υπόλοιπα?
Με ενδιαφέρει για το Lovato.Τα δικά μου πάντως δεν είναι σταθερά και μετακινούνται...
Αν είναι να προσπαθίσω να τα έχω με την παραπάνω διάταξη. -
Τώρα διαφημίζεται σύστημα με πνεύμονα, ως 5ης γενιάς (bigas). Moυ φαίνεται ο καθένας ό,τι θέλει λέει.
-
Αυτό παντως που δεν έχουμε δει στο φόρουμ είναι την μεταφορά εμπειριών από το εξωτερικό. Ακόμα χειρότερα ο ειδικός τύπος που συμπεριφέρεται σαν να προέκυψε το υγραέριο πριν 6 μήνες. Ούτε ένα ρεπορτάζ από το εξωτερικό που το βάζουν (το υγραέριο) 20 χρόνια. Τυχαίο; δεν νομίζω ... σίγουρα με αυτό τον τρόπο εξυπηρετούνται συμφέροντα....
Άρεγε τι στατιστικές αξιοπιστίας έχουν τα 1.000.000 ιταλικά αυτοκίνητα με υγραέριο, ποια ιταλικά συστήματα είναι τα πιο αξιόπιστα; τα brc, icom zavoli tartarini και δεκάδες ακόμα.
Απαράδεκτη η πολιτική των περιοδικών να μην παρουσιάζουν τις έρευνες αξιοπιστίας των ADAC κτλ σίγουρα εξυπηρετούν πάμπολες σκοπιμότητες. Άλλωστε πως δικαιολογείται από τεστ σε τέστ να αλλαζουν τα αποτελέσματα δοκιμών για μη μετρήσιμα μεγέθη (οδική συμπεριφορά πιοότητα κατασκευής);
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το mazda 2 όπου στην 1η δοκιμή στο υπόψη περιοδικό κρίθηκε ως μια αξιολογότατη πρόταση της κατηγορίας με άριστη οδική συμπεριφορά και στην αμέσως επόμενη χαρακτηρίστηκε ως μια κατηγορία κάτω από τα άλλα του συγκριτικού τεστ.
Για να δούμε μια αξιόπιστη έρευνα από ένα περιοδικό για την υγραεριοκίνηση και να μην ξαναμιλήσω για αυτό το θέμα. -
δεν το εχω δει ( αλλα και με τοσες σελιδες που να βγαλεις ακρη...)
η λιστα του Υπουργειου μεταφορών
τι ειναι εγκεκριμένο και με τι κωδικό εγκρισης...http://www.yme.gr/?tid=996&aid=0
( το εξελακι ανοιγετε..)
-
Έχει αναφερθεί επανειλημένα αυτή η λίστα, αλλά καλό είναι να επαναλαμβάνεται ώστε να μη πιάνονται κορόϊδα κάποιοι...
-
Εχω κανει την εγκατασταση LPG σε Mazda3 1.6 06M του συστηματος TARTARINI εδω και δυο μηνες.
Το αυτοκινητο μετα την εγκατασταση λειτουργουσε χειροτερα απο οτι στην βενζινη σε επιδοσεις αποκριση κτλ και το θεωρησα λογικο σαν αποτελεσμα της μικροτερης θερμιδομετριας του LPG απο τη βενζινη.Βεβαιως ειχα και παμπολα CEL light και με το διαγνωστικο μου εβγαζα καποιους κωδικους Π.Χ
P2178-System too rich off idle, P2096 P2097-Post catalyst fuel trim system too lean/rich.Υστερα απο καποιο καιρο και αφου αλλαξα τα IFR5E11 me IFR6E11 μια κλιμακα ψυχροτερα το πηγα για επαναπρογραματισμο αφου και ο εγκαταστατης θεωρησε σωστο να κανω καποια χιλιομετρα απο την αρχικη εγκατασταση.
Και ετσι το ξαναπρογραμματισε.
Στη πολη πηγαινε καλυτερα αλλα και παλι τα λαμπακια δεν ελειψαν με διαφορετικη διαγνωση αυτη τη φορα..
P2177-System too lean off idle, P2096-Post catalyst fuel trim system too lean, P2195-O2 sensor signal biased/stuck leanΜεχρι να κανω ταξιδι σε ανοιχτο δρομο..
Μου βεβαιωθηκε οτι το αυτοκινητο δεν παει καθολου και ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ τα λογικα σχετικα με το LPG και τη βενζινη.ΤΙ ΕΝΝΟΩ? ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ 1600αρι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ 4Ης ΓΕΝΕΙΑΣ ΣΕ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ? ΚΟΒΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΩΣΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130-140 ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΙΑΣΕΙΣ? ΣΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑΤΑ? ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΤΡΟΦΩΝ?
Υποψη στη βενζινη ειναι απολυτα γραμμικο..Συγνωμη για το εντονο υφος αλλα δεν εχω οδηγησει καλορυθμισμενο LPG αυτοκινητο για να εχω ασφαλη συμπερασματα για το μαστορα μου..
Ποσταρω καποιες φωτο απο το engine bay, αν καποιο εμπειρο ματι πεσει σε κατι..
Επισης εβαλα τα προσθετα Tunap 163-164..
Μεχρι το 255 ποστ ημουν ενημερος, τελευταια τα παρατησα λιγο.http://img4.imageshack.us/slideshow/web ... otaltb.jpg
Τα φωτα σας!!
-
Ρώτησε τον εγκαταστάτη σου πόσο περίπου πιό πλούσιο σε σχέση με την βενζίνη το έχει ρυθμίσει και αν σου πει οτιδήποτε λιγότερο από 15-20%, πες του να το ξηλώσει και να σου δώσει τα λεφτά σου πίσω. Για να μην πιάνει 130, ο κινητήρας είναι τόσο στεγνός που όπου νάναι θα έχεις πυροτεχνήματα...
-
Αφου το γραφεις και μονος σου.......
Ο χρήστης panban έγραψε:
με το διαγνωστικο μου εβγαζα καποιους κωδικους Π.Χ
P2178-System too rich off idle, P2096 P2097-Post catalyst** fuel trim system too lean/rich**..........Και ετσι το ξαναπρογραμματισε.
Στη πολη πηγαινε καλυτερα αλλα και παλι τα λαμπακια δεν ελειψαν με διαφορετικη διαγνωση αυτη τη φορα..
P2177-System too lean off idle, P2096-Post catalyst fuel trim system too lean, P2195-O2 sensor signal biased/stuck leanΑφου σου βγαζει πλουσιο ή φτωχο μιγμα και το βλεπεις, γιατι δεν πας στον εγκαταστατη να στο ρυθμίσει ? Δεν νοείται να πηγαινει ετσι το αμαξι. Στην χειροτερη οταν ειναι ολα καλα με τις ρυθμίσεις, το πολυ να χασεις λιγο γκαζι (ανεπαίσθητο) σε σχεση με βενζινη, μονο αυτο. Και αν αυτο γινει, δεν θα οφειλεται στην θερμιδομετρια του LPG αλλα στο συστημα σου που ειναι αεριου ψεκασμου. Εαν δε ειχες υγρου ψεκασμου, δεν θα καταλαβαινες διαφορα.
-
Ο χρήστης petransfhp έγραψε:
Τα μπεκ θα πρέπει να έχουν αυτήν την κλίση των 20 μοιρών και με αυτήν την διάταξη?
Και αν ναι μόνο στο συγκεκριμένο? ή και στα υπόλοιπα?
Με ενδιαφέρει για το Lovato.Τα δικά μου πάντως δεν είναι σταθερά και μετακινούνται...
Αν είναι να προσπαθίσω να τα έχω με την παραπάνω διάταξη.Επειδή έχω και εγώ LOVATO (τα Led πλήρωσης δεν δουλεύουν τα δικά σου ?) , το θέμα είμαι με τη δεξαμενή μου, ενώ είναι 43 Λίτρα γεμίζω με 32. Τελικά τι μπορεί να φταίει ?
Α) η κλίση της δεξαμενής ?
Β) ο αέρας που δεν έχει γίνει εξαέρωση
Γ) Ή κόλλημα του φλοτέρ ?Γιατί έχω μπερδευτεί, άλλοι λένε ότι χρειάζεται εξαέρωση και άλλοι ότι θα φύγει ο αέρας με τα γεμίσματα (μετά από 2-3) κάτι που δεν έγινε μετά από 5 γεμίσματα.
Και κάτι άλλο ? Υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί πρόβλημα στις βαλβίδες ? Γιατί κάτι τέτοιο διάβασα.
Φιλικά,
-
Τις προάλλες έπεσε στα χέρια μου ένα διαφημιστικό για εγκατάσταση υγραερίου από το τεχνικό τμήμα της Hyundai στη Πάτρα. Έκανα μια επίσκεψη και αυτό που μου έκανε εντύπωση (πέρα από κάποιες παπάντζες περί αύξησης της ιπποδύναμης κατα 10% με σχεδον την ιδια κατανάλωση) ήταν ότι έδινε εγγύηση 2 χρόνων για πιθανές σχετικές βλάβες στον κινητήρα. Το σύστημα που βάζει είναι της ICOM. Συζητήσαμε για 5 γεννιάς. 2100-2200 ευρώ το κόστος. Βάζει και 4ης γεννιάς με ~1500 ευρώ. Ραντεβού μετα από 7-10 μέρες. 4-5 μέρες για την εγκατάσταση.
Δίνει κανείς άλλος μετατροπέας στην Ελλάδα εγγύηση κινητήρα;
Υγραεριοκίνηση!