Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 298
    • Best 0
    • Groups 0

    lamprosdl

    @lamprosdl

    0
    Reputation
    3
    Profile views
    298
    Posts
    1
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online
    Location Αλεξανδρούπολη

    lamprosdl Unfollow Follow

    Latest posts made by lamprosdl

    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      @sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      @lamprosdl said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      Από αυτά που βλέπω τα τελευταία χρόνια που παρακολουθώ την χρήσιμη διαδικασία που έβαλε ο πολύ καλός φίλος διαπιστώνω με το μικρό μυαλό ότι η διαδικασία καθαρισμού των δαχτυλιδιών των πιστονιών δεν είναι μόνο θέμα XADO αλλά περισσότερο της ακολουθούμενης διαδικασίας.

      Το ερώτημα είναι επειδή το υγρό είναι ακριβούτσικο (το πήρα μια φορά) μήπως ακολουθώντας πιστά την διαδικασία με ένα δυνατό σπρέυ όπως αυτό που χρησιμοποιούμε για να καθαρίσουμε την πεταλούδα θα έκανε την ίδια δουλειά ;

      Πώς είναι ακριβό?!?! 15€ έχει στην Ελλάδα!!!! Πόσο πιο κάτω!??!!?

      Το αποτέλεσμα είναι ένας συνδυασμός . Είναι το υγρό που είναι φτιαγμένο για αυτή τη δουλεια, είναι και η διαδικασία που πρέπει να γίνει με ακρίβεια. Αν αλλάξει κάτι απο τα 2, δεν θα υπάρχει αποτέλεσμα και ίσως υπάρχουν ζημιές.

      Το σπρει για την πεταλούδα είναι καυστικό και καθαρίζει μέσω της πίεσης και σε λίγα δευτερόλεπτα εξατμίζεται. Το υγρό για τα ελατήρια δεν πρέπει να εξατμίζεται. Μένει, μουλιάζει τον άνθρακα, τον διασπά και μετά τον ξεκολλά.

      Παρόμοιο αποτέλεσμα ίσως να έχει το υγρό φρένων αρκεί να το αντλήσεις μετά. Παρόμοια υγρά έχουν και Ρώσοι. Έχουν αναφερθεί στο θέμα και έχω πάρει ένα να υπάρχει https://www.youtube.com/watch?v=1YLI523qvq4.

      Στα 40 μου το έδωσε μαζί με το flush για τα κάτω ελατήρια προς την πλευρά του κάρτερ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lamprosdl
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Από αυτά που βλέπω τα τελευταία χρόνια που παρακολουθώ την χρήσιμη διαδικασία που έβαλε ο πολύ καλός φίλος διαπιστώνω με το μικρό μυαλό ότι η διαδικασία καθαρισμού των δαχτυλιδιών των πιστονιών δεν είναι μόνο θέμα XADO αλλά περισσότερο της ακολουθούμενης διαδικασίας.

      Το ερώτημα είναι επειδή το υγρό είναι ακριβούτσικο (το πήρα μια φορά) μήπως ακολουθώντας πιστά την διαδικασία με ένα δυνατό σπρέυ όπως αυτό που χρησιμοποιούμε για να καθαρίσουμε την πεταλούδα θα έκανε την ίδια δουλειά ;

      ¨η μήπως θα παίρναμε τον κινητήρα στα χέρια; Αφού αυτό το σπρέυ εισέρχεται στον κινητήρα με τον καθαρισμό της πεταλούδας και δεν κάνει ζημιά , τι θα μπορούσε να πάει στραβά; Ή μήπως δεν θα έκανε απλά τίποτα; μου φαίνεται δύσκολο ένα τόσο δυνατό καθαριστικό να μην έκανε δουλειά, Το θέμα είνια κάνει και ζημιά;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lamprosdl
    • Ενισχυμένα ελατήρια για εξτρά βάρος και βελτίωση οδικής συμπεριφοράς

      Καλησπέρα παρέα.

      Θα ήθελα την εμπειρία των μελών της ομάδας στο θέμα αντικατάστασης των στάνταρ ελατηρίων με ενισχυμένα για έξτρα βάρος και βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς.

      Μάρκα τιμές και εντυπώσεις από οδική συμπεριφορά τυχών μειονεκτήματα χοροπήδημα κλπ.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lamprosdl
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Εντάξει υπάρχουν αρκετές μικρές μάρκες που επικαλούνται ΡΑΟ και εστέρες στα λιπαντικά τους. Μπορείς όμως να τους εμπιστευτείς; Μήπως πηγαίνοντας για το κάτι τις καλύτερο πέσεις σε κακής ποιότητας προϊόντα ; Δηλαδή να φύγουμε από την motul mobil amsoil redline και να πάμε σε mannol ravenol; Φιλοσοφικό το ερώτημα με δύσκολη απάντηση. Ίσως στους μεγάλους παρασκευαστές λιπαντικών το όνομα να βαρένει πολύ στην τιμή, τίποτα δεν αποκλείεται.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lamprosdl
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Τα PAO Ester δεν γίνονται με πρώτη ύλη τα ορυκτέλαια αλλά είναι όπως το λέει και η λέξη συνθετικά σύνθεση Poly Alpha Olefine και ester φυτικής προέλεσυης και γιαυτό είναι ακριβά. Το πετρέλαιο μπορεί να είναι μπόλικο στην Ρωσία αλλά το κόστος εξόρυξης καθορίζει τις τιμές κάτι που το έχουν φθηνό οι Άραβες του ΟΠΕΚ από τους Αμερικάνους. Και η Βενεζουέλα είναι η πρώτη χώρα παραγωγός πετρελαίου αλλά το βγάζει ακριβά και δεν μπορεί να το πουλήσει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lamprosdl
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Έχει πάρει και έγκριση από τον αμερικάνικο οργανισμό πετρελαίων οπότε και λογικά θα έχει αυτά που λέει (PAO ESTER) , το θέμα είναι εάν κάνουν δουλειά. Μπορεί και να το δοκιμάσω εάν το βρω στην Ελλάδα σε λογική τιμή. Αλλιώς ξέρω 17€ το λίτρο τα red line

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lamprosdl
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Μεταξύ αλλαγής ελαστικών και αλλαγής αμορτισέρ παρατήρησα μεγασλύτερη διαφορά στην αλλαγή αμορτισέρ στην ευστάθεια σε πιεσμένη κλειστή στροφή. Αυτό το λέω για να βάλω άλλη μία παράμετρο στην πρόοδο που έχει συντελεστεί στην αυτοκίνηση. Και μάλιστα μιλάμε για ένα απλό φθηνό αμορτισέρ ΚΥΒ σε Mazda 6 1,8. Μόλις έγινε η αλλαγή και με παλιά λάστιχα μάλιστα το αυτοκίνητο έδινε τρομερή πρόσφυση ενώ με τα παλια αμορτισέρ γλυστρούσε πολύ εύκολα. Οπότε καλά είναι σε κάθε 2-3 αλλαγές ελαστικών να αλλάζουμε και αμορτισέρ για μεγαλύτερη ασφάλεια. Ούτως ή άλλος έχουν ίδια τιμή μπορεί και αρκετά φθηνότερη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lamprosdl
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Πολύ διακινδυνευμενο να βρεις με τα χίλια ζόρια ένα λιπαντικό εξωτερικού και ειδικά ρωσικο ,μια χώρα που είναι κορυφαία στη νοθεία λιπαντικών , επειδή έχει ενδείξεις για pao και esters. Επίσης για να τα έχει αυτά πραγματικά, πρέπει να είναι και πανάκριβο.

      Πιστεύω στην Ελλάδα έχουμε πολυ ποιοτικά λιπαντικά για άκρως απαιτητικές χρησεις. (Redline ,amsoil, torco, mobil, κτλ κτλ).

      Δεν είναι ρώσικο η εταιρία κάνει λόγω για γερμανικό λιπαντικό. Επίσης δεν κατάφερα να βρω τιμές ακόμα οπότε δεν ξέρω εάν είναι φθηνό ή ακριβό

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lamprosdl
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Έχει κανείς άποψη για τα συγκεκριμένα; Υπάρχει ένα site στην Ελλάδα που τα πουλάει αλλά μου φαίνεται σχετικά πρόχειρο και απλά internetικό μαγαζί. Υπάρχουν reviews από εξωτερικό;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lamprosdl
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Γενικά αν δεν αναγράφεται στην σύνθεση PAO ESTER BASED τότε δεν είναι με τίποτα συνθετικά. Ιδιαίτερα αν δείτε την λέξη additives τότε μούφα ο χρυσός. Συνθετικά με την πραγματική έννοια redline και μερικές ακόμα. Ούτε η amsoil γράφει PAO ESTER πλέον, όλα ορυκτέλαια με πρόσθετα βελτιωτικά ιξώδους κλπ. Τζάμπα είναι πλέον το πετρέλαιο ποιος να κάτσει να φτιάξει συνθετικά από φυτά και οργανικές ύλες εκτός πετρελαιοπαράγωγων.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lamprosdl
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr