Ο χρήστης gasdino έγραψε:
προς asteris
δηλαδη το δικο μου μοτερ 215+ hp που με βενζινη ως καυσιμο και 95000Km (πριν βαλω υγραεριο) ειχα καταναλωση 7.9λτ/100χλμ εθνικη με 130-140κμ ταχυτητα και μεσα στην αθηνα που ζω 9λτ/100χλμ χαλαρα πρεπει να ειχα και να εχω ακομα καραφτωχο μειγμα επι τοσα χιλιομετρα και με προγραμμα και με aftermarket καλουδια επανω και σιγουρα παω απο τωρα για βαλβιδες,εδρες κλπ,κλπ χωρις να συζηταω καν για υγραεριο και χρηση αλλων τοσων χιλιομετρων.
μου κανει εντυπωση πως εδειξε 36 κιλα ροπη και 240κμ τελικη ταχυτητα ενα τετοιο ψοφιο μοτερ... και ακομα καταναλωνει τα ιδια και καλυτερα. λυσε μου την απορια πριν παω να μετρησω συμπιεση και πριν παω για διπλη δυναμομετρηση(βενζινη,lpg) γιατι με ψηνουν εδω και καιρο απο νεο κοσμο μερια .......
Φίλε gasdino σε προηγούμενο post σου έκανα μια λεπτομερή ανάλυση με βάση τα στοιχεία για την κατανάλωση που δίνεις και προκύπτει ότι καις ~20% παραπάνω υγραέριο από την αντίστοιχη βενζίνη (προφανώς τα 1.4λ βενζίνης που καις και τώρα δεν προσμετρώνται).
Νομίζω πως συμφώνησες με αυτό το νούμερο σε επόμενο post σου.
Προς τι η αναφορά σου για φτωχά μίγματα κτλ στο δικό σου αμάξι; Τα παιδιά μιλάνε για φτωχά μείγματα και φθορές στον κινητήρα όταν υπάρχει επιπλέον κατανάλωση