Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 11
    • Best 0
    • Groups 0

    huskarl

    @huskarl

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    11
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    huskarl Unfollow Follow

    Latest posts made by huskarl

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης gasdino έγραψε:
      προς asteris
      δηλαδη το δικο μου μοτερ 215+ hp που με βενζινη ως καυσιμο και 95000Km (πριν βαλω υγραεριο) ειχα καταναλωση 7.9λτ/100χλμ εθνικη με 130-140κμ ταχυτητα και μεσα στην αθηνα που ζω 9λτ/100χλμ χαλαρα πρεπει να ειχα και να εχω ακομα καραφτωχο μειγμα επι τοσα χιλιομετρα και με προγραμμα και με aftermarket καλουδια επανω και σιγουρα παω απο τωρα για βαλβιδες,εδρες κλπ,κλπ χωρις να συζηταω καν για υγραεριο και χρηση αλλων τοσων χιλιομετρων.
      μου κανει εντυπωση πως εδειξε 36 κιλα ροπη και 240κμ τελικη ταχυτητα ενα τετοιο ψοφιο μοτερ... και ακομα καταναλωνει τα ιδια και καλυτερα. λυσε μου την απορια πριν παω να μετρησω συμπιεση και πριν παω για διπλη δυναμομετρηση(βενζινη,lpg) γιατι με ψηνουν εδω και καιρο απο νεο κοσμο μερια .......

      Φίλε gasdino σε προηγούμενο post σου έκανα μια λεπτομερή ανάλυση με βάση τα στοιχεία για την κατανάλωση που δίνεις και προκύπτει ότι καις ~20% παραπάνω υγραέριο από την αντίστοιχη βενζίνη (προφανώς τα 1.4λ βενζίνης που καις και τώρα δεν προσμετρώνται).

      Νομίζω πως συμφώνησες με αυτό το νούμερο σε επόμενο post σου.
      Προς τι η αναφορά σου για φτωχά μίγματα κτλ στο δικό σου αμάξι; Τα παιδιά μιλάνε για φτωχά μείγματα και φθορές στον κινητήρα όταν υπάρχει επιπλέον κατανάλωση

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      huskarl
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης gasdino έγραψε:
      ρε παιδια η καταναλωση 1.4λτ/100 χλμ ειναι μονο σε βενζινη ,δεν ειναι 1.4λτ/100χλμ παραπανω(προσθετικα )σε βενζινη απο οτι εκαιγε .πχ στην αθηνα το εφερνε 9λτ/100χλμ βενζινη και στο ταξιδι 7.8λτ/100χλμ σε βενζινη. τωρα μεσα εξω το φερνει μονο
      σε βενζινη 1.4λτ/100χλμ και πλουσια-πλουσια. η υπολοιπη καταναλωση σε υγραεριο ειναι υπερβολικα χαμηλη,αλλα ενα yaris 1.3 cc που σας ξαναειπα κανει με 43 λτ(34.4καθαρο),488χλμ και ειναι σχολη οδηγων φανταστειται τι τραβαει...χωρις λαμπακια
      και χωρις πρωτη ρυθμιση. το θεμα ειναι να πετυχουμε καταναλωση οσο πιο κοντα σε αυτην της βενζινης ακομα και αν τσιμπαει λιγο απο αυτην. τωρα για το 30% παραπανω της icom αλλοι φθανουν εως 10-15% απο οτι λενε εδω μεσα.....

      Πρέπει να συγκρίνουμε όμοια πράγματα.
      Έστω ότι προ υγραερίου είχες μεικτή κατανάλωση (Μ.Ο. πόλης και ταξιδιών) 8.4 λίτρα / 100χλμ. (Μιας και αναφέρεις ότι έκαιγες 7.8 εκτός πόλης και 9 εντός)
      Αν με το υγραέριο καις ταυτόχρονα και 1.4λίτρα/100χλμ βενζίνη τότε το θέμα είναι πόσα λίτρα υγραερίου καις αντί των 8.4-1.4=7λτ/100χλμ βενζίνης.

      Αν κατάλαβα καλά είπες ότι έκανες 488+437+170+428=1523χλμ απόσταση με 39.1+34.06+15.18+42=130.34λτρ υγραερίου. Αν δεχτούμε ότι ήταν μεικτή η διαδρομή 50-50 (ήταν;) και σωστά μετρημένη η ποσότητα του υγραερίου (ήταν;) τότε είχες μια κατανάλωση υγραερίου 130.34*100/1523 =8.55λίτρα / 100χλμ.

      Άρα τα 7 λίτρα βενζίνης 'αντικαταστάθηκαν' από 8.55 λίτρα υγραερίου. Μία αύξηση δηλαδή 8.55/7 = 1.22 = 22%
      Το νούμερο αυτό είναι πολύ λογικό δεδομένης της κατά 25% περίπου μειωμένης θερμογόνου αξίας του υγραερίου.

      Με τιμή βενζίνης Χ ευρώ ανά λίτρο και τιμή υγραερίου Χ/2 ευρώ ανά λίτρο το κόστος σου είναι:

      1.4Χ + 8.55Χ/2 = 5.675*Χ ευρώ ανά 100χλμ

      Πριν βάλεις υγραέριο έκαιγες
      8.4*Χ ευρώ ανά 100χλμ

      Άρα έχεις μείωση στο κόστος των καυσίμων σου (1-(5.675Χ)/(8.4Χ)) * 100% = 32.4%

      Αυτό που σου 'ρίχνει συνολικά την έκπτωση' είναι ότι

      1. καις ταυτόχρονα και ένα αξιοπρεπές ποσοστό βενζίνης για το οποίο δεν κερδίζεις κάποια μείωση στο κόστος
      2. λόγω της μικρότερης θερμογόνου αξίας του υγραερίου έχεις μια αύξηση στη κατανάλωση καυσίμου.

      Ελπίζω να βοήθησα και να μην μπέρδεψα περισσότερο.

      Υ.Γ.
      Σε γενικές γραμμές για να έχουν νόημα οι υπολογισμοί θα πρέπει να κάνεις πολλά γεμίσματα και να προσέχεις να συγκρίνεις καταναλώσεις σε ίδιες διαδρομές και με το ίδιο στυλ οδήγησης.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      huskarl
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:

      ...
      Έχω βάλει το BRC se colt 1,3 και είδα μία κατάσταση που είχε τον συγκεκριμένο κινητήρα στους ευαίσθητους από πλευράς βαλβίδων. Αντίθετα η prins kai VIALLE δεν το έχουν σε παρόμοιες καταστάσεις που εκδίδουν κατά καιρούς.
      Αν μπορεί ας με διαφωτίσει κάποιος.

      Μπορείς να στείλεις το αρχείο με τους ευαίσθητους από πλευράς βαλβίδων κινητήρες της BRC;
      Μία λίστα που έχω από τη Vialle (http://www.vialle.nl/fileadmin/user_upl ... shi_NL.pdf) έχει μερικά mitsubishi μαρκαρισμένα σαν 2fuel. Αυτά μάλλον έχουν πιο μαλακές βαλβίδες και ψεκάζει που και που και λίγη βενζίνη μαζί με το υγραέριο για μείωση θερμοκρασίας-λίπανση κτλ.
      Για 'λαδιέρα' ο γνωστός εγκαταστάτης της vialle στην Ελλάδα είναι μαλλον αρνητικός. (Με την λογική ότι δεν χρειάζεται αν θυμάμαι καλά και όχι ότι κάνει κακό)

      Την κατάσταση την είχε ο εγκαταστάτης και δεν την έχω δει στο επίσημο site BRC.
      Εάν κανένας ξέρει Γερμανικά τι σημαίνει η έκφραση: vloer niet vlak!

      Ολλανδικά είναι και σημαίνει 'το δάπεδο/πάτωμα δεν είναι επίπεδο'

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      huskarl
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:

      ...
      Έχω βάλει το BRC se colt 1,3 και είδα μία κατάσταση που είχε τον συγκεκριμένο κινητήρα στους ευαίσθητους από πλευράς βαλβίδων. Αντίθετα η prins kai VIALLE δεν το έχουν σε παρόμοιες καταστάσεις που εκδίδουν κατά καιρούς.
      Αν μπορεί ας με διαφωτίσει κάποιος.

      Μπορείς να στείλεις το αρχείο με τους ευαίσθητους από πλευράς βαλβίδων κινητήρες της BRC;
      Μία λίστα που έχω από τη Vialle (http://www.vialle.nl/fileadmin/user_upl ... shi_NL.pdf) έχει μερικά mitsubishi μαρκαρισμένα σαν 2fuel. Αυτά μάλλον έχουν πιο μαλακές βαλβίδες και ψεκάζει που και που και λίγη βενζίνη μαζί με το υγραέριο για μείωση θερμοκρασίας-λίπανση κτλ.
      Για 'λαδιέρα' ο γνωστός εγκαταστάτης της vialle στην Ελλάδα είναι μαλλον αρνητικός. (Με την λογική ότι δεν χρειάζεται αν θυμάμαι καλά και όχι ότι κάνει κακό)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      huskarl
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Μάλιστα.
      Στο δικό μου η ρεζέρβα είναι κάτω από 'ψευδοπάτωμα' στο χώρο του πορτμπαγκάζ το οποίο δεν έχει οπτική επαφή με την καμπίνα παρα μόνο αν πέσουν τα καθίσματα ή βγάλω την 'ψευδοοροφή' (mitsubishi lancer sportback - http://3.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... back-4.jpg). Προβληματίζομαι λίγο γιατί η ψευδοροφή δεν δρα ηχομονωτικά. πχ αν έχω μερικά γυάλινα μπουκάλια στο πορτμπαγκαζ τα ακούω πολύ άνετα όταν χτυπάνε μεταξύ τους.
      Επίσης επειδή η μπουκάλα-ντόνατ ίσα ίσα που χωράει κάτω από το ψευδοπάτωμα, μάλλον δεν παίζει να μπει εκεί επιπλέον ηχομόνωση.
      Προβληματίζομαι λίγο...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      huskarl
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Διαβάζω τελευταία για ενοχλητικό θόρυβο που φτάνει στην καμπίνα από την αντλία (από το πορτμπαγκαζ) στα 5ης γεννιάς συστήματα. Ισχύει αυτό; Ποια η εμπειρία σας;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      huskarl
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης redeingel έγραψε:
      Για να μην ψαχνόμαστε

      Xρησιμότητα λίπανσης των βαλβίδων, πληροφορίες από την Jaguar για πρόληψη του Valve Seat Recession στο Link http://www.ibadesign.info/LPG/VSR.pdf

      Black List αυτοκινήτων που με LPG παρουσιάζουν Valve Seat Recession σε λιγότερο από 100000 Km. από την Prins http://www.ibadesign.info/LPG/Blacklist_Juli.pdf

      Εργοστασιακά μοντέλα LPG Εταιρειών, που εξάγουν, ποιά κιτ χρησιμοποιούν
      http://www.ibadesign.info/LPG/World_LPG ... n_2008.pdf

      Φίλε redeingel πολύ κατατοπιστικά και τα 3 κείμενα. Μου έλυσαν πολλές απορίες.
      Προτείνω να τα ποστάρεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα...(μέσα σε 300 σελίδες δύσκολο να τα βρεις)

      Ποιος μπορεί να επιβεβαιώσει οτι οι βαλβίδες του αυτοκίνητού σου δεν είναι 'μαλακές'; Οκ αν είναι στη black list, την έβαψες. Μπορεί κάποιος τεχνικός βλέποντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους να κρίνει με ασφάλεια;

      @yamaha13
      1100-1200 + ΦΠΑ

      Υ.Γ. Μια αρκετά νεότερη black list(2009) :
      http://www.autogastanken24.de/documents ... 202009.pdf

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      huskarl
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Έκανα μία επίσκεψη σε ένα ακόμα Πατρινό εγκαταστάτη (Δίπλα στο πρατήριο). Αυτός βάζει 4ης γεννιάς της Ultragas. (ή κάπως έτσι).

      Ενώ δεν είναι απόλυτα αρνητικός για τα 5ης γεννιάς, μου ανέφερε ότι δε τα προτιμά γιατί

      1. Δεν είναι ακόμα τόσο δοκιμασμένα όσο τα 4ης γεννιάς
      2. Όταν ψεκάζεται το υγραέριο σε υγρή μορφή έχει πολύ χαμηλη θερμοκρασία (~ -30C) και σε συνδιασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες του θαλάμου, δεν είναι οτι καλύτερο για τα 'καπάκια'. Υπάρχει δηλαδή μεγάλη πιθανότητα να τα χαλάσει.

      Για το 1. οκ το καταλαβαίνω.
      Για το 2. έχετε άποψη;

      Επίσης μου ανέφεραι ότι δεν υπάρχει θέμα λίπανσης βαλβίδων. Ούτως ή άλλως και η αμόλυβδη δεν λιπαίνει. Και ότι δεν εγκρίνει τις λαδιέρες γιατι οι περισσότερες από αυτές περιέχουν μόλυβδο. Εκεί δηλαδή που πάμε να το κάνουμε πιο οικολογικό το αυτοκίνητο του ξαναβάζουμε μόλυβδο...
      Παρεπιπτόντως δίνει κι αυτός εγγύηση κινητήρα (μάλλον όχι γραπτή) αρκεί να πιστοποιηθεί ότι η αιτία ήταν το υγραέριο ή λάθος στην εγκατάσταση. Τώρα κατά πόσο μπορείς να το αποδείξεις αυτό, δε γνωρίζω...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      huskarl
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Τις προάλλες έπεσε στα χέρια μου ένα διαφημιστικό για εγκατάσταση υγραερίου από το τεχνικό τμήμα της Hyundai στη Πάτρα. Έκανα μια επίσκεψη και αυτό που μου έκανε εντύπωση (πέρα από κάποιες παπάντζες περί αύξησης της ιπποδύναμης κατα 10% με σχεδον την ιδια κατανάλωση) ήταν ότι έδινε εγγύηση 2 χρόνων για πιθανές σχετικές βλάβες στον κινητήρα. Το σύστημα που βάζει είναι της ICOM. Συζητήσαμε για 5 γεννιάς. 2100-2200 ευρώ το κόστος. Βάζει και 4ης γεννιάς με ~1500 ευρώ. Ραντεβού μετα από 7-10 μέρες. 4-5 μέρες για την εγκατάσταση.
      Δίνει κανείς άλλος μετατροπέας στην Ελλάδα εγγύηση κινητήρα;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      huskarl
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Έχει βάλει κανείς υγραέριο σε Mitsubishi lancer να μου πει εντυπώσεις;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      huskarl
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr