Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 51
    • Best 0
    • Groups 0

    petransfhp

    @petransfhp

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    51
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    petransfhp Unfollow Follow

    Latest posts made by petransfhp

    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Ο χρήστης cson έγραψε:
      Ποση διαρκεια επιτελους? Δεν νομιζω οτι υπαρχει αμορτισερ που να λειτουργει σωστα πανω απο 100.000χλμ

      Noμίζω ότι είναι πολύ σωστή η προσέγγισή σου! Κάπου εκεί πρέπει να είναι και η διάρκειά ζωής τους! Οπότε δεν αρκεί το να τα χώνουμε σε ένα ακριβό αναλώσιμο, δεν σημαίνει ότι ξενιάσαμε, θα ξανέρθει η λυπητερή!
      Και αν χτύπα ξύλο γίνει η στραβή, πχ σκάσουμε από δικό μας λάθος σε κανά λάκο, θα πρέπει να χώσουμε το χέρι πολύ νωρίτερα στην τσέπη ξανά!

      Σωστός και ο Sbr , για πόσο όμως ακόμη μετά τα 100.000χλμ θα συνεχίσουν να λειτουργούν αξιοπρεπώς τα koni ;

      Θα ήθελα να ρωτήσω, ακόμη και στην καθημερινή μετακίνηση τα koni θα δουλέψουν καλύτερα ικανοποιώντας τον οδηγό για την επιλογή του και το κόστος τους, ή θα κουράσουν ; και η ικανοποίηση θα έρχεται μόνο στο κυνήγι στα apex των στροφών;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petransfhp
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Ο χρήστης cson έγραψε:
      Φοραω τα b4 εδω και 35.000 χλμ, τα πισω ειναι αριστα, τα μπροστα μαλακωσαν πολυ. Σκεφτομαι να αντικαταστησω τα μπροστα μονο με excel-g. Kyb σταθερη αξια οπως το λες… τι αλλο θελει κανεις?

      Μάλλον θα αναγκαστώ προχωρήσω από την πεπατημένη! Δηλ excel-g. Kyb και εγώ!

      Εάν προχωρούσα σε κάτι πιο εξτρίμ όπως koni πορτοκαλί, τι θα κέρδιζα;
      Αξίζει το πεπιπλέον κόστος; Θα είχαν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια απόδοσης;
      Μου φένεται όμως ότι δεν ενδεικνύονται για τους δρόμους μας και πλέον δεν πιέζω τόσο πολύ.

      Το θέμα είναι να βάλεις κάτι όχι πολύ εξεζητημένο ώστε να είσαι σε θέση μελλοντικά να μπορέσεις να το αντικαταστήσεις όταν χρειαστεί χωρίς πολύ σκέψη!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petransfhp
    • RE: FORD FORUM

      Ωραία τα koni τα πορτοκαλί ! Μου βγαίνουν όμως 100ευρώ πιο ακριβά από τα υπόλοιπα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petransfhp
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Έκανα μια έρευνα,
      τα sachs τον τελευταίο χρόνο κατασκευάζονται στην Τουρκία, όχι ότι είναι κακό αλλά έχουν βγει πολλά ελαττωματικά και δεν καλύπτονται 100% από την εταιρία σαν εγγύηση,
      Τα excel g είναι μια σταθερή αξία αλλά,
      για ψυχολογικούς λόγους και οικονομικούς (υπάρχει μια προσφορά που τρέχει) μάλλον θα προχωρήσω στην αγορά των bilstein b4 μαύρα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petransfhp
    • RE: FORD FORUM

      Nαι έχουν αρκετά καλό όνομα στην αγορά τα Sachs , μου είπαν ότι ίσως είναι λίγο πιο σκληρά,
      και μπορεί να αλλάξει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου όσο αφορά την οδική του συμπεριφορά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petransfhp
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Καλησπέρα!

      Έχω Ford Focus 1600c 2009μοντ, καινούριο το είχα πάρει, και έφτασε η ώρα να αλλάξω αμορτισέρ στα 110.000χλμ , έχουν διαρροή και τα δύο τα μπροστά και το αμάξι έχει μεγάλη ασάφεια στην οδική συμπεριφορά.
      Τι προτείνετε;
      Μου είπαν για αυτά που φοράει, Motorcraft 380e με τα περαστικά,
      Sachs 320e με τα περαστικά
      επίσης τι γνώμη έχετε για τα AL-KO ; Value for MONEY? 260e κομπλέ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petransfhp
    • RE: FORD FORUM

      Καλησπέρα!

      Έχω focus 1600c 2009μοντ, καινούριο το είχα πάρει, και έφτασε η ώρα να αλλάξω αμορτισέρ στα 110.000χλμ , έχουν διαρροή και τα δύο τα μπροστά και το αμάξι έχει μεγάλη ασάφεια στην οδική συμπεριφορά.
      Τι προτείνετε;
      Μου είπαν για αυτά που φοράει, Motorcraft 380e με τα περαστικά,
      Sachs 320e με τα περαστικά
      επίσης τι γνώμη έχετε για τα AL-KO ; Value for money? 260e κομπλέ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petransfhp
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης m@evius έγραψε:

      Γεια χαρά σε όλους, παλιούς και νέους

      Έχουν περάσει αισίως ένας χρόνος και εννιά μήνες από τότε που έβαλα το κιτ της Lovato,
      βέβαια αν γνώριζα τότε θα είχα βάλει υγρού ψεκασμού, αλλά τι να κάνω στην ζωή τα λάθη πληρώνονται!

      Το αμάξι μου είναι ένα Ford Focus 1600 2009,

      έχω διανύσει με υγραέριο 45.000 χλμ,

      σε γενικές γραμμές είχα μέχρι στιγμής μια απροβλημάτιστη λειτουργία, εκτός από ένα θεματάκι που θα πω παρακάτω.

      Συνέχισα να πηγαίνω για το σέρβις του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπία η οποία ξεκίνησε και αυτή να τοποθετεί
      συστήματα αέριου ψεκασμού.

      Χθες έκανα το 4ο σέρβις στα 80.000 χλμ,
      και με την ευκαιρία είχαμε μια κουβεντούλα με τον υπεύθηνο μηχανικό...

      λοιπόν, το καλοκαίρι όποτε έσβηνα το αμάξι άναβε το βεντιλατέρ ακόμη και το βράδυ με δροσιά και μετά από κίνηση σε ανοιχτό δρόμο χωρίς σταμάτα ξεκίνα, το οποίο μια μέρα τελικά οδήγησε σε υπερθέρμανση του κινητήρα η οποία προκλήθηκε από μείωση του νερού στο ψυγείο!

      συμπλήρωσα σε δύο δώσεις περίπου 2 λίτρα και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε!

      Στην αντιπροσωπία βρήκαν τον λόγο της διαρροής,
      είναι μου είπαν από τα 'ταυ' του Lovato και μάλιστα στα σωληνάκια έχουν δημιουργηθεί και άλατα,
      οπότε με προέτρεψαν να προβώ σε αντικατάστασή τους στον εγκαταστάτη μου γιατί δεν διαθέτουν οι ίδιοι τα ανταλακτικά από το κιτ. Την δευτέρα έκλισα ραντεβού!

      Το άλλο και σημαντικότερο είναι κάτι το οποίο άκουσα για πρώτη φορά στα δυο χρόνια που ασχολούμε με το σπορ!

      Χρειάζεται λέει το κάθε αυτοκίνητο που έχει κιτ υγραεριοκίνησης,
      δεν ήπαμε για τα εργοστασιακά που έχουν κάποια σημεία του κινητήρα ενισχύσεις
      πχ ενισχυμένες βαλβίδες για να αντέξουν τις αυξημένες θερμοκρασίες,

      χρειάζεται λέει κάθε 40.000-60.000 ρύθμιση βαλβίδων!!!

      'ρε παιδιά' τους λέω 'είναι αυτορυθμιζόμενες οι βαλβίδες τι λέτε;'

      'όχι' μου λένε 'με το υγραέριο χρειάζεται, κανείς δεν το ήξερε αυτό στην αρχη,
      δεν το λέγανε στον κόσμο, κάντο για να μην πάρεις κανά μοτέρ στο χέρι!'

      και κοστίζει λέει θέλει μια μέρα να μίνει στο συνεργείο...

      ουφ αυτά!
      Περιμένω τα φώτα σας!!!

      Με λιγο διαβασμα στο φορουμ και αλλα σχετικα με την υγραεριοκινηση θα το ηξερες.
      Καποιοι εγκαταστατες το λενε πχ ο δικος μου...........

      Δεν έχω διαβάσει λίγο αλλά πάρα πολύ φίλε μου,
      πολύ πιο πριν καν γραφτείς εσύ στο forum!

      Μπορώ να σου πω με βεβαίοτητα ότι στις 500 πρώτες σελίδες του θέματος δεν έχει γράψει κάτι κάποιος για ρύθμιση βαλβίδων.
      Στην συνέχεια έχει αναφερθεί το θέμα.
      Αλλά θα ήθελα για το δικό μου αυτοκίνητο να μάθω συγκεκριμένα.
      Μου κάνει εντύπωση για ποιο λόγο με βενζίνη να μην χρειάζεται ρύθμιση και με υγραέριο να πρέπει να ρυθμιστούν.
      Να σημιώσω πως έχω βάλει και λαδιέρα.

      Ναι την εχεις πιο μεγαλη απο εμενα......αλλα ναι σου ξεφυγε η συζητηση για την ρυθμιση βαλβιδων σε αυτο το φορουμ.......και φυσικα ΟΤΙ ΤΑ FORD ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ στην υγραεριοκίνηση και σε blacklist λόγω ευαίσθητων μη αυτορρυθμιζόμενων βαλβίδων όταν καινε υγραέριο. Αυτό πριν βάλεις υγραέριο ή μετά δεν το είδες πουθενά;;;;
      Συγνώμη αλλα ή δεν την έψαξες ή εσκεμμενα δεν στο ανέφεραν αυτοί που σου το βάλανε.
      ΥΓ υπάρχει το κουμπί της αναζήτησης και σε αυτό το φόρουμ και στο autogasforum.gr και στο google αν ψάξεις και ειδικά για τα ford πολύ πραμα για τις βαλβίδες. Άρα ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ!

      Ρε φιλαράκι μην με ζαλίζεις με ανακρίβιες για τα ford,
      μια χαρά είναι τα μοτόρια τους και έχουν όλα τα καινούρια αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες!

      Σου είπα μετά τις πρώτες 500 σελίδες υπάρχει αναφορά εδω για ρύθμιση βαλβίδων στα υγρεριοκίνητα,
      τι μου λες για κουμπια και ιστορίες λες και είμαι κανένας χθεσινός σαν και εσένα,
      γιατί δεν θέλω προσωπικές αντιπαραθέσεις, αλλά όταν κάποιος χωρίς να με ξέρει λέει διάφορα κοσμητικά επίθετα χωρίς να έχω δώσει καποιο δικαίωμα, είναι απαράδεκτος,
      το πόσο έχω διαβάσει άστο σου λέω, άστο δεν σε παίρνει,

      άιντε ρε παιδιά να δούμε τι θα γίνει με αυτές τις βαλβίδες θα το γλιτώσουμε το μοτόρι;
      άιντε γιατί τα μαστόρια και οι αντιπροσωπίες δεν πουλάνε και πάνε να βγάλουνε τα σπασμένα από τα service!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petransfhp
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης m@evius έγραψε:

      Γεια χαρά σε όλους, παλιούς και νέους

      Έχουν περάσει αισίως ένας χρόνος και εννιά μήνες από τότε που έβαλα το κιτ της Lovato,
      βέβαια αν γνώριζα τότε θα είχα βάλει υγρού ψεκασμού, αλλά τι να κάνω στην ζωή τα λάθη πληρώνονται!

      Το αμάξι μου είναι ένα Ford Focus 1600 2009,

      έχω διανύσει με υγραέριο 45.000 χλμ,

      σε γενικές γραμμές είχα μέχρι στιγμής μια απροβλημάτιστη λειτουργία, εκτός από ένα θεματάκι που θα πω παρακάτω.

      Συνέχισα να πηγαίνω για το σέρβις του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπία η οποία ξεκίνησε και αυτή να τοποθετεί
      συστήματα αέριου ψεκασμού.

      Χθες έκανα το 4ο σέρβις στα 80.000 χλμ,
      και με την ευκαιρία είχαμε μια κουβεντούλα με τον υπεύθηνο μηχανικό...

      λοιπόν, το καλοκαίρι όποτε έσβηνα το αμάξι άναβε το βεντιλατέρ ακόμη και το βράδυ με δροσιά και μετά από κίνηση σε ανοιχτό δρόμο χωρίς σταμάτα ξεκίνα, το οποίο μια μέρα τελικά οδήγησε σε υπερθέρμανση του κινητήρα η οποία προκλήθηκε από μείωση του νερού στο ψυγείο!

      συμπλήρωσα σε δύο δώσεις περίπου 2 λίτρα και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε!

      Στην αντιπροσωπία βρήκαν τον λόγο της διαρροής,
      είναι μου είπαν από τα 'ταυ' του Lovato και μάλιστα στα σωληνάκια έχουν δημιουργηθεί και άλατα,
      οπότε με προέτρεψαν να προβώ σε αντικατάστασή τους στον εγκαταστάτη μου γιατί δεν διαθέτουν οι ίδιοι τα ανταλακτικά από το κιτ. Την δευτέρα έκλισα ραντεβού!

      Το άλλο και σημαντικότερο είναι κάτι το οποίο άκουσα για πρώτη φορά στα δυο χρόνια που ασχολούμε με το σπορ!

      Χρειάζεται λέει το κάθε αυτοκίνητο που έχει κιτ υγραεριοκίνησης,
      δεν ήπαμε για τα εργοστασιακά που έχουν κάποια σημεία του κινητήρα ενισχύσεις
      πχ ενισχυμένες βαλβίδες για να αντέξουν τις αυξημένες θερμοκρασίες,

      χρειάζεται λέει κάθε 40.000-60.000 ρύθμιση βαλβίδων!!!

      'ρε παιδιά' τους λέω 'είναι αυτορυθμιζόμενες οι βαλβίδες τι λέτε;'

      'όχι' μου λένε 'με το υγραέριο χρειάζεται, κανείς δεν το ήξερε αυτό στην αρχη,
      δεν το λέγανε στον κόσμο, κάντο για να μην πάρεις κανά μοτέρ στο χέρι!'

      και κοστίζει λέει θέλει μια μέρα να μίνει στο συνεργείο...

      ουφ αυτά!
      Περιμένω τα φώτα σας!!!

      Με λιγο διαβασμα στο φορουμ και αλλα σχετικα με την υγραεριοκινηση θα το ηξερες.
      Καποιοι εγκαταστατες το λενε πχ ο δικος μου...........

      Δεν έχω διαβάσει λίγο αλλά πάρα πολύ φίλε μου,
      πολύ πιο πριν καν γραφτείς εσύ στο forum!

      Μπορώ να σου πω με βεβαίοτητα ότι στις 500 πρώτες σελίδες του θέματος δεν έχει γράψει κάτι κάποιος για ρύθμιση βαλβίδων.
      Στην συνέχεια έχει αναφερθεί το θέμα.
      Αλλά θα ήθελα για το δικό μου αυτοκίνητο να μάθω συγκεκριμένα.
      Μου κάνει εντύπωση για ποιο λόγο με βενζίνη να μην χρειάζεται ρύθμιση και με υγραέριο να πρέπει να ρυθμιστούν.
      Να σημιώσω πως έχω βάλει και λαδιέρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petransfhp
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Έσκασε και εμένα η μπροστά δεξιά ανάρτηση, δάκρυσε που λένε,
      δηλαδή άρχισε να έχει διαρροή λαδιού,
      μάλλον από κάποια δυνατή λακούβα που έπεσα μέσα,
      έχω 80.000 χλμ ford focus 1600cc 2009μοντ,

      οπότε λέω να αλλάξω τετράδα μια και καλή!

      Και ερωτώ,
      πόσα χλμ αντέχει θεωρητικά η ανάρτιση ακόμη με νορμάλ-ήπια χρήση;
      Σκέφτομαι για bilstein τα κίτρινα!
      Εάν βάλλω τα bilstein τα κίτρινα θα γίνει πολύ κούτσουρο;
      Γιατί επιθυμώ κάποια απόσβεση κραδασμών,

      πάντως τα προτιμώ από τα παλιο-καγιάμπα-μονρόε όπου θα είναι μια από τα ίδια.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petransfhp
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr