Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αυτός είναι ο αισθητήρας για την θερμοκρασία νερού για την ένδειξη στο καντράν και δίπλα ο άλλος αισθητήρας που δίνει σήμα για το ίδιο στο κομπιούτερ.Ο ΙΑΤ δίνει σήμα στο κομπιούτερ για την θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής όχι για το νερό.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση !!!!
Όταν αποσυνδέω αυτόν τον αισθητήρα τότε ο ανεμιστήρας του ψυγείου ξεκινάει ενώ το καντράν συνεχίζει και λειτουργεί κανονικά. Οπότε συμπερασματικά αυτός ο αισθητήτας θερμοκρασίας νερού συνδέεται απευθείας με το ECU για να δώσει εντολή στον ανεμιστήρα να ξεκινήσει τη λειτουργία του όταν υπερθερμανθεί ο κινητήρας σωστά ?
Να ρωτήσω και κάτι άλλο. Πως γνωρίζουμε ότι το ψυκτικό υγρό κάνει τον κύκλο του μέσα από το ψυγείο και ξανά μέσα στη μηχανή ? Υπάρχει τρόπος να το ελέγξουμε ? Γιατί ξαφνικά έχω αύξηση της θερμοκρασίας του κινητήρα ακόμη και με σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος (ο ανεμιστήρας ψυγείου λειτουργεί αλλά δεν ξεκινάει....). Το λέω γιατί στο συνεργείο που έσπασαν το πλαστικό σωληνάκι επιστροφής του υγρού από το ψυγείο πίσω στο δοχείο και έκανε μια πατέντα με μεταλλικό βύσμα αλλά δεν γνωρίζω αν τελικά δούλεψε και έχω αυτά τα προβλήματα πέραν του ανεμιστήρα που μάλλον έχω θέμα είτε με την καλωδίωση είτε με την ασφάλεια.