Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 20
    • Best 0
    • Groups 0

    sdancer

    @sdancer

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    20
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sdancer Unfollow Follow

    Latest posts made by sdancer

    • RE: Τι κάνει ο αισθητήρας IAT

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      Αυτός είναι ο αισθητήρας για την θερμοκρασία νερού για την ένδειξη στο καντράν και δίπλα ο άλλος αισθητήρας που δίνει σήμα για το ίδιο στο κομπιούτερ.

      Ο ΙΑΤ δίνει σήμα στο κομπιούτερ για την θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής όχι για το νερό.

      Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

      Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση !!!!

      Όταν αποσυνδέω αυτόν τον αισθητήρα τότε ο ανεμιστήρας του ψυγείου ξεκινάει ενώ το καντράν συνεχίζει και λειτουργεί κανονικά. Οπότε συμπερασματικά αυτός ο αισθητήτας θερμοκρασίας νερού συνδέεται απευθείας με το ECU για να δώσει εντολή στον ανεμιστήρα να ξεκινήσει τη λειτουργία του όταν υπερθερμανθεί ο κινητήρας σωστά ?

      Να ρωτήσω και κάτι άλλο. Πως γνωρίζουμε ότι το ψυκτικό υγρό κάνει τον κύκλο του μέσα από το ψυγείο και ξανά μέσα στη μηχανή ? Υπάρχει τρόπος να το ελέγξουμε ? Γιατί ξαφνικά έχω αύξηση της θερμοκρασίας του κινητήρα ακόμη και με σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος (ο ανεμιστήρας ψυγείου λειτουργεί αλλά δεν ξεκινάει....). Το λέω γιατί στο συνεργείο που έσπασαν το πλαστικό σωληνάκι επιστροφής του υγρού από το ψυγείο πίσω στο δοχείο και έκανε μια πατέντα με μεταλλικό βύσμα αλλά δεν γνωρίζω αν τελικά δούλεψε και έχω αυτά τα προβλήματα πέραν του ανεμιστήρα που μάλλον έχω θέμα είτε με την καλωδίωση είτε με την ασφάλεια.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sdancer
    • RE: Τι κάνει ο αισθητήρας IAT

      Καλησπέρα,

      Μπορεί κανείς να μου εξηγήσει τι κάνει ο αισθητήτας IAT και που ακριβώς συνδέεται ? Υποπτεύομαι (προφανώς και δεν γνωρίζω) ότι στο δικό μου (Rover 416 - 2000 model) είναι βιδωμένος μέσα στο σωλήνα που περνάει το αντιψυκτικό υγρό ???? Είμαι τελείως εκτός ? Η φωτό παρακάτω δεν είναι δική μου είναι ενδεικτική με το κόκκινο να δείχνει τον αισθητήρα (2-pin). Ακριβώς από κάτω υπάρχει ακόμη ένας παραπλήσιος (2 pin)


      share picture

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sdancer
    • Τι κάνει ο αισθητήρας IAT

      10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sdancer
    • RE: Τσιμούχα στροφάλου & τσιμούχα κιβωτίου

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

      Οι τσιμούχες υπάρχουν με φορά ή χωρίς φορά, με μονά ή διπλά χείλη, απλές ελαστικές ή Viton ή σιλικόνης.

      Ναι το είδα αυτό και προσπάθησα να επιλέξω την καλύτερη δηλαδή με διπλά χείλη, Teflon κτλ. Τώρα όσον αφορά ειδικά τη φορά που αναφέρεις δεν καταλαβαίνω καν τι σημαίνει (φαντάζομαι έχει σχέση με τη φορά τοποθέτησης ??? ) αλλά θεωρώ ότι εφόσον το ανταλλακτικό είναι συμβατό με το αυτοκίνητο δεν θα υπάρξει πρόβλημα.

      Υπάρχουν άλλες τσιμούχες σε αυτήν την εργασία που θα πρέπει ή θα μπορούσαν να αλλαχτούν ?

      Συνήθως σε στροφάλους και σαζμάν βάζουν viton ( είναι κόκκινες ) η φορά έχει να κάνει με τη φορά που γυρίζει ο άξονας, υπάρχουν σημάδια επάνω στην τσιμούχα αν είναι με φορά. Θα βάλεις ότι λέει ο κατασκευαστής για να είσαι σίγουρος.

      Οι τσιμούχες τεφλόν είναι ακατάλληλες για στρόφαλο, σαζμάν, διαφορικό, εκκεντροφόρους, είναι για άλλες περιπτώσεις.
      Αν ασχοληθείς με τις τσιμούχες αυτές άλλαξε και όσες άλλες αλλάζονται εξωτερικά χωρίς να ανοιχτεί ο κινητήρας, πχ εκκεντροφόρων.

      Ευχαριστώ φίλε

      ναι viton διάλεξα αναφέρεται ως FPM (φθοριανθρακούχο καουτσούκ). Τώρα για τη φορά αναφέρει (Είδος περιστροφής: στριμμένο αριστερόστροφα) που σύμφωνα με το μοντέλο μου και την αναζήτηση που έκανα πρέπει να είναι και το σωστό.

      >>Αν ασχοληθείς με τις τσιμούχες αυτές

      Μία τσιμούχα είναι .... υπάρχει και άλλη ?

      >>άλλαξε και όσες άλλες αλλάζονται εξωτερικά χωρίς να ανοιχτεί ο κινητήρας, πχ εκκεντροφόρων

      Να αλλάξω όσες χρειάζονται αλλά εφόσον έχουν σχέση με την αλλαγή δίσκου πλατό διαφορετικά αν υπάρχουν και άλλες πχ εκκεντροφόρων και δεν ξέρω 'γω πόσες ακόμη, αν είναι ξεχωριστή δουλειά ας γίνει μια άλλη φορά για να μην τα ανακατέψω όλα για γίνουν σαρδάμ στο τέλος

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sdancer
    • RE: Τσιμούχα στροφάλου & τσιμούχα κιβωτίου

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
      Οι τσιμούχες υπάρχουν με φορά ή χωρίς φορά, με μονά ή διπλά χείλη, απλές ελαστικές ή Viton ή σιλικόνης.

      Ναι το είδα αυτό και προσπάθησα να επιλέξω την καλύτερη δηλαδή με διπλά χείλη, Teflon κτλ. Τώρα όσον αφορά ειδικά τη φορά που αναφέρεις δεν καταλαβαίνω καν τι σημαίνει (φαντάζομαι έχει σχέση με τη φορά τοποθέτησης ??? ) αλλά θεωρώ ότι εφόσον το ανταλλακτικό είναι συμβατό με το αυτοκίνητο δεν θα υπάρξει πρόβλημα.

      Υπάρχουν άλλες τσιμούχες σε αυτήν την εργασία που θα πρέπει ή θα μπορούσαν να αλλαχτούν ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sdancer
    • RE: Τσιμούχα στροφάλου & τσιμούχα κιβωτίου

      Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
      Εγώ ήθελα και πήρα τσιμουχα διαφορικου,αρ. πλαισίου εδωσα κτλ. την μία μέρα άλλη μου λεγαν ότι είναι σωστη(ονλινε εξυπηρετηση) την άλλη μέρα άλλος υπάλληλος μου έλεγε για άλλη.Τελικα μου μιλούσαν με εικασίες.Δεν την τοποθετησα,γιατι η διαρροη ουσιαστικα εξαφανιστηκε και θελει 2-3ωρες δουλεια + φαντασου με βγαλμένα τα παντα να μην ταιριάζει η τσιμούχα.
      Άσε καλύτερα το συνεργείο να την παραγγείλει που έχει διαφορετική σχέση με τα μαγαζια ανταλλακτικών,αν δεν ταιριάζει θα του φερουν αλλη αμέσως.

      Δεν έχεις και άδικο.. το σκέφτηκα και εγώ απλά επειδή Rover δεν υπάρχουν εύκολα ανταλλακτικά και μένω επαρχία, τα παραγγέλνω από Αθήνα... Αλλιώς ειδικά για αυτήν την περίπτωση εννοείται !

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sdancer
    • RE: Τσιμούχα στροφάλου & τσιμούχα κιβωτίου

      Σε ευχαριστώ Πάνο,

      Αυτήν η μία είναι μόνο ή υπάρχει και άλλη ? Οκ μπορεί να αλλάζει από μάρκα σε μάρκα αλλά γενικά υπάρχει μόνον μια τσιμούχα ή είναι περισσότερες γνωρίζεις ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sdancer
    • Τσιμούχα στροφάλου & τσιμούχα κιβωτίου

      Καλησπέρα,

      Επειδή δεν έχω και πολύ ιδέα...θέλω τα φώτα σας.

      θα αλλάξω για 1η φορά στα 360.000 χιλ (rover 414 μοντέλο 2000), δίσκο πλατό διότι η όπισθεν γρατζουνάει και μπαίνει με δυσκολία όταν η μηχανή είναι ζεστή και σταδιακά μέσα σε 2-3 ημέρες παρατήρησα δυσκολία και με τις άλλες ταχύτητες. Τέλος πάντων. Επειδή έχανα λάδια από το κιβώτιο ταχυτήτων από το συνεργείο μου είπαν ότι είναι οι τσιμούχες και όταν κάποια στιγμή αλλάξω δίσκο τότε θα αλλάξουμε και αυτές.

      Ψάχνοντας στα διάφορα eshop βρήκα τα υλικά που ήθελα. Κατέληξα σε σετ συμπλέκτη της Luk (έναντι της Valeo και της Sachs - προτείνετε κάτι άλλο αν νομίζετε ότι αξίζει έναντι της Luk οι διαφορές είναι μικρές) αλλά στις τσιμούχες μπερδεύτηκα.

      Αναφέρουν 1) Τσιμούχα, στροφαλ. άξονας Πλευρά τοποθέτησης: από την πλευρά του κιβωτίου ταχυτήτων και 2) Τσιμούχα, στροφαλ. άξονας Πλευρά τοποθέτησης: από την μετωπική πλευρά
      Υπάρχουν άλλες τσιμούχες για τη συγκεκριμένη περίπτωση ?

      Φαντάζομαι ότι η τσιμούχα (1) είναι αυτή που ψάχνω αλλά δεν είμαι σίγουρος. Είναι τελικά αυτήν για την αντικατάσταση σετ συμπλέκτη ? Παρατήρησα όμως ότι διάφορες μάρκες έχουν διαφορές στις διαστάσεις παρόλο που αφορούσαν το δικό μου μοντέλο αυτοκινήτου. Γιατί αυτό ?

      Η άλλη 'Τσιμούχα, στροφαλ. άξονας Πλευρά τοποθέτησης: από την μετωπική πλευρά' τι είναι και που μπαίνει ? Αφού θα ανοίξει το κιβώτιο αξίζει να αντικαταστήσω και αυτήν ή είναι εντελώς διαφορετική ιστορία ?

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sdancer
    • RE: Τσιμούχα στροφάλου & τσιμούχα κιβωτίου

      Καλησπέρα,

      Επειδή δεν έχω και πολύ ιδέα...θέλω τα φώτα σας.

      θα αλλάξω για 1η φορά στα 360.000 χιλ (rover 414 μοντέλο 2000), δίσκο πλατό διότι η όπισθεν γρατζουνάει και μπαίνει με δυσκολία όταν η μηχανή είναι ζεστή και σταδιακά μέσα σε 2-3 ημέρες παρατήρησα δυσκολία και με τις άλλες ταχύτητες. Τέλος πάντων. Επειδή έχανα λάδια από το κιβώτιο ταχυτήτων από το συνεργείο μου είπαν ότι είναι οι τσιμούχες και όταν κάποια στιγμή αλλάξω δίσκο τότε θα αλλάξουμε και αυτές.

      Ψάχνοντας στα διάφορα eshop βρήκα τα υλικά που ήθελα. Κατέληξα σε σετ συμπλέκτη της Luk (έναντι της Valeo και της Sachs - προτείνετε κάτι άλλο αν νομίζετε ότι αξίζει έναντι της Luk οι διαφορές είναι μικρές) αλλά στις τσιμούχες μπερδεύτηκα.

      Αναφέρουν 1) Τσιμούχα, στροφαλ. άξονας Πλευρά τοποθέτησης: από την πλευρά του κιβωτίου ταχυτήτων και 2) Τσιμούχα, στροφαλ. άξονας Πλευρά τοποθέτησης: από την μετωπική πλευρά
      Υπάρχουν άλλες τσιμούχες για τη συγκεκριμένη περίπτωση ?

      Φαντάζομαι ότι η τσιμούχα (1) είναι αυτή που ψάχνω αλλά δεν είμαι σίγουρος. Είναι τελικά αυτήν για την αντικατάσταση σετ συμπλέκτη ? Παρατήρησα όμως ότι διάφορες μάρκες έχουν διαφορές στις διαστάσεις παρόλο που αφορούσαν το δικό μου μοντέλο αυτοκινήτου. Γιατί αυτό ?

      Η άλλη 'Τσιμούχα, στροφαλ. άξονας Πλευρά τοποθέτησης: από την μετωπική πλευρά' τι είναι και που μπαίνει ? Αφού θα ανοίξει το κιβώτιο αξίζει να αντικαταστήσω και αυτήν ή είναι εντελώς διαφορετική ιστορία ?

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sdancer
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης petransfhp έγραψε:

      Τα μπεκ θα πρέπει να έχουν αυτήν την κλίση των 20 μοιρών και με αυτήν την διάταξη?

      Και αν ναι μόνο στο συγκεκριμένο? ή και στα υπόλοιπα?
      Με ενδιαφέρει για το Lovato.Τα δικά μου πάντως δεν είναι σταθερά και μετακινούνται...
      Αν είναι να προσπαθίσω να τα έχω με την παραπάνω διάταξη.

      Επειδή έχω και εγώ LOVATO (τα Led πλήρωσης δεν δουλεύουν τα δικά σου ?) , το θέμα είμαι με τη δεξαμενή μου, ενώ είναι 43 Λίτρα γεμίζω με 32. Τελικά τι μπορεί να φταίει ?

      Α) η κλίση της δεξαμενής ?
      Β) ο αέρας που δεν έχει γίνει εξαέρωση
      Γ) Ή κόλλημα του φλοτέρ ?

      Γιατί έχω μπερδευτεί, άλλοι λένε ότι χρειάζεται εξαέρωση και άλλοι ότι θα φύγει ο αέρας με τα γεμίσματα (μετά από 2-3) κάτι που δεν έγινε μετά από 5 γεμίσματα.

      Και κάτι άλλο ? Υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί πρόβλημα στις βαλβίδες ? Γιατί κάτι τέτοιο διάβασα.

      Φιλικά,

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sdancer
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr