-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Κατσε, εδω μπερδευτηκα...Αυτοι εχουν βενζινοκινητο 5κυλινδρο Τ5 με 245 αλογα?, και στην Ευρωπη, ο Τ5 ειναι 4κυλινδρος με τα ιδια αλογα? Ειδα ενα προσφατο Post , που εδειχνε πλεον 5κυλινδρους ΜΟΝΟ σε Diesel...
Yeap...5κυλινδρος 250hp/360Nm.... η VCNA ειναι πολυ ισχυρη...
Μηπως ειναι θεμα ρυπων? Οτι δηλαδη στην Ευρωπη πλεον ο συγκεκριμενος 5κυλινδρος (εφοσον ειναι ΙΔΙΟΣ με τον δικο σου, και οχι αμεσου ψεκασμου πχ) ενδεχομενως να μην μπορει να τηρησει τις τελευταιες προδιαγραφες?
Του S60 ειναι Β5254Τ11 οταν η τελευταια εκδοση στα Ρ1 ηταν Β5254Τ7...δεν ειναι ακριβως ο ιδιος αλλα και το δικο μου (Τ3) το καλυπτει το Euro 5... απο ΜΥ06 και μετα σελιδα 30
Γενικα αλλαζουν πολλα στα Volvo καθε MY, απλα δεν τα μαθαινεις ευκολα... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
δε ξερω γιατι, αλλα πρωτη φορα στη ζωη μου επιθυμησα να παρω volvo
(και παρολο που δε μου αρεσει εμφανιακα το c30, αυτο δε ξερω γιατι αλλα με εξιταρει )
Θα σου πω εγω γιατι... Γιατι ειναι τετραγωνο , 'κοντο' , και ειναι 4κινητο, οπως το δικο σου. Απλα ειναι λιιιιιγο πιο δυνατο.
ναι σωστα τα λες
εκτος απο το λιιιιγο αυτο το πραγμα ειναι ετοιμο να διασυρει πολλα πορσικα
-
405hp
510Nm
0-100 ==== 4.6sec
tspeed ==== 300klm/h -
-
εγω τα λεω οτι το C30 ειναι καλο και καποιοι κυριοι κυριοι με κοροιδευουν......
-
Έχεις ένα θέμα στις συγκρίσεις σου...
-
Μπερδεύει τα συστήματα αναφοράς
-
Πως φτάσαμε πάλι την κουβέντα από 316 σε c30 t5 awd καλό αυτοκίνητο πάντως ξεχωριστό και ποιοτικό μου άρεσε πολύ όταν πρωτοβγήκε και είχε και καλή τιμή η κακή του πορεία σε πωλήσεις οφείλεται ότι έπεσε πάνω στο downsizing του ανταγωνισμού με παλιούς κινητήρες πρώτα και ότι μετά το απαξιώσε η ίδια η volvo με τις εκπτώσεις που έκανε .
-
-
Την περασμένη Κυριακή στο Βήμα είχα δει μια προσφορά της ΒΜW για την Χ1 στις 23900 ευρώ κατόπιν απόσυρσης.
Ίσως ενδιαφέρει... -
είδα στην αντιπροσωπεία σημερα το S60..απλά πανέμορφο. ειδικά εξωτερικά. και εσωτερικά αν και περιμενα ακομα λιγο πιο μαλακά τα υλικά του ταμπλώ (οχι οτι ειναι σκληρά).
-
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
Την περασμένη Κυριακή στο Βήμα είχα δει μια προσφορά της ΒΜW για την Χ1 στις 23900 ευρώ κατόπιν απόσυρσης.
Ίσως ενδιαφέρει...Απο τις διαφημίσεις άρχισε να ενδυναμώνει η ιδέα για τη συγκεκριμένη εταιρία
-
δηλαδή τελικά πως το βλέπεις θα φύγεις απο τα sport sedan και θα πας σε sav ? παντως δεν ειναι κακή ιδεα η χ1 , πας όμως σε 2λιτρο και η ποιότητα καποιων απο τα πλαστικά της υστερεί
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε ξερω γιατι, αλλα πρωτη φορα στη ζωη μου επιθυμησα να παρω volvo
(και παρολο που δε μου αρεσει εμφανιακα το c30, αυτο δε ξερω γιατι αλλα με εξιταρει )
Θα σου πω εγω γιατι... Γιατι ειναι τετραγωνο , 'κοντο' , και ειναι 4κινητο, οπως το δικο σου. Απλα ειναι λιιιιιγο πιο δυνατο.
ναι σωστα τα λες
εκτος απο το λιιιιγο αυτο το πραγμα ειναι ετοιμο **να διασυρει πολλα πορσικα **:twisted:
Sorry για το offtopic που ακολουθει, αλλα εδω ταιριαζει απολυτα, και το συγκεκριμενο απο το 7:00 μεχρι το 7:50, -στην sedan ομως εκδοση του- με εξιταρει
τρελα!
Για το τελος βεβαια (του video) υπαρχει κατι ακομα καλυτερο που -εκτος απο το να διασυρει τα Πορσικα- εξιταρει και...πεθαμενους. -
Εννοείται S60 ακόμα και το 1.6 με τα 150 άλογα σε σχέση με την 316i... Παρεπιπτόντως το Γενάρη ταξινομήθηκαν 45 Volvo S60 και 37 Volvo S40 έναντι 32 BMW 3series και 17 μόλις Μercedes C-class... Ε ρε τι σου κάνει η κρίση....
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Εννοείται S60 ακόμα και το 1.6 με τα 150 άλογα σε σχέση με την 316i... Παρεπιπτόντως το Γενάρη ταξινομήθηκαν 45 Volvo S60 και 37 Volvo S40 έναντι 32 BMW 3series και 17 μόλις Μercedes C-class... Ε ρε τι σου κάνει η κρίση....Σου βαζει μυαλο! Απο το να παρεις την 'ονειρο ζωης' 316i και να βγαζεις εξω το ποδι για να επιταχυνεις, (με ενα αυτοκινητο που αν και σχεδιαστικα ειναι και πετυχημενο και ρετουσαρισμενο, δεν παυει να εχει γερασει πλεον)
παιρνεις ενα φρεσκοτατο, εμφανισιμο, ασφαλεστατο και ακρως δυναμικο επιβατικο, με εξαιρετικη ποιοτητα για τα χρηματα του, και ενα συγχρονο ισχυρο κινητηρα. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εγω τα λεω οτι το C30 ειναι καλο και καποιοι κυριοι κυριοι με κοροιδευουν......ΑΜΑΞΑΡΑ
-
Κλείνω 5 χρόνια με την εταιρική 316, εβγαλε μονο ενα μικροπρόβλημα στο τιμόνι εντός εγγύησης. στα 110 χιλ χλμ ειναι ακριβως οπως την πρωτη ημερα. Δεν ειναι σβελτη αλλα κινειται ανετοτατα στα 180+. Αν θελεις ομως να προσπερασεις φορτηγο στην ανηφορα του αχλαδοκαμπου δεν μπορεις. Αν δεν χρειαζομουν την τετρακίνηση (Tiguan) τώρα που θα το αλλάξω θα παιρνα το S60. Μου φανηκε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ αν εξαιρεσει κανεις τον χωρο αποσκευων. Και την 316 ομως που θα κρατησω παραπανω περιμενοντας το Tiguan facelift , την σεβομαι, χωρις να με συγκινησει ποτε. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. Για καποιο μυστηριώδη λόγο εφοσον σε ενδιαφερει η premiουσύνη, όπως τους περισσότερους (ασχετα αν το παραδέχονται) η Volvo έχει την ιδια ή και καλύτερη εικόνα απο την BMW στον πολύ κόσμο.
-
Ε μη τρελαθούμε τώρα, όχι και καλύτερη εικόνα η Volvo από τη BMW. Semi-premium είναι η Volvo στην καλύτερη... βέβαια όλα αυτά είναι βλακείες αλλά με αυτά βαυκαλίζεται ο κόσμος δυστυχώς.
Αν σε ενδιαφέρει η τετρακίνηση, γιατί δεν κοιτάς κάποιο επιβατικό 4χ4; Αν το θες για off roading δεν κάνει αλλά για συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης είναι ό,τι πρέπει και χωρίς τα μειονεκτήματα των SUVs.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Semi-premium είναι η Volvo στην καλύτερη...Αυτό τώρα από που βγαίνει ;;;;, εκτός αν έχεις φτιάξει την δική σου προσωπική κατάταξη οπότε πάω πάσο. Ο πριμιουμ χαρακτήρας της Volvo είναι δεδομένος για όλο τον υπόλοιπο κόσμο, τον ειδικό τύπο, τον ανταγωνισμό και κυρίως τους κατόχους που τον απολαμβάνουν καθημερινά.
BMW 316 comfort ή VOLVO S60?