Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 198
    • Best 0
    • Groups 0

    georgosk

    @georgosk

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    198
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Πάτρα

    georgosk Unfollow Follow

    Latest posts made by georgosk

    • RE: VOLVO FORUM

      Ο χρήστης efthymis έγραψε:
      Αν εχεις ορεξη κ δυνατοτητα για εξοδα ανταλλαξε το δικο σου με ενα Τ5. Παρα την υπερφορολογηση πιο φθηνα θα σου βγει, δε θα σε σκισουν οι μαστορες και θα εχεις σωστο αυτοκινητο κι οχι κοπτοραπτικη

      +100000000000000000000...............
      Είχε εντοπιστεί στο car.gr πριν λίγο καιρό V50 T5 AWD με 3000€

      Επίσης η μετατροπή που σκέφτεσαι είναι τεχνικά ανέφικτη.
      Για την ιστορία πάντως όντως στο S40 Μk II 1,8 (αλλά και στο 2,0) ένα 6άρι κιβώτιο θα του ταίριαζε πολύ καλύτερα. Στο υπάρχον 5άρι οι πρώτες 4 σχέσεις είναι κοντές αλλά η 5η είναι πολύ μακριά, εκεί είναι που χρειαζόταν η 6η, θα βελτίωνε τις επιδώσεις και την κατανάλωση (ειδικά πάνω από τα 140).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgosk
    • RE: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΜΕΧΡΙ 1300 κεκ ΚΑΙ ΕΩΣ 3000€

      Τα στερεότυπα περί αξιοπιστίας καλά κρατούν, όμως δεν έχουν και πολύ σχέση με την πραγματικότητα.
      Έχουμε Lancia Υ 1,25 (που μηχανικά, ηλεκτρολογικά κτλ είναι ίδιο με το αντίστοιχο Punto της ίδιας εποχής) από Ιανουάριο 1998 ως σήμερα. Μία αντλία βενζίνης έχω αλλάξει και ένα μπάλωμα στο ψυγείο, ε δεν νομίζω ότι στα 15+ χρόνια είναι και τίποτα σπουδαίο....
      Επίσης το Punto (ειδικά το sporting) είναι πολύ πιο καλό στον δρόμο και πιο ενδιαφέρον οδηγικά από το Corsa αλλά και από οποιοδήποτε κορεατικό (αλλά και πολλά ιαπωνικά) ακόμα και μεγαλύτερης κατηγορίας....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgosk
    • RE: VOLVO FORUM

      Ο χρήστης koralli έγραψε:
      Βέβαια στην περίπτωση του V40 αν δεν κάνω λάθος έχουμε πάτωμα και κιβώτιο από Focus III και κινητήρα από PSA group οπότε είναι λίγο πιο περίπλοκα.

      Καθόλου, ο 1.6 ντίζελ είναι δοκιμασμένο και αξιόπιστο μοτέρ.

      Το powershift το έχει δοκιμάσει κανείς; Τι λέει σαν κιβώτιο διπλού συμπλέκτη; Αξίζει τον κόπο; Σε σχέση με το DSG;

      Το έχω δοκιμάσει για 100 χλμ. με το S60 με το μοτέρ 2,0Τ με 203 άλογα. Δεν με ενθουσίασε καθόλου, δεν θα το επέλεγα ειδικά σε συνδυασμό με το 1.6 ντίζελ μοτέρ. Μου έδινε την αίσθηση (στην πραγματικότητα δεν ισχύει, αλλά στην οδήγηση η αίσθηση μετράει) ότι καθυστερεί στην απόκριση. Επίσης όπως όλα τα αυτόματα αυξάνει κάπως την κατανάλωση. DSG δεν έχω οδηγήσει για να σου πω συγκριτικά. Γενικά αν σε ενδιαφέρει η οδηγική ευχαρίστηση μην το πάρεις, αν η απόλυτη προτεραιότητά σου είναι η άνεση και οι χαλαρές μετακινήσεις τότε είναι οκ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgosk
    • RE: VOLVO FORUM

      Ο χρήστης dsgeo έγραψε:
      Μια που αναφέρθηκες στο Focus, ένα θέμα που με απασχολεί είναι η αξιοπιστία των Volvo, δεδομένου ότι υπάρχουν πολλά κοινά μηχανικά μέρη με την Ford. Είναι όντως παρόμοια με τα αντίστοιχα μοντέλα της Ford;

      Μετά από 5- χρόνια και 49.000 με Focus 1,6 Mk1(2003-2008) και 5+ με το S40 της υπογραφής μου, αλλά και από συζητήσεις εδώ και στο volvoclub καθώς και την 10ετή εμπειρία μιας φίλης με Focus 1,4 Mk1 η γνώμη μου είναι ότι τα Volvo είναι συνολικά πιο αξιόπιστα. Άλλωστε τα Φορντ κυρίως πάσχουν στην ποιότητα των υλικών και γενικά της κατασκευής και όχι στα μηχανικά κ.τ.λ. Το Focus που είχα μετά τα τρία πρώτα χρόνια άρχιζε να καταρρέει ..... Στο 40άρι η ποιότητα αλλά και η αντοχή των υλικών είναι όχι απλά καλύτερη αλλά στην κυριολεξία άλλου επιπέδου δικαιολογώντας και με το παραπάνω την διαφορά τιμής από αντίστοιχο φορντ. Για το V40 βέβαια που σε ενδιαφέρει καθότι καινούργιο μοντέλο ακόμα εικόνα για την αξιοπιστία του δεν έχουμε αλλά γενικώς τα Volvo είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgosk
    • RE: VOLVO FORUM

      Ο χρήστης koralli έγραψε:

      επίσης θα με ενδιέφερε να ακούσω εμπειρίες σε ότι αφορά το σερβις και διαθεσιμότητα ανταλλακτικών απο κατόχους Volvo.

      Με την διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών δεν υπάρχει κανένα θέμα. Για το σέρβις το κόστος είναι περίπου ίδιο - ανάλογο των περισσοτέρων μοντέλων. Θα έλεγα μάλιστα ότι σε σχέση με κάποιες άλλες μάρκες που παρουσιάζονται ως πιο προσιτές μπορεί να είναι και οικονομικότερο. Για παράδειγμα στο 207 του αδελφού μου το ήρθε ακριβότερο το τυπικό σερβις 1ου χρόνου από ότι το αντίστοιχο δικό μου... Επίσης σε κάποια θέματα είναι καλύτερο - πιο ανθεκτικό από τα δήθεν φθηνά, όπως στα τακάκια που στο S40 έχουν περίπου διπλάσιο χρόνο ζωής από ότι στο focus. Επίσης μπορείς να παραγγέλνεις γνήσια ανταλλακτικά από το διαδίκτυο και έτσι να κατεβάζεις το κόστος. Εγώ μετά την λήξη της εγγύησης έτσι κάνω. Μάλιστα στην αντιπροσωπεία δέχονται να στα τοποθετήσουν αν κάνεις εκεί το σέρβις, αλλά φυσικά μπορείς αν θες να πηγαίνεις και σε οποιοδήποτε συνεργείο αφού έχεις τα ανταλλακτικά..... Εκεί που το κόστος είναι παραπάνω από τον μέσο όρο είναι στα ανταλλακτικά του αμαξώματος π.χ. προφυλακτήρας, όπου λόγω καλύτερης ποιότητας κατασκευής αυτό έχει και το ανάλογο αντίτιμο....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgosk
    • RE: DIESELΑΚΙ

      Ο χρήστης Mark έγραψε:
      Αν μπορείς να δώσεις το ποσό αυτό, η καλύτερη επιλογή είναι το Corsa. Με μειονέκτημα μόνο την ηλικία του. Αλλά σε κινητήρα είναι πολύ μπροστά από τα 1.2tdi ή τον 1.4 της Citroën. Καλό και το Rio, και πολύ θετικό το ότι έχει 6άρι κιβώτιο, αλλά μάλλον πολύ καλύτερα τα 95 άλογα του corsa έστω και με 5άρι. Για δες όμως και το Rio 1.4. Από ότι βλέπω ξεπερνάει λιγάκι το budget(13.900 με τις προσφορές), αλλά έχει 90 άλογα και 6άρι κιβώτιο. Μειονέκτημα σε αυτό βέβαια ο χρόνος παράδοσης. Νομίζω πως θέλει κάποιους μήνες. Το σημαντικότερο πάντως είναι αν σου δοθεί η ευκαιρία να κάνεις μερικά test drive. Μην πάρεις κάτι μόνο και μόνο επειδή θα στο δώσουν σε καλή τιμή και μετά ενδεχομένως να ξενερώσεις οδηγώντας το.

      +1 ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgosk
    • RE: VOLVO FORUM

      Οκ θυμίζουν λίγο VW και αυτό από μόνο του είναι ένα θέμα από μια φίρμα που μας είχε συνηθίσει σε πιο ιδιαίτερα σχέδια... κρίμα. Από την άλλη δεν μπορώ να πω ότι δεν μου αρέσουν κιόλας ειδικά στο 60άρι τα προηγούμενα φωτιστικά μου φαινόντουσαν κάπως μικρά και από ορισμένες γωνίες δεν έδεναν πολύ με το όλο σύνολο. Υποκειμενικό το θέμα έτσι και αλλιώς, ας περιμένουμε να τα δούμε και ζωντανά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgosk
    • Τοποθέτηση A/C σε Lancia Y του '98

      Σκέφτομαι να κάνω την βελτίωση που αναφέρω στον τίτλο του θέματος και θα ήθελα γνώμες για το κατά πόσο είναι εφικτό ένα τέτοιο εγχείρημα και τι να προσέξω.
      Το εν λόγω αυτοκίνητο είναι 15 ετών και δεν έχει A/C, το οποίο και είναι για μένα σημαντικό μειονέκτημα και θέλω να το βελτιώσω. Το εν λόγω μοντέλο έχει κυκλοφορήσει με A/C οπότε σκέφτομαι αν βρω από μεταχειρισμένο να βάλω στο δικό μου ή εναλλακτικά να βάλω καινούργιο. Το μοτέρ είναι αρκετά δυνατό (1.250 κ.εκ. με 86hp) και δεν νομίζω ότι θα έχει κάποιο θέμα με την εκ των υστέρων τοποθέτηση του αιρκοντίσιον.
      Προβληματίζομαι όμως γιατί πριν από αρκετά χρόνια σε Starlet του '94 του αδερφού μου το αιρκοντίσιον που έβαλε εκ των υστέρων δούλεψε μόνο δύο χρόνια και μετά τέλος. Βέβαια στην περίπτωση αυτή είχε τοποθετηθεί μονάδα από το επόμενο μοντέλο Starlet με πατέντα μιας και το μοντέλο του αδελφού δεν διατίθετο με αιρκοντίσιον.
      Φοβάμαι τις εύκολες διαβεβαιώσεις του όποιου μάστορα και παρακαλώ για γνώμες ή συμβουλές στο τι να προσέξω. Επίσης αν υπάρχει δοκιμασμένος τεχνίτης να μου προτείνεται στην Πάτρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      georgosk
    • RE: Τοποθέτηση A/C σε Lancia Y του '98

      Σκέφτομαι να κάνω την βελτίωση που αναφέρω στον τίτλο του θέματος και θα ήθελα γνώμες για το κατά πόσο είναι εφικτό ένα τέτοιο εγχείρημα και τι να προσέξω.
      Το εν λόγω αυτοκίνητο είναι 15 ετών και δεν έχει A/C, το οποίο και είναι για μένα σημαντικό μειονέκτημα και θέλω να το βελτιώσω. Το εν λόγω μοντέλο έχει κυκλοφορήσει με A/C οπότε σκέφτομαι αν βρω από μεταχειρισμένο να βάλω στο δικό μου ή εναλλακτικά να βάλω καινούργιο. Το μοτέρ είναι αρκετά δυνατό (1.250 κ.εκ. με 86hp) και δεν νομίζω ότι θα έχει κάποιο θέμα με την εκ των υστέρων τοποθέτηση του αιρκοντίσιον.
      Προβληματίζομαι όμως γιατί πριν από αρκετά χρόνια σε Starlet του '94 του αδερφού μου το αιρκοντίσιον που έβαλε εκ των υστέρων δούλεψε μόνο δύο χρόνια και μετά τέλος. Βέβαια στην περίπτωση αυτή είχε τοποθετηθεί μονάδα από το επόμενο μοντέλο Starlet με πατέντα μιας και το μοντέλο του αδελφού δεν διατίθετο με αιρκοντίσιον.
      Φοβάμαι τις εύκολες διαβεβαιώσεις του όποιου μάστορα και παρακαλώ για γνώμες ή συμβουλές στο τι να προσέξω. Επίσης αν υπάρχει δοκιμασμένος τεχνίτης να μου προτείνεται στην Πάτρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      georgosk
    • RE: VOLVO FORUM

      205/50/17 φοράει και δικό μου και σε αυτήν την διάσταση βγαίνει από Goodyear μόνο το EfficientGrip. Εγώ, με διαφορετικές προτεραιότητες, επέλεξα τα Michelin Primasy 3 από τα οποία είμαι ευχαριστημένος και έχει καλά κρατήματα. Όπως είχα αναφέρει και στο volvoclub http://www.volvoclub.gr/forum/viewtopic ... &start=525 το θέμα δεν είναι τι βρίσκεις στο διαδίκτυο αλλά τι υπάρχει διαθέσιμο. Αυτή η διάσταση δεν φοριέται πολύ και έτσι δεν υπάρχει ικανοποιητικό στοκ (και λόγω 'κρίσης'). Το θέμα με τα ελαστικά είναι να ταιριάζουν και στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgosk
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr