Την περασμένη Κυριακή στο Βήμα είχα δει μια προσφορά της ΒΜW για την Χ1 στις 23900 ευρώ κατόπιν απόσυρσης.
Ίσως ενδιαφέρει...
sodhad
@sodhad
Εκπαιδευτικός - Αθλητισμός, Υπολογιστές, Αυτοκίνητο, Μουσική
Latest posts made by sodhad
-
RE: BMW 316 comfort ή VOLVO S60?
-
RE: Mazda 3 VS Nissan Juke
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Καλοτάξιδο αλλά εγώ θα έπαιρνα το mazda γιατί το juke έχει πολύ κοντό κιβώτιο ταχυτήτων και με 120 χιλιόμετρα στην εθνική έχει πάνω από 4000 στροφές το λεπτό ο κινητήρας καίγοντας τον αγλέορα. Αντίθετα το Mazda έχει απείρως καλύτερο κιβώτιο, καλύτερη κατανάλωση τουλάχιστον στο ταξίδι, καλύτερη ποιότητα κατασκευής, και πολύ καλύτερους χώρους. To mazda έχει τρεις φορές μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ και μία εξαιρετική συμπεριφορά στο δρόμο με ένα από τα καλύτερα τιμόνια της αγοράς σε ακρίβεια και αίσθηση. Επίσης μπορεί ο κινητήρας του mazda να είναι σχετικά παλιός αλλά είναι δοκιμασμένος και έχει αποδειχτεί σκυλί. Έχει και καδένα στον εκκεντροφόρο αντί για ιμάντα με ότι συνεπάγεται αυτό σε ασφάλεια, αξιοπιστία αλλά και κόστος συντήρησης! Θα έπαιρνα λοιπόν το mazda γιατί για μένα είναι πολύ περισσότερο αυτοκίνητο ολοκληρωμένο. To Juke το βλέπω σαν παιχνίδι και όχι σαν αυτοκίνητο και νομίζω ότι σε ένα μεσήλικα τελικά ταίριαζε καλύτερα το mazda. Άσε που οι εκδόσεις των suv χωρίς τετρακίνηση μου χαλάνε κάπως την ψυχολογία. Ή παίρνεις suv για την τετρακίνηση, ή δεν παίρνεις καθόλου suv και διαλέγεις νορμάλ αμάξι. Αλλά ο καθένας με τα γούστα του.Πάντως οι τιμές του Juke στην Κύπρο είναι εντυπωσιακές και είναι ένας λόγος να το διαλέξεις. Μου κάνει εντύπωση που στην Κύπρο τα mazda κοστίζουν το ίδιο με την Ελλάδα ενώ τα nissan είναι κατά πολύ φθηνότερα!!! Συνεπώς η αντιπροσωπεία της nissan στην Ελλάδα είναι κλέφτες για να λέμε και τα πράγματα με το όνομα τους και δεν θεωρώ εντιμότητα να κάνεις τάχα προσφορές για να πουλάς τάχα ευκαιρίες.
ΥΓ. Δεν έχω καμία σχέση με τη Mazda ούτε αυτοκίνητο τέτοιας μάρκας έχω ούτε έχω καμία εργασιακή σχέση με την εταιρία.
Για τις καταναλώσεις τουλάχιστον τα χαρτιά λένε ότι τα δυο αυτοκίνητα είναι τουλάχιστον ισοδύναμα.
Για το Mazda 3 δε οι απόψεις διίστανται: αλλού λένε για 6,3 lt, αλλού για 6,5 και αλλού (mazda Κύπρου) 6,9 γα το μικτό κύκλο.
Εντός πόλεως (εκει θα κινειται συνήθως το αυτοκίνητο) το nissan εμφανίζεται κατά 0.1-0.4 του λίτρου οικονομικότερο, πράγμα όμως που πρακτικά είναι αμελητέο.
Στην καλύτερη λοιπόν για τη mazda περίπτωση οι καταναλώσεις είναι οι ίδιες.Το κοντό κιβώτιο άρεσε τόσο σε εμένα όσο και στον πατέρα μου που το οδηγήσαμε.
Το εσωτερικό του mazda οπτικά όπως και οι χώροι συμφωνώ ότι είναι καλύτεροι στο mazda αλλά από την άλλη ο Ιάπων εχει τα δικά του highlights τα οποία δημιουργούν ευχάριστη ατμόσφαιρα.
Για τη οδηγική συμπεριφορα προσωπικά δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη καθώς δεν οδήγησα το 3.
Το Juke όμως το οδήγησα και μπορώ να πω ότι οι εντυπώσεις που αποκόμισα ήταν εξαιρετικές.
Πολύ καλές είναι και οι εντυπώσεις των 4 τροχών στη σύγκριση με το Countryman, όπου το ιαπωνικό παρά τη διαφορα τιμής στέκεται ισάξια, αν δεν υπερτερει στους πλείστους τομείς πέραν των χώρων και της εμφάνισης στο εσωτερικό.Καδένα αντί για ιμάντα στον εκκεντροφόρο με ότι αυτό συνεπάγεται έχει και το Juke και άρα και εδώ τα δύο αυτοκίνητα είναι τουλάχιστον ισοδύναμα.
Το πορτμπαγκαζ οι αριθμοί λένε ότι είναι κατά πολύ μεγαλύτερο στο 3 αλλά από την άλλη το σχήμα του Juke, με τα καθίσματα κάτω βοηθά στη φόρτωση ογκωδών αντικειμένων πράγμα που δεν μπορεί να αντισταθμίσει κανένα σεντάν.
Παιδιά μικρά για να κουβαλά δεξια και αριστερά όπου πηγαίνει δεν εχει ο πατέρας μου, άρα οι χώροι στις πλείστες των περιπτώσεων είναι περιττοί.
Από εκεί και πέρα για μένα αλλά προφανώς και για τον πατέρα μου το juke υπερτερει σε πρωτοτυπία και φιλοσοφία σχεδίασης, ομορφιά (υποκειμενική άποψη βέβαια αυτή), είναι πιο μοντέρνο, πλεονεκτεί στην απόσταση από το έδαφος, σου δημιουργεί σαν fun car (διότι αυτό είναι βασικά) μια ευχάριστη διάθεση μόνο που το κοιτάς, καθώς είναι σχεδιασμένο ως παιδικό παιχνίδι(μοιάζει βγαλμένο απο την παιδική τανία cars, μοιάζει για μενα με τον Mακ Κουήν αλλα σε SUV έκδοση), έχει πιο ισχυρό κινητήρα και καλύτερες επιταχύνσεις από το 3, μαλλον είναι πιο σπορτίβ, είναι φθηνότερο όσον αφορά την αγορά και έχει 7 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας ενώ το mazda 5.
Για όλα αυτά τα πλεονεκτήματα κι εγώ στη θέση του πατέρα μου το Juke θα προτιμούσα μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων εφόσον λόγω ηλικίας δεν είχα κόλλημα με την παιχνιδιάρικη εμφάνιση του αυτοκινήτου ή με τους χώρους. Η οπτική ποιότητα του ταμπλό είναι ψιλα γράμματα (για μένα) μπροστά σε όλα τα υπόλοιπα.
Χωρίς να τους πιέσω καθόλου τόσο ο πατέρας όσο και η μάνα μου προτίμησαν το Juke μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Μου φαίνεται ότι πασχουν από παλιμπαιδισμό... -
RE: Mazda 3 VS Nissan Juke
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
θυμάμαι λάθος οτι στη Κύπρο τα αυτοκίνητα είναι σε γενικές γραμμές πιο ακριβά απο Ελλάδα?
οι τιμές που μας λες είναι πραγματικά εξαιρετικές.
Juke θα προτιμούσα και εγώ, οπότε ένα μπράβο στο τεχνοφοβικό μπαμπά με το προοδευτικό γούστο.
σε δίλημμα Juke - ix35 θα είχα μεγαλύτερη δυσκολία να διαλέξω.Πριν λίγω καιρό κι εγώ πίστευα ότι στην Κύπρ τα αυτοκίνητα ήταν πιο άκριβά σε σχέση με την Ελλάδα.
Τον τελευταίο καιρό όμως παρατηρώ ότι η κατάσταση έχει αντιστραφεί.
Μήπως άλλαξε κάτι σε σχέση με τη φορολόγηση των καινούργιων αυτοκινήτων εκεί στη μαμά πατρίδα;Οι τιμες που αναφέρω για το Juke είναι ορθές.
Αναλυτικά:13990 για την έκδοση Visia
15990 gia thn Acenta
18490 για την Acenta DDT 6speed 190hp
17990 για την Αcenta + (έγχρωμη οθόνη αφής με σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας, σκούρα παράθυρα) με
αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο.
17990 για την Τekna
19990 για την Τekna DDT MCVT 190hp και
23990 για την Τekna DDT MCVT 4Χ4 190hp -
RE: Mazda 3 VS Nissan Juke
Ευχαριστώ παιδιά.
Για τη χωροταξική διάταξη φοβόμουνα ότι η απόσταση μπροστινών και πίσω καθισμάτων θα ήταν τόσο μικρή που δεν θα χωρούσαν δυο ενήλικες.
Τελικά μια χαρά βολευτήκαμε 4 άτομα, αν και κανείς απο τους 4 δεν ήταν δίμετρος.
Μπροστά η απόσταση από την οροφή είναι εντάξει αλλά πίσω λόγω του σχήματος της η απόσταση από αυτήν είναι μικρή.
Στις πόρτες υπάρχουν θήκες για μπουκάλια τόσο μπροστά όσο και πίσω, υπάρχουν δυο ποτηροθήκες στην κονσόλα αλλά (χωρίς να είμαι απόλυτα βέβαιος) καμία στο πίσω κάθισμα, υπάρχε επίσης μια τζέπη πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού, o χώρος αποσκευών είναι σχετικά μικρός αλλά ψηλός και υπάρχουν άλλα 40-45 λίτρα κρυμμένα κάτω από την εταζέρα, ενω τα πίσω καθίσματα όταν πέσουν δημιουργούν έναν εντελώς επίπεδο χώρο και το Juke γίνεται βανάκι.
Η θέση οδήγησης μου φάνηκε πολύ καλή, δεν δυσκολεύτηκα σχεδόν καθόλου να βρω τη σωστή θέση.
Η οπτική επίσης μου φάνηκε πολύ καλή, αν και στο παρκάρισμα με την όπισθεν νομίζω ότι για να είσαι απόλυτα σίγουρος χρειάζονται οι αισθητήρες. Ισως να είναι και η ιδέα μου λόγω του ότι δεν συνήθισα το αυτοκίνητο. Καλού κακού όμως τους παραγγείλαμε. -
RE: Mazda 3 VS Nissan Juke
Τελικά κλείσαμε το Juke και αφού προηγήθηκε και ένα μίνι τεστ drive τόσο από εμενα όσο και από τον πατέρα μου.
Ο πατέρας μου ενθουσιάστηκε με το συγκεκριμενο αυτοκίνητο, ιδιαίτερα με την ολη σχεδίαση αλλά και από τον τρόπο που το αυτοκινητο κινείται στο δρόμο.
Η χωροταξική διάταξη τελικά ήταν αρκετά καλύτερη από ότι προσωπικά την φανταζόμουν.@ cosneo
Η επόμενη έκδοση στοιχίζει 2000 περισσότερα.
Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι δεν επρόκειτο να χρησιμοποιηθούν ποτέ από τον πατέρα.
Εδώ το κινητό το χρησιμοποιεί μόνο στην ανάγκη και αποκλειστικά για κλήσεις, πόσο μάλλον να ασχοληθεί με τη χρήση του bluetooth.
Το cruise control ίσως και να γινόταν επικίνδυνο για αυτόν.
Τόσο τεχνοφοβικός είναι.
Προσωπικά δεν γνωρίζω πιο τεχνοφοβικό άτομο.
Αρα απομένουν μόνο τα βαμμένα χερούλια και καθρεφτάκια, τα προβολακια κάτω, ο κλιματισμός αντί του κλασικού κλιματιστικού, οι κατά μια ίντσα μεγαλύτερες ζάντες και το δέρμα στο τιμόνι και στον επιλογέα ταχυτήτων.
Από τη στιγμή που η επιπρόσθετη τεχνολογία θα μας ήταν περιττή κρίναμε ότι δεν υπήρχε λόγος να δώσουμε δυο χιλιάρικα επιπλέον για τα πιο πάνω.
Νομίζω ότι από τη στιγμή που το αυτοκίνητο άρεσε εμφανισιακά αλλά και στους υπόλοιπους τομείς στον πατέρα μου το πρωτο πακέτο εξοπλισμού ήταν κομμένο ραμμένο στις απαιτήσεις του.
Το μόνο επιπρόσθετο στοιχείο που βάλαμε στο αυτοκίνητο είναι οι αισθητήρες παρκαρίσματος με οπτική και ηχητική προειδοποίηση. -
RE: Mazda 3 VS Nissan Juke
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τελειως διαφορετικα μεταξυ τους;Εγώ δεν το βλέπω έτσι καθώς το Nissan ως crossover διασταυρώνει στοιχεία από διαφορετικές κατηγορίες.
Ο πατέρας ως μεσήλικας αρέσκεται στις μπερλίνες αλλά δεν αποκλείει τα διάφορα SUVοειδή.
Γνωρίζοντας ότι του άρεσαν αρχικά τόσο το QQ όσο και το ix35 αλλά απορρίφθηκαν λόγω όγκου του πρότεινα απλά να δει πριν δώσει οριστική απάντηση στη Mazda το μικρό της Νισσαν ώστε να δημιουργήσω και κάποιον ανταγωνισμό ανάμεσα στις αντιπροσωπείες. Ήδη η μια τσίμπησε και μας έκανε αρκετά καλύτερη τιμή από αυτήν που είχε πει χτες.
Του άρεσε πάρα πολύ εξωτερικά το Juke, πράγμα που ουτε εγώ είναι η αλήθεια δεν περίμενα.
Το μόνο που με προβληματίζει εμένα με αυτό το αυτοκίνητο και του το ανέφερα είναι οι χωροι στο πίσω κάθισμα.
Βέβαια αυτός πλέον δεν τους έχει ανάγκη.
Θα δούμε όμως αύριο τι θα πει όταν θα το δούμε και εσωτερικά το αυτοκίνητο.
Ο κετηγορίες δεν τον ενδιαφέρουν.
Εξάλλου δεν ασχολείται καθόλου με αυτοκίνητα και άρα δεν ξεχωρίζει ο ίδιος τις διάφορες κατηγορίες στις οποίες ταξινομούνται τα αυτοκίνητα.
Εκείνα που τον ενδιαφέρουν βασικά πέραν της εμφάνισης είναι αυτά που αναφέρω στο αρχικό ποστ.
Αν θεωρητικά λοιπόν τα δύο αυτοκίνητα ανήκαν στην ίδια κατηγορία, ποιο από τα δύο θα επιλέγατε εσείς και γιατί; -
RE: Mazda 3 VS Nissan Juke
Η σημερινή τσάρκα στις αντιπροσωπείες άλλαξε τα δεδομένα.
Το Civic ο πατέρας το απέρριψε λόγω του ότι δεν του άρεσε η ύπαρξη του μπουτόν εκκίνησης (είναι τεχνοφοβικός, τι να κάνουμε;) και η απουσία κλασικής ρεζέρβας.
Το Μitsubishi επίσης το απέρριψε διότι δεν μας άρεσε καθολου η συμπεριφορά και ο τρόπος διαπραγμάτευσης του πωλητή στην αντιπροσωπεία. Κάπου νιώσαμε ότι σε κάποια πράγματα που μας έλεγε δεν ήταν 100% ειλικρινής.
Παράλληλα στη mazda μας έκαναν ακόμα καλύτερη τιμή και τους αναφέραμε ότι πολύ σύντομα θα έχουν οριστική απάντηση και αφού πρώτα προηγηθεί test drive.
Φεύγοντας από την mazda είπα στους γονεις μου να περάσουμε και απο την αντιπροσωπεια της Nissan για να δουν το Juke πριν λάβουν την τελική τους απόφαση γνωρίζοντας ότι τους άρεσε πολύ το ix35, το οποίο απορρίφθηκε καθαρά και μόνο λόγω όγκου, πραγμα που σίγουρα απουσιάζει από το Juke.
H αντιπροσωπεία είχε κλείσει αλλά για καλή μας τύχη υπήρχαν απ' έξω αρκετά αυτοκίνητα του μοντέλου που μας ενδιέφερε και σε διαφορετικούς χρωματισμούς και εκδόσεις.
Ενθουσιάστηκαν και οι δύο με τη νέα δημιουργία της Nissan.
Ο ενθουσιασμός τους μεγάλωσε όταν τους πληροφόρησα ότι το Juke ξεκινά από 13 900 ευρώ με πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, πραγμα που όσον αφορά την τιμή τουλάχιστον του δίνει σαφές συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του Mazda.Αυριο το πρωί θα επισκεφθούμε την αντιπροσωπεία για να πάρουμε περισσότερες πληροφορίες για τις διάφορες εκδόσεις και τις τιμές αλλά και για να δούμε το αυτοκίνητο και από μέσα...
Η αποφαση λοιπόν όπως δείχνουν τα πράγματα θα είναι είτε mazda 3 είτε Nissan Juke.
Ποια θα ήταν λοιπόν η δική σας επιλογή ανάμεσα στα δύο αυτά αυτοκίνητα και για ποιους λόγους;
-
Mazda 3 VS Nissan Juke
O πατέρας πρόκειται εντός των επόμενων ημερλων να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο.
Είναι μεταξύ των 2 πιο πάνω μοντέλων.
Για το 3 για την έκδοση Mid grade 1.6 στις 16 300 ευρώ.
Το Juke ξεκινα από 13 900 με πολύ καλό εξοπλισμό.
Καθότι μιλάμε για μεσήλικα οικογενειάρχη δεν υπάρχουν ιδιαίτερες οδηγικές ανησυχίες, χωρίς να σημαινει ότι είαι παντελώς αδιάφορος περί τούτου.
Παράγοντες που υπόλογίζει σοβαρά για την επιλογή του είναι οι ακόλουθοι:
-
Αξιοπιστία.
-
Οικονομία καυσίμου κυρίως εντός αστικού κύκλου.
-
Κόστος συντήρησης.
-
Ευκολία χειρισμού τόσο του αυτοκινήτου κατά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς όσο και των διαφόρων χειριστηρίων στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Περιμενω με αγωνία τις απόψεις σας για τα 3 πιο πάνω αμάξια, ιδιάιτερα από τους κατόχους των πιο πάνω μοντέλων.
Η απόφαση πρόκειται να ληφθεί εντός της εβδομάδας.Απαραίτητη σημείωση:
Βρίσκομαι στην Κύπρο. Ευτυχώς (εξ οσων γνωρίζω τουλάχιστον) δεν έχουμε πικρές εμπειρίες εξυπηρέτησης πελατών τύπου Σαρακάκη.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
*** Εγινε επεξεργασία του ποστ λόγω αλλαγής δεδομένων.
-
-
RE: Mazda 3 VS Nissan Juke
O πατέρας πρόκειται εντός των επόμενων ημερλων να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο.
Είναι μεταξύ των 2 πιο πάνω μοντέλων.
Για το 3 για την έκδοση Mid grade 1.6 στις 16 300 ευρώ.
Το Juke ξεκινα από 13 900 με πολύ καλό εξοπλισμό.
Καθότι μιλάμε για μεσήλικα οικογενειάρχη δεν υπάρχουν ιδιαίτερες οδηγικές ανησυχίες, χωρίς να σημαινει ότι είαι παντελώς αδιάφορος περί τούτου.
Παράγοντες που υπόλογίζει σοβαρά για την επιλογή του είναι οι ακόλουθοι:
-
Αξιοπιστία.
-
Οικονομία καυσίμου κυρίως εντός αστικού κύκλου.
-
Κόστος συντήρησης.
-
Ευκολία χειρισμού τόσο του αυτοκινήτου κατά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς όσο και των διαφόρων χειριστηρίων στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Περιμενω με αγωνία τις απόψεις σας για τα 3 πιο πάνω αμάξια, ιδιάιτερα από τους κατόχους των πιο πάνω μοντέλων.
Η απόφαση πρόκειται να ληφθεί εντός της εβδομάδας.Απαραίτητη σημείωση:
Βρίσκομαι στην Κύπρο. Ευτυχώς (εξ οσων γνωρίζω τουλάχιστον) δεν έχουμε πικρές εμπειρίες εξυπηρέτησης πελατών τύπου Σαρακάκη.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
*** Εγινε επεξεργασία του ποστ λόγω αλλαγής δεδομένων.
-
-
RE: Μέχρι 35Κ±
To σύστημα με τους αισθητήρες είναι χρήσιμο ή μη ανάλογα με το αυτοκίνητο. Στο smart για παράδειγμα είναι εντελώς άχρηστο, σε αυτοκίνητα όμως με μήκος 4.7μ. που με κανένα τρόπο δεν μπορείς να δεις που τελειώνει το αυτοκίνητο λόγω του σχεδιασμού του πίσω μέρους (βλ. Αccord) οι αισθητήρες σε βγάζουν πολλές φορές από τη δύσκολη θέση. Αν συνδυάζονται και με κάμερα οπισθοπορείας ακόμα καλύτερα.
Στο θέμα μας.
Από αυτά που προτείνει ο φίλος θα κινούμουν κι εγώ προς τη C Class.Εξτρα:
CRUISE CONTROL - Σύστημα ρύθμισης ταχύτητας €241
Αντικλεπτικό σύστημα με προστασία κατά της ρυμούλκησης €328
Πλευρικοί αερόσακοι για τους πίσω επιβάτες €449
Γυάλινη ηλιοροφή ηλεκτρικά ανοιγόμενη & ανακλινόμενη €1.367
Αν το budget με σήκωνε θα πρόσθετα στα πιο πάνω ξένον, το σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών από το εσωτερικό του αυτοκινήτου και αυτό για την πρόληψη της σύγκρουσης.Ζάντες και συστήματα παρκαρίσματος αν θες βρίσκεις πολύ αξιόλογα και πολύ πιο φτηνά εκτός αντιπροσωπείας. Τα δερμάτινα δεν θα τα έβαζα, ιδιαίτερα αν ήμουν σε περιοχή που χαρακτηρίζεται από υψηλές θερμοκρασίες.
Αν ήσουν Κύπριος όμως θα σου πρότεινα το νέο Accord.
Mε 30 000 ευρώ έχεις ένα πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού που έχει ως στάνταρτ ακόμη και σύστημα με ραντάρ που ελέγχει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, προειδοποιεί και επεμβαίνει ανάλογα, ημιδερμάτινα καθίσματα, cruise control, ζάντες 17' ακόμη και σύστημα παρκαρίσματος με κάμερα οπισθοπορείας.