-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Eγώ θα πρότεινα Octavia 5 RS full extra γιατί έtsi.........
Από κατανάλωση πως πάει ?
έξοδα συντήρησης και services ?
το combi είναι συμπαθητικό . . .Θα έλεγα 12
πιο φθηνο από τις αρχικες επιλογές (πλην Honda βεβαιώς βεβαίως.... φαντάζομαι)
το combi δεν βγαίνει 2.0Τ ... αν θέλεις 2.0Τ και station και κάνεις υποχώρηση για SUV
ΙΜΟ Seat Altea Freetrack και θα πάρεις και ρέστανομίζω ότι υπάρχει Rs combi ...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Eγώ θα πρότεινα Octavia 5 RS full extra γιατί έtsi.........
Από κατανάλωση πως πάει ?
έξοδα συντήρησης και services ?
το combi είναι συμπαθητικό . . .Θα έλεγα 12
πιο φθηνο από τις αρχικες επιλογές (πλην Honda βεβαιώς βεβαίως.... φαντάζομαι)
το combi δεν βγαίνει 2.0Τ ... αν θέλεις 2.0Τ και station και κάνεις υποχώρηση για SUV
ΙΜΟ Seat Altea Freetrack και θα πάρεις και ρέστανομίζω ότι υπάρχει Rs combi ...
+1.
http://www.skoda.gr/models/octavia_rs/images/td_octavia_combi_RS_en.pdf -
γουστάρω κάργα
-
Κάνω λάθος ή τα έξοδα συντήρησης της Mercedes είναι -αρκετά- πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας της;
Αν πας για test drive για κάνε και καμιά ερώτηση για το κόστος συντήρησης... (όχι βέβαια μόνο στη Mercedes)..._
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
οι αισθητηρες παρκαρισματος με εκνευριζουν σε οποιοδηποτε αυτοκινητο
Αυτό έλεγα και εγώ στα αμάξια φίλων μου.
Οταν πήρα το δικό μου, άλλαξα γνώμη...Εξαρτάται φυσικά και από το αμάξι, σε ένα πχ Polo δεν είναι απαραίτητοι, σε ένα Χ5 είναι...Ορισμένες φορές είναι πράγματι κουραστικοί, εμένα μου έχουν σώσει τη ζωή...σου εχουν σωσει τη ζωη; μιλαμε για τους αισθητηρες παρκαρισματος ετσι;
τι ειχες πισω ρε παιδι μου, καναν ΚΑΡΧΑΡΙΑ;Ναι, ακριβώς για αυτούς μιλάμε...
Την πρώτη φορά παιδάκι 5 χρονών ήταν από πίσω και δεν φαινόταν και θα το είχα σκοτώσει και την δεύτερη φορά ενώ έκανα όπισθεν παιρνούσε κοπέλα με walkman στον κόσμο της και θα την είχα στείλει .... -
Ο χρήστης skye έγραψε:
παρ'ολα αυτα ειναι εντελως ηλιθιο και αγχωτικο μηχανημα
Το καταλαβαίνω να μην σου αρέσουν...από την άλλη να το χαρακτηρίζεις
ηλίθιο και αγχωτικό, είναι λίγο υπερβολικό,ε? -
To σύστημα με τους αισθητήρες είναι χρήσιμο ή μη ανάλογα με το αυτοκίνητο. Στο smart για παράδειγμα είναι εντελώς άχρηστο, σε αυτοκίνητα όμως με μήκος 4.7μ. που με κανένα τρόπο δεν μπορείς να δεις που τελειώνει το αυτοκίνητο λόγω του σχεδιασμού του πίσω μέρους (βλ. Αccord) οι αισθητήρες σε βγάζουν πολλές φορές από τη δύσκολη θέση. Αν συνδυάζονται και με κάμερα οπισθοπορείας ακόμα καλύτερα.
Στο θέμα μας.
Από αυτά που προτείνει ο φίλος θα κινούμουν κι εγώ προς τη C Class.Εξτρα:
CRUISE CONTROL - Σύστημα ρύθμισης ταχύτητας €241
Αντικλεπτικό σύστημα με προστασία κατά της ρυμούλκησης €328
Πλευρικοί αερόσακοι για τους πίσω επιβάτες €449
Γυάλινη ηλιοροφή ηλεκτρικά ανοιγόμενη & ανακλινόμενη €1.367
Αν το budget με σήκωνε θα πρόσθετα στα πιο πάνω ξένον, το σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών από το εσωτερικό του αυτοκινήτου και αυτό για την πρόληψη της σύγκρουσης.Ζάντες και συστήματα παρκαρίσματος αν θες βρίσκεις πολύ αξιόλογα και πολύ πιο φτηνά εκτός αντιπροσωπείας. Τα δερμάτινα δεν θα τα έβαζα, ιδιαίτερα αν ήμουν σε περιοχή που χαρακτηρίζεται από υψηλές θερμοκρασίες.
Αν ήσουν Κύπριος όμως θα σου πρότεινα το νέο Accord.
Mε 30 000 ευρώ έχεις ένα πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού που έχει ως στάνταρτ ακόμη και σύστημα με ραντάρ που ελέγχει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, προειδοποιεί και επεμβαίνει ανάλογα, ημιδερμάτινα καθίσματα, cruise control, ζάντες 17' ακόμη και σύστημα παρκαρίσματος με κάμερα οπισθοπορείας. -
τα extra που λες ....για το accord προσφέρονται στο 2.4 .... στην ελλάδα ...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τα extra που λες ....για το accord προσφέρονται στο 2.4 .... στην ελλάδα ...αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το τεράστιο μεταξόνιο που έχει το new Α4. Σαν να μεγάλωσε πολύ !
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τα extra που λες ....για το accord προσφέρονται στο 2.4 .... στην ελλάδα ...
αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το τεράστιο μεταξόνιο που έχει το new Α4. Σαν να μεγάλωσε πολύ !
Όντως μεγάλωσε πολύ. Στις φωτό από το συγκριτικό των 4Τ, η C-Class και η 320 δείχνουν μικρές μπροστά του.
-
Tι θα έλεγες για αυτό το μπλε (στο παρακάτω video) νομίζω κοντά στα 35 θα έρθει και όπως ακούγετε θα είναι κορυφή στα στροφιλίκια και αρκετά δυνατό με 205 άτια.
-
καλό το videaki ... οι Γάλλοι είναι καλοί σε αυτά !!!!
-
Θα εχει τετραδιευθυνση η Laguna?
-
ναι έτσι λέει ....
-
Ναι, έτσι είναι. Έτσι και αλλιώς έχει παθητική τετραδιεύθυνση. Στην GT θα υπάρχει ενεργητική(Ελπίζω να μην γράφω κατα λάθος σε τόπικ σχετικό με την Τήλο).
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Tι θα έλεγες για αυτό το μπλε (στο παρακάτω video) νομίζω κοντά στα 35 θα έρθει και όπως ακούγετε θα είναι κορυφή στα στροφιλίκια και αρκετά δυνατό με 205 άτια.Απίστευτο πραγματικά!
-
και εγώ υπέρ Honda Accord!
-
στον Σ έχει ένα άσπρο στην έκθεση .... αρκετά όμορφο ....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τα extra που λες ....για το accord προσφέρονται στο 2.4 .... στην ελλάδα ...
αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το τεράστιο μεταξόνιο που έχει το new Α4. Σαν να μεγάλωσε πολύ !
Μεγάλωσε το μεταξόνιο αλλά όχι οι χώροι. Το επιπλέον μεταξόνιο χαραμίζεται για να μετακινήσουν τον κινητήρα πιο πίσω ώστε να μπορούν κι αυτοί να λένε για τέλειο ζύγισμα όπως έχουν οι αντίπαλοι γερμανοί.
-
Ακριβώς, για αυτό άλλωστε τα 'σωστά' πισωκίνητα είναι κλάς λίντερ στο μεταξόνιο αλλά έχουν πρόβλημα στους χώρους...
Ενδεικτικά η σειρά 1 έχει το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κλάση και καταφέρνει να είναι λιγότερο ευρύχωρη από σούπερμίνι...
Μέχρι 35Κ±