-
Το Civic ο πατέρας το απέρριψε λόγω του ότι δεν του άρεσε η ύπαρξη του μπουτόν εκκίνησης (είναι τεχνοφοβικός, τι να κάνουμε;) και η απουσία κλασικής ρεζέρβας.
Τα button της Honda δεν κάνουν τίποτε άλλο από αυτό που κάνει μια κλασική μίζα, αντί ο διακόπτης να είναι στο κλειδί είναι σε ένα κόκκινο button με ένδειξη start. Αντιθέτως οι διακόπτες της Renault και Toyota είναι συστήματα εκκίνησης/τερματισμού ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι (δυνατότητα κάρτας) και αρκετά πιο σύνθετοι σε λειτουργία. Στις πρώτες εκδόσεις είχαν αρκετά προβλήματα. Επίσης μπορείς να παραγγείλεις έκδοση με ρεζέρβα.
Να είναι κανείς τεχνοφοβικός αλλά να καταλαβαίνουμε και πέντε (5) πράγματα για το τι είναι σύγχρονη τεχνολογία και τι συμβατική με μεταμφίεση μοντέρνου σχεδιασμού.
-
Καλοταξιδο φιλε!!!
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Να είναι κανείς τεχνοφοβικός αλλά να καταλαβαίνουμε και πέντε (5) πράγματα για το τι είναι σύγχρονη τεχνολογία και τι συμβατική με μεταμφίεση μοντέρνου σχεδιασμού.Στις μεγάλες ηλικίες (και όχι απαραίτητα για τρίτη ηλικία) ακόμα και τα πιο απλά είναι δύσκολα.
Το ζω με τον πατέρα μου που αρνείται καν να μάθει πράγματα που για όλους (σίγουρα για όλους φανταζομαι) θα ήταν για διευκόλυνση.Στις πόρτες υπάρχουν θήκες για μπουκάλια τόσο μπροστά όσο και πίσω, υπάρχουν δυο ποτηροθήκες στην κονσόλα αλλά (χωρίς να είμαι απόλυτα βέβαιος) καμία στο πίσω κάθισμα.
Υπάρχουν 2 ποτηροθήκες στην κονσόλα δίπλα απο το χειρόφρενο και 4 θήκες για μπουκάλια (κάνουν όμως και για ποτήρια τύπου σέικερ/θερμός) στις 4 πόρτες.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
θυμάμαι λάθος οτι στη Κύπρο τα αυτοκίνητα είναι σε γενικές γραμμές πιο ακριβά απο Ελλάδα?
οι τιμές που μας λες είναι πραγματικά εξαιρετικές.
Juke θα προτιμούσα και εγώ, οπότε ένα μπράβο στο τεχνοφοβικό μπαμπά με το προοδευτικό γούστο.
σε δίλημμα Juke - ix35 θα είχα μεγαλύτερη δυσκολία να διαλέξω.Πριν λίγω καιρό κι εγώ πίστευα ότι στην Κύπρ τα αυτοκίνητα ήταν πιο άκριβά σε σχέση με την Ελλάδα.
Τον τελευταίο καιρό όμως παρατηρώ ότι η κατάσταση έχει αντιστραφεί.
Μήπως άλλαξε κάτι σε σχέση με τη φορολόγηση των καινούργιων αυτοκινήτων εκεί στη μαμά πατρίδα;Οι τιμες που αναφέρω για το Juke είναι ορθές.
Αναλυτικά:13990 για την έκδοση Visia
15990 gia thn Acenta
18490 για την Acenta DDT 6speed 190hp
17990 για την Αcenta + (έγχρωμη οθόνη αφής με σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας, σκούρα παράθυρα) με
αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο.
17990 για την Τekna
19990 για την Τekna DDT MCVT 190hp και
23990 για την Τekna DDT MCVT 4Χ4 190hp -
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
18490 για την Acenta DDT 6speed 190hp
23990 για την Τekna DDT MCVT 4Χ4 190hp
-
Καλοτάξιδο αλλά εγώ θα έπαιρνα το mazda γιατί το juke έχει πολύ κοντό κιβώτιο ταχυτήτων και με 120 χιλιόμετρα στην εθνική έχει πάνω από 4000 στροφές το λεπτό ο κινητήρας καίγοντας τον αγλέορα. Αντίθετα το Mazda έχει απείρως καλύτερο κιβώτιο, καλύτερη κατανάλωση τουλάχιστον στο ταξίδι, καλύτερη ποιότητα κατασκευής, και πολύ καλύτερους χώρους. To mazda έχει τρεις φορές μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ και μία εξαιρετική συμπεριφορά στο δρόμο με ένα από τα καλύτερα τιμόνια της αγοράς σε ακρίβεια και αίσθηση. Επίσης μπορεί ο κινητήρας του mazda να είναι σχετικά παλιός αλλά είναι δοκιμασμένος και έχει αποδειχτεί σκυλί. Έχει και καδένα στον εκκεντροφόρο αντί για ιμάντα με ότι συνεπάγεται αυτό σε ασφάλεια, αξιοπιστία αλλά και κόστος συντήρησης! Θα έπαιρνα λοιπόν το mazda γιατί για μένα είναι πολύ περισσότερο αυτοκίνητο ολοκληρωμένο. To Juke το βλέπω σαν παιχνίδι και όχι σαν αυτοκίνητο και νομίζω ότι σε ένα μεσήλικα τελικά ταίριαζε καλύτερα το mazda. Άσε που οι εκδόσεις των suv χωρίς τετρακίνηση μου χαλάνε κάπως την ψυχολογία. Ή παίρνεις suv για την τετρακίνηση, ή δεν παίρνεις καθόλου suv και διαλέγεις νορμάλ αμάξι. Αλλά ο καθένας με τα γούστα του.
Πάντως οι τιμές του Juke στην Κύπρο είναι εντυπωσιακές και είναι ένας λόγος να το διαλέξεις. Μου κάνει εντύπωση που στην Κύπρο τα mazda κοστίζουν το ίδιο με την Ελλάδα ενώ τα nissan είναι κατά πολύ φθηνότερα!!! Συνεπώς η αντιπροσωπεία της nissan στην Ελλάδα είναι κλέφτες για να λέμε και τα πράγματα με το όνομα τους και δεν θεωρώ εντιμότητα να κάνεις τάχα προσφορές για να πουλάς τάχα ευκαιρίες.
ΥΓ. Δεν έχω καμία σχέση με τη Mazda ούτε αυτοκίνητο τέτοιας μάρκας έχω ούτε έχω καμία εργασιακή σχέση με την εταιρία.
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Καλοτάξιδο αλλά εγώ θα έπαιρνα το mazda γιατί το juke έχει πολύ κοντό κιβώτιο ταχυτήτων και με 120 χιλιόμετρα στην εθνική έχει πάνω από 4000 στροφές το λεπτό ο κινητήρας καίγοντας τον αγλέορα.Άρα στην Κύπρο, θα πιάσει και...3000 στροφές!
To Juke το βλέπω σαν παιχνίδι και όχι σαν αυτοκίνητο και νομίζω ότι σε ένα μεσήλικα τελικά ταίριαζε καλύτερα το mazda. Άσε που οι εκδόσεις των suv χωρίς τετρακίνηση μου χαλάνε κάπως την ψυχολογία. Ή παίρνεις suv για την τετρακίνηση, ή δεν παίρνεις καθόλου suv και διαλέγεις νορμάλ αμάξι. Αλλά ο καθένας με τα γούστα του.
Δεν δικαούται ο μεσήλιξ να έχει ένα παιχνίδι δηλαδή; Πρέπει να τον σοβαρέψουμε με το ζόρι; Για το SUVοειδές, μην ξεχνάτε την είσοδο-έξοδο. Δεν ξέρω πόσο ψηλότερο μπορεί να είναι το κατώφλι και ο ουρανός του Juke (αν ισχύει δηλαδή για το συγκεκριμένο) σε σχέση με τα συμβατικά, αλλά και λίγα εκατοστά έχουν επίδραση στη μέση και στην ευκολία.
ΥΓ. Δεν έχω καμία σχέση με τη Mazda ούτε αυτοκίνητο τέτοιας μάρκας έχω ούτε έχω καμία εργασιακή σχέση με την εταιρία.
Τα ονόματα είναι φανταστικά και η ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι τελείως συμπτωματική.
-
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
θυμάμαι λάθος οτι στη Κύπρο τα αυτοκίνητα είναι σε γενικές γραμμές πιο ακριβά απο Ελλάδα?
οι τιμές που μας λες είναι πραγματικά εξαιρετικές.
Juke θα προτιμούσα και εγώ, οπότε ένα μπράβο στο τεχνοφοβικό μπαμπά με το προοδευτικό γούστο.
σε δίλημμα Juke - ix35 θα είχα μεγαλύτερη δυσκολία να διαλέξω.Πριν λίγω καιρό κι εγώ πίστευα ότι στην Κύπρ τα αυτοκίνητα ήταν πιο άκριβά σε σχέση με την Ελλάδα.
Τον τελευταίο καιρό όμως παρατηρώ ότι η κατάσταση έχει αντιστραφεί.
Μήπως άλλαξε κάτι σε σχέση με τη φορολόγηση των καινούργιων αυτοκινήτων εκεί στη μαμά πατρίδα;Οι τιμες που αναφέρω για το Juke είναι ορθές.
Αναλυτικά:13990 για την έκδοση Visia
15990 gia thn Acenta
18490 για την Acenta DDT 6speed 190hp
17990 για την Αcenta + (έγχρωμη οθόνη αφής με σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας, σκούρα παράθυρα) με
αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο.
17990 για την Τekna
19990 για την Τekna DDT MCVT 190hp και
23990 για την Τekna DDT MCVT 4Χ4 190hpΦύγαμε για Κύπρο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Kαλοτάξιδο. Εξαιρετική επιλόγη, ευχάριστο αυτοκίνητο και εμφανισιακά και οδηγικά. Καλοτάξιδο
Υ.Γ. Ζηλεύω -
Στο clubman σου εσύ.
-
Ξακουστός για το καλό του γούστο ο Μιράζ...
-
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Καλοτάξιδο αλλά εγώ θα έπαιρνα το mazda γιατί το juke έχει πολύ κοντό κιβώτιο ταχυτήτων και με 120 χιλιόμετρα στην εθνική έχει πάνω από 4000 στροφές το λεπτό ο κινητήρας καίγοντας τον αγλέορα. Αντίθετα το Mazda έχει απείρως καλύτερο κιβώτιο, καλύτερη κατανάλωση τουλάχιστον στο ταξίδι, καλύτερη ποιότητα κατασκευής, και πολύ καλύτερους χώρους. To mazda έχει τρεις φορές μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ και μία εξαιρετική συμπεριφορά στο δρόμο με ένα από τα καλύτερα τιμόνια της αγοράς σε ακρίβεια και αίσθηση. Επίσης μπορεί ο κινητήρας του mazda να είναι σχετικά παλιός αλλά είναι δοκιμασμένος και έχει αποδειχτεί σκυλί. Έχει και καδένα στον εκκεντροφόρο αντί για ιμάντα με ότι συνεπάγεται αυτό σε ασφάλεια, αξιοπιστία αλλά και κόστος συντήρησης! Θα έπαιρνα λοιπόν το mazda γιατί για μένα είναι πολύ περισσότερο αυτοκίνητο ολοκληρωμένο. To Juke το βλέπω σαν παιχνίδι και όχι σαν αυτοκίνητο και νομίζω ότι σε ένα μεσήλικα τελικά ταίριαζε καλύτερα το mazda. Άσε που οι εκδόσεις των suv χωρίς τετρακίνηση μου χαλάνε κάπως την ψυχολογία. Ή παίρνεις suv για την τετρακίνηση, ή δεν παίρνεις καθόλου suv και διαλέγεις νορμάλ αμάξι. Αλλά ο καθένας με τα γούστα του.Πάντως οι τιμές του Juke στην Κύπρο είναι εντυπωσιακές και είναι ένας λόγος να το διαλέξεις. Μου κάνει εντύπωση που στην Κύπρο τα mazda κοστίζουν το ίδιο με την Ελλάδα ενώ τα nissan είναι κατά πολύ φθηνότερα!!! Συνεπώς η αντιπροσωπεία της nissan στην Ελλάδα είναι κλέφτες για να λέμε και τα πράγματα με το όνομα τους και δεν θεωρώ εντιμότητα να κάνεις τάχα προσφορές για να πουλάς τάχα ευκαιρίες.
ΥΓ. Δεν έχω καμία σχέση με τη Mazda ούτε αυτοκίνητο τέτοιας μάρκας έχω ούτε έχω καμία εργασιακή σχέση με την εταιρία.
Για τις καταναλώσεις τουλάχιστον τα χαρτιά λένε ότι τα δυο αυτοκίνητα είναι τουλάχιστον ισοδύναμα.
Για το Mazda 3 δε οι απόψεις διίστανται: αλλού λένε για 6,3 lt, αλλού για 6,5 και αλλού (mazda Κύπρου) 6,9 γα το μικτό κύκλο.
Εντός πόλεως (εκει θα κινειται συνήθως το αυτοκίνητο) το nissan εμφανίζεται κατά 0.1-0.4 του λίτρου οικονομικότερο, πράγμα όμως που πρακτικά είναι αμελητέο.
Στην καλύτερη λοιπόν για τη mazda περίπτωση οι καταναλώσεις είναι οι ίδιες.Το κοντό κιβώτιο άρεσε τόσο σε εμένα όσο και στον πατέρα μου που το οδηγήσαμε.
Το εσωτερικό του mazda οπτικά όπως και οι χώροι συμφωνώ ότι είναι καλύτεροι στο mazda αλλά από την άλλη ο Ιάπων εχει τα δικά του highlights τα οποία δημιουργούν ευχάριστη ατμόσφαιρα.
Για τη οδηγική συμπεριφορα προσωπικά δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη καθώς δεν οδήγησα το 3.
Το Juke όμως το οδήγησα και μπορώ να πω ότι οι εντυπώσεις που αποκόμισα ήταν εξαιρετικές.
Πολύ καλές είναι και οι εντυπώσεις των 4 τροχών στη σύγκριση με το Countryman, όπου το ιαπωνικό παρά τη διαφορα τιμής στέκεται ισάξια, αν δεν υπερτερει στους πλείστους τομείς πέραν των χώρων και της εμφάνισης στο εσωτερικό.Καδένα αντί για ιμάντα στον εκκεντροφόρο με ότι αυτό συνεπάγεται έχει και το Juke και άρα και εδώ τα δύο αυτοκίνητα είναι τουλάχιστον ισοδύναμα.
Το πορτμπαγκαζ οι αριθμοί λένε ότι είναι κατά πολύ μεγαλύτερο στο 3 αλλά από την άλλη το σχήμα του Juke, με τα καθίσματα κάτω βοηθά στη φόρτωση ογκωδών αντικειμένων πράγμα που δεν μπορεί να αντισταθμίσει κανένα σεντάν.
Παιδιά μικρά για να κουβαλά δεξια και αριστερά όπου πηγαίνει δεν εχει ο πατέρας μου, άρα οι χώροι στις πλείστες των περιπτώσεων είναι περιττοί.
Από εκεί και πέρα για μένα αλλά προφανώς και για τον πατέρα μου το juke υπερτερει σε πρωτοτυπία και φιλοσοφία σχεδίασης, ομορφιά (υποκειμενική άποψη βέβαια αυτή), είναι πιο μοντέρνο, πλεονεκτεί στην απόσταση από το έδαφος, σου δημιουργεί σαν fun car (διότι αυτό είναι βασικά) μια ευχάριστη διάθεση μόνο που το κοιτάς, καθώς είναι σχεδιασμένο ως παιδικό παιχνίδι(μοιάζει βγαλμένο απο την παιδική τανία cars, μοιάζει για μενα με τον Mακ Κουήν αλλα σε SUV έκδοση), έχει πιο ισχυρό κινητήρα και καλύτερες επιταχύνσεις από το 3, μαλλον είναι πιο σπορτίβ, είναι φθηνότερο όσον αφορά την αγορά και έχει 7 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας ενώ το mazda 5.
Για όλα αυτά τα πλεονεκτήματα κι εγώ στη θέση του πατέρα μου το Juke θα προτιμούσα μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων εφόσον λόγω ηλικίας δεν είχα κόλλημα με την παιχνιδιάρικη εμφάνιση του αυτοκινήτου ή με τους χώρους. Η οπτική ποιότητα του ταμπλό είναι ψιλα γράμματα (για μένα) μπροστά σε όλα τα υπόλοιπα.
Χωρίς να τους πιέσω καθόλου τόσο ο πατέρας όσο και η μάνα μου προτίμησαν το Juke μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Μου φαίνεται ότι πασχουν από παλιμπαιδισμό... -
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
Το εσωτερικό του mazda οπτικά όπως και οι χώροι συμφωνώ ότι είναι καλύτεροι στο mazda αλλά από την άλλη ο Ιάπων εχει τα δικά του highlights τα οποία δημιουργούν ευχάριστη ατμόσφαιρα.
Για τη οδηγική συμπεριφορα προσωπικά δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη καθώς δεν οδήγησα το 3.μαλλον είναι πιο σπορτίβ
Ο πραγματικός Ιάπων είναι το 3 καθώς αυτό μόνο κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.
Σε καμία των περιπτώσεων δεν είναι πιο σπορτίβ το Τζουκ οδηγικά. Για την ακρίβεια το αντίθετο συμβαίνει.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε καμία των περιπτώσεων δεν είναι πιο σπορτίβ το Τζουκ οδηγικά. Για την ακρίβεια το αντίθετο συμβαίνει.Οδηγικά το 3 δεν το γνωρίζω αλλά το Juke (σε testdrive) το βρήκα σπορτιβ στο στήσιμο του με περιορισμένες κλίσεις στις στροφές, με κάπως σκληρή ανάρτηση αλλά και την αίσθηση ότι οι 4 ρόδες πατανε πάντα στο έδαφος. Νομίζω όλο το πακέτο του (ακόμα και στο απλό 1,6) τιμόνι, κιβώτιο, ανάρτηση δίνουν αυτή την εικόνα.
-
Το 3 είναι πιο σπορ από το ήδη κορυφαίο Focus να φανταστεις cosneo.
-
Αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι κάποιο άλλο δεν μπορεί να είναι ανώτερο.
Όχι ότι συμβαίνει, αλλά προ της δοκιμής, μη μιλάτε με τόση σιγουριά.
*ιδέα δεν έχω, μόνο κάτι θετικά σχόλια του ΣουΧου έχω διαβάσει περί οδικής συμπεριφοράς
-
Εγώ ανακάτεψα τον λεβιέ και ένιωσα το γκουπ του ημιάκαμπτου πάντως.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Καλοτάξιδο αλλά εγώ θα έπαιρνα το mazda γιατί το juke έχει πολύ κοντό κιβώτιο ταχυτήτων και με 120 χιλιόμετρα στην εθνική έχει πάνω από 4000 στροφές το λεπτό ο κινητήρας καίγοντας τον αγλέορα.
Άρα στην Κύπρο, θα πιάσει και...3000 στροφές!
To Juke το βλέπω σαν παιχνίδι και όχι σαν αυτοκίνητο και νομίζω ότι σε ένα μεσήλικα τελικά ταίριαζε καλύτερα το mazda. Άσε που οι εκδόσεις των suv χωρίς τετρακίνηση μου χαλάνε κάπως την ψυχολογία. Ή παίρνεις suv για την τετρακίνηση, ή δεν παίρνεις καθόλου suv και διαλέγεις νορμάλ αμάξι. Αλλά ο καθένας με τα γούστα του.
Δεν δικαούται ο μεσήλιξ να έχει ένα παιχνίδι δηλαδή; Πρέπει να τον σοβαρέψουμε με το ζόρι; Για το SUVοειδές, μην ξεχνάτε την είσοδο-έξοδο. Δεν ξέρω πόσο ψηλότερο μπορεί να είναι το κατώφλι και ο ουρανός του Juke (αν ισχύει δηλαδή για το συγκεκριμένο) σε σχέση με τα συμβατικά, αλλά και λίγα εκατοστά έχουν επίδραση στη μέση και στην ευκολία.
ΥΓ. Δεν έχω καμία σχέση με τη Mazda ούτε αυτοκίνητο τέτοιας μάρκας έχω ούτε έχω καμία εργασιακή σχέση με την εταιρία.
Τα ονόματα είναι φανταστικά και η ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι τελείως συμπτωματική.
Προς τι το ειρωνικό ύφος; Δεν το κατάλαβα δηλαδή. Μήπως νομίζεις ότι είσαι κριτής σε ριάλιτυ σώου και δη τίποτα κουνιστή Μουρατίδης;
Την γνώμη μου έγραψα όπως γράφει ο καθένας. Τα υφάκια αλλού λοιπόν και στα ριάλιτυ σαλονικιέ φάνκυ τραχανά.
-
Το Mazda 3 έχει μακράν το καλύτερο τιμόνι στην κατηγορία και όχι μόνο, και ένα από τα κορυφαία στησίματα σαν αμάξι. Εάν σου φάνηκε σπορτίφ το Juke, μπορεί και να σου φανεί σχεδόν Ferrari το 3 αν τυχόν το οδηγήσεις. Και για τον άλλον τον φάνκυ τον εξυπνάκια σαλονικιό να του πω ότι έχω άλφα 159 και ναι καμία σχέση με τη Μάζντα. Συμπτωματική λοιπόν δεν είναι καθόλου η καταγωγή του εκ Σαλονίκης και μόνο... Φάνκυ ψευτόμαγκες και χαζοπλακατζήδες που τους έχουμε φάει στη μάπα χρόνια τώρα.
Mazda 3 VS Nissan Juke