Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 635
    • Best 2
    • Groups 0

    cctop

    @cctop

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    635
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    cctop Unfollow Follow

    Best posts made by cctop

    • RE: Jeep Compass

      Πανασχημο! Μονο μπροστα κατι λεει! Απο τα πλαγια rexton και απο πισω Tuscon..... Αν κοστιζε μεχρι 25.οοο κατι θα ελεγε. Και αμαν πια με αυτους του κινητηρες 2.4 με τα 500+ ευρω τελη κυκλοφοριας... Στην Αμερικη ενα cherokee 3.7 κοστιζει 15.000 δολαρια Ελεος δηλαδη....

      Αν αυτο ειναι 'νεανική προταση' τοτε μας περνανε μαλλον ολους για υιους του Βαρδυνογιάννη....Ελεος. Επιτελους ενα προσιτο τζιπ θα δουμε ποτε στα 1.8 το πολυ λιτρα να γλιτωνουμε και τη λυπητερη καθε χρονο με τα τελη κυκλοφοριας? Για μενα ειναι μαλ.... οποιος σκαει 500+ ευρω για τελη κυκλ. καθε χρονο........και sorry δηλαδη αλλα και να τα ειχα δε θα τα εδεινα ποτε γιατι προκειται για κλεψια χωρις ανταποδοτικη προοπτικη....Να'χα μια ferrari να πω ενταξει αλλα για ενα τζιπ του κω*** παει πολυ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cctop
    • RE: Jeep Compass

      Θα μπορουσαν να μας φερουν ενα Caliber 4χ4 με τον 1.8 κινητηρα και μια τιμουλα στη βασικη εκδοση στα 21.000? Εαν το εκαναν αυτο θα εσπαγαν τα ταμεια. Αλλα ειναι μαρακες. Φυσικα θελουν να πουλισουν τα JEEP γιαυτο δεν το κανουν. Ομως παραμενουν μαρακες. Στην Ελλαδα αυτοκινητο πανω απο 1.8 λιτρα ειναι ασυμφορο, Τα 2.4 λιτρα και 580 ευρωπουλα τελη αυτο ειναι εγκλημα και ανοησια μαζι....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cctop

    Latest posts made by cctop

    • RE: Πρόβλημα με ρελαντί. Όπου το έχω πάει δεν μπορούν να το φτιάξουν!!!

      https://www.autospark.gr/%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CF%8D/

      Δες εδω τι κανει.

      Πολλες φορες στην αρχή ο αυτόματος δίνει σωστή τάση και μετά απ λίγο τα παιζει...

      Α ευχαριστώ πολύ φίλε.Μπορεί τελικά να είναι και αυτό που λες γιατί πχ όταν βάζω τα αλάρμ και έχω αναμένα τα φώτα, βλέπω πως αυξομειώνεται η ένταση τους παρόλο που έχω αλλάξει μπαταρία. Επίσης όταν ανάβω τα φώτα πέφτει λίγο και το ρελαντί. ίσως τελικά να είναι αυτός ο αυτόματος του δυναμό. Θα το πάω τις ερχόμενες μέρες σε ηλεκτρολόγο. Ευχαριστώ και πάλι και θα ενημερώσω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cctop
    • RE: Πρόβλημα με ρελαντί. Όπου το έχω πάει δεν μπορούν να το φτιάξουν!!!

      Ναι για πάνε μια βόλτα και απο εκεί. πολλες φορες όταν τα παίζει αυτό το εξάρτημα δεν μπορεί να δώσει σωστη τροφοδοσία σε ταση ρευματος στις χαμηλες στροφές και ρελαντί. Στις πιο ψηλές στροφές που γυρίζει το δυναμο δεν έχει θέμα.

      Ένα βοήθημα για να δεις αν προκειται για αυτό είναι να ανοίξεις και το κλιματιστικό. Αν δεις ότι δεν μπορεί να το Ενεργοποησει και συνεχώς ανοιγοκλείνει ο κομπρεσορας... (Θα ακους τσακ και τσακ) τότε ίσως να ειναι αυτη η βλάβη, δηλαδή το αυτόματο του δυναμο

      Θα το πάω και σε ηλεκτρολόγο. Ευχαριστώ φίλε μου μόνο μία ερώτηση να κάνω ακόμη. Αυτόματο του δυναμό έχουν όλα τα αμάξια; Και λέγεται έτσι ή έχει και κάποια άλλη ονομασία; ΑC δεν έχει το αμάξι για να κάνω το τεστ που λες. Μπαταρία έβαλα καινούργια πριν ένα μήνα και τσέκαραν και το δυναμό και ήταν οκ όπως μου είπαν...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cctop
    • RE: Πρόβλημα με ρελαντί. Όπου το έχω πάει δεν μπορούν να το φτιάξουν!!!

      Δες για αισθητήρα λάμδα, ή κάτι πιο ψαγμένο... Αυτοματο του δυναμό.

      Ευχαριστώ για την απάντηση. Αυτόματο του δυναμό τι ειναι; Πρώτη φορά το διαβάζω. Να το πάω λες σε ηλεκτρολόγο;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cctop
    • RE: Chevrolet Matiz 2007 πρόβλημα ρελαντί και σβήσιμο

      Και εγώ αντιμετωπίζω περίπου κάτι ανάλογο με ένα Rover 414 και λύση δεν μπορεί να δώσει κανείς όπου και αν το πήγα... https://forum.4troxoi.gr/forum/tehnika-themata-veltioseis/provlima-me-relanti-opoy-eho-paei-den-mporoyn-na-ftiaxoyn

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cctop
    • Πρόβλημα με ρελαντί. Όπου το έχω πάει δεν μπορούν να το φτιάξουν!!!

      Λοιπόν παιδιά έχω ένα Rover 414 GSI του 1992 και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα το οποίο όπου το έχω πάει δεν μπορουν να το φτιάξουν ή απλά βαριούνται να ψάχνουν.. τι να πω...

      Όταν πατώ γκάζι, και ελάχιστα να πατήσω, με το που ανεβαίνουν οι στροφές και αρχίζουν να πέφτουν μόλις αφήνω το γκάζι, βυθίζεται το ρελαντί μέχρι και τις 300 με 200 μόνο στροφές όπου πάει να σβήσει κιόλας.. και μετά ανεβαίνει και σταθεροποιείται στις 1200 !!!!!!! Εξαιρετικά εκνευριστικό μα πιο εκνευριστικό να μη μπορεί κανείς μάστορας να το φτιάξει ή όπως προείπα αδιαφορούν να ασχοληθούν.. Ευχαριστώ παιδιά για κάθε βοήθεια που θα μου δώσετε.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cctop
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Έλεος μπήκα να δω εδώ κάναν καλό έμπορο με καλές συστάσεις και διαβάζω νομικά τι ισχύει και τι δεν ισχύει εάν γυρίζεις τα χιλιόμετρα στο κοντέρ και κάθε τι άλλο άσχετο με το θέμα. Ρε μάγκες για κουτσομπολιό και φιλοσοφία υπάρχουν και τα PM. Αλλά καλά, Διαχειριστής δεν υπάρχει;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cctop
    • RE: ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΡΣΗ..

      Ευχαριστώ φίλε!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cctop
    • ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΡΣΗ..

      Παιδιά μια ερώτηση. Για να κάνεις απόσυρση το αμάξι σου, πρέπει να έχει πάνω πινακίδες ή μπορεί να γίνει αυτή ενώ θα έχω καταθέσει τις πινακίδες; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cctop
    • RE: ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΡΣΗ..

      Παιδιά μια ερώτηση. Για να κάνεις απόσυρση το αμάξι σου, πρέπει να έχει πάνω πινακίδες ή μπορεί να γίνει αυτή ενώ θα έχω καταθέσει τις πινακίδες; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cctop
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Κατ'αρχάς δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καθόλου τέλη κυκλοφορίας αλλά αφού υπάρχουν, το νέο νομοσχέδιο είναι πολύ σωστό εκτός από το νέο χαράτσι (περιβαλλοντολογικό) που θα προβλέπεται για τα παλαιά αυτοκίνητα μιας και αυτά τα κατέχουν άνθρωποι φτωχοί κατά βάσει που δεν μπορούν να αγοράσουν νέο αμάξι. Και δεν μπορεί να απαλλάσσονται εντελώς κάποιοι και άλλοι όχι. Σήμερα υπάρχουν αμάξια των 80.000 ευρώ που εκπέμπουν λιγότερο από 100 CO2 και δεν πληρώνουν τέλη. Αυτό είναι απαράδεκτο. ΤΟ σωστό είναι αυτό που προωθεί το υπουργείο. Τέλη ανάλογα με την αξία του αυτοκινήτου που θα αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο και όχι σύμφωνα με τα κυβικά. Φυσικά όλα γίνονται κυρίως για το χρήμα που χρειάζεται το κράτος. Οι περισσότεροι στράφηκαν σε αμάξια με κάτω από 100CO2 για να μη πληρώνουν τέλη και αυτά ήταν κυρίως diesel και μάλιστα ακριβά. To κράτος είδε πως έτσι χάνει έσοδα οπότε τώρα θα τους βάλει να πληρώσουν τέλη και θα αυξήσει και την τιμή του diesel καυσίμου και αυτό θα έπρεπε να το περιμένουν όλοι αφού στην Ελλάδα είμαστε. Και εάν συνεχίσουν τα diesel να πουλανε περισσότερο, θα δείτε που θα γίνει όπως στην Ευρώπη όπου το καύσιμο diesel είναι ακριβότερο από την βενζίνη. Και μπορεί το diesel στα νεα αμαξια να μολύνει λιγότερο από τη βενζίνη αλλα φανταστείτε τι έχει να γίνει μολις αυτα τα αμάξια αρχίσουν να παλαιώνουν οπότε οι ιδιοκτήτες τους ειδικά στην Ελλάδα δεν θα τους κάνουν και τα προβλεπόμενα σέρβις. Ποιος αλλάζει καταλύτη στα βενζινοκίνητα; Κανείς. Φανταστείτε τι έχει να γίνει με τα diesel σε λίγα χρόνια που θα έχουν κατεστραμμένα DPF φίλτρα. Ποιος θα τα αλλάζει όταν κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ; Θα πεθάνουμε στη μαυρίλα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cctop
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr