Ειχα παρει με leasing το ibiza μολις βγηκε το 17 γιατι ηθελα οπωσδηποτε αυτοματο (λογω leasing δεν με ενδιεφερε η ποιοτητα του DSG, btw σε 4 χρονια ουτε κιχ, κανενα προβλημα γενικα) . Ηταν το 1ο απο την νεα γενια μεγαλυτερων b και το εβρισκα το πιο ενδιαφερον σχεδιαστικα. Μολις το επεστρεψα μια κι εχω αλλο εταρικο leasing.(CHR) Αν επαιρνα τωρα θα ηταν χαμηλα στις επιλογες μου. Υπαρχουν πολλες επιλογες πλεον. Θα κοιταζα 208, yaris και αν ηθελα χωρους οπωσδηποτε το skoda. Θα εχει ενδιαφερον η τιμολογηση. Ειμαι περιεργος για την ποιοτητα του εσωτερικου σε fabia, ibiza (το πολυ αδυνατο σημειο του pro-facelift) σε σχεση με 208 yaris.
Best posts made by georgie69
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
Latest posts made by georgie69
-
RE: Toyota C-HR 2016
-
Η Hertz ειναι ΓΤΠ. Οχι οτι δεν το ξερα.... Το ειχα αφησει σε κεντρικο δρομο μεν, γουβα δε και στην κακοκαιρια του Οκτωβρη εβαλε νερο μεχρι το πανω μερος των τροχών. Αφού το κράτησε για 6 βδομαδες χωρις να κανει τιποτα. το πηγαν στην Toyota οπου εδωσαν εγκριση για ανταλλακτικά (μαλλον μπαταρια και καποια/ες ECU) 2 εβδομαδες μετα, με αποτελεσμα να μην εχει διορθωθει τιποτα υστερα απο 2 μηνες.
-
Πουλανε 300 τον μηνα χωρις να εχουν δειγμα ανταλλακτικου σε stock. καλη τυχη σε οποιον παθει κατι
-
Το προηγουμενο μοντελο που μου εχουν δωσει ως αντικατασταση δεν θα το επελεγα. τεραστια διαφορα στην ηχομονωση και απο το λιγο που εψαξα δεν βρηκα κατι, αλλα πρεπει να εχει αρκετα πιο αδυνατη μπαταρια, οποτε αναιρειται η χαλαρωτική ηλεκτροκίνητη αισθηση. επισης το infotainment τελειως 00s και αν εχεις συνηθισει σε led εχω την αισθηση πως δεν εχει φωτα.
-
Επειδη μαλλον θα αλλαξω δουλεια και σκεφτομαι να το ξαναπαρω ως εταρικο (αν βγαινουν για διλιτρο) ξερει κανεις ποια εκδοση εχει ΚΑΙ αισθητηρες παρκαρισματος ΚΑΙ αναδιπλουμενους καθρεπτες; απο το site καταλαβαινω μονο την GR ultimate. Δειχνει την Chic να μην εχει το ενα απο τα 2.
-
-
RE: Tesla Model S Plaid
Γι αυτο εχει τοση επιτυχια ο DeMouro. Αντί για εμπάθεια, ειρωνεία, tribalism, geeky επιχειρήματα εκτός της ουσίας, προβάλει την κοινή λογική. Είναι τεράστιο γεγονός για την αυτοκίνηση ότι με 100 και κάτι παίρνεις ένα αξιοπρεπές σε οδηγική συμπεριφορά αυτοκίνητο με αυτή την επιτάχυνση. ΑΛΛΑ, ξεφτίζει η μπογιά και δεν λειτουργεί πάντα η πόρτα. Του οδηγού. με 100+ Κ.
Αυτά σου λέει είναι τα δεδομένα. Εχεις και τα δεδομένα των ΜΕΚ έχεις και άλλες υλοποιήσεις Taycan κλπ και κρίνεις ανάλογα με το τι θέλεις.
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
Ειχα παρει με leasing το ibiza μολις βγηκε το 17 γιατι ηθελα οπωσδηποτε αυτοματο (λογω leasing δεν με ενδιεφερε η ποιοτητα του DSG, btw σε 4 χρονια ουτε κιχ, κανενα προβλημα γενικα) . Ηταν το 1ο απο την νεα γενια μεγαλυτερων b και το εβρισκα το πιο ενδιαφερον σχεδιαστικα. Μολις το επεστρεψα μια κι εχω αλλο εταρικο leasing.(CHR) Αν επαιρνα τωρα θα ηταν χαμηλα στις επιλογες μου. Υπαρχουν πολλες επιλογες πλεον. Θα κοιταζα 208, yaris και αν ηθελα χωρους οπωσδηποτε το skoda. Θα εχει ενδιαφερον η τιμολογηση. Ειμαι περιεργος για την ποιοτητα του εσωτερικου σε fabia, ibiza (το πολυ αδυνατο σημειο του pro-facelift) σε σχεση με 208 yaris.
-
RE: γνωμες για αγορα ford mustang ecoboost
Το εχω οδηγησει 2 σερι καλοκαιρια στην Αμερική (νοικιαρικο) 2018-19 για πανω απο 1Κ χλμ καθε φορα. Mια εκανα τον 101 LA-San Francisco με καποιες παρακαμψεις για στροφιλικια. Την 2η εκανα LA-Palm-Springs-Vegas με διαφορες εκδρομες (Joshua Park, Grand Canyon). και τις 2 φορες ηταν με λιγα χλμ, κατω απο 40Κ. Αν ζουσα εκει θα το παιρνα χωρις σκεψη επειδη μου αρεσει υπερβολικα. Αρκετα ανετο στην καθημερνοτητα, χωρουσε μεγαλη βαλιτσα στον χωρο αποσκευων , καταναλωση αδιαφορη (δεν ξερω τιμη βενζινης τωρα, τοτε ηταν κατω απο 1 EUR το λιτρο) προοδευτική αποδοση ισχυος (δεν ενιωθα οτι εχει 300+ ιππους)
Επι της ουσιας εχει θεματα. ειχε μεγαλυτερο ογκο απ οτι θα ηθελα για να το χωνεις, διωχνει το πισω μερος για πλακα (οχι απαραίτητα αρνητικο) στις αμερικανικες πολεις χωράει ανετοτατα, στην Αθηνα δεν θελω να εχω αμαξι 4.8m, εσωτερικο με οριακα ανεκτη ποιοτητα για το ποσο κοστιζει στην Αμερική, απαραδεκτο για την τιμη στην Ευρωπη, το αυτοματο κιβωτιο μου φανηκε αργο. 9 δεν καίει .Το Ibiza της γυναίκας μου καίει 9. με CC και 65 μίλια είναι στα χαμηλά 1X.
Παλιότερα ειχα μια 996, την εδωσα οταν ξεκινησε ο ΦΠ. Δεν θα ξαναεμπλεκα με οτιδηποτε πανω απο 2 λιτρα, μεταχειρισμενο και ιδιαιτερο (εξωτικο, αμερικανικο κλπ). Προτιμω να τα ξοδευω αλλιως (ταξιδια κλπ). Μονο αν ειχα 7ψηφιο λογαριασμο στην τραπεζα. Τότε μαλλον 997 αλλα ίσως και αυτό. Αλλά όπως είπα το έχω κάνει το λάθος και καταλαβαίνω και γιατί κάποιος θα το έκανε, οπότε ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο κλπ.
Θα το συστηνα σε καποιον που του αρεσει πολυ και θελει οπωσδήποτε αυτο και οχι καποια λογικοτερη επιλογη στα ιδια χρηματα, αλλα εχει και την ανεση να δινει 3-4 Κ ετήσια για την οποια κα**λα του (χωρις να υπολογίζω απωλεια αξιας.) αλλά κυριως δεν τον πειράζει αυτά να τα δίνει στο κράτος. Χαζο πως ενα διασκεδαστικο, φτηνο σε αγορα και συντηρηση αυτοκινητο μολις περασει τον Ατλαντικό γινεται ακριβο μπλεξιμο.
BTW, η εβδομαδιαία ενοικίαση με πλήρη ασφάλεια κοστίζει 750 EUR! (τωρινή τιμή) και να ξέρετε ότι οι ευρωπαϊκές κάρτες δεν περνάνε στα βενζινάδικα
-
RE: Toyota Corolla 2019
Ειλικρινα δεν το καταλαβαινω αυτο το να μαθεις το κιβωτιο. Ειναι απλα απαραδεκτο. Δεν συμβαινει πολυ συχνα, αλλα καθημερινα ειδικα στην Αθηνα πρεπει να επιταχυνεις αποτομα για να μπεις στην κυκλοφορια και να φτασεις στην ροη της σε ανοιχτο δρομο, ή επειδη δε σε αφηνουν κλπ. Σε αυτες τις περιπτωσεις τι καλυτερο να κανεις.
Εχω CH-R λογω σχεδιασμου και χαιρομαι ολα τα καλα του, κυριως την οικονομια και την ποιοτητα εσωτερικου/κυλισης. Και στο ταξιδι με cc και 130-140 μια χαρα ησυχο ειναι. Και η ισχυς αρκετη ειναι.
Στην αποτομη επιταχυνση ομως ειναι αντικειμενικα απαράδεκτος ο θορυβος του 1.8.
Προηγουμενα αυτοκινητα μου Renault 5, Golf II, Jimny, GV, E90, A4, Smart, 996, Tiguan MK1, Astra 1.4D mk7, Ibiza 1,0 DSG mk6.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Εχοντας οδηγησει και χρησιμοποιησει αρκετα μοντελα τα τλευταια χρονια οπότε κι επεστρεψα υστερα απο πολλα χρονια στο εξωτερικο, εχω καταληξει οτι υπαρχει ενα σκαλί στα 110-130 χλμ όσον αφορά την ηχομόνωση. Λογικο αφού πουθενα στον καπως πολιτισμενο κόσμο (πλην σημειων στην Γερμανία) δεν επιτρεπεται να κινηθείς ταχύτερα. Εχω πολλές κλήσεις από Ελβετία για 2 και 3 χλμ πάνω από το όριο, ενώ και στην Γερμανία όπου τύχαινε να νοικιάζω γρήγορα αυτοκίνητα για ΣΚ σε επαρχιακές πόλεις, με προειδοποιούσαν ότι οι τοπικές αρχές βγάζουν πολλά χρήματα από τις κλήσεις.
Σε κάποια μοντέλα είναι εντονότερο, στα ακριβότερα το σκαλί ανεβαίνει και υπάρχουν και διαφορές σε μοντέλα της ίδιας αξίας. Θεωρώ όμως ότι γενικά ισχύει, ειδικά σε εταιρείες με τόσο μαζική παραγωγή ώστε και σημαντικά savings να έχουν από τόσο μικρή διαφοροποίηση στα υλικά, αλλά και την δυνατότητα να το κάνουν.
(Χρήστης εταιρικού CHR)
-
RE: Toyota C-HR 2016
Ημουν στο ιδιο διλημμα Puma-CHR για αποκτηση ως εταιρικο. Για μενα το CHR εχει τραγικο κιβωτιο (αλλα κανω τα 9/10 των χλμ. εντος πολης, όπου αυτό δεν είναι πρόβλημα) και τελικα το επελεξα γιατι ενω ειναι B φαινεται ως C, εχει κορυφαιο εσωτερικο σε αυτα τα χρηματα, ειναι ΠΟΛΥ οικονομικο , εχει ηλεκτρικο χειροφρενο που θεωρω οτι προσφερει στην ανεση και μου αρεσει πολυ σχεδιαστικα. Δεν το θεωρω αδυναμο, οποτε χρειαστεις (χωρις φορτιο) να καλυψεις κενα στην κινηση η να προσπερασεις εχεις και ροπη και δυναμη (Απλα πρεπει να βαλεις ωτοασπιδες)
Στα ιδια, ειδα τα hatchback της κατηγοριας που τα βαριεμαι, το Kona που εχει καλυτερο συνδυασμο κιβωτιο-κινητηρα αλλα δεν αντεχω να το βλεπω ενω και το εσωτερικο του ειναι απαραδεκτο, σε Manuaλ είδα και T-Roc.
Εχω την leasing εκδοση που ειναι αρκετα πιο φτωχη απο την εισαγωγική της λιανικης οποτε δεν ξερω αν στα ιδια παιρνει κανεις και Qashqai αυτοματο αλλα βγαινει το καινουριο.
Αυτη την εποχη θα κοιταζα και το C4 αλλα δεν νομιζω να παρεβλεπα τη διαφορα σε καταναλωση.
-
RE: Οδήγησα....
Εκει οπου υπαρχει ο μεγιστος σεβασμος στις ουρες το συστημα λειτουργει μια χαρα και ειναι πιο λειτουργικο απο το 'Εκ δεξιων' αλλα στην Ελλαδα με την νοοτροπια μας, μαλλον αυτο που ισχυει ειναι το καλυτερο.
-
RE: Οδήγησα....
Mustang 2018 ecoboost convertible για 1500 χλμ. στην Καλιφορνια. Δεν τα καταλαβαινα τα αλογα. Παλιοτερα ειχα 996. Τελειως δαιφορετικη η αισθηση δυναμης. Ισως ειναι το +200 κιλα. Στην Αμερικη βεβαια πανω απο 200 αλογα (για τις προσπερασεις) δεν ξερω που μπορει να τα χρησιμοποιησει κανεις. Και στα Β roads (Περιφερειακα του Big Sur) ειχε αστυνομια. Αμαξι για βολτες μια και οταν το πιεζα σε στροφες ηταν αισθητη η μετακινηση μαζας. Κοπαναγε αρκετα, και οχι ιδιαιτερα ανετο. Παρα πολυ δημοφιλες. Το εσωτερικο σε νοικιαρικο με μολις 30Κ χλμ ειχε αρχισει να δειχνει οτι δεν αντεχει σε κακομεταχειριση. Σε τιμη Αμερικης με τιμη βενζινης Αμερικης σε μερος με καλο καιρο, θα το επαιρνα επειδη μου αρεσει πολυ, αλλα αντικειμενικα δεν αντεχει στον Γερμανικο ανταγωνισμο, αν και δεν εχω δει ποσο εχουν οι αντιστοιχες προτασεις εκει.
Υ.Γ Αν ειχαμε στα stop το ιδιο συστημα οπου προτεραιοτητα εχει οποιος φτανει πιο πριν απο τους αλλους, θα ειχαμε σκοτωθει ολοι.
-
RE: VW T-Roc
Αυτό με την μόνωση μεχρι τα 130 το χω παρατηρησει σε πολλα καινουρια και ειμαι βεβαιος πως εχουν βρει το ακριβες σημειο να μειωνουν το κοστος εχοντας ηχομονωση μεχρι εκει με δεδομενο οτι πουθενα στην Ευρωπη και Αμερικη δεν τολμας λογικα να πας πανω απο 130, εκτος Γερμανιας κι εκει οχι παντου. Εχω μεγαλη συλλογη κλησεων απο Γαλλία,Ελβετια, Βελγιο για κινηση 1-3 χλμ πανω απο το οριο. Ειναι παντως εντυπωσιακο πως διαφορετικα μοντελα ειναι πολυ πιο ησυχα απο παλιοτερα μεχρι τα 130 και απο εκει και μετα σταδιακα παρουσιαζουν μεγαλη διαφορα στον θορυβο.