-
F1 αυτοκίνητο με 700-800 άλογα από 2.4 λίτρα , ένα μηχανολογικό θαύμα , και το συγκρίνουμε με ένα μπαταριοκινητο sedan , σε τι , που , πως;;;;
Παρακαλώ κλείστε το thread αυτό , θα πέσει να μας πλακώσει το φόρουμ , κλείστε και τον κύριο dimsabas είναι πασοκος!
-
Βέβαια η stradale την επιτάχυνση που συγκρίνεται,
την έχει για όσο κρατά η αυτονομία της μπαταριούλας που κινεί τί άλλο... τον ηλεκτροκινητήρακαι την εξαφάνισή της τη χρωστά και σε ένα πολυτάχυτο κιβώτιο,
που τί άλλωστε... τα ηλεκτρικά μόλις που αρχίζουν να μπαίνουν στο χορόσυν τη διαφορά στο βάρος που συγκρίνουμε το οικογενειακό των 2 τόνων...
για να είμαστε λοιπόν ακριβείς στη σύγκριση,
ήδη τα ηλεκτρικά υπερέχουν και είμαστε στα σπάργανα της ηλεκτροκίνησηςπού δηλαδή να ελαφρύνουν κι οι μπαταρίες, να γίνουν πιο αποδοτικοί ακόμα οι ηλεκτροκινητήρες κλπ κλπ
πού να συγκριθούν οι ΜΕΚ κι οι ηλεκτροκινητήες επί ίσοις όροις
με πολυτάχυτα κιβώτια και για τις δυο περιπτώσεις,
με αντίστοιχα βάρη,
με αντίστοιχα χρόνια εξέλιξης των τεχνολογιών στην πλάτη
κτλ κτλκάποτε θα ρωτάνε
πόσο άχρηστος ήταν ο σαματάς των ΜΕΚ,
πόσο άχρηστο το ντουμάνι των εξατμίσεων,
πόσο ανούσιο το γέμισμα των ταχυτήτων αν το μέσο ηλεκτρικό τα καταφέρνει και χωρίς κιβώτια
κοκδε δηλώνω φαν, αλλά για να λέμε την αλήθεια
πολύ μουσειακή η τεχνολογία των ΜΕΚΥΓ: προσπαθώ να φανταστω ένα τρένο υπερυψηλής με ΜΕΚ, άντε ένα roller coaster με ΜΕΚ να γουστάρεις -
συνήθεια είναι όλα, από τα χρόνια που ερχόμαστε...Ο ηλεκτροκινητήρας των 220 ίππων συμβάλει τoν βενζονοκινητήρα των 780 ίππων της Stradale. Υπάρχουν σήμερα και αυτοκίνητα με ΜΕΚ 2000 ίππων, αλλά ας μην το πάμε εκεί, ας μείνουμε στην Stradale και το Plaid των 1000 ίππων. Η μπαταριούλα αυτή που λες μπορεί να υπάρχει για όσο υπάρχει βενζίνη στο ρεζερβουάρ της Stradale, γιατί η ΜΕΚ την φορτίζει, αν χρειαστεί. Δεν θέλει 5 ώρες φόρτιση όπως ένα αμιγώς ηλεκτρικό!!! Το Plaid θα μείνει από ρεύμα μετά από 200 χλμ, το πολύ, με τέρμα γκάζι! Η μπαταριούλα της Stradale OXI!!!
Τα άλλα που λες όλα είναι απλά ηλεκτροπληξίες για το ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!!! Αντίστοιχο βάρος για να έχεις πρέπει να βγάλεις την μπαταρία. Με αέρα θα κινείσαι;
ΥΓ: Φαντάσου ένα υπερηχητικό MiG-31 να πηγαίνει Mach 3+ με ηλεκτρισμό... ΧΑΧΑΧΑ!!!
-
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
Εγώ με αυτοκίνητο θέλω να πάω για να έχω μεταφορικό μέσο εκεί και να πεταχτώ μέχρι την Καβάλα που αγαπάω, αυθημερόν. Όταν θα μπορέσει να το κάνει αυτό κάποιο ηλεκτρικό, θα μιλήσουμε...
ΥΓ: Αληθινή ιστορία το 2007-8, εκεί κάπου: Μάλωσα τηλεφωνικά με την κοπέλα μου (εγώ είχα τότε είχα επιχείρηση στην Θεσσαλονίκη, εκείνη δούλευε ως αεροσυνοδός σε αεροπορική στο Κορωπί). Λέω στον πατέρα μου κάπου στις 3 το μεσημέρι Παρασκευής: 'αναλαμβάνεις εσύ την βιοτεχνία σήμερα, εγώ πάω Αθήνα, γιατί έχω ζόρι με την Τόνια. Κάνε ό,τι θες.'. Και απλά έφυγα 500 χλμ απόσταση, χωρίς να πάρω καν σώβρακο. Έβαλα κάπου βενζίνη στον δρόμο. Φαντάζεσαι να χρειαζόταν να φορτίσω κιόλας; Με τα νεύρα μου θα το είχα κάψει το κωλάμαξο αν ήθελε φόρτιση κάθε 2 ώρες!!!
-
Ξυπνάω και βλέπω ότι έχετε κάνει σώβρακο το θέμα!!! Υπάρχει το ωραιότατο θέμα της ηλεκτροκίνησης για να γράψετε όλα αυτά, εδώ ΔΕΝ είναι γενικό θέμα ηλεκτρικών, είναι μόνο για το ΤΑΧΥΤΕΡΟ αμάξι στον κόσμο.
Που να χτυπιέσαι δεν είναι το ταχύτερο ούτε σε σχέση με υβριδικά (σήμερα μάλλον είναι η SF90 Stradale, μέχρι να βγει η Aston Martin Valkyrie), ούτε σε βενζίνης (έχει κάτι τέρατα όπως η Tuatara), ούτε σε ηλεκτρικά (Rimac). Ένα ακόμα πυροτέχνημα του απατεώνα Musk είναι. Αν θες να δεις πραγματικά καινοτόμο εφευρέτη δες τον Rimac ή τον Koenigsegg.
-
Εγώ πάλι βλέπω στο site της tesla ότι προσπαθούν να πουλήσουν συσκευές μετακίνησης, smartphone με ρόδες..
Για τη χαρά της οδήγησης, το ακριβές τιμόνι τις ψαγμενες αναρτήσεις ούτε λόγος....αντιο ζωη
-
Εγώ πάλι βλέπω στο site της tesla ότι προσπαθούν να πουλήσουν συσκευές μετακίνησης, smartphone με ρόδες..
Για τη χαρά της οδήγησης, το ακριβές τιμόνι τις ψαγμενες αναρτήσεις ούτε λόγος....αντιο ζωη
και ναι και οχι.
ναι γιατι αυτο ζητανε πλεον οι αγοραστες και οχι γιατι μπορει σε επιπεδο αισθησης τα αυτοκινητα τους να μην ειναι απο τα καλυτερα οδηγικα, αλλα δεν ειναι και αδιαφορα. Βεβαια σε επιδοσεις ειναι κορυφαια.
-
dimsabas wrote:
Ξυπνάω και βλέπω ότι έχετε κάνει σώβρακο το θέμα!!! Υπάρχει το ωραιότατο θέμα της ηλεκτροκίνησης για να γράψετε όλα αυτά, εδώ ΔΕΝ είναι γενικό θέμα ηλεκτρικών, είναι μόνο για το ΤΑΧΥΤΕΡΟ αμάξι στον κόσμο.
Που να χτυπιέσαι δεν είναι το ταχύτερο ούτε σε σχέση με υβριδικά (σήμερα μάλλον είναι η SF90 Stradale, μέχρι να βγει η Aston Martin Valkyrie), ούτε σε βενζίνης (έχει κάτι τέρατα όπως η Tuatara), ούτε σε ηλεκτρικά (Rimac). Ένα ακόμα πυροτέχνημα του απατεώνα Musk είναι. Αν θες να δεις πραγματικά καινοτόμο εφευρέτη δες τον Rimac ή τον Koenigsegg.
Τς, τς, τς, μα τι κουβέντες είναι αυτές; Δε συνάδουν καθόλου με την ηρεμία και την απόλυτη ησυχία που επικρατεί στο πολιτισμένο εσωτερικό ενός Plaid! Καταλαβαίνω βέβαια τον εκνευρισμό σου, δε γίνεται να έρχεται αυτή η ηλεκτρική σκούπα και να τσαγιάζει οχήματα που κοστίζουν τα εικοσαπλάσια, καίνε τον άμπακο και χρειάστηκαν δεκαετίες εξέλιξης.
Η αλήθεια είναι ότι ο χαρακτηρισμός ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο ΔΕΝ ανήκει σε μένα, αλλά σε εκατοντάδες δημοσιεύσεις και συντάκτες εκεί έξω. Όπως ο DeMuro, βίντεο του οποίου παρέθεσα εκεί έξω. Ή ο Leno, που κατέγραψε 9,247' για το τετρακοσάρι με το ιδιόκτητό του Plaid. https://insideevs.com/features/517058/jay-leno-tesla-models-plaid/
Καταλαβαίνω επίσης ότι ο όρος *ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο *δεν υφίσταται, αφού το καθένα είναι ταχύτερο κάπου αλλού και δεν υπάρχει κάποια επίσημη πιστοποίηση που θα έρθει και θα πει ότι το τάδε είναι το ταχύτερο. Και πράγματι, άλλοτε αυτό αναφέρεται στην τελική ταχύτητα, άλλοτε στο 0-100, άλλοτε στο τετρακοσάρι, άλλοτε ταυτίζεται με την ανώτατη ιπποδύναμη. Η αλήθεια είναι το Plaid, αυτό το όχημα των 131.000 ευρώ στην Ελλάδα, τα πάει πάρα πολύ καλά, παραδόξως. Ναι, είναι μια πενταθέσια λιμουζίνα, με αδιανόητο εξοπλισμό, καμία σχέση με πανάλαφρες γυμνές κατασκευές των 2.5+ εκατομμυρίων. Κι όμως, ίσως να μην το γνωρίζεις αλλά σε αρκετές μετρήσεις (ειδικά όσες αφορούν εκκίνηση από στάση, αυτό δηλαδή που όντως μπορεί να συμβεί εκεί έξω ως κόντρα, κανείς δε θα δει μια Veyron κι ένα Tuatara να κοντράρονται στα 400+ στην ευθεία της Θήβας, ενώ μπορεί πολύ εύκολα να δει ένα άνοιγμα από φανάρι στην Κηφισίας), το Plaid παίρνει σκαλπ. Ας πούμε της SF90. 9,8' η δικιά σου στο τετρακοσάρι, 9,247' το Plaid (όσο κι η F1 στο παραπάνω βίντεο, για να μην ξεχνιόμαστε). Ή στο 0-100, 1,99' το Plaid, 2,7' το Tuatara (βλέπεις το κάνανε πισωκίνητο για να χτυπήσουν ανώτερη τελική ταχύτητα. Καλά, σε ελληνικό οδόστρωμα, το Tuatara δε θα πατάει κάτω πουθενά, με λιγότερα από 200 χλμ/ω. Θα τρώει πολύ περισσότερο ξύλο.) Το Rimac είναι όντως ταχύτερο (πώς θα μπορούσε άλλωστε να γίνει αλλιώς, από τη στιγμή που έχει τα διπλάσια άλογα και την εικοσαπλάσια τιμή όντας κι αυτό ηλεκτρικό...) αλλά ας περιμένουμε να κυκλοφορήσει όντως. Κι όχι να υπάρχει ένα περιπλανώμενο πρωτότυπο, που πάει από εκπομπή σε εκπομπή κι εκδήλωση σε εκδήλωση και τρέμει το φιλοκάρδι τους μην το κουρνιάξει πάλι κάνας Αγγλάρας και απειληθεί πάλι με χρεοκοπία. https://www.youtube.com/watch?v=A0MYr3IqZAY
Αναφορικά με την τελευταία σου μπηχτή, νομίζω ότι οι προσωπικές σου γνώμες θολώνουν την αντικειμενικότητά σου. Ο Musk τα έβαλε με ολόκληρη την καθεστηκυία τάξη της αυτοκινητοβιομηχανίας κι άλλαξε το ρου τής αυτοκίνησης, συμβάλλοντας (βλέπε επιβάλλοντας) στον εξηλεκτρισμό της. Θεωρώ τρελό ανέκδοτο να τον συγκρίνω με ανθρώπους που έφτιαξαν *ένα ακόμα σούπερκαρ. *Καλά, ο Rimac βρίσκεται ακόμα πιο πίσω, ένας πιτσιρικάς είναι που όσο κι αν τα πάει καλά για την ώρα, θέλει χρόνια μπροστά του για να καθιερωθεί.
-
Εγώ πάλι βλέπω στο site της tesla ότι προσπαθούν να πουλήσουν συσκευές μετακίνησης, smartphone με ρόδες..
Για τη χαρά της οδήγησης, το ακριβές τιμόνι τις ψαγμενες αναρτήσεις ούτε λόγος....αντιο ζωη
Παράξενο που όλοι οι δοκιμαστές εξυμνούν και το κράτημα και τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, ενώ γράφει και πολύ γρήγορα γυρολόγια. Απλώς δεν κάνει βουμ, βουμ και σκασίματα από την εξάτμιση. Αυτό θα πρέπει να το συνηθίσουμε.
-
τελικα το plaid+ ακυρωθηκε για να κανει χωρο για το ακομη πιο γρηγορο roadster?
-
Ας πούμε της SF90. 9,8' η δικιά σου στο τετρακοσάρι, 9,247' το Plaid (όσο κι η F1 στο παραπάνω βίντεο, για να μην ξεχνιόμαστε). Ή στο 0-100, 1,99' το Plaid, 2,7' το Tuatara (βλέπεις το κάνανε πισωκίνητο για να χτυπήσουν ανώτερη τελική ταχύτητα. Καλά, σε ελληνικό οδόστρωμα, το Tuatara δε θα πατάει κάτω πουθενά, με λιγότερα από 200 χλμ/ω. Θα τρώει πολύ περισσότερο ξύλο.) Το Rimac είναι όντως ταχύτερο (πώς θα μπορούσε άλλωστε να γίνει αλλιώς, από τη στιγμή που έχει τα διπλάσια άλογα και την εικοσαπλάσια τιμή όντας κι αυτό ηλεκτρικό...) αλλά ας περιμένουμε να κυκλοφορήσει όντως. Κι όχι να υπάρχει ένα περιπλανώμενο πρωτότυπο, που πάει από εκπομπή σε εκπομπή κι εκδήλωση σε εκδήλωση και τρέμει το φιλοκάρδι τους μην το κουρνιάξει πάλι κάνας Αγγλάρας και απειληθεί πάλι με χρεοκοπία. https://www.youtube.com/watch?v=A0MYr3IqZAY
Αναφορικά με την τελευταία σου μπηχτή, νομίζω ότι οι προσωπικές σου γνώμες θολώνουν την αντικειμενικότητά σου. Ο Musk τα έβαλε με ολόκληρη την καθεστηκυία τάξη της αυτοκινητοβιομηχανίας κι άλλαξε το ρου τής αυτοκίνησης, συμβάλλοντας (βλέπε επιβάλλοντας) στον εξηλεκτρισμό της. Θεωρώ τρελό ανέκδοτο να τον συγκρίνω με ανθρώπους που έφτιαξαν *ένα ακόμα σούπερκαρ. *Καλά, ο Rimac βρίσκεται ακόμα πιο πίσω, ένας πιτσιρικάς είναι που όσο κι αν τα πάει καλά για την ώρα, θέλει χρόνια μπροστά του για να καθιερωθεί.
H SF90 έχει γράψει 9.4 σε κανονική άσφαλτο που είναι περίπου 9.1'' όταν κατέβει σε dragstrip με τις κόλλες κλπ, σαν αυτό του Leno. Και φυσικά αναφέρεις συνέχεια το 400άρι γιατί αν το πάμε στο χιλιόμετρο ή το μίλι δεν έχει καμία ελπίδα.
Επίσης ο τυπάκος είναι απατεώνας γιατί έχει υποσχεθεί 100 πράγματα και έχει παραδώσει μόνον τα 10, ενώ έχει περάσει και καμιά 10αριά ελέγχους από τις επιτροπές στις ΗΠΑ και έχει φάει ένα σωρό πρόστιμα. Για να μην πούμε ότι πήρε την Tesla μέσα από τα χέρια των δημιουργών της. Το μόνο καλό, που όντως του το πιστώνω, είναι ότι είναι οπαδός του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος για όλους τους ανθρώπους, ακόμα και όταν δεν δουλεύουν.
-
https://accelerationtimes.com/models/ferrari-sf90-stradale
Αυτά τα νούμερα βρήκα. Επίσης, όποιος είδε το βίντεο με τον τύπο με τη βελτιωμένη Corvette, θα πρόσεξε ότι μία φορά στις επτά, το τέρας των 1000 ίππων ήταν πιο γρήγορο. Τις υπόλοιπες έξι, ήταν η σκούπα. Ο ίδιος σχολίασε ότι για να κερδίσει το θερμικό, όλα πρέπει να γίνουν στην εντέλεια. Ενώ η σκούπα, τα κάνει όλα μόνη της και κερδίζει στον πραγματικό κόσμο. Όλα αυτά τα εξωτικά που αραδιάζονται εδώ, αν αναμετρηθούν με ένα Plaid σε καθημερινές συνθήκες, θα φάνε πολύ ξύλο. Κι αυτό αν πίσω από το τιμόνι κάθεται ο επαγγελματίας δοκιμαστής. Γιατί αν κάθεται ένας απλός πλούσιος τυπάκος, όπως θα γίνει στην πραγματικότητα, τότε εκεί το Plaid θα έχει ακόμα μεγαλύτερο πλεονέκτημα.
Τέλος πάντων, η κουβέντα καταντά Υπερατού που παίζαμε στην Τετάρτη. Χάνουμε τη μεγάλη εικόνα. Ένα υπερασφαλές, υπεράνετο, υπερεξοπλισμένο οικογενειακό μοντέλο φέρνει τις υπερεπιδόσεις στην καθημερινότητά μας με κόστος 1/20 των ανταγωνιστών του. Καταφέρνοντας να μη μολύνει τον αέρα γύρω του, κινούμενο με κόστος μικρότερο από 50άρι παπί. Αν αυτό δεν είναι επίτευγμα, τότε δεν ξέρω τι είναι.
Επίσης, αναφορικά με τον Musk, πρέπει να υπάρχει τρελή προκατάληψη εναντίον του ώστε να του πιστώνονται αυτά που ΔΕΝ έχει πετύχει, αντί για τα φοβερά και τρομερά που έχει ΗΔΗ πετύχει.
-
Η Ferrari έγραψε 9.3'' σε κανονική άσφαλτο, όχι strip, φαντάσου πόσο θα κάνει σε strip. Δες επίσης το χιλιόμετρο... 17.1''. Άντε γεια!!!
https://fastestlaps.com/models/ferrari-sf90-stradale
Εκτός από επιτάχυνση (ως τα 400 μέτρα, όχι παραπάνω, μην ξεχνιόμαστε), τι άλλο μπορεί να κάνει το Tesla? Όταν θα κερδίσει μερικούς αγώνες, τότε θα μιλήσουμε στα σοβαρά. Για να γίνεις θρύλος πρέπει να κερδίσεις 7-8 πρωταθλήματα F1 και άλλα τόσα Le Mans. Μέχρι τότε είσαι απλά μια γρήγορη ηλεκτρική σκούπα.
-
Γι αυτο εχει τοση επιτυχια ο DeMouro. Αντί για εμπάθεια, ειρωνεία, tribalism, geeky επιχειρήματα εκτός της ουσίας, προβάλει την κοινή λογική. Είναι τεράστιο γεγονός για την αυτοκίνηση ότι με 100 και κάτι παίρνεις ένα αξιοπρεπές σε οδηγική συμπεριφορά αυτοκίνητο με αυτή την επιτάχυνση. ΑΛΛΑ, ξεφτίζει η μπογιά και δεν λειτουργεί πάντα η πόρτα. Του οδηγού. με 100+ Κ.
Αυτά σου λέει είναι τα δεδομένα. Εχεις και τα δεδομένα των ΜΕΚ έχεις και άλλες υλοποιήσεις Taycan κλπ και κρίνεις ανάλογα με το τι θέλεις.
-
Το Tesla μπορεί να κατέβει και να ανέβει σε πολυόροφο γκαράζ, να κινηθεί σε μποτιλιάρισμα στους δρόμους της California η της Αθήνας, να το οδηγήσει η γυναίκα σου, να ξεπαρκαρει μόνο του κλπ.
Πρέπει να το καταλάβουν όλοι μια και καλή τα ev είναι καλύτερα σε όλα και τώρα ξεκινάνε, δεν έχει καλό τιμόνι το model s? Laptop έφτιαχναν, η Tesla δεν είναι ούτε Honda ούτε Lancia ούτε Peugeot. Τα ev μπορούν να κάνουν ακριβώς ότι κ τα θερμικά αλλά πολύ καλύτερα, μπορείς να τα προγραμματίσεις να λειτουργούν ως ατμοσφαιρικά, με διακριτές σχέσεις, με lag, πισωκίνητα, μπροστοκινητα, δεν έχουν κανέναν περιορισμό.
Είναι σαν να συγκρίνουμε έναν άβακα με ένα κομπιουτεράκι, εντάξει χάνουμε το κλικκλικ του άβακα...
-
Είναι σαν να συγκρίνουμε έναν άβακα με ένα κομπιουτεράκι, εντάξει χάνουμε το κλικκλικ του άβακα...
Κάτι τέτοιο θα έγραφα κι εγώ, είναι σαν την εποχή που ανακαλύφθηκαν τα τρανζίστορ.
Ναι μηχανολογικό κατασκεύασμα οι ΜΕΚ, αλλά και λοιπόν. Γιατί να ενδιαφέρει;
Το αποτέλεσμα μετράει και οι ΜΕΚ υστερούν παντού.
Η δε πολυπλοκότητα του μηχανολογικού κατασκευάσματος μόνο για καλό δεν είναι.Ο κόσμος πάει μπροστά κι εχθρός του καλού το καλύτερο.
ΥΓ: Σε λίγα χρόνια, με τα ίδια λεφτά
πολλαπλάσια άλογα πολλαπλάσιες ροπές εφάμιλλες αυτονομίες και πρακτικότητα...και εμείς θα παραπονιούμαστε που χάσαμε το ετήσιο σέρβις, το σαματά, το ντουμάνι, τα γεμίσματα των σχέσεων.
Fking logic.
-
Το πρόβλημα του κάθε στραντάλε είναι ότι ένα πενταθέσιο λουξ κουτί που ζυγίζει 2,2 τόννους, φτιαγμένο από κάτι νέοπες αμερικανάκια και που κοστίζει 5 φορές λιγότερα, φαίνεται να έχει την ίδια επιτάχυνση με αυτή.
Τι μένει λοιπόν στην κάθε φερράρι? Ή να το κλείσει ή να πει βγάζω κι εγώ ηλεκτρικό, αλλά με 2ΜW ισχύ, και σας (ξανα)κερδάω όλους. Για όσους αναρωτιούνται που πάει το πράμα,το πιάσατε το υπονοούμενο υποθέτω.
Όπου φερρσρι Γράψτε και λαμποργκίνι,πόρσε,κοενισεγκ,παγκάνι, κ.ο.κ
-
Έτερο κότερο. Πριν χρόνια είχα γράψει σε αυτό το φόρουμ ότι 'Εγώ θέλω το αμάξι μου να έχει 0-160 Σε 2'', κι ας έχει τελική 165 χαω'. Και μου απάντησε ο τότες Μοντ ΟΝΥΞ ότι αυτό δε γίνεται.
Κατά κάποια ένοια αυτό θα γίνει εφικτό με τα ηλεκτρικά απ' ότι βλέπω.
-
Να προσθέσω κι εγώ κάτι ακόμα.
Κανονικά κάποιος φανατικός της οδήγησης θα έπρεπε να κοιτάζει πρώτα την απόδοση και μετά αν θέλει τον μηχανισμό που την παράγει.
Και κάποιος φανατικός της οδήγησης θα είχε κάθε λόγο να εκτιμά την αδιάλειπτη παροχή της απόδοσης όπως ένας ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κάνει από μια μόνο σχέση και μόνο.
Και άλλα ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως την ακαριαία απόκριση με τη ροπή από χαμηλά κλπ κλπ.
Κι ο φανατικός της οδήγησης θα είχε ζητούμενο την ισότιμη κατανομή βάρους και την ακαμψία του σασί, το δε χαμηλό κέντρο βάρους με τους ΜΕΚ θα ήταν όνειρο θερινής νυχτός.
Λυπάμαι άλλά αυτή η καλτίλα με την εμμονή στους ΜΕΚ χωρίς λόγο
μοιάζει πολύ ρετρό αρνητισμός...
Και το λέω την ίδια στιγμή που και σιχαίνομαι τους επαγγελματίες της οικολογίας και δεν παραγνωρίζω τα συμφέροντα περί το αφήγημα του κλίματος
Τα σωστά όμως να λέγονται. -
Δε σχολιάζω γενικά τα περί ΜΕΚ κι ηλεκτρικών, υπάρχει το αντίστοιχο θέμα κι έχει γίνει αυτή η συζήτηση.
Αναφορικά όμως με τον ρόλο ύπαρξης των super-hupercar, όταν υπάρχει κάτι τόσο γρήγορο, διαφωνώ ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές θα πρέπει να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση. Αυτό που προσφέρουν είναι συναίσθημα και φιγούρα, τα ηλεκτρικά δεν τα πάνε και τόσο καλά με δαύτα. Από την απλή ξερογκαζιά του αγνού petrolhead μέχρι τα κοφτιάσματα του Σαουδάραβα στους κεντρικούς δρόμους τού Λονδίνου για να τον κοιτάξουν όλοι. Πώς θα γίνουν αυτά με το Tesla Roadster; Δε μιλάμε λοιπόν για ορθολογικά κριτήρια, όπως στις υπόλοιπες αυτοκινητιστικές μας αγορές.
Ως εκ τούτου, αν κέρδιζα το λαχείο, ναι μεν όλα μου τα οχήματα θα ήταν ηλεκτρικά, με εξαίρεση αυτό που θα ήταν το οδηγοκεντρικό. Ας πούμε ένα Model X Long Range, ένα Cytertruck αλλά όχι ένα Roadster. Εκεί θα ήθελα κάτι σκληροπυρηνικό, όχι απαραίτητα γρήγορο (αν και θα έπρεπε να είναι, αφού θα είχα καλομάθει από τα υπόλοιπα). Αυτά βέβαια τα λέω με τα τωρινά μου μυαλά, ενδέχεται να είχα καλομάθει τόσο με την ανωτερότητα των ηλεκτρικών που να μου φαινόταν τελείως αρχαιολογία οποιοδήποτε ΜΕΚ. Αλλά δε νομίζω, ένα ατμοσφαιρικό πολλών κυβικών, με χειροκίνητο σασμάν, μπλοκέ και πίσω κίνηση θα είναι πάντα ξεχωριστό.
-
Δεν ξέρω για εσάς. Εμένα μ αρεσει απίστευτα πολύ. Βασικά θα πάρω ένα.
Tesla Model S Plaid