-
Btw το 3008 Φάνη σε Active+ ενώ έκανε οριακά κάτω από 30κ τώρα τα καβάλησε χωρίς φυσικά να προσθέσει το οτιδήποτε στον εξοπλισμό. Άντεξε κάνα 4μηνο....
-
Btw το 3008 Φάνη σε Active+ ενώ έκανε οριακά κάτω από 30κ τώρα τα καβάλησε χωρίς φυσικά να προσθέσει το οτιδήποτε στον εξοπλισμό. Άντεξε κάνα 4μηνο....
Με την έκπτωση δεν πέφτει κάτω από €30Κ? Αλλά και πάλι 30Κ είναι καλή τιμή για το 3008 κατά την γνώμη μου. Τουλάχιστον είναι πιο λογικά τιμολογημένο από το 2008 και το 208. Δηλαδή €27.000 για 208 ή €32.000 για 3008 με ίδιο μοτέρ και κιβώτιο?!?!
-
Η τιμολόγηση του 3008 άρχισε να 'φαίνεται' λογική μόλις τιμολογηθηκε το 2008. Και μόλις τιμολογηθηκε το 2008 η πεζω για να δικαιολογήσει τις τιμές του 2008 αύξησε αυτές του 3008.
Φυσικά με πολλές πωλήσεις σε λιζινγκ και ιδιωτικές τις δικαιολογεί αφού γίνονται αποδεκτές από τους χρήστες/κατόχους.
Εννοείται πάντα υπάρχουν και τα γενναία 2000-3000 εκπτώσεων που βοηθούν τους ιδιώτες να το αποκτήσουν.
-
Εννοείται πάντα υπάρχουν και τα γενναία 2000-3000 εκπτώσεων που βοηθούν τους ιδιώτες να το αποκτήσουν.
Έχει η Peugeot 2/3κ εκπτώσεις στο 3008; Που πότε και γιατί; Υπερβολικά αισιόδοξο μου φαίνεται αυτό. Μήπως εννοείς 200/300€; Γιατί από ότι γνωρίζω ακόμα και το μεταλλικό είναι δώρο μόνο στο 2008 ή τουλάχιστον ήταν πριν κάτι μήνες.
-
Απ'ότι θυμάμαι, η pug πάντα είχε ακριβά αυτοκίνητα.
Το 306 εκτός από τάφος (1.4 75 hp-1.6 90hp) ήταν και πανάκριβο.
Το ίδιο και το 406.
Μόνο τα rallye ήταν προσιτά σε τιμές.
Εγώ γιατί θυμάμαι ότι 306 1.8 με τα 103 ατίθασα το έδιναν τσάμπα;;;;; Τα 306 ήταν λίγο ακριβότερα από τις αντίστοιχες ΖΧ. Προσιτά δηλαδή.
-
https://www.leaseplan.com/el-gr/leasing/prosfores-leasing/peugeot/
οπως και δεκαδες αλλα αυτοκινητα και μαλιστα με πολυ συμφεροτερες και φθηνοτερες προσφορες. προφανως για να επιλεγονται καποιος πιο ουσιαστικος λογος υπαρχει προφανως. στην εταιρεια παντως που μπηκαμε σε διαδικασια αλλαγης στολου, ολοι ζητανε psa και συγκεκριμενα 3008/2008/C4/208. σε καποιους βεβαια θα παρω τουοτα. χαχαχ
-
Σε αυτούς που συμπαθείς περισσότερο φαντάζομαι θα δώσεις τα Toyota...
-
Tkin73 wrote:
Εννοείται πάντα υπάρχουν και τα γενναία 2000-3000 εκπτώσεων που βοηθούν τους ιδιώτες να το αποκτήσουν.
Έχει η Peugeot 2/3κ εκπτώσεις στο 3008; Που πότε και γιατί; Υπερβολικά αισιόδοξο μου φαίνεται αυτό. Μήπως εννοείς 200/300€; Γιατί από ότι γνωρίζω ακόμα και το μεταλλικό είναι δώρο μόνο στο 2008 ή τουλάχιστον ήταν πριν κάτι μήνες.
Έχω πάρει σε διάφορες περιόδους ως 2600 σε γραπτή προσφορά για 3008 πετρέλαιο , συχνά πυκνά βγάζουν τέτοιες προσφορές. Δεν είναι κοινές σε όλους τους αντιπροσώπους. Πχ όταν πήρα το 2600 από επαρχία Βορείου Ελλάδος στην Θεσσαλονίκη μου έδιναν για το ίδιο αμάξι 1200-1300 και με καλύτερο μάλιστα επιτόκιο στην επαρχία.
Στο 2008 που είχα φτάσει κοντά από 32ΧΧΧ μου το έδιναν 28ΧΧΧ. Δίνει γενικά η πεζω κατά περιόδους μεγάλες εκπτώσεις προφανώς γιατί έχει τα περιθώρια.
-
Έχει η Peugeot 2/3κ εκπτώσεις στο 3008; Που πότε και γιατί; Υπερβολικά αισιόδοξο μου φαίνεται αυτό. Μήπως εννοείς 200/300€; Γιατί από ότι γνωρίζω ακόμα και το μεταλλικό είναι δώρο μόνο στο 2008 ή τουλάχιστον ήταν πριν κάτι μήνες.
Φυσικά! Σχεδόν όλο τον χρόνο έχει τέτοιες εκπτώσεις, είτε το λέει Black Friday, Back to School, Easter Sales, Summer Sales. Εδώ το C3 Aircross είχε €1.700 σε BF.
οπως και δεκαδες αλλα αυτοκινητα και μαλιστα με πολυ συμφεροτερες και φθηνοτερες προσφορες. προφανως για να επιλεγονται καποιος πιο ουσιαστικος λογος υπαρχει προφανως. στην εταιρεια παντως που μπηκαμε σε διαδικασια αλλαγης στολου, ολοι ζητανε psa και συγκεκριμενα 3008/2008/C4/208. σε καποιους βεβαια θα παρω τουοτα. χαχαχ
Ναι γιατί θέλουν πρίμια και δεν τους δίνεις μπεμβέ. Οπότε πάνε σε ότι πιο κοντινό!
Τυχεροί όσοι με Τογιότα μακράν καλύτερα από τα ΠΣΑ-προστάτης...μπορώ να έρθω να μου πάρεις και εμένα ένα Γιάρις υβρίδιο?
-
Ναι μόνο που για να 'πετύχεις' αυτοκίνητο διαθέσιμο σε BF στην Peugeot ή πρέπει να έχεις άκρη και να πας αντιπροσωπεία την πρώτη μέρα που θα την ανακοινώσει ή να τους παίξεις τρελή μπάλα ενώ παράλληλα να τους πετύχεις 'απελπισμένους' για να κλείσουν την χρόνια με ψηλά τα νούμερα. Όσοι θέλουν και δεν βαριουνται τους παραπέμπω στο νήμα του 308. Λογικά επειδή το νήμα είναι 'νεκρό' εδώ και καιρό το post μου για το πώς αγόρασα το 308 θα είναι το τελευταίο.
-
Πάντως στη Citroen σηκώνει παζάρι..Παίρνεις όλες τις αντιπροσωπείες αρχικά. Τσιμπάς τη χαμηλότερη προσφορά και με αυτή κανεις παιχνίδι στις υπόλοιπες αντιπροσωπείες.
Τωρα ενημερωτικά ύστερα από τη βλάβη στο μασάζ συνοδηγού δεν μου ανάβει το δεξί προβολακι και ακόμα δεν έχω κλείσει 2 μήνες...Μάλλον η πανδημία της εποχής στα αμάξια θα χτυπάει τα ηλεκτρολογικά τους...
-
Πολλά ηλεκτρικά θέματα διαβάζουμε που θυμίζουν την παλιά κακη των Γάλλων σχολή στα ηλεκτρικά...
-
Απ ότι θυμάμαι, η pug πάντα είχε ακριβά αυτοκίνητα.
Το 306 εκτός από τάφος (1.4 75 hp-1.6 90hp) ήταν και πανάκριβο.
Το ίδιο και το 406.
Μόνο τα rallye ήταν προσιτά σε τιμές.
Το 1.4 με τα 75 και το 1,6 με τα 90 ήταν τάφοι ? Τότε το Γκόλφ 1,4 με τα 60 και τα 1,6 Γκόλφ , Α4 και πασσάτ με τα 75 τι ήταν?
Μόνο το 19 είχε 80 το 1.4 και η Αλφα 33 , 90 αν θυμάμαι καλά .
-
Corolla 90,
sunny 75 και το mpi 87,
lancer 75,
civic 75 το 1.3,
Και το κορυφαίο για τότε
rover 214 103(!!!!!)
-
teo mak wrote:
Απ ότι θυμάμαι, η pug πάντα είχε ακριβά αυτοκίνητα.
Το 306 εκτός από τάφος (1.4 75 hp-1.6 90hp) ήταν και πανάκριβο.
Το ίδιο και το 406.
Μόνο τα rallye ήταν προσιτά σε τιμές.
Το 1.4 με τα 75 και το 1,6 με τα 90 ήταν τάφοι ? Τότε το Γκόλφ 1,4 με τα 60 και τα 1,6 Γκόλφ , Α4 και πασσάτ με τα 75 τι ήταν?
Μόνο το 19 είχε 80 το 1.4 και η Αλφα 33 , 90 αν θυμάμαι καλά .
Πιάσαμε όλα τα νεκροταφεία.
:))
Ξεχάσατε το άστρα το 14ρι με τα 60 άλογα και την Λάντσια δέλτα.
Η ένσταση μου είναι ότι η pug πάντα είχε ακριβά αυτοκίνητα.
Οι τιμές φλέρταραν το άνω άκρο της κατηγορίας μαζί με τον γερμανικό ανταγωνισμό.
Μόνο κάτι sell off θυμάμαι σε 206+ και 207 rallye τα οποία ήταν ευκαιρίες.
-
Astra 14αρι με 60 νομίζω δεν ήρθε ποτέ Ελλάδα, μόνο 82.
Delta 1.4 με 71 ατίθασα, αλλά το 1.6 αμαξάρα.
Επίσης η peugeot, για να μπουμε και λίγο στο θέμα μας, δεν ήταν ποτέ ακριβή στο παρελθόν. Πάντα ήταν ελάχιστα πιο ακριβά από τα σιτροεν τα οποία όμως ήταν από τα φθηνότερα. Τώρα τελευταία ακρίβυναν τα αυτοκίνητά της στα οποία ανέβασε όμως και την ποιότητα.
-
Astra 14αρι με 60 νομίζω δεν ήρθε ποτέ Ελλάδα, μόνο 82.
Delta 1.4 με 71 ατίθασα, αλλά το 1.6 αμαξάρα.
Επίσης η peugeot, για να μπουμε και λίγο στο θέμα μας, δεν ήταν ποτέ ακριβή στο παρελθόν. Πάντα ήταν ελάχιστα πιο ακριβά από τα σιτροεν τα οποία όμως ήταν από τα φθηνότερα. Τώρα τελευταία ακρίβυναν τα αυτοκίνητά της στα οποία ανέβασε όμως και την ποιότητα.
Όταν ψώνιζα το Saxo, Ibiza/Fiat ήταν φθηνότερα. Peugeot ήταν σίγουρα λίγο ακριβότερη, νομίζω περίπου ίδια με Lancia Y.
Από το 3008 ΙΙ και μετά πήρε λίγο ακόμη, αλλά νομίζω τα αξίζει, και η επιτυχία σε πωλήσεις δείχνει ότι και άλλοι το νομίζουν αυτό.
-
Δεν πιάσαμε τα νεκροταφεία , αποκαταστήσαμε την τάξη , γιατί είχαν γραφτεί ανακρίβειες .
Για να γυρίσουμε στο θέμα , ακούω για καλές παραγγελίες για το C4 από τους αντιπροσώπους .
Πιστεύω ότι θα κρατήσει , γιατί αν και η κατηγορία των χατς , χάνει από τα σουβ, λίγο το κροσόβερ στύλ , λίγο η μεγάλη γκάμα που έχει στις εκδόσεις και στις τιμές , μπορεί να επιβιώσει .
-
Astra 14αρι με 60 νομίζω δεν ήρθε ποτέ Ελλάδα, μόνο 82.
Delta 1.4 με 71 ατίθασα, αλλά το 1.6 αμαξάρα.
Επίσης η peugeot, για να μπουμε και λίγο στο θέμα μας, δεν ήταν ποτέ ακριβή στο παρελθόν. Πάντα ήταν ελάχιστα πιο ακριβά από τα σιτροεν τα οποία όμως ήταν από τα φθηνότερα. Τώρα τελευταία ακρίβυναν τα αυτοκίνητά της στα οποία ανέβασε όμως και την ποιότητα.
Μια χαρά ήρθε το σε αστρα 60ρι στην Ελλάδα.
Είχε το μοτέρ του καντετ με μπλόκ από χυτοσίδηρο και upgrade μονοποιντ ψεκασμό. :)))
Και φυσικά χωρίς καθρέφτη συνοδηγού και όλα τα πλαστικά μέρη αβαφα.
-
Δε σε αμφισβητώ γιατί δε μπορώ να το αποδείξω. Το μοτέρ 1.4 με τα 60 το θυμάμαι μόνο στα καταλυτικά corsa A.
Επίσης όλα τα τεστ σε περιοδικά που θυμάμαι είχαν το 82αρι άστρα ακόμα κι αν το συνεκριναν με golf ή vento 60ps.
Θα ήταν πιο δίκαιο να χρησιμοποιουσαν το 60αρι astra αν ήταν διαθέσιμο.
CITROEN C4 III mod 2021