-
Μετα απο 4500 χιλιομ, κανα εξαμηνο που το εχω 131 αλογα βενζινη,μεσο ορο 6.2 λιτρα και αυτα με αυγα στα ποδια και τα πιο πολλα χιλιομετρα εθνικη μεχρι 130 χιλ το πολυ...Οταν ρολλαρει στην εθνικη και λογω αεροδυναμικου σχήματος μεχρι τα 120 καιει κατω απο 6...σε δοκιμες που εκανα προς την ιδια κατευθυνση και με το cruise control σταθερα στα 110 πχ οινοφυτα με διοδια θηβας,χωρις αυτο καταφερνεις καταφερνεις καλυτερη σταθερη κατανάλωση περιπου 6 με το πρωτο, χωρις αυτο στο 5.3.... σε κοντινες αποστάσεις με χαμηλες ταχυτητες μεσα σε κωμόπολη πχ, καιει αρκετα..Τελος τα θετικα τα λενε και οι αλλοι δεν εχει νόημα να τα επαναλαμβανω,στα αρνητικα η ξερη αντιδραση του ημιακαμπτου που δεν συναδει με την συνολικη ανεση, που ενοχλει σε δρομο πχ με τομες καθετες για φυσικο αεριο,η λακουβες και ο θορυβος που εισερχεται στην καμπινα σε καλη αλλα τραχεια ασφαλτο ...μπηκε παντου απο Μάιο αντιηλιακη σκουρα μεμβρανη δεν μπορουσε να γινει αλλιως με τις θερμοκρασιες που έχουμε το καλοκαίρι στη χωρα...
-
Στα διόδια της Τραγανας προς Αθηνα που έχει στροφή με ανηφόρα στα 120 μου έχει γράψει 15!! (Βενζίνη 1.2 manual). Ότι πίνει...πίνει ειδικά άμα το ζορίσεις. Από θέμα ηχομόνωσης καμπίνας και κύλιση στο δρόμο θεωρώ ότι είναι κορυφαίο. Επίσης αυτό που πρέπει να τονίσω είναι ότι οι after sales υπηρεσίες χτυπάνε κόκκινο. Ψάχνω εδώ και μια εβδομάδα συνεργείο για το μασάζ του συνοδηγού που δεν λειτουργεί και με γειωνουν. Άλλοι λένε θα με καλέσουν και δεν με καλούν, άλλοι καλό Σεπτέμβρη...με τα σχολεία ένα πράμα...γενικότερα υπολειτουργούν. Σε mail προς την μαμά εταιρία για την πινακίδα που μου έβαλαν στραβά και δεν υπάρχει δυνατότητα να κεντραριστει πλέον διότι αν κεντραριστει θα φαίνεται η μια τρυπα, ακόμη περιμένω απάντηση. Που να ήταν και κάτι σοβαρό στον κινητήρα..θα περίμενα Σεπτέμβρη..
-
Σημερα το πρωι ξεκινώντας εμεινε αναμμενο το λαμπακι με το κλειδι και εγραψε βλαβη στο συστημα διατηρησης λωριδας και αποφυγης προσκρουσης..το πηγα στην αντιπροσωπεια και η διαγνωση ηταν , προβλημα στην καμερα μεσα απο τον καθρεπτη στο πανω μερος του παρπριζ..μεχρι να ερθει το ανταλλακτικό σε καμμια 20αρια μερες θα βλεπω το κλειδι στον πινακα οργανων..χααχ
-
Περαστικά! Μικρό το κακό..
-
Το θετικό είναι να βρίσκουν τι φταίει και όχι να σε έχουν στο ψάξιμο και στο περίμενε. Όποτε μικρό το κακό.
-
Καλό το ότι λόγω εγγύησης καλύπτεται και βρηκαν ποιο ήταν το θέμα.
Το κακό είναι ότι τα συστήματα ασφαλείας τους δείχνουν να έχουν θέματα που εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία τους σε βάθος χρόνου.
-
Καλό το ότι λόγω εγγύησης καλύπτεται και βρηκαν ποιο ήταν το θέμα.
Το κακό είναι ότι τα συστήματα ασφαλείας τους δείχνουν να έχουν θέματα που εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία τους σε βάθος χρόνου.
Εγω ακόμα έχω το engine fault στο παλιό μου c3. Μια εμφανίζεται μια εξαφανίζεται ανάλογα τα κέφια του
Χανιαδακης καλό service τι ξέρουμε ;
-
Βρέθηκα σήμερα στην αντιπροσωπεία με προγραμματισμένο ραντεβού ώστε να βγάλει χρησμό το μαντείο των Δελφών τι φταίει στο Infotainment του 308 και έχει περίοδο. Ο χώρος αναμονής εδώ είναι κοινός με την έκθεση της Citroen. Ως εκ τούτου έπαιξε επιτόπου επεξεργασία και mini td (από την αντιπροσωπεία ως Νέα Μαγνησία και πίσω για τους ντόπιους) στο C4 1,2T 130ps EAT8.
-> Εσωτερικό: Αντίστοιχα ποιοτικό μέσες άκρες με το 308, εξαιρετικά ηχομονωμένο. Μπες βγες και καθήμενος ένιωσα πολύ πιο άνετα από τα 308/2008. Είσοδος στο όχημα φτιαγμένη για ανθρώπους των κυβικών μου (130kgr). Καλοί οι χώροι πίσω για 2 ενήλικες μέχρι το ύψος μου (183cm). Ο μεσαίος πίσω δεν έχει θέμα με τόσο με το τούνελ αλλά το κεφάλι του βρίσκει στα φώτα του ουρανού. Οι δύο πίσω πλάγιοι θα χωρέσουν οριακά στο κεφάλι όπως προκύπτει από τις φωτογραφίες. Το Focus έχει λίγο καλύτερο διαθέσιμο για τους πίσω το οποίο κάνει περισσότερο διαφορά στην άνεση των κεφαλιών των 'πλάγιων' παρά για τον (παρόμοιο) χώρο για τον πιθανό μεσαίο επιβάτη. Σε ταξίδι ίσως κοπανησουν στις χειρολαβές κεφαλής οι πλάγιοι αν μπει περίεργα σε καμία στροφή ο οδηγός. Αρκετός χώρος να σπρώξεις πόδια κάτω από το πίσω κάθισμα αν δεν έχει ο οδηγός τέρμα κάτω το κάθισμα. Καλό άνοιγμα πόρτας και για τους γονείς ακόμα και καθισματάκια 'ανάποδα' για βρέφη θα μπούνε άνετα χωρίς να κινήσουν εμπρός τα μπροστά καθίσματα. Τα πίσω isofix με φερμουάρ το οποίο όταν ανοίγει εύκολα και αφήνει μεγάλο άνοιγμα ώστε να κουμπώνει χωρίς κόπο το παιδικό καθισματάκι. Άριστη εμπρός εργονομία. Οσκαρική για PSA θα έλεγα! Φυσικοί διακόπτες, πολύ ικανοποιητικής ποιότητας για την τιμή του, στα σωστά σημεία. Λίγο πιο γρήγορο σε ανταπόκριση το Infotainment από του 308 και η διαφορά μεγέθους κάνει ευχάριστη διαφορά στο map. Το τιμόνι από κοντά μου φάνηκε όμορφο αντίθετα από τις φωτογραφίες ενώ είναι ντυμένο με ποιοτικό δέρμα (χωρίς αίσθηση φό) και αρκετά χοντρό ώστε να χαίρεσαι λαβή. Πολύ καλοί χώροι για μικροαντικείμενα και η μεσαία κονσόλα του EAT8 κάνει τόσο πρακτικό τον αέρα μεταξύ των μπροστινών που θέλω να κλωτσίσω το 308. Χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερο έχει πολύ καλή διαμόρφωση χωρίς προεξοχές ο χώρος αποσκευών.
Εξωτερικό: μια όμορφη κομψή Γαλλίδα που χάνει πολύ σε μαύρο/ασημί. Στο κόκκινο πρέπει να είναι θεά.
Οδήγηση: Σε ώρα αιχμής αλλά ευτυχώς ρόλαρε η κίνηση για να βγάλω λίγα συμπεράσματα από το TD. Πολύ ελαφρύ τιμόνι το οποίο εύχομαι στις ταχύτητες ταξιδιού έστω λίγο να βαραίνει. Εξαιρετική ηχομόνωση. Τρομερά άνετη αθόρυβη κύλιση. Θα ήθελα λίγο καλύτερη πλάγια στήριξη από τα πολύ άνετα κατά τα άλλα καθίσματα. Για τον puretech τα έχω πει πολλές φορές. Άριστος κινητήρας για σκάφη αυτού του μεγέθους. Το EAT8 δεν 'κλοτσάει' καθόλου και ταιριάζει γάντι με το μοτέρ αν και (προφανώς) είναι αργό στις αλλαγές σε σχέση με ένα DSG πχ (έκανα πρόσφατα βόλτα με Golf 8 γείτονα). Δυστυχώς δεν βγήκαμε περιφερειακό να το ανοίξω αλλά ως ένα όχημα για μικρή οικογένεια το C4 προσφέρει ανέσεις που δύσκολα θα βρείτε στα λεφτά του. Φτάνει να κατανοήσει κανείς τι αγοράζει. Στον ρόλο του είναι εξαιρετικό και είναι ξεκάθαρο στο τι προσφέρει.
ΥΓ1: PSA απλά σταματά να βγάζεις μηχανικά κιβώτια.
ΥΓ2: Οι φαν της μουσικής καλά θα κάνουν να πάρουν το optional ηχοσύστημα.
ΥΓ3: Το μικρό ψηφιακό καντράν τελικά είχαν δίκιο όσοι έλεγαν ότι στο EAT8 δεν σε ενοχλεί καθόλου καθώς απλά δεν έχεις λόγο να το κοιτάς καθόλου. Δεν πήγαιναν τα μάτια μου ούτε στο HUD.
ΥΓ4: Το πέρασα μέσα απ' τα πέριξ στενά στις γραμμές προς το εργοστάσιο μπισκότων Παπαδοπούλου που είναι κακοτραχαλος ο δρόμος και με εξέπληξε ευχάριστα η ησυχία της ανάρτησης καθώς και το ότι τουλάχιστον καινούργιο δεν έτριζε κάτι.
ΥΓ5: Πολύ χρήσιμο χαρακτηριστικό το blind spot τελικά ανεξαρτήτως μεγέθους οχήματος. Πρέπει κάποια στιγμή να μπει στα στάνταρ πακέτα εξοπλισμών.
-
Ωραίο αν και μικρό review λόγω περιορισμένου td.....
Το Υ.Γ5 είναι κάτι που το φωνάζω αλλά δεν βρίσκω ανταπόκριση στο forum. Η απάντηση που λαμβάνω είναι πως 'θα γυρίζουμε το κεφαλι, σιγά.... '
Θεωρώ πως είναι σωτήριο σύστημα και κακώς δεν το δίνετε σημασία.
-
Εξωτερικό: μια όμορφη κομψή Γαλλίδα που χάνει πολύ σε μαύρο/ασημί. Στο κόκκινο πρέπει να είναι θεά.
ΥΓ1: PSA απλά σταματά να βγάζεις μηχανικά κιβώτια.
+1.000.000.000!!!! Τα είπες όλα σε 2 προτάσεις.
-
Δεν χώρας πίσω πάντως, δεν νομίζω να μπορέσεις να κάνεις ταξίδι έτσι, ωραίο σχήμα το κουπέ αλλά χάνει πολύ σε ύψος.
Βρε Lap αν το blind spot κάνει 100-200ε οκ αν είναι σαν την Renault που ήθελε ένα νεφρό T. Y. N.
-
Να προσθέσω δύο πραγματακια τα οποία ξέχασα να αναφέρω πριν στο κατεβατό, για να μην έχουμε γνωστές παρεξηγήσεις. Τα των χωρών αποτελούν προσωπικές απόψεις ενός ανθρώπου που όχι μόνο δεν συγκαταλέγεται στον 'μέσο άνθρωπο' (οποίος σύμφωνα με τις ενδείξεις στους ανελκυστήρες είναι τα 75kgr, ναι οκ ίσως το 1993 για εμένα!) αλλά επιπρόσθετα μπαινοβγαίνει τα τελευταία 15 χρόνια σε ένα Octavia5...
ΥΓ: Το BS σήμερα με έσωσε από 'ρατσιστικό αδίκημα εις βάρος μειονότητας από όργανο της τάξης' και αντίστοιχα 'λαϊκά facebookικά δικαστήρια' όταν εκεί στην Μαγνησία με προσπέρασε από δεξιά Honda πάπια τιρκουάζ στρογγυλοφάναρη βγαλμένη απο ελληνική ταινία των 90's, η οποία και να ήθελε δεν είχε φλας για να το ανάψει, χωρίς πινακίδες μπρος πίσω με rider ανήλικο (μπορεί να ήταν και 12χρονο) roma άνευ κράνους σε σημείο που είχα σκοπό να πιάσω δεξιά. Χωρίς το BS δεν υπήρχε περίπτωση να τον δω καθώς έχει μεγάλο c_pillar το c4 και σε συνδυασμό με την μέση αεροτομή του οπίσθιου παρμπρίζ στα πρώτα χιλιόμετρα με το αμάξι ψιλομαντεύεις τι παίζει από b_pillar και πίσω...
-
Ωραίο αν και μικρό review λόγω περιορισμένου td.....
Το Υ.Γ5 είναι κάτι που το φωνάζω αλλά δεν βρίσκω ανταπόκριση στο forum. Η απάντηση που λαμβάνω είναι πως 'θα γυρίζουμε το κεφαλι, σιγά.... '
Θεωρώ πως είναι σωτήριο σύστημα και κακώς δεν το δίνετε σημασία.
Lap μαζί σου με 1000!
Αν και όποτε προκύψει αγορά νέου αυτοκινήτου, το blind spot θα είναι αδιαπραγμάτευτο...
Όπως και τα full led φώτα...
Ίσως και το acc...αυτό ακόμα υπό σκέψη...
-
Δεν νομίζω ότι κάποιος που γνωρίζει τι προσφέρουν δεν θέλει LED- full LED/BS/ACC κλπ. Είτε κυρίως δεν του φτάνουν τα λεφτά, είτε δευτερευόντως δεν έχει η εταιρία της επιλογής του ικανή διαμόρφωση επιπέδου VAG με αποτέλεσμα να τον υποχρεώνει να φορτωθεί ένα πακέτο εξοπλισμού στο οποίο τα 3/4 δεν τα χρειάζεται.
-
.... Τα των χωρών αποτελούν προσωπικές απόψεις ενός ανθρώπου που όχι μόνο δεν συγκαταλέγεται στον 'μέσο άνθρωπο' (οποίος σύμφωνα με τις ενδείξεις στους ανελκυστήρες είναι τα 75kgr, ναι οκ ίσως το 1993 για εμένα!) αλλά επιπρόσθετα μπαινοβγαίνει τα τελευταία 15 χρόνια σε ένα Octavia5...
Για αυτό το έγραψα επειδή είμαστε και οι δύο λυγερόκορμοι, αντε να δώσουμε άλλους 3 πόντους αέρα λόγο 'πισινού'.
-
Για αυτό το έγραψα επειδή είμαστε και οι δύο λυγερόκορμοι, αντε να δώσουμε άλλους 3 πόντους αέρα λόγο 'πισινού'.
Α, είσαι και εσύ κορμί θανατηφόρο; Nice my brother, nice...
Btw να ξέρεις ότι 'είσαι στις προσευχές μου' που λεν και οι Αμερικάνοι για το κουκλάκι σου.
-
Saba τιμή ρώτησες για την c4??? Παίζει καμία προσφορά;
-
Όχι τίποτα sorry. Κατά τύχη TD έκανα.
-
31 χιλιάρικα η πλούσια ηλεκτρική μετά την επιδότηση, 25 μισό περίπου η ντηζελ αυτόματη σε διαμόρφωση παρόμοια με το δικό μου Aircross.
-
Διαφωνώ για το μαύρο χρωμα..αλλά γούστα είναι αυτά...
CITROEN C4 III mod 2021