-
48 έβαλα με 1,31 το λίτρο .
-
Μια χαρά είναι το θέμα του aircross...
-
Η Saab, μιας και αναφέρθηκε, είχε την ατυχία να πέσει στα χέρια της GM, αντί της Ford. Οδηγώντας ένα Saab και το αντίστοιχο Volvo, ήταν ξεκάθαρη η οδηγική υπεροχή των Saab. Φευ, η Saab θυσιάστηκε και η Volvo θριάμβευσε, επειδή ο δικός της ιδιοκτήτης (Ford) της φέρθηκε πιο σωστά, όπως έκανε και με όλες τις θυγατρικές της. Αντίθετα η GM σκότωσε ή πούλησε όποιες μάρκες δεν μπορούσε να διαχειριστεί.
-
Να ρωτήσω τους κατόχους, με τον θόρυβο αέρα και τον θόρυβο κύλισης πως τα πάει το aircross; Σε σχέση με ένα μέσο γερμανικό είναι κοντά (π.χ. Golf, kamiq κλπ.);
-
Οι κάτοχοι δεν μπαίνουμε σε γερμανικά...
Θόρυβο αέρα με κλειστά παράθυρα πρακτικά δεν έχει.
Θόρυβο κύλισης όταν το οδόστρωμα είναι τραχύ έχει . Οταν είναι των σωστών προδιαγραφών δεν έχει .
-
Οι κάτοχοι δεν μπαίνουμε σε γερμανικά...
Θόρυβο αέρα με κλειστά παράθυρα πρακτικά δεν έχει.
Θόρυβο κύλισης όταν το οδόστρωμα είναι τραχύ έχει . Οταν είναι των σωστών προδιαγραφών δεν έχει .
χαχα (για τα γερμανικά), σε ευχαριστώ για το info, εντωμεταξύ οι Γάλλοι λένε ότι είναι πολύ ευαίσθητοι στον θόρυβο. Σε ένα YouTube vid μιλούσαν για θόρυβο της προηγούμενης έκδοσης, πάντως βάσει αυτού που λες αλλά και του https://www.auto-decibel-db.com/, φαίνεται κομπλέ το ειρκρος από άποψη θορύβου.
-
Δεν έχει θόρυβο με κλειστά παράθυρα . Εχει καλό αυτόματο κλιματισμό , αλλά το απλό αιρκοντίσιον έχει θέμα θορύβου στην φτηνή έκδοση .
Είναι άνετο στο ταξίδι και οι γερμανόφιλοι φίλοι μου , προτιμούν να ταξιδεύουν με αυτό , γιατί κοιμούνται άνετα , σαν 4στερο ξενοδοχείο ...
Ψιλογκρινιάζουν βέβαια γιατί μέχρι πριν 1,5 χρόνο τους πήγαινα με 5άστερο ... C5 exclusive hydractive 3+.
-
Για το μέγεθος κατηγορία τιμή του, ταξιδεύει αρκετά αρχοντικά και ξεκούραστα, δεν είναι πρόβλημα ο θόρυβος. Εγώ έχω ντηζελ και με το αυτόματο ταξιδεύει πάντα κοντά στις 2000σαλ.
Το ηχοσύστημα του δεν είναι και τίποτα σπουδαίο, εφόσον ανησυχείς ηχητικά, απλά κάνει τη δουλειά του.
Πιστεύω μόνο αρκετά ακριβότερα VW είναι το ίδιο ή περισσότερο αθόρυβα, αν ρωτάς αυτό. Αλλά σε καινούριο VW δεν έχω μπει εδώ και καιρό.
-
Να ρωτήσω τους κατόχους, με τον θόρυβο αέρα και τον θόρυβο κύλισης πως τα πάει το aircross; Σε σχέση με ένα μέσο γερμανικό είναι κοντά (π.χ. Golf, kamiq κλπ.);
Το αυτοκίνητο παρόλο που είναι SUV με το θόρυβο κύλισης και το αεροδυναμικό θόρυβο τα πάει ανέλπιστα καλά. Φυσικά με κλειστά τζάμια. Έτσι και κάνεις το λάθος και ανοίξεις τζάμι στην Εθνική οδό την πάτησες. Ο κακός χαμός.
Εμένα ποιο πολύ με χάλασε ο απίστευτος θόρυβος του απλού κλιματιστικού (όχι κλιμά). Ακόμη και στην 1η σκάλα έβγαζε δυνατό βουητό. Πάνω από την 2η σκάλα εγώ δεν άντεχα το βουητό. Στο κλιμά λένε τα παιδιά εδώ ότι δεν υπάρχει πρόβλημα θορύβου.
α! εντάξει δεν το έχω αναφέρει, αλλά είχα και εγώ μερικές φορές κολλήματα στην οθόνη. Κάποιες φορές έκανε από μόνη της επανεκκίνηση η κεντρική οθόνη και κάποιες άλλες φορές καθυστερούσε να ξεκινήσει. Έδειχνε το λογότυπο της Citroen και σερνόταν. Ευτυχώς δεν έβγαζε μπλε οθόνες.
Πάνω/κάτω κατάλαβα που είναι το πρόβλημα, αλλά επειδή δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα, καλύτερα να μην αναφέρω κάτι παραπάνω.
-
Έτσι και κάνεις το λάθος και ανοίξεις τζάμι στην Εθνική οδό την πάτησες. Ο κακός χαμός.
Όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα. Αλλά γιατί να το κάνει κάποιος αυτό, δεν έχει κανένα νόημα. Από το 1993 που οδηγώ, ποτέ δεν έχω ταξιδέψει με ανοιχτά παράθυρα παρά μόνο για 6 μήνες που είχα αυτοκίνητο χωρίς aircondition. Πρακτικά τα παράθυρα δεν είναι για να ανοίγουν πάνω από τα 80-90χαω.
-
Με την οθόνη , στο προηγούμενο υπήρχε ένα θεματάκι υστέρησης , αν έκλεινες το αμάξι και αμέσως το έβαζες μπροστά .
Γενικά δεν είχα θέματα , αλλά θεωρώ ότι στις οθόνες είμαστε πολύ πίσω ακόμα , ιδιαίτερα όταν τις έχουμε σε αμάξια που μένουν στον ήλιο και χτυπάνε 55άρια μέσα .
Για το κλίμα είναι μια χαρά .
Για τα τζάμια , μόνο σε επαρχιακό ταξιδεύω με ανοικτά και ταχύτητες μέχρι 80-90, που δεν ακούω μουσική , αλλά την φύση . Αλλιώς κλειστά να ακούς μουσική .
-
JamesD wrote:
Να ρωτήσω τους κατόχους, με τον θόρυβο αέρα και τον θόρυβο κύλισης πως τα πάει το aircross; Σε σχέση με ένα μέσο γερμανικό είναι κοντά (π.χ. Golf, kamiq
Πάνω/κάτω κατάλαβα που είναι το πρόβλημα, αλλά επειδή δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα, καλύτερα να μην αναφέρω κάτι παραπάνω.
Για πες κατι παραπανω.που οφειλεται;;
-
Storm wrote:
JamesD wrote:
Να ρωτήσω τους κατόχους, με τον θόρυβο αέρα και τον θόρυβο κύλισης πως τα πάει το aircross; Σε σχέση με ένα μέσο γερμανικό είναι κοντά (π.χ. Golf, kamiq
Πάνω/κάτω κατάλαβα που είναι το πρόβλημα, αλλά επειδή δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα, καλύτερα να μην αναφέρω κάτι παραπάνω.
Για πες κατι παραπανω.που οφειλεται;;
Στην λειτουργία USB. Δεν τα πάει και πολύ καλά με την λειτουργία USB (μέγεθος στα φλασάκια, αριθμός Mp3, κλπ...). Zορίζεται το σύστημα με τα usb φλασάκια όταν είναι μεγάλα σε χωρητικότητα (άνω των 8GB) και γεμάτα με mp3.
Και αυτό φαίνεται και στην απόκριση στα μενού του συστήματος την ώρα που παίζει μουσική από το USB. Πατάς δηλαδή να πας στο mode του κλιματισιτκού και δεν πάει αμέσως. Καθυστερεί τόσο, όσο χρειάζεται για να καταλάβεις ότι καθυστερεί.
Χωρίς το στικάκι εμφανέστατα ήταν ποιο άμεσο και γρήγορο το σύστημα οθόνης.
-
Αρα έχει θέματα σε RAM????
Ειναι τόσο λίγη που δεν αφήνει ούτε περιθώρια κλείδωματος μέρους της για τις υπόλοιπες λειτουργίες;
-
Steln wrote:
Storm wrote:
JamesD wrote:
Να ρωτήσω τους κατόχους, με τον θόρυβο αέρα και τον θόρυβο κύλισης πως τα πάει το aircross; Σε σχέση με ένα μέσο γερμανικό είναι κοντά (π.χ. Golf, kamiq
Πάνω/κάτω κατάλαβα που είναι το πρόβλημα, αλλά επειδή δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα, καλύτερα να μην αναφέρω κάτι παραπάνω.
Για πες κατι παραπανω.που οφειλεται;;
Στην λειτουργία USB. Δεν τα πάει και πολύ καλά με την λειτουργία USB (μέγεθος στα φλασάκια, αριθμός Mp3, κλπ...). Zορίζεται το σύστημα με τα usb φλασάκια όταν είναι μεγάλα σε χωρητικότητα (άνω των 8GB) και γεμάτα με mp3.
Και αυτό φαίνεται και στην απόκριση στα μενού του συστήματος την ώρα που παίζει μουσική από το USB. Πατάς δηλαδή να πας στο mode του κλιματισιτκού και δεν πάει αμέσως. Καθυστερεί τόσο, όσο χρειάζεται για να καταλάβεις ότι καθυστερεί.
Χωρίς το στικάκι εμφανέστατα ήταν ποιο άμεσο και γρήγορο το σύστημα οθόνης.
Εγω εβαλα ενα 32αρι πανω...ειναι περιπου μισογεματο...με την τελευταια εκδοση περασμένη χειροκίνητα. Μια χαρα παει...αλλα παλιοτερα μ κανε κ αυτο π λες.
-
Παιδιά έβαλα και εγώ 32άρι.
Μάλιστα πήγα σαν ηλίθιος και αγόρασα δύο 32άρια της SANDISK. Δεν τραβούσε το σύστημα. Ειδικά όταν έβαζα μπροστά το αυτοκίνητο έκανε αγώνα για να διαβάσει τα mp3. Μετά κατέβηκα σε 16άρια στικάκια και κατέληξα σε 8άρι.
Δεν ξέρω αν είναι θέμα RAM ή CPU ή λογισμικού. Μάλλον το λογισμικό πρέπει να είναι.
Στο αυτοκίνητο που έχω τώρα δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν χαμπαριάζει τίποτα.
-
@Στορμ:
ΟΚ για το τσιγαρο. Εγω δεν αφηνω τσιγαρο μεσα και οταν καπνιζα δεν καπνιζα ποτε στην Εθνικη ακριβως λογω παραθυρων. Στην χειρότερη εκανα σταση 10' να παρω κ καφε και κάπνιζα. Ποτε δεν εχω ανοιξει πράθυρο (σε δικο μου αυτοκίνητο ως οδηγός) σε ταξίδι στη Εθνική, μου φαινεται τελειως ακυρο! Οσο για φρέσκο αέρα μια χαρά μπαινει απο τους αεραγωγους.
-
Storm wrote:
Έτσι και κάνεις το λάθος και ανοίξεις τζάμι στην Εθνική οδό την πάτησες. Ο κακός χαμός.
Όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα. Αλλά γιατί να το κάνει κάποιος αυτό, δεν έχει κανένα νόημα. Από το 1993 που οδηγώ, ποτέ δεν έχω ταξιδέψει με ανοιχτά παράθυρα παρά μόνο για 6 μήνες που είχα αυτοκίνητο χωρίς aircondition. Πρακτικά τα παράθυρα δεν είναι για να ανοίγουν πάνω από τα 80-90χαω.
Λόγοι υπάρχουν. Εγώ π.χ. έχω κάνει πάρα πολλά επαγγελματικά ταξίδια με συναδέλφους που κάπνιζαν σαν φουγάρα. Επίσης πολλές σχέσεις μου, κοπέλες, κάπνιζαν σαν φουγάρα. Στα ταξίδια συνήθισα να είμαι με ανοιχτά παράθυρα γιατί δεν μπορώ το καπνό μέσα σε κλειστό αυτοκίνητο.
Από κάποια στιγμή και μετά συνήθισα να έχω ανοιχτά τα παράθυρα, έστω και μερικά εκατοστά για να μπαίνει μέσα φρέσκος αέρας. Για αυτό παλιότερα αγόραζα πάντα ανεμοθραύστες για να μειώνεται ο θόρυβος.
-
Τσιγάρο και καφές μέσα στο αμάξι δεν παίζει ...
Να πάνε με ντάτσουν μονοκάμπινο...
-
Μιλκο και μπανάνα;
Citroen C3 Aircross 2018