-
Είχα οδηγήσει μοντέλο του 2007-2008 με 4.0L αν θυμάμαι καλά V-κάτι σίγουρα. Ψοφίμη λόγω χαζού κιβωτίου κυρίως νομίζω, αλλά EZdriving και τρελό cruising up and down the PCH and the five!
Μέσα ford κλασικό. Στα καπάκια είχε περάσει και ford focus sedan 2.2-2.3L, με ινλάιν κινητήρα νομίζω, πολύ σβέλτο και agile σε σχέση με όλα αυτά τα αμερικάνικα V. Σκεφτόμουν τότε οτι ο συνδιασμός θα τα σπάει (ecoboost και μάστανγκ)
Για look δεν το συζητάμε... ΠΑΡΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
Από τότε οι ecoboost βελτιώθηκαν δραματικά, απέκτησε και ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω (ελπίζω...) και το σχήμα κατ εμέ βελτιώθηκε.
ΠΑΡΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
Επειδή δεν είδα κανέναν να το αναφέρει, το ωραίο στους V δεν είναι τα άλογα, οι ροπές και το λούκ, αλλά το smoothness of operation. Τον καταλαβαίνεις από το ρελαντί τον V, εκτός αν είν κανα high performance που εγώ τουλάχιστον τα περνάω για χαλασμένα.
ΠΑΡΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
-
Καλημερα σε ολους και σας ευχαριστω για τις απαντησεις .λοιπον SPI_duster wrote εχεις δικιο αλλα μεσα σε ολα αυτα ειναι και η καταναλωση αλλα συμφωνω απολυτα οτι δεν χρειαζεται να μενουμε εκει.εδω εζησα με ρχ8 στη μαστανγκ θα κολωσω? απλα νταξει μη δουλευουμε και γιαυτο ....wrongstuff μαρεσεις αχαχαχαχ απολυτος... προσωπικα τα 2 που με κανανε να καψουρευτω ειναι σιγουρα η εμφανιση που δν εχει πολλα πολλα δεν μαρεσει το εξωγηινο στυλ και σιγουρα μαρεσει ο ηχος αν και δεν ειναι του gt παλι κατι υπαρχει το boostαρει και ο τεχνιτος καπως μετραει ομως.
-
Μην τρέχετε με κάτι τέτοια αμάξια, γιατί θέλουμε να προλαβαίνουμε και να σκάμε δίπλα να τα μπανίζουμε, σκεφτείτε λίγο και τον συνάνθρωπο... ΕΖcruising λέμε....
Χρώμα?
Υ.Γ.1: ΠΑΡΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
Υ.Γ.2.: Πόσο πάνε αυτά μεταχειρισμένα να βαρέσω ένα midlife crisis?
-
Σήμερα είδα ένα ανθρακί mustang ecoboost δίπλα στο γραφείο στην 'Dent Car Hail', χωρίς προφυλακτήρα και φτερό, μάλλον ελαφριά τράκα.
-
Καλημερα φιλε ..χααχαχ η αληθεια ειναι εχει εναν εδω κοντα στην περιοχη μου στην πελλα γυρναει παντα ομως μετρημενος οποτε παντα προλαβαινει καποιος να το δει..απο τιμες κοντα στο 35ρι νομιζω μπορεις να βρεις μεσο ορο πες 37 με 40
-
Καλημερα και σε σενα φιλε...ανθρακι ε? ενα απο τις επιλογες μου αλλα δεν βρισκω ...ανθρακι η μαυρο θελω
-
Καλημερα σε ολους παιδια μια απορια εχω ..τι γινεται με φορους κλπ γιατι ο λογιστης μου λεει που πας να μπλεξεις κλπ .γνωριζει κανεις δηλαδη τι παιζει ?τα κυνηγαει η εφορια μ λεει τα μεγαλα κυβικα κ τετοια αμαξια κατι τετοια αρχισε να μου λεει...
-
Αν σε απασχολούν τα θέματα της φορολογίας, τότε είναι βέβαιο ότι με την επιλογή σου πας για μετωπική με 200 σε τοίχο! Αυτά τα κυβικά είναι μόνο για πολύ large τύπους, που δεν θα ρωτούσαν καν για την εφορία.
-
Δεν γνωριζω ανθρωπο να μη τον απασχολουν θεματα εφοριας για οσο λαρτζ και να μιλαμε...ολα φυσιολογικα ειναι και το αν καιει 50 λιτρα θα απασχολησει καποιον και το αν πληρωνει καθε χρονο 5 χιλιαρικα χαβαλε
-
Θα πληρώνεις φορο πολυτελειας. Και εχει μεγάλο τεκμήριο. Εαν εισαι ΟΚ προχωρας, εαν οχι σταματας....απλό ειναι.
-
Δεν γνωριζω ανθρωπο να μη τον απασχολουν θεματα εφοριας για οσο λαρτζ και να μιλαμε...ολα φυσιολογικα ειναι και το αν καιει 50 λιτρα θα απασχολησει καποιον και το αν πληρωνει καθε χρονο 5 χιλιαρικα χαβαλε
Φίλε μου, χωρίς καμία διάθεση ειρωνείας, θα το πω τελείως κοφτά: Δεν κάνει αυτό το αμάξι για σένα! Στην Ελλάδα 2300 κυβικά με πάνω από 300 άλογα σε ένα σπορ σασί είναι για ανθρώπους που δεν ρωτάνε ούτε για την κατανάλωση ούτε για την εφορία!
-
Στην τελική αν ο λογιστής σου δεν ξέρει να σου απαντήσει και ρωτάς αγνώστους σε ένα φόρουμ, πρέπει μάλλον να αλλάξεις λογιστή...
-
και γω ψιλοάνετος είμαι οικονομικά και είμαι οκ με τον μικρο ecoboost 1,5 με τα 200 αλογα που καίει 8-10 καθημερινά και 15 οταν το παταω λίγο
δεν μπορώ να φανταστω ότι η mustang θα καίει 9 που εγραφες αλλά δεν το είχα και ποτε για να ξέρω επ ακριβώς.
Εγω πάντως όσο και όμορφο και φανταστικο και καυλα να είναι αυτό το αμαξι δεν θα το έπαιρνα να μπλέξω με το κράτος.
Ειχα βάλει στοχο το i30N που μου άρεσε πολύ αλλά γ@μησιάτικα για φόρο πολυτελείας στο κράτος εγω δεν ψήνομαι να δίνω οπότε διάλεξα κάτι ποιο μικρο σε κυβικά και ας είναι λιγότερο γρήγορο. το fun to drive με ενδιεφερε περισσότερο.
όπως είπαν και πριν από μένα το mustang το παίρνεις αν έχεις μονο πολύ γερο πορτοφόλι που αδιαφορείς τελείως για φορους πολυτελείας και καταναλώσεις καθώς είναι ψιχουλα για κάποιον τέτοιο
Για μένα είναι πολυτέλεια που δεν έχω. Δεν ανηκω σε αυτή την κατηγορία που αδιαφορούν για αυτά, αν εσυ είσαι ΠΑΡΤΟ ΧΘΕΣ ειναι φανταστικό
αν δεν είσαι ξανασκέψου το, μπορεί να το αντέχεις οικονομικά. Αλλά θες νταβανζή το κράτος να σου παίρνει τοσα χρήματα??? εσυ ξέρεις μόνο
-
Το εχω οδηγησει 2 σερι καλοκαιρια στην Αμερική (νοικιαρικο) 2018-19 για πανω απο 1Κ χλμ καθε φορα. Mια εκανα τον 101 LA-San Francisco με καποιες παρακαμψεις για στροφιλικια. Την 2η εκανα LA-Palm-Springs-Vegas με διαφορες εκδρομες (Joshua Park, Grand Canyon). και τις 2 φορες ηταν με λιγα χλμ, κατω απο 40Κ. Αν ζουσα εκει θα το παιρνα χωρις σκεψη επειδη μου αρεσει υπερβολικα. Αρκετα ανετο στην καθημερνοτητα, χωρουσε μεγαλη βαλιτσα στον χωρο αποσκευων , καταναλωση αδιαφορη (δεν ξερω τιμη βενζινης τωρα, τοτε ηταν κατω απο 1 EUR το λιτρο) προοδευτική αποδοση ισχυος (δεν ενιωθα οτι εχει 300+ ιππους)
Επι της ουσιας εχει θεματα. ειχε μεγαλυτερο ογκο απ οτι θα ηθελα για να το χωνεις, διωχνει το πισω μερος για πλακα (οχι απαραίτητα αρνητικο) στις αμερικανικες πολεις χωράει ανετοτατα, στην Αθηνα δεν θελω να εχω αμαξι 4.8m, εσωτερικο με οριακα ανεκτη ποιοτητα για το ποσο κοστιζει στην Αμερική, απαραδεκτο για την τιμη στην Ευρωπη, το αυτοματο κιβωτιο μου φανηκε αργο. 9 δεν καίει .Το Ibiza της γυναίκας μου καίει 9. με CC και 65 μίλια είναι στα χαμηλά 1X.
Παλιότερα ειχα μια 996, την εδωσα οταν ξεκινησε ο ΦΠ. Δεν θα ξαναεμπλεκα με οτιδηποτε πανω απο 2 λιτρα, μεταχειρισμενο και ιδιαιτερο (εξωτικο, αμερικανικο κλπ). Προτιμω να τα ξοδευω αλλιως (ταξιδια κλπ). Μονο αν ειχα 7ψηφιο λογαριασμο στην τραπεζα. Τότε μαλλον 997 αλλα ίσως και αυτό. Αλλά όπως είπα το έχω κάνει το λάθος και καταλαβαίνω και γιατί κάποιος θα το έκανε, οπότε ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο κλπ.
Θα το συστηνα σε καποιον που του αρεσει πολυ και θελει οπωσδήποτε αυτο και οχι καποια λογικοτερη επιλογη στα ιδια χρηματα, αλλα εχει και την ανεση να δινει 3-4 Κ ετήσια για την οποια κα**λα του (χωρις να υπολογίζω απωλεια αξιας.) αλλά κυριως δεν τον πειράζει αυτά να τα δίνει στο κράτος. Χαζο πως ενα διασκεδαστικο, φτηνο σε αγορα και συντηρηση αυτοκινητο μολις περασει τον Ατλαντικό γινεται ακριβο μπλεξιμο.
BTW, η εβδομαδιαία ενοικίαση με πλήρη ασφάλεια κοστίζει 750 EUR! (τωρινή τιμή) και να ξέρετε ότι οι ευρωπαϊκές κάρτες δεν περνάνε στα βενζινάδικα
-
Λοιπον για να καταλαβετε οικονομικα δν ειναι οτι με καιει ειμαι ανετος μια χαρα κλπ αυτο που δε θελω ειναι να με εκμεταλλευεται καποιος στην προκείμενη περιπτωση το κρατος! ναι δηλαδη τα εχω αλλα δεν θα τα εχω γιαυτους χιλιες φορες να τα πεταξω στον καδο παρα στο κρατος.με λιγα λογια και 10 χιλιαρικα τη βδομαδα να ειχα παλι δεν προκειτα να μην κοιτουσα να με εκμεταλλευτει το κρατος!σας ευχαριστω ολους για τον χρονο σας!τωρα κοιταω το μαστανγκ το καινουριο match e εμφανισιακα δν παιζεται στα γουστα μου ισως να μην υπαρχει κ κατι πιο ωραιο αλλα με κραταει πισω αυτο το ηλεκτρικο ...αλλα αμαξαρα παιδια..
-
Αν είναι να σκάσεις 50 και βάλε χιλιάρικα σε ηλεκτρικό, δεν κοιτάς άλλο από το Tesla Model 3.
-
Ειδικου σκοπου. Δυσκολα ομως για Ελλαδα και ειδικα στα αστικα κεντρα που εφτιαξαν δρομους οτι εμεινε απο πρασιες. Επισης η ποιοτητα των αμερικανικων εσωτερικα καμια σχεση με τις αλλες σχολες. Η χειριστη. Οι συνηθειες του μεσου Αμερικανου καθιστουν την ποιοτητα περιττη εντος του αυτοκινητου. Στα χρηματα που ζητα υπαρχουν πολυ πιο γήινες προτασεις. Με οικονομοτεχνικους ορους η προταση του Ελον μασκ ειναι πολυ καλυτερη.
-
Γιατι , Αμερικανικο δεν ειναι κι αυτο? Ασε που ειναι ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ και με πολλά προβληματα ποιοτητας/αξιοπιστιας
-
Αν είναι για ηλεκτρικο το Model 3 ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
Βεβαια τελειως διαφορετικό μοντελο, για τη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ mustang λέγαμε που είναι και πολύ όμορφη και φοβερο αμαξι και με ωραιο ήχο όχι για το ηλεκτρικο
Το ηλεκτρικό μόνο στην ονομασια (πολυ κακως) λέγεται mustang , είναι καθαρα marketing
-
Ναι αμερικανικο ειναι κι αυτο, ομως με προσανατολισμους παγκόσμιου αυτοκινητου. Δε προοριζεται για ντριφτερς.
γνωμες για αγορα ford mustang ecoboost