-
Παίδες καλημέρα. Ψάχνεται ένας φίλος και ειναι μεταξύ focus, golf, . Κάπου είδε και την νέα 116 και του άρεσε. Ρώτησε στην αντιπροσωπεύει και του είπαν πως την παίρνει με 22500 με μεταλλικό(βενζίνη) . Όμορφο αυτοκίνητο πολύ και από βδομάδα σκέφτεται πάει για td.
Ποια είναι η γνώμη σας για το αυτοκίνητο? Ίσως να υστερεί βέβαια σε εξοπλισμό σε σχέση με τις άλλες δύο επιλογές αλλά και για 116 στα 22,5Κ η τιμή ακούγεται πολύ καλή.
Αξίζει να προστεθεί στις επιλογές του?
-
Η 116 βγάζει 109 ίππους σε σχέση με τους 136 της 118.
εξοπλιστικά είχε η σαφως λιγότερα πράγματα από τα αλλά δυο.
Σε σειρά 1 αξίζει σχετικά η 118 sportline advanced στα 28. -
Στα 28 νομίζω πως θα μπει σε άλλο δίλημμα καθώς παίρνει καλή έκδοση και αυτόματο στις άλλες 2 εταιρίες.
-
Αξίζει οτι του αρέσει. Δεν εχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους, το θέμα ειναι τι θέλει και τι κοιταει σε ενα αυτοκινητο.
-
Όπως ανέφερε και ο iceman στην Σειρά 1 αξίζει η 118 Sport LIne Advanced που της έχουν βάλει ίσα ίσα ότι μπορούν ώστε να μην περάσουν το όριο ΛΤΠΦ που ανεβάζει αρκετά την τιμή. Την οδήγησα και μου άρεσε αν και μπροστοκίνητη. Ποιοτικά μέσα είναι μία (μπορεί και δύο) κλάσεις παραπάνω από το Focus. Την 116 με τα 109 άλογα δεν θα την έπαιρνα.
Αν μπορεί να ανέβει στην 118 Sport LIne Advanced αξίζει πάντως. Αρκεί να οτυ ορέσει και οδηγικά. Για Focus λέμε για το 1000αρι 125hp, σωστά; Επειδή αναφέρεις τιμή 22.5Κ. Golf ποιο μοντέλο/έκδοση;
Πλάκα πλάκα την έχει πάρει κανείς την 118 να μας πει πιο εκτεταμένες εντυπώσεις;
-
Ναι σωστά όσο αφορά το φοκους.
Το γκολφ είναι 1500 με 130 ίππους βενζίνη (life)
Δεν νομίζω να υπάρχει μεγάλη διαφορά σε ιπποδύναμη 109 /125 /130..ειναι πάνω κάτω το ίδιο. Τώρα το κατά πόσο έχουν διαφορές σε ποιότητα εσωτερικά και σε οδήγηση είναι κάτι που μόνο ο ίδιος μπορεί να το διαπιστώσει.
Οικογένεια έχει 3μελη και ψάχνεται για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Εμφανισιακά όλα του αρέσουν. Και τα 3 είναι στα 22,5.
-
Ναι σωστά όσο αφορά το φοκους.
Το γκολφ είναι 1500 με 130 ίππους βενζίνη (life)
Δεν νομίζω να υπάρχει μεγάλη διαφορά σε ιπποδύναμη 109 /125 /130..ειναι πάνω κάτω το ίδιο. Τώρα το κατά πόσο έχουν διαφορές σε ποιότητα εσωτερικά και σε οδήγηση είναι κάτι που μόνο ο ίδιος μπορεί να το διαπιστώσει.
Οικογένεια έχει 3μελη και ψάχνεται για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Εμφανισιακά όλα του αρέσουν. Και τα 3 είναι στα 22,5.
Φυσικά και υπάρχει διαφορά σε δύναμη και επιδόσεις. Η 118 έχει πλέον 140 άλογα και σύμφωνα με την BMW είναι 2,1'' ταχύτερη από την 116, που είναι πολύ μεγάλη διαφορά.
-
Ναι σωστά όσο αφορά το φοκους.
Το γκολφ είναι 1500 με 130 ίππους βενζίνη (life)
Δεν νομίζω να υπάρχει μεγάλη διαφορά σε ιπποδύναμη 109 /125 /130..ειναι πάνω κάτω το ίδιο. Τώρα το κατά πόσο έχουν διαφορές σε ποιότητα εσωτερικά και σε οδήγηση είναι κάτι που μόνο ο ίδιος μπορεί να το διαπιστώσει.
Οικογένεια έχει 3μελη και ψάχνεται για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Εμφανισιακά όλα του αρέσουν. Και τα 3 είναι στα 22,5.
To Golf 130hp στην Life με μεταλλικό χρώμα έχει 22.7Κ χωρίς να βάλεις τίποτε από έξτρα. 1-2 να βάλεις (LED Plus και κάτι άλλο) πας πάνω από 24.5Κ. Το Focus ποια έκδοση είναι; Η ST-Line? Γιατί κι αυτό με μεταλλικό χρώμα, το Tech Pack και τα Adaptive LED πάει 24.7Κ. Ίδια τιμολόγηση πάνω κάτω έχουν οπότε όποιο του αρέσει περισσότερο στην οδήγηση θα πω. Ένα συν που έχει το Golf είναι ότι αν θες το παραγγέλνεις με γκρι εσωτερικό. Απλά αν το φορτώσεις με πράγματα ξεφεύγει η τιμή.
Η διαφορά 116 με 118 είναι μεγάλη σε επιδόσεις.
-
Ναι το καταλαβαίνω όσο αφορά την 118 αλλά τα 28000 είναι πολλά πάνω απ το budget του.
-
Πλάκα πλάκα την έχει πάρει κανείς την 118 να μας πει πιο εκτεταμένες εντυπώσεις;
Έχω την 118i sportline 1 χρόνο. Πολύ ποιοτικό εσωτερικό. Άνετη ανάρτηση, καλό τιμόνι, λίγο τεχνιτή αίσθηση σε χαμηλές ταχύτητες. Αισθητή διαφοροποίηση στα 3 προγράμματα λειτουργίας του κινητήρα. Μέσα σε πόλη με το eco δεν καταλαβαίνεις αλλαγές.
Στα λίγα γρήγορα και απαιτητικά στροφιλίκια που έχω προλάβει να πάω, είναι όπως ακριβώς περιμένεις να είναι ένα προσθιοκίνητο. με ζωντανή ουρά. Όχι τόσο νευρική όσο το focus I που είχα αλλά ευχάριστα ενεργή!
Σε μια ανοικτή στροφή των 160 που είχα πατήσει κατά λάθος τον ανύπαρκτο συμπλέκτη (δηλ το φρένο αφού είναι αυτόματη) με μάζεψε χωρίς δράματα.
Δεν τρίζει τίποτα μέσα,χώροι επαρκείς για μικρή οικογένεια.
Κατανάλωση 6,0 σε εθνική με τα όρια,7,5 στην πόλη.
6,5 σε εκδρομή 1000χλμ σε Μάνη και Μεσσηνία πρόσφατα.
Μόνο αρνητικό η έλλειψη navi ή AA. Τώρα βέβαια είναι στάνταρ αλλά με την ανάλογη επιβάρυνση σε σχέση με πέρυσι.
-
Ναι το καταλαβαίνω όσο αφορά την 118 αλλά τα 28000 είναι πολλά πάνω απ το budget του.
Πληρωνεις περισσοτερα αλλα αγοραζεις και πολυ περισσοτερα. Αυτο πες του να το σκεφτει.
-
Η 118i που είχα κάνει βόλτα είναι πολύ ωραίο αμάξι πολύ σβέλτο και αρκετά οικονομικό , περισσότερο από ότι νόμιζα.
Ωραίο τιμόνι , πολύ καλή ανάρτηση νομίζω το αυτόματο advance είχα οδηγήσει. Το έδιναν πέρυσι προς το τέλος της χρονιάς 26.5 φυσικά είχε κάποια βασικά κουσουρια ελλείψεως στον εξοπλισμό νομίζω δεν είχε καν android auto ούτε κάμερα οπισθοπορειας.
Είναι σαφώς πιο ευρύχωρη πίσω λόγω της αλλαγής του άξονα κίνησης.
Ποιοτικά η advance δεν έβγαζε μάτια νομίζω όμως ένα κλικ πάνω από φοκους ήταν.
Τώρα η 116 είναι σαφώς αισθητά πιο αργό αλλά αν δεν φτάνουν τα λεφτά....απλά αν δεν φτάνουν τα λεφτά ο υποψήφιος πρέπει να σκεφτε ότι και τα σέρβις και τυχόν βλάβες στην όχι και πιο αξιόπιστη μάρκα του κόσμου κοστίζουν πάνω από τον μο.
-
Έχω την 118i sportline 1 χρόνο. Πολύ ποιοτικό εσωτερικό. Άνετη ανάρτηση, καλό τιμόνι, λίγο τεχνιτή αίσθηση σε χαμηλές ταχύτητες. Αισθητή διαφοροποίηση στα 3 προγράμματα λειτουργίας του κινητήρα. Μέσα σε πόλη με το eco δεν καταλαβαίνεις αλλαγές.
Στα λίγα γρήγορα και απαιτητικά στροφιλίκια που έχω προλάβει να πάω, είναι όπως ακριβώς περιμένεις να είναι ένα προσθιοκίνητο. με ζωντανή ουρά. Όχι τόσο νευρική όσο το focus I που είχα αλλά ευχάριστα ενεργή!
Σε μια ανοικτή στροφή των 160 που είχα πατήσει κατά λάθος τον ανύπαρκτο συμπλέκτη (δηλ το φρένο αφού είναι αυτόματη) με μάζεψε χωρίς δράματα.
Δεν τρίζει τίποτα μέσα,χώροι επαρκείς για μικρή οικογένεια.
Κατανάλωση 6,0 σε εθνική με τα όρια,7,5 στην πόλη.
6,5 σε εκδρομή 1000χλμ σε Μάνη και Μεσσηνία πρόσφατα.
Μόνο αρνητικό η έλλειψη navi ή AA. Τώρα βέβαια είναι στάνταρ αλλά με την ανάλογη επιβάρυνση σε σχέση με πέρυσι.
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση..! Ευχάριστα τα νέα για την οδήγηση.
Κατανάλωση 6.5 λτ/100 χλμ πολύ καλά για εκδρομή.
Πλέον η Sport Line Advanced έχει μεγαλύτερη οθόνη και Android Auto?
-
Από ότι είχα δει, έχει πιο μεγάλη οθόνη, ψηφιακό πίνακα οργάνων , navi και Android Auto.
-
Πριν 10μηνες είχα πάρει για το αυτόματο 118i 26.500 αν θυμάμαι καλά ( αν ήταν το αυτόματο δεν θυμάμαι σίγουρα αλλά νομίζω για αυτό ήταν) φυσικά ετοιμοπαραδοτο αμάξι βιτρίνας!
Τώρα βλέπω στον διαμορφωτή +31.7Κ το βασικό εξοπλισμό όχι την advance αυτήν πάει 32.9! Και χωρίς χρώμαΤόσο πολύ ανέβηκε και αυτό;
-
Πολλα προϊόντα και όχι μόνο τα αυτοκίνητα , τσιμπούν (μάλλον δαγκώνουν) προς τα επάνω ως προς τις τιμές. Εχω παρατηρήσει έως και 30% αυξήσεις σε διάφορα υλικά αγαθά.
-
Θα πρέπει να γίνει κατανοητό , ιδιαίτερα από ανθρώπους που δεν ασχολούνται με τα αυτοκίνητα , ότι τα μεταξωτά βρακιά είναι για επιδέξιους κ.....ς .
Το να πάρεις την βασική έκδοση του μικρότερου μοντέλου ενός λεγόμενου πρίμιουμ αυτοκινήτου , απλά αγοράζεις το κλειδί . Αν αυτό σε καλύπτει εντάξει.
Οπως ειπώθηκε αυτό σημαίνει αστεία εγγύηση και πανάκριβα σέρβις , ενώ η αξιοπιστία τους που δεν είναι και η καλύτερη , θα δώσει και πανάκριβες βλάβες .
Οπότε αν τα έχεις τα δίνεις κανονικά τα 30000 και το παίρνεις κάπως φορτωμένο και έχεις και τα λεφτά για τα σέρβις και τις βλάβες. Αλλιώς δίνεις 5-6000 λιγότερα και παίρνεις 5-6-7-8 χρόνια εγγύηση και πολύ καλύτερο εξοπλισμό .
-
Πριν 10μηνες είχα πάρει για το αυτόματο 118i 26.500 αν θυμάμαι καλά ( αν ήταν το αυτόματο δεν θυμάμαι σίγουρα αλλά νομίζω για αυτό ήταν) φυσικά ετοιμοπαραδοτο αμάξι βιτρίνας!
Τώρα βλέπω στον διαμορφωτή +31.7Κ το βασικό εξοπλισμό όχι την advance αυτήν πάει 32.9! Και χωρίς χρώμαΤόσο πολύ ανέβηκε και αυτό;
Έστειλα να ρωτήσω τι γίνεται...
Σήμερα πάντως πήγα πριν λίγο να αλλάξω τελικό καζανάκι εξάτμισης γιατί αυτό που είχε πλέον έκανε αρκετό θόρυβο (είχαν καεί υαλοβάμβακες κλπ), ο τεχνικός αναφώνησε για την εξαιρετική κατάσταση του αυτοκινήτου μηχανικά, όπως και πρόσφατα ο μηχανικός του ΚΤΕΟ που πέρασα αντίστοιχα. Εγώ όλο καμάρι
Κοιτούσα όταν το σήκωσαν το διαφορικό πίσω και τους πολλαπλούς συνδέσμους. Πράγματα που είχε standard ένα hatchback που παρουσιάστηκε το 2001 με 115hp. Τώρα τα ψάχνουμε με το κυάλι. Α και δισκόφρενα πίσω.
Μήπως απλά να του κάνω ένα full restoration, βάψιμο ολόκληρο, ανανέωση σε ουρανό/σαλόνι να ξανανιώσει και να την βγάλουμε μια δεκαετία ακόμα μέχρι να υπάρχουν μόνο ηλεκτρικά;
-
Tι να σου πω! Εγώ βλέπω το ίδιο αμάξι μέσα σε λίγους μήνες να έχει πάρει 25% αύξηση! Οκ το 26.5Κ ήταν βαρβατη προσφορά ετοιμοπαραδοτου όμως μέχρι τα 32.9 υπάρχει τεράστια διαφορά δεν ξέρω βέβαια αν έχει φορτώσει εξοπλισμό που δεν είχε εκείνο πάντως εκ πρώτης σοκάρει.
Αλλά προφανώς για να τα δίνουν όσο τα δίνουν και να έχει κάποιες καλές πωλήσεις προφανώς τα δίνουν!
Βέβαια ανέκαθεν η bmw δίνει κατα καιρούς δυνατές προσφορές σε ετοιμοπαραδοτα και πρέπει να είσαι έτοιμος να τις αρπάξεις.
Βέβαια 26.5 για 140 άλογα αυτόματο δεν νομίζω να ξαναπέσει με την αρχική που βλέπω. Άντε να πάει 29.
-
Ειναι φοβερό αυτό με την ασχετοσύνη ή ηθελημένη παραπληροφόρη κάποιων.
Τι 32,5 χιλιάρικα ;; Αν δεν ξέρετε πως να δουλέψετε το διαμορφωτή μην επιμένετε ...
Η 118i με το sportline advanced πακέτο και το ConnectedDrive Plus με πλήρη ψηφιακό πίνακα οργάνων και συνδεσιμότητα και πλήρη για τα δεδομένα της bmw εξοπλισμό (μεχρι και gesture vontrol έχει) πάει στα 29,5 χιλιάρικα! Το μεταλλικό περιλαμβάνεται στο πακέτο..
https://configure.bmw.gr/el_GR/configid/jgse9q5p
Και φυσικά έχει χώρο και για άλλα καλουδια... (δες ενδεικτικά
https://configure.bmw.gr/el_GR/configid/87gf6coi με Μ πακέτο διευθυνσης και αναρτησης, acc, πακέτο καθρεπτών, μεγάλο τεπόζιτο κλπ)
@realzeus πλέον ο κινητήρας βγάζει 136 αλογα... οχι 140
Οσον αφορά τα κλασσικά του criuser για κλειδιά και μεταξωτους κόλους.. αν εξαιρέσεις τη μικρή εργοστασιακή εγγύηση τα υπόλοιπα ειναι παρεμφέρη.
Αφενος το αμάξι κανει καθε σχεδόν 2 χρόνια σερβις με κόστος του πρώτου στα 150-180 ευρώ και αφετέρου μετά τη λήξη της εγγύησης υπάρχουν παρα πολλά καλά εξειδικευμένα με το 1/3 των τιμών των εξουσιοδοτημένων... και αντίστοιχα αναλώσιμα...
Νέα BMW 1 Series 2019