Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 132
    • 133
    • 134
    • 135
    • 136
    • 278
    • 279
    • 134 / 279
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    147
    5567
    220844
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone last edited by

      35k το βλεπω το Puma ST τιμη καταλογου. Πως το εφτασες στο 39; Η εξατμιση ειναι σπορ, ποσο θορυβο κανει; Ισως να το εχω ξαναρωτησει αλλα δεν θυμαμαι, εχει βαλβιδα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • alex-mix
        alex-mix @cirus last edited by

        tsofras wrote:

        @cirus

        Με το καλό να το πάρεις διορθωμένο ρε μαν και να μην ξαναβγάλει πρόβλημα ποτέ.

        Αν και δεν με ενδιαφέρει το Puma μπαίνω και διαβάζω τα σχόλια σου γιατί μου αρέσουν και μπράβο που ενημερώνεις και το κόσμο γιατί ξαφνικά μόνο τα golf έχουν θέμα και κανένα άλλο αμάξι.

        Εγώ βλέπω ότι έχουμε πήξει στα ηλεκτρονικά και δυστυχώς δεν υπάρχει και τεχνογνωσία και μένει ο κόσμος χωρίς αμάξι ενώ ψάχνουν στις αντιπροσωπείες να καταλάβουν τι μπορεί να φταίει.

        Άντε περιμένουμε και review του St Line

        Ευχαριστώ να σαι καλά, μακαρι και ελπίζω να το διωρθώσουν

        ΟΛΑ τα αυτοκίνητα μπορουν να βγάλουν πρόβλημα δεν συζητιέται αυτό. Τα Ιαπωνέζικα και οι κορεάτες (σχεδον δηλαδη όλοι οι σχιζομάτηδες εκτός κινεζων) βγάζουν ποιο σπάνια αλλά και εκει ακομα μπορει να σου τύχει.

        Αλλά μιας και συζητάμε θα σου πω την γνώμη μου για VAG

        Εμένα μου αρεσουν γενικά τα αυτοκίνητα της VAG με προτίμηση στη SKODA (πρώην κάτοχος octavia diesel). Tο golf δεν θα το διάλεγα ποτέ όχι γιατί είναι ασχημο αλλά είναι 100 χρόνια το ίδιο ρε φιλε και με τρελαίνει αυτο (μονο η porche με την 911 το καταφέρνει καλά αυτο). Αλλά αυτό είναι απλά μια προτίμηση και προσωπική γνώμη δεν σημαινει οτι δεν είναι καλο αυτοκίνητο απλα το κόβω λόγω ιδιας εμφανισης με μικροαλλαγες 100 χρονια. Σε άλλους αρεσει αυτο, το λένε μαλιστα διαχρονικότητα. Εγω διαφωνω και λέω ΠΙΤΕΣ(περιπου) αντε να δείτε καμιά alfa να δειτε τι σημαίνει σχεδίαση.

        Το παραπονο μου το μεγάλο εκεί είναι με τις εγγυήσεις. πραγματικα ειδικα για VW πληρώνεις αρκετά για premium αυτοκίνητα (που μπαινοντας στο εσωτερικό το βλέπεις κιολας) και το βρίσκω απαράδεχτο να μην σου δίνει για αυτά τα χρήματα τουλάχιστον την διπλασια εγγήηση από τα 2 χρόνια που δίνει

        2ο παράπονο εκεί αλλά ποιο μικρό είναι ότι εχει πάρα πολλά έξτρα που το ένα τριτο θα έπρεπε να είναι στανταρτ και βαράει στα αυτιά για να τα πάρεις.

        3ο παραπονο ενώ έχουν τα ποιο καλά infortainment με διαφορά και τις καλύτερες οθονες μενου κτλ. τους έχει ποιάσει η μαλακια τους να εξαφανίσουν τους διακόπτες για τον κλιματισμό και τα βάζουν σε touch οθόνες με συρόμενες χαζομάρες. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ????????????. Δεν είναι λόγος να μην πάρεις αυτοκίνητο αλιμονο, αλλά είναι σπαστικό ρε φίλε........ Ειμαι παράξενος??? δεν ξέρω μπορει, εμενα με εκνευρίζει πάντως.

        ΥΓ δεν θα κανω review του ST LINE 155 αλογα , θα κάνω συγκριτικό CIRUS style όμως για να μην είναι βαρετο, δεν θα μιλησουμε για χώρους και πράγματα που εχουν χιλιοειπωθει. Μα θα μου πεις μπορούν να συγκριθούν? και βεβαια μπορουν αναλόγως πως θα τα συγκρίνεις. Ενα κειμενο χαριτομενιας και μακρια από σοβαροτητα θα είναι. απλα να μου φτιάξει πρώτα λίγο η διάθεση γιατι δεν είναι στα καλύτερα της τελευταία. Τυχανε πολλά τελευταία και δεν μιλάω για το PUMA, με έχει πάει κωλοφεράνζα, εχασα ανθρώπους στην οικογένεια (θειες-θείους) που αγαπουσα κτλ. και κάποια άλλα προσωπικα και η διαθεση είναι προς τα κάτω, παλεύουμε να την ανεβάσουμε.

        Συλλυπητήρια φιλε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • cirus
          cirus @alex-mix last edited by

          Συλλυπητήρια φιλε

          Νταξει σε όλους συμβαίνουν , ευχαριστω απλά τύχανε πολλά μαζι ασχημα τελευταία.

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • cirus
            cirus @wantone last edited by

            35k το βλεπω το Puma ST τιμη καταλογου. Πως το εφτασες στο 39; Η εξατμιση ειναι σπορ, ποσο θορυβο κανει; Ισως να το εχω ξαναρωτησει αλλα δεν θυμαμαι, εχει βαλβιδα;

            35 είναι χωρις performance pack (διαφορικο περιορισμένης ολίσθησης). Ειναι απίστευτα ΑΚΥΡΟ να το πάρεις χωρίς αυτό ειλικρινά μεταμορφώνει το αυτοκίνητο σε στροφές, ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ. εχει και launch control στο performance pack (αχρηστο για μένα δεν το έχω βάλει ποτε.)

            αν βάλεις και τα πάντα FULL EXTRA που εβαλα εγώ (χωρίς πανοραμική) εκεί πάει η τιμή

            εχει διπλή απόληξη η εξάτμιση και ναι η μία απόληξη έχει βαλβίδα. Στα sport και Track κάνει πολύ περισσότερο θόρυβο από ECO και NORMAL

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              victor1 last edited by

              Πρέπει να το καταλάβουμε όλοι ότι από εδώ και πέρα που όλα είναι ηλεκτρικά θα υπάρχουν τέτοια θέματα..και μακάρι να μην συμβαίνουν εν κινήσει..και είναι ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια...

              Citroen C4 δεν έχει κλείσει ένα μήνα και δεν λειτουργεί το μασάζ στη θέση του συνοδηγού. Έτσι για να μην νομίζετε ότι είναι θέμα μόνο Ford..

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                tkin73 last edited by

                Καλά για το c4 ήδη έχουμε ακούσει πολλά...

                Είναι γεγονός ότι τα αμάξια των τελευταίων 2-3 ετών έχουν πάμπολλους αισθητήρες και ραντάρ τα οποία συνδέονται και δίνουν πληροφορίες στο κεντρικό επεξεργαστή.

                Φρόνιμο αν δεν θες τις συχνές επισκέψεις να αφήσεις να περάσει πρώτα μια διετία από την κυκλοφορία του ώστε να βγουν τα θέματα και να τα λύσουν στις επόμενες παρτίδες.

                Φυσικά το ερώτημα είναι γιατί δεν δοκιμάζονται τα συστήματα σε μοντέλα προπαραγωγης επαρκώς ώστε να βγαίνουν τα προβληματα στα χέρια τους που γνωρίζουν το αντικείμενο πριν φτάσουν σε κάθε γωνιά στο κόσμο και πρέπει να επιλύσουν το πρόβλημα είτε ημιμαθείς τεχνικοί είτε απομακρυσμένα οι μηχανικοί παραγωγής.

                Το άλλο θέμα που τίθεται είναι πόσα από τα συστήματα που χρυσοπληρωνεις θα λειτουργούν σωστά μετά από 4-5 χρόνια! Εδώ βλέπουμε δυσλειτουργίες μεσα στον πρώτο μήνα λειτουργίας!

                Δεν συζητάμε για το πόσο λειτουργικα θα είναι τα συστήματα που θα αποκαταστήσει μια αντιπροσωπεία μετά από ένα τρακάρισμα σε προφυλακτήρα ή καθρέφτη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • D
                  dublin last edited by

                  Τι έχουμε ακούσει για τα C4;

                  Δεν είναι το ίδιο οι βλάβες που ακούμε στα Kamiq κ Golf που ουσιαστικά ακινητοποιείται το αυτοκίνητο λόγω ηλεκτρικών, και το μασάζ του συνοδηγού..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dgrgtc last edited by

                    Σε όλα συμβαίνουν κατασκευαστικές ατέλειες... χθές διάβαζα για Ελληνικό 5 μηνών Kona electric των 40000 € που σταμάτησε να λειτουργεί... έσβησαν τα πάντα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dublin @dgrgtc last edited by

                      Σε όλα συμβαίνουν κατασκευαστικές ατέλειες... χθές διάβαζα για Ελληνικό 5 μηνών Kona electric των 40000 € που σταμάτησε να λειτουργεί... έσβησαν τα πάντα...

                      Αφού δεν πήρε φωτιά πάλι καλά..

                      https://gr.pcmag.com/cars-auto/35979/ta-elektrika-okhemata-tes-hyundai-kona-kai-ioniq-autoanaphlegontai

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • V
                        victor1 @tkin73 last edited by

                        Είναι σαν τα εμβόλια ένα πράμα.. Πρώτα τα βγάζουν και μετά τα δοκιμάζουν στην παραγωγή...σε πραγματικές συνθήκες.. .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • V
                          victor1 last edited by

                          Και δεν είναι μόνο τα ηλεκτρικά το πρόβλημα. Έχετε δει τα χρώματα πως συμπεριφερονται; κουνούπι να πέσει επάνω και να το αφήσεις για 1 μέρα έχει οξειδωθει. Έχουνε αλλάξει οι προδιαγραφές στα πλαίσια της οικολογίας και άμα φτύσεις ξεβαφει..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tkin73 @dublin last edited by

                            Τι έχουμε ακούσει για τα C4;

                            Δεν είναι το ίδιο οι βλάβες που ακούμε στα Kamiq κ Golf που ουσιαστικά ακινητοποιείται το αυτοκίνητο λόγω ηλεκτρικών, και το μασάζ του συνοδηγού..

                            Δεν έχεις διαβάσει για τον φίλο που έχει θόρυβο κατά την κύλιση των τροχών που το έχει δώσει στην αντιπροσωπεία και δεν μπορούν να βρουν τι έχει; Στο νήμα εδώ στο φόρουμ τα έχει γράψει.

                            Επίσης για ανάκληση για σπειρωματα μπουλωνιων , τώρα για το μασάζ και σε ξένα φόρουμ αν μπεις γράφουν και άλλοι για αυτόν τον θόρυβο στην κύλιση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                              Φυσικά το ερώτημα είναι γιατί δεν δοκιμάζονται τα συστήματα σε μοντέλα προπαραγωγης επαρκώς ώστε να βγαίνουν τα προβληματα στα χέρια τους που γνωρίζουν το αντικείμενο πριν φτάσουν σε κάθε γωνιά στο κόσμο και πρέπει να επιλύσουν το πρόβλημα είτε ημιμαθείς τεχνικοί είτε απομακρυσμένα οι μηχανικοί παραγωγής.

                              Για ένα πάρα πολύ απλό λόγο: κοστίζει λιγότερο έτσι.

                              Από έρευνα που εχουν κάνει όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν καταλήξει ότι τους κοστίζει λιγότερα χρήματα η εκ των υστέρων επιδιόρθωση από τα χρήματα της τελειοποιήσης και κυρίως από τα χρήματα που θα χάσουν από πωλήσεις όταν καθυστερήσουν να βγάλουν ένα νέο αυτοκίνητο στην παραγωγή κατά 1-2 χρόνια ώστε να διορθώσουν όλα τα μικροπροβλήματα.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lap last edited by

                                Υπάρχει τέτοια έρευνα;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @lap last edited by

                                  Υπάρχει τέτοια έρευνα;

                                  Ναι υπάρχει, αλλά δεν είναι διαθέσιμη σε εσένα και εμένα. Είναι εσωτερικές έρευνες των αυτοκινητοβιομηχανιών, εαν έχεις κάποιον γνωστό ίσως να μπορεί να στην βρεί (η κάθε εταιρεία κάνει δικιά της, εγώ ξέρω της BMW/Mini).

                                  Tι νομίζεις, ότι τυχαία κάνουν ό,τι κάνουν οι εταιρείες? Όλα είναι υπολογισμένα για να έχουν το μέγιστο κέρδος. 

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tsofras @fanis75 last edited by

                                    Lap wrote:

                                    Υπάρχει τέτοια έρευνα;

                                    Ναι υπάρχει, αλλά δεν είναι διαθέσιμη σε εσένα και εμένα. Είναι εσωτερικές έρευνες των αυτοκινητοβιομηχανιών, εαν έχεις κάποιον γνωστό ίσως να μπορεί να στην βρεί (η κάθε εταιρεία κάνει δικιά της, εγώ ξέρω της BMW/Mini).

                                    Tι νομίζεις, ότι τυχαία κάνουν ό,τι κάνουν οι εταιρείες? Όλα είναι υπολογισμένα για να έχουν το μέγιστο κέρδος. 

                                    Το να χάνει την αξιοπιστία της η εταιρεία το έχει βάλει σε αυτή την έρευνα?

                                    Το υπολογίζει στα κόστη?

                                    Γιατί κάποτε λέγαμε ότι KIA και Hyundai είχαν τόσο χαμηλές τιμές γιατί ουσιαστικά ο πελάτης έκανε τον 'ποιοτικό έλεγχο' και έβγαιναν τα πρόβληματα.

                                    Με τις τιμές που έχουν τώρα όλες οι μάρκες δεν θα δεχομουν τόσα προβλήματα και ειδικά σε νέα αμάξια και χωρίς τεχνογνωσία και να τρέχει ο πελάτης να φτιάχνει το νέο του αυτοκίνητο και να του λένε άστο μία εβδομάδα να μιλήσουμε με τα κεντρικά γιατί δεν ξέρουμε τι έχει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @tsofras last edited by

                                      Το να χάνει την αξιοπιστία της η εταιρεία το έχει βάλει σε αυτή την έρευνα?

                                      Το υπολογίζει στα κόστη?

                                      Ναι το υπολογίζει, για αυτό και τα τμήματα customer satisfaction εχουν τόση δουλειά.

                                      Μην κοιτάμε τον μικρόκοσμο των φόρουμ. Το 95% (μην πω 99%) των αγοραστών/ιδιοκτητών δεν ασχολούνται και δεν γνωρίζουν ολα αυτά που συζητάμε. Απλά αγοράζουν ένα αυτοκίνητο λόγω μάρκας, γείτονα, παράδοσης κλπ. Πόσοι γνωρίζουν ότι πλέον τα Opel είναι PSA? Οι 9 στους 10 που θα πάρουν Όπελ θα σου πουν 'ήθελα Γερμανικό, εγώ δεν αγοράζω Γαλλικά αυτοκίνητα'.

                                      Και η ζημιά από αυτές τις αστοχίες τελικά σε νούμερα πωλήσεων είναι ελάχιστη σε σχέση με το κόστος εξέλιξης και κυρίως την ζημιά από το να καθυστερήσει 2 χρόνια ένα αυτοκίνητο να βγεί στην αγορά. Θυμάμαι για το Mini F56 που είχε θέμα με τα τακάκια, είχαν υπολογίσει ότι θα κοστίσει πολύ περισσότερο (κάπου 60-70%) να καθυστερούσαν 6 μήνες τις πωλήσεις από το να αλλάξουν όλα τα τακάκια δωρεάν (που δεν το έκαναν) στις 15.000χλμ.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • babisstinson
                                        babisstinson last edited by

                                        Μα το ίδιο γίνεται και στις ετιαρείες παροχής software. Ποότε δεν παραδίδεται software με 0 bugs. Είναι ανέφικτο, ιδιαίτερα βάση σκληρών deadlines και πολύ κοστοβόρο. Είναι πιο συμφέρον να έρθει ένα bug κάποια στιγμή στο support παρά να κάνεις ακόμα Χ test cycles ώστε να εξακριβώσεις ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Λέγεται και Risk Based approach. Πηγαίνουμε με το να μην σκάσουν τα σημαντικά θέματα. Τώρα αν κάποια στιγμή βγει ένα Bug, οκ βαλε ενα issue στο jira και θα το λυσει κάποιος. Έχει και SLAs βάση severity Κλπ.

                                        2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                        2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • alex-mix
                                          alex-mix @babisstinson last edited by

                                          Μα το ίδιο γίνεται και στις ετιαρείες παροχής software. Ποότε δεν παραδίδεται software με 0 bugs. Είναι ανέφικτο, ιδιαίτερα βάση σκληρών deadlines και πολύ κοστοβόρο. Είναι πιο συμφέρον να έρθει ένα bug κάποια στιγμή στο support παρά να κάνεις ακόμα Χ test cycles ώστε να εξακριβώσεις ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Λέγεται και Risk Based approach. Πηγαίνουμε με το να μην σκάσουν τα σημαντικά θέματα. Τώρα αν κάποια στιγμή βγει ένα Bug, οκ βαλε ενα issue στο jira και θα το λυσει κάποιος. Έχει και SLAs βάση severity Κλπ.

                                          Babi ειλικρινά νόμιζα πως μπήκα κατά λάθος σε αγγλικό φόρουμ. 

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            But why;

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 278
                                            • 279
                                            • 134 / 279
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr