-
Όπως αρκετοί ετσι και εγώ βρισκομαι σε εύρεση μικρομεσαίου. Οδήγησα το puma και σήμερα ήταν το test drive των Corolla/CHR. Δηλώνω τρελα ερωτευμένος και με τα 2 αυτοκίνητα που δεν με νοιάζει καν να πάω για test drive των c4 c cross και 2008 που ήταν τα αλλά 2 που με ενδιέφεραν. Ποιος θα το περίμενε ότι ένας φανατικός alfisti σαν και εμένα (πλέον με 2 παιδιά) να καταλήγει σε Toyota.... αυτοκίνητα κάποτε που δεν τα κοίταζα καν.
Η μετάβαση από puma στα 2 Toyota ήταν λες και άλλαζα από αγωνιστικό σε πολυθρόνα. Πρώτα οδήγησα το Corolla με τις 16αρες. Σε πρώτη φάση σε κερδίζει το μεγαλύτερο πλάτος άρα και η πιο άνετη θέση οδήγησης. Η στήριξη στο κάθισμα απλά επαρκής σε αντίθεση με του Puma που στο ημιμπακετ του δεν καθόμουν καλά και ένιωθα να με φτύνει προς τα έξω. Ενα ακόμη πράγμα που εκτίμησα στο Corolla και στο chr είναι το ποσο πιο εργονομικά ειναι τοποθετημένα τα γκάζι/φρένο. Λίγοι θα το παρατηρήσουν. Μπορεί ν ακούγομαι υπερβολικός αλλά είναι στο σωστό ύψος και στην σωστή απόσταση μεταξύ τους για να μην κουράζουν τα πέλματα. Βαζω μπροστά και το πρώτο σοκ το παθαίνω με την ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ ξεκινήματος του κινητήρα/ πρώτων χιλιομέτρων.... δεύτερο σοκ με την απόσβεση της ανάρτησης. Ωπα λέω οι Ιάπωνες έφτιαξαν και ποιότητα κύλησης. Μαγικό χαλί σαν βούτυρο. Ελάχιστος έως μηδαμινός ο αεροδυναμικός θόρυβος από αέρα εκτός πόλης. Εντελώς αθόρυβο και χωρίς το παραμικρό τσικ/τριγμούς εντός πόλης. Το Puma έκανε σαν αεροπλάνο σε θέμα αέρα και τραχύτητας ελαστικών. Δεν ξέρω πως είναι τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη.... εγώ ένα αυτόματο c3 έχω και το κιβώτιο του Corolla είναι ομαλότατο χωρίς να καθυστερεί να δώσει κίνηση μετά από σταμάτημα. Ο κινητήρας έχει επαρκές δύναμη για προσπέρασμα.... δεν άκουσα τίποτα ενοχλητικό από το κιβώτιο όταν τον πίεσα. Ελάχιστες κλίσεις και τιμόνι καλό με πληροφόρηση για Ιάπωνα συνταξιούχο. Τα συστήματα acc και lane change δουλεύουν άψογα. Ο κλιματισμός δεν επηρεάζει τις επιδόσεις. Πολύ ευκρινής ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Πίσω χώροι και πορτ μπαγκαζ απλά οκ. Σε γενικές γραμμές έρωτας η ποιότητα κύλησης το κιβώτιο και ο κινητήρας. 23000 χιλιάρικα στο υπέρ πλήρες new active plus με τις 17αρες σε λευκό και τελειώνεις...... δωρο συναγερμό και πίσω αισθητήρες..... του βαζω και φιμέ και Αντε γεια. Το θέλω ΤΩΡΑ..... εδώ και ΤΩΡΑ!!!
Δυστυχώς η γυναίκα θέλει κλασικά CHR.... όποτε του έριξα test drive και περνάω άμεσα στις συγκρίσεις με Corolla. Θέση οδήγησης καλύτερη από Corolla κουμπώνεις άμεσα. Τρομερό μπάκετ κάθισμα και πιο οδηγοκεντρικο. Το σοκ με το CHR ήταν ότι με τις 18αρες είχε ίδια απόσβεση και ποιότητα κύλησης με το Corolla με τις 16αρες. Τρελα πράγματα. Τιμόνι λίγο πιο ασαφές και μαλακό από το Corolla. Κλίσεις νορμαλ χωρίς να ενοχλούν. Ξεκάθαρα καλύτερο πάτημα η Corolla. Εντός πόλη πάνω κάτω ίδια τοπ ηχομόνωση κανένα θέμα. Εκτός πόλη στην εθνική με το chr είχα θόρυβο από αέρα που τον εντόπισα να έρχεται από πίσω.... σαφώς λιγότερο από του puma που πίσω έχει και ταμπουρά. Γελάει ο κόσμος. Από την άλλη αυτό που με πείραξε στο CHR ήταν ότι το Corolla όταν το πίεζα δεν πιεζόταν επιτάχυνε αβίαστα ενώ το chr δυστυχώς έδειχνε να ζορίζεται. Με την κάμερα και σε αυτό δεν είχα θέμα με το παρκάρισμα πάνω κάτω τα ίδια είναι σε διαστάσεις. Αυτό μου βγαίνει ένα χιλιάρικο πιο πάνω από το Corolla σε λευκό με 17αρες και δεν έχει τους ηλεκτρικούς καθρέφτες του Corolla ούτε ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το οδήγησα και σε χωματόδρομο είναι λες και βρίσκεσαι σε μαγικό χαλί δεν μασάει τo CHR.
Έχω δυο μικρά παιδιά. Το chr έχει λίγο μεγαλύτερους χώρους πίσω και νομίζω και λίγο μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ. Θ αγοράσω αυτοκίνητο για 7-10 χρόνια. Θα ήθελα να μαθω από εσάς που είχατε παρόμοιο δίλημμα σε ποιο καταλήξατε και γιατί ;;;;;
-
Όπως αρκετοί ετσι και εγώ βρισκομαι σε εύρεση μικρομεσαίου. Οδήγησα το puma και σήμερα ήταν το test drive των Corolla/CHR. Δηλώνω τρελα ερωτευμένος και με τα 2 αυτοκίνητα που δεν με νοιάζει καν να πάω για test drive των c4 c cross και 2008 που ήταν τα αλλά 2 που με ενδιέφεραν. Ποιος θα το περίμενε ότι ένας φανατικός alfisti σαν και εμένα (πλέον με 2 παιδιά) να καταλήγει σε Toyota.... αυτοκίνητα κάποτε που δεν τα κοίταζα καν.
Η μετάβαση από puma στα 2 Toyota ήταν λες και άλλαζα από αγωνιστικό σε πολυθρόνα. Πρώτα οδήγησα το Corolla με τις 16αρες. Σε πρώτη φάση σε κερδίζει το μεγαλύτερο πλάτος άρα και η πιο άνετη θέση οδήγησης. Η στήριξη στο κάθισμα απλά επαρκής σε αντίθεση με του Puma που στο ημιμπακετ του δεν καθόμουν καλά και ένιωθα να με φτύνει προς τα έξω. Ενα ακόμη πράγμα που εκτίμησα στο Corolla και στο chr είναι το ποσο πιο εργονομικά ειναι τοποθετημένα τα γκάζι/φρένο. Λίγοι θα το παρατηρήσουν. Μπορεί ν ακούγομαι υπερβολικός αλλά είναι στο σωστό ύψος και στην σωστή απόσταση μεταξύ τους για να μην κουράζουν τα πέλματα. Βαζω μπροστά και το πρώτο σοκ το παθαίνω με την ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ ξεκινήματος του κινητήρα/ πρώτων χιλιομέτρων.... δεύτερο σοκ με την απόσβεση της ανάρτησης. Ωπα λέω οι Ιάπωνες έφτιαξαν και ποιότητα κύλησης. Μαγικό χαλί σαν βούτυρο. Ελάχιστος έως μηδαμινός ο αεροδυναμικός θόρυβος από αέρα εκτός πόλης. Εντελώς αθόρυβο και χωρίς το παραμικρό τσικ/τριγμούς εντός πόλης. Το Puma έκανε σαν αεροπλάνο σε θέμα αέρα και τραχύτητας ελαστικών. Δεν ξέρω πως είναι τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη.... εγώ ένα αυτόματο c3 έχω και το κιβώτιο του Corolla είναι ομαλότατο χωρίς να καθυστερεί να δώσει κίνηση μετά από σταμάτημα. Ο κινητήρας έχει επαρκές δύναμη για προσπέρασμα.... δεν άκουσα τίποτα ενοχλητικό από το κιβώτιο όταν τον πίεσα. Ελάχιστες κλίσεις και τιμόνι καλό με πληροφόρηση για Ιάπωνα συνταξιούχο. Τα συστήματα acc και lane change δουλεύουν άψογα. Ο κλιματισμός δεν επηρεάζει τις επιδόσεις. Πολύ ευκρινής ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Πίσω χώροι και πορτ μπαγκαζ απλά οκ. Σε γενικές γραμμές έρωτας η ποιότητα κύλησης το κιβώτιο και ο κινητήρας. 23000 χιλιάρικα στο υπέρ πλήρες new active plus με τις 17αρες σε λευκό και τελειώνεις...... δωρο συναγερμό και πίσω αισθητήρες..... του βαζω και φιμέ και Αντε γεια. Το θέλω ΤΩΡΑ..... εδώ και ΤΩΡΑ!!!
Δυστυχώς η γυναίκα θέλει κλασικά CHR.... όποτε του έριξα test drive και περνάω άμεσα στις συγκρίσεις με Corolla. Θέση οδήγησης καλύτερη από Corolla κουμπώνεις άμεσα. Τρομερό μπάκετ κάθισμα και πιο οδηγοκεντρικο. Το σοκ με το CHR ήταν ότι με τις 18αρες είχε ίδια απόσβεση και ποιότητα κύλησης με το Corolla με τις 16αρες. Τρελα πράγματα. Τιμόνι λίγο πιο ασαφές και μαλακό από το Corolla. Κλίσεις νορμαλ χωρίς να ενοχλούν. Ξεκάθαρα καλύτερο πάτημα η Corolla. Εντός πόλη πάνω κάτω ίδια τοπ ηχομόνωση κανένα θέμα. Εκτός πόλη στην εθνική με το chr είχα θόρυβο από αέρα που τον εντόπισα να έρχεται από πίσω.... σαφώς λιγότερο από του puma που πίσω έχει και ταμπουρά. Γελάει ο κόσμος. Από την άλλη αυτό που με πείραξε στο CHR ήταν ότι το Corolla όταν το πίεζα δεν πιεζόταν επιτάχυνε αβίαστα ενώ το chr δυστυχώς έδειχνε να ζορίζεται. Με την κάμερα και σε αυτό δεν είχα θέμα με το παρκάρισμα πάνω κάτω τα ίδια είναι σε διαστάσεις. Αυτό μου βγαίνει ένα χιλιάρικο πιο πάνω από το Corolla σε λευκό με 17αρες και δεν έχει τους ηλεκτρικούς καθρέφτες του Corolla ούτε ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το οδήγησα και σε χωματόδρομο είναι λες και βρίσκεσαι σε μαγικό χαλί δεν μασάει τo CHR.
Έχω δυο μικρά παιδιά. Το chr έχει λίγο μεγαλύτερους χώρους πίσω και νομίζω και λίγο μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ. Θ αγοράσω αυτοκίνητο για 7-10 χρόνια. Θα ήθελα να μαθω από εσάς που είχατε παρόμοιο δίλημμα σε ποιο καταλήξατε και γιατί ;;;;;
-
Εμένα προσωπικά πιο πολύ μου αρέσει η corolla, εξού και την κοιτάω για μελλοντική αγορά. Στο θέμα χώρου μπορείς να δεις και την estate TS.
-
Αν δεν ήταν η γυναικα εγω θα σου πρότεινα να πας στην Corolla, οταν είπες ερωτας τελιώνει για μένα, ειναι το ποιο σημαντικο.
Τωρα με την γυναίκα δεν ξερω, την έβαλες στο corolla μπορει να αλλάξει γνωμη και να της αρέσει εξισου.....
δύσκολο δίλημμα. καλορίζικο και με το καλό να το χαρείς οταν διαλέξεις αφηνω να γράψουν γνώμες πολυ ποιο κατάλληλοι από μενα στα Toyota.
-
Κοίτα και γω κάποτε ήμουν στο ίδιο διλλημα, απλα εμένα μου άρεσε οπτικά πιο πολύ το chr όχι πως το corolla το 5θυρο δεν είναι ωραίο για μενα από τα πιο όμορφα hatch, οδήγηκα θεωρώ δεν έχουν και τις τρελές διάφορες, λίγο καλύτερη η Corolla και σαφώς φθηνότερη, θα συμφωνήσω όμως το cirus αφού είπες έρωτας πήγαινε corolla
-
ρε συ σακησσσ μηπως κολλησες κορωνοιο στη μάικονος? ερωτας με τουοτα? πηγαινε κανε ενα ραπιντ τεστ
-
Ποιος θα το περίμενε ότι ένας φανατικός alfisti σαν και εμένα (πλέον με 2 παιδιά) να καταλήγει σε Toyota.... αυτοκίνητα κάποτε που δεν τα κοίταζα καν.
-
το λεω για τα νεα Τογιοτα οτι στριβουν και κρατάνε και εχουν ποιότητα κυλισης και ορισμενοι (χωρις να τα οδηγήσουν) με κοροϊδευουν! Εχουν εξελιχθεί απίστευτα, κανείς δεν το περίμενε.
-
εχω γράψει πολλές φορες για συγκριση των 2 μοντέλων. Συνολικά η Κορόλα ειναι καλύτερη και σε χαμηλότερη τιμή. Βασικοτερη διαφορα για εμενα το βαρος (επιδόσεις, σπιρταδα υπερ της κορολα) και ο χώρος πίσω. Το CHR υπερτερεί σε εμφάνιση και μόδα. Προσωπικά ειχε τοσα υπερ η Κορόλα που δεν το σκέφτηκα 2η φορά.
ΥΓ: και μην δινεις σημασία στον γάτο!! Κράζει τον έρωτα με Toyota αλλά θεωρεί φυσιολογικό τον έρωτα με τα ντενεκεδένια Suzuki...άβυσσος!! Που το σουτζουκι (το δικούνα) δεν στριβει ουτε με τα μισα της κορόλα. Ευτυχως ολα τα σουτζουκια γινονται τογιότα πλέον!!
-
-
ρε συ σακησσσ μηπως κολλησες κορωνοιο στη μάικονος? ερωτας με τουοτα? πηγαινε κανε ενα ραπιντ τεστ
Εσυ το περιπτερο με μπαταρίες PHEVGA αποδω το ερωτεύτηκες οκ. χοντρη όμορφη με πιασίματα το καταλαβαίνω.
Αλλα ρε φίλε το σουτζούκι είναι σαν κακια άσχημη πεθερα, τι του βρήκες και λες για το corola μετα?
Πεθερολάγνος? Εγώ το πολύ πολύ να τρώω σουτζουκάκια απο πεθερά, το vit θα μου καθόταν λαιμό. Αλα περι ορέξεως ......
-
sakiss wrote:
Ποιος θα το περίμενε ότι ένας φανατικός alfisti σαν και εμένα (πλέον με 2 παιδιά) να καταλήγει σε Toyota.... αυτοκίνητα κάποτε που δεν τα κοίταζα καν.
- το λεω για τα νεα Τογιοτα οτι στριβουν και κρατάνε και εχουν ποιότητα κυλισης και ορισμενοι (χωρις να τα οδηγήσουν) με κοροϊδευουν!
και θα συνεχίσουμε.
και αν θελετε να με πάρετε στο κυνήγι παρεα με όλους τους κατόχους σε προκαλώ...................
μπορεί να είμαι αργός αλλά ουτε αθριτικά έχω, ούτε μαγκουρα, οπότε έχω μεγαλο πλεονεκτημα
-
ρε συ σακησσσ μηπως κολλησες κορωνοιο στη μάικονος? ερωτας με τουοτα? πηγαινε κανε ενα ραπιντ τεστ
Στο γκαράζ μου έχω Alfa Romeo gt coupe 2.0jts και sl500 mod2005. Κάτι ξέρω και γω από αυτοκίνητα. Πέρα από την πλακα μόνο το Puma οδήγησα και ναι και τα 2 Toyota είναι καλύτερα για τα γούστα μου. Με ικανοποίησαν τόσο πολύ που δεν θα κοιτάξω άλλου. Το μόνο που με νοιάζει είναι να πείσω τη γυναίκα να πάρουμε την Corolla. Φιλε πλησιάζω τα 40 πλέον..... θέλω άνετο VFM με καλή ποιότητα κύλησης, οικονομία και ηχομόνωση. Δεν πληρώνεις τελη, πάμφθηνα service και σου δίνουν και το αυτόματο κιβώτιο τσάμπα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς....; Το πιο κοφτερό τιμόνι και πιο απόλυτο πάτημα του Puma ? Στα παπάκια μου.
-
sakiss wrote:
Ποιος θα το περίμενε ότι ένας φανατικός alfisti σαν και εμένα (πλέον με 2 παιδιά) να καταλήγει σε Toyota.... αυτοκίνητα κάποτε που δεν τα κοίταζα καν.
- το λεω για τα νεα Τογιοτα οτι στριβουν και κρατάνε και εχουν ποιότητα κυλισης και ορισμενοι (χωρις να τα οδηγήσουν) με κοροϊδευουν! Εχουν εξελιχθεί απίστευτα, κανείς δεν το περίμενε.
- εχω γράψει πολλές φορες για συγκριση των 2 μοντέλων. Συνολικά η Κορόλα ειναι καλύτερη και σε χαμηλότερη τιμή. Βασικοτερη διαφορα για εμενα το βαρος (επιδόσεις, σπιρταδα υπερ της κορολα) και ο χώρος πίσω. Το CHR υπερτερεί σε εμφάνιση και μόδα. Προσωπικά ειχε τοσα υπερ η Κορόλα που δεν το σκέφτηκα 2η φορά.
ΥΓ: και μην δινεις σημασία στον γάτο!! Κράζει τον έρωτα με Toyota αλλά θεωρεί φυσιολογικό τον έρωτα με τα ντενεκεδένια Suzuki...άβυσσος!! Που το σουτζουκι (το δικούνα) δεν στριβει ουτε με τα μισα της κορόλα. Ευτυχως ολα τα σουτζουκια γινονται τογιότα πλέον!!
Θα τα οδηγήσω πάλι το απόγευμα με γυναίκα για να καταλήξουμε. Καλύτερο τιμόνι πάντως και πάτημα η Corolla. Όχι ότι δεν στρίβει το CHR απλά έχει τις κλίσεις και το τιμόνι ακούει πιο αργά. Με ενόχλησε πάντως το CHR στην επιτάχυνση που ζοριζόταν ενώ το Corolla δεν σκαλώνε πουθενά.
-
gatoz wrote:
ρε συ σακησσσ μηπως κολλησες κορωνοιο στη μάικονος? ερωτας με τουοτα? πηγαινε κανε ενα ραπιντ τεστ
Στο γκαράζ μου έχω Alfa Romeo gt coupe 2.0jts και sl500 mod2005. Κάτι ξέρω και γω από αυτοκίνητα. Πέρα από την πλακα μόνο το Puma οδήγησα και ναι και τα 2 Toyota είναι καλύτερα για τα γούστα μου. Με ικανοποίησαν τόσο πολύ που δεν θα κοιτάξω άλλου. Το μόνο που με νοιάζει είναι να πείσω τη γυναίκα να πάρουμε την Corolla. Φιλε πλησιάζω τα 40 πλέον..... θέλω άνετο VFM με καλή ποιότητα κύλησης, οικονομία και ηχομόνωση. Δεν πληρώνεις τελη, πάμφθηνα service και σου δίνουν και το αυτόματο κιβώτιο τσάμπα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς....; Το πιο κοφτερό τιμόνι και πιο απόλυτο πάτημα του Puma ? Στα παπάκια μου.
ρε συ απλά πειράγματα είναι αυτα που λέει ο γατος, οπως και γω. αφου ερωτεύτηκες τελος. με το καλό.
Ωραιο κουκλι η ALFA σου τυχερούλη..............
-
Πήγα πρόσφατα στην Toyota και είδα και τα 2. Προσωπικά την Corolla θα έπαιρνα εκ των 2, ειδικά αν αυτό σου άρεσε περισσότερο μην το σκέφτεσαι. Για τους χώρους πίσω εγώ δεν είδα διαφορά προσωπικά. Για την θέση οδήγησης εγώ βολεύτηκα καλύτερα στην Corolla, συνηθισμένος από χαμηλά αυτοκίνητα..
-
Πήγα πρόσφατα στην Toyota και είδα και τα 2. Προσωπικά την Corolla θα έπαιρνα εκ των 2, ειδικά αν αυτό σου άρεσε περισσότερο μην το σκέφτεσαι. Για τους χώρους πίσω εγώ δεν είδα διαφορά προσωπικά. Για την θέση οδήγησης εγώ βολεύτηκα καλύτερα στην Corolla, συνηθισμένος από χαμηλά αυτοκίνητα..
Εχει λίγο μεγαλύτερους χώρους το CHR πίσω. Η θέση του για τα γούστα μου είναι γάντι την φοράς στο Corolla πιο πολυθρονε.
-
Έχει μάλλιασει η γλώσσα μας για το ποσό έχουν εξελιχθει οδηγικά τα σύγχρονα Toyota και δη τα υβριδικά και ορισμενοι εξακολουθούν να θεωρούν ότι απευθύνονται σε συνταξιούχους...
Προσωπικά θα πήγαινα σε C-HR. Τους λόγους τους έχω αναφέρει αναλυτικά σε προηγούμενα post μου,στα οποία μπορείς να ανατρέξεις. Αφού αρέσει και στη σύζυγο ακόμα καλύτερα...
Υ.Γ. Εχω την έκδοση C-HR GR Sport (αφού πρώτα πέρασα από C-LUB και C-HIC, τα οποία πουλήθηκαν για πλάκα) και παρότι φοράει 19ρες και έχει πιο σκληρή ανάρτηση από τις πιο απλές εκδόσεις, εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά άνετο. Η πλατφόρμα TNGA είναι όλα τα λεφτά.
Για Corolla δεν έχω άποψη,αλλά πιθανολογώ ότι θα είναι εξίσου αξιόλογο με το C-HR. Απλά θεωρώ ότι το C-HR είναι πιο πρακτικο λόγω του crossover χαρακτήρα του, με καλύτερη μεταπώληση από το Corolla και μάλλον καλύτερους χώρους.
Ό,τι κι αν επιλέξεις,καλοτάξιδο!
-
Κάτσε ρε συ.... Έχεις αγοράσει 2 chr και τα πούλησες και τώρα είσαι στο 3ο;;;
-
This post is deleted! -
ΥΓ: και μην δινεις σημασία στον γάτο!! Κράζει τον έρωτα με Toyota αλλά θεωρεί φυσιολογικό τον έρωτα με τα ντενεκεδένια Suzuki...άβυσσος!! Που το σουτζουκι (το δικούνα) δεν στριβει ουτε με τα μισα της κορόλα. Ευτυχως ολα τα σουτζουκια γινονται τογιότα πλέον!!
Μην υπερβάλλουμε. ο 1.4 της σουζούκι μαζί με το βάρος της κτλ είναι πανέμορφος κινητήρας. Απολαυστικός. (απο την άλλη τα καθίσματα και οι λακούβες είναι θέμα προς συζήτηση)
-
Κάτσε ρε συ.... Έχεις αγοράσει 2 chr και τα πούλησες και τώρα είσαι στο 3ο;;;
Σωστά
-
Κι εγώ οδήγησα Corolla/CHR δίπλα δίπλα. Το CHR μου φάνηκε πιο βαρύ και δε μου άρεσε η θέση οδήγησης και το ταμπλό. Κάπως αισθανόμουν ότι απλά καθόμουν ψηλά χωρίς όμως το αμάξι να είναι ψηλό. Κλίσεις είδα μεγάλες για τα γούστα μου. Χώρος αποσκευών και πίσω μεγαλύτερος ναι. Αν έχεις δυο παιδιά σκέψου το Corolla Touring Sports.
Corolla Vs CHR (βοήθεια/1.8 hybrid)