-
Γιατί πιάνει τα 300 το περίπτερο;
Η τρίτη εκατοντάδα είναι 200-300
Οπως η πρώτη είναι 0-100 και η δεύτερη 100-200...
Και αντίστοιχα στο χρόνο όταν λέμε 20ος αιώνας είναι 1900-2000...
-
Αρα εγώ δεν ζω στο 2100.;;;;
ΣΥΓΝΏΜΗ...... 2000 είναι εδώ;
Οχι ρε π@@τη μου, πάλι σε λάθος χρονοσημείο προσγειώθηκα.
-
σιρε-σιρε, δικια μας και συ? αντιπουστρακιμηλος και θρυλαρα?
σαν να σε εκτιμησα παραπανω και απο το ες τι σου...
και μη χαλιεσαι για σχολια... καπου σε καποια εο, οταν θα σε σκιζω στην τριτη κατοσταδα δεν θα ασχολεισαι με σχολια καθως εκει δεν φτανουν, χανονται στα οικονομομετρα, στα 7 λιγοτερα ευρω του μαστρομπαμπη και στα υποδεκατομετρα μεγεθους γιατι το μεγαλο λεει τσουζει και τριζει...
χαχαχαχαχαχχαχαχα τι μλκς είσαι, γελάω μόνος μου
ρε μου είπες θα με αφήσεις να σε περάσω για τον ήχο
ΥΓ από την πρώτη κατοστάδα με σκίζεις. δεν χρειαζεται να φτάσουμε στην 3η. Αγκυρες μόνο πάρε μαζί σου
-
Nikos Golf wrote:
Απ' την άλλη δεν έχει νόημα να λέμε ότι έχεις 8 χρόνια εγγύηση οπότε μη σε νοιάζει αν κάθε τρεις και λίγο είσαι συνεργείο. Εκτός αν δεν έχεις τι να κάνεις στη ζωή σου και έχεις χρόνο για χασιμο
Ακριβώς!
Εσύ ας πούμε ως κάτοχος vw το γνωρίζεις το θέμα. Κάθε τρεις και λίγο λαμπάκι και τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία μου αναψε αυτό μου αναψε το άλλο.
Βέβαια η vw επειδή σας σκέφτεται και δεν θέλει να σας ταλαιπωρεί δίνει 2 χρόνια εγγύηση για να ξεμπερευετε γρήγορα μαζί τους!
Ενημερωτικά για να μη πετάγονται παπατζες από ορισμένους.....εγώ έχω το 1.6tdi οπότε αντιπροσωπεία δεν έχω πατήσει ούτε απ' εξω.
Στο θέμα μας τώρα...σίγουρα τα 8 χρόνια εγγύηση είναι συν.....αλλά αν έχουν και περιορισμό χιλιομέτρων είναι δώρο αδωρο
-
εχουν περιορισμο χλμ, αλλα με 500€ μπορεις να ανεβεις στα 160.000χλμ.
-
Το τιγκουαν δεν έχεις εσύ;
Εννοείται ο περιορισμός χλμ είναι τροχοπεδη. Καλύτερη εγγύηση για την ώρα εκεί έξω της χιουνται 5 χρόνια εργοστασιακή χωρίς περιορισμό χλμ η οποία είναι και από τις οικονομικές στα σέρβις της και σε συνδυασμό με την υψηλή αξιοπιστία δεν κρύβει μεγάλες εκπλήξεις.
Φυσικά και η χιουνται έχει εντάξει τις εγγυήσεις στις τιμές της γι'αυτό και το vfm σε αρχικές τιμές των αμάξιων της δεν είναι όπως ήταν πριν από χρόνια.
Γιατί αν είσαι σε εταιρεία που βγάζουν προβλήματα τα αμάξια της συχνά θα πρέπει να παλεύεις για να σου περάσουν βλάβες εντός εγγύησης.
-
Ενημερωτικά για να μη πετάγονται παπατζες από ορισμένους.....εγώ έχω το 1.6tdi οπότε αντιπροσωπεία δεν έχω πατήσει ούτε απ' εξω.
Στο θέμα μας τώρα...σίγουρα τα 8 χρόνια εγγύηση είναι συν.....αλλά αν έχουν και περιορισμό χιλιομέτρων είναι δώρο αδωρο
Δυστηχώς έχουν και είναι 100000χιλιόμετρα
Αν κάνεις πολλά πολύ απλά σημαίνει λιγότερα χρόνια. Δωρο αδωρο δεν είναι γιατι κάποιους που δεν κάνουν μια χαρά τους κάνει. Προσωπική άποψη αν κάνεις παραπάνω χλμ σε 8 χρόνια μπορεί να αρχίζει να είναι καλύτερο το diesel από βενζίνη.
φοβερά καλό μοτέρ το 1.6 tdi. Το ίδιο είχα στην octavia μου που μόλις έδωσα. απροβλημάτιστο και ροπάκλα. Μόνο που ήταν λίγο ψεύτικες οι μετρήσεις της VW για τις εκπομπές ρυπων του κινητήρα............................ πουλήσαμε λίγο φούμαρα για να πουλήσουμε TDI.
αλλα σιγουρα HYUΝDAI και ΚΙΑ που αν δεν κάνω λάθος και ας με διόρθωσει κάποιος είναι οι μόνες που δίνουν απεριόριστα χιλιόμετρα με 5 και 7 ετη αντιστοιχα. Πολύ ποιο τίμιο και respect στους κορεάτες
-
Το group δεν έκανε τις απάτες με τους ρύπους για να πουλήσει tdi αλλά για να δημιουργήσει κλίμα εναντίον των πετρελαιοκίνητων και να έρθει τώρα να μας πουλήσει ηλεκτρικά που έχουν μεγαλύτερα κέρδη....
Η ΚΙΑ λέει 7 χρόνια αλλά 150κ χλμ. Και αν τα όρια χλμ είναι τροχοπέδη, τότε οι διετείς εγγυήσεις που δίνουν οι ντεμέκ πρίμιουμ τι είναι?
-
Το group δεν έκανε τις απάτες με τους ρύπους για να πουλήσει tdi αλλά για να δημιουργήσει κλίμα εναντίον των πετρελαιοκίνητων και να έρθει τώρα να μας πουλήσει ηλεκτρικά που έχουν μεγαλύτερα κέρδη....
Η ΚΙΑ λέει 7 χρόνια αλλά 150κ χλμ. Και αν τα όρια χλμ είναι τροχοπέδη, τότε οι διετείς εγγυήσεις που δίνουν οι ντεμέκ πρίμιουμ τι είναι?
xaxaxaxaxa Καλό.
ντεμεκ πριμιουμ δεν είναι ενταξει είναι πολύ ποιο ομορφα μεσα σε VW, audi από FORD σε όσα έχω μπει. και η octavia μου 10ετιας πάλι για την εποχή της ήταν καλύτερη από αντιστοιχο FORD που δεν είναι premium δα η skoda. Αλλου είναι τα πλεονεκτηματα στα Ford όχι τα ποιοτικα της φινιρισματα και συναρμογη εσωτερικού, πλαστικα, infortainment. Ειναι οδηγοκεντρικα αυτοκινητα και εκεί υπερέχουν κυρίως.
η διετή εγγυηση όντως είναι απαράδεκτη και για μένα, με ξενερώνει πολύ που δίνουν 2ετη εγγύηση, πραγματικα πολύ κριμα την θεωρώ πολύ μικρη.
-
Γράφω για πολλοστή φορά ότι δεν αναφέρομαι απαραίτητα στα κόστη της Φορντ! Αλλά μάλλον κάποιοι διαβάζουν με γιαλια της Φορντ!
Ο μοναδικός κολλημένος με τη Ford εδώ μέσα είσαι εσύ! Ξεπέρασε το, γιατί δεν βοηθάει τη συζήτηση...
Κατά τ΄άλλα διαβάζω απόψεις του στυλ η 8ετής εγγύηση με περιορισμό στα 100.000 Km είναι δώρο άδωρο και η 5ετής της Hyundai είναι η καλύτερη. Πως το σκεφτήκατε αυτό; Δεν σας πέρασε από το μυαλό ότι εξαρτάται από τη χρήση που κάνει κάποιος οδηγός; Γι΄αυτόν που κάνει 25.000 ή 30.000 Km το χρόνο προφανώς είναι πολύ καλύτερη η εγγύηση της Hyundai. Γι΄αυτόν που κάνει 10.000 ή 12.000 Km το χρόνο επίσης προφανώς είναι καλύτερη η εγγύηση της Ford. Αλλά ακόμη και γι' αυτόν που κάνει 15.000 ή 17.000 Km (δηλαδή κοντά στο μέσο όρο) και με πάνω όριο τα 20.000 Km (το σημείο στο οποίο οι εγγυήσεις εξισώνονται) πάλι η εγγύηση της Ford κρατάει περισσότερο.
Είναι λοιπόν σαφές ότι δύο κριτήρια υπάρχουν στην αξιολόγηση μιας εργοστασιακής εγγύησης: η διάρκεια της σε συνδυασμό με τη χρήση του υποψήφιου αγοραστή και οι καλύψεις της. Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
-
Κατά τ΄άλλα διαβάζω απόψεις η 5ετής της Hyundai είναι η καλύτερη. Πως το σκεφτήκατε αυτό;
Δεν είπα αυτό. Είπα είναι ποιο τίμια όχι καλύτερη. εξαρτάται όπως λες από τα χλμ. αλλά επειδή ΔΕΝ μου αρέσουν τα ψιλά γράμματα θεωρώ ποιο τίμιο το ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.
συγνώμη αλλά αυτή είναι η άποψη μου.
-
Για να βάλω και γω φωτιές τωρα
, δηλαδή της Toyota 6 χρόνια και 180χιλ δεν είναι καλή? Για μένα που κάνω χλμ θεωρώ πρώτη hyundai και αμέσως μετά toyota, αυτή που με στενοχωρεί είναι η psa με 60χιλ στα 5 χρόνια και εννοείται μετά όλες οι υπόλοιπες που έχουν 2ετη.
-
εχουν περιορισμο χλμ, αλλα με 500€ μπορεις να ανεβεις στα 160.000χλμ.
Το.. αυτό.
-
Δεν είπα αυτό. Είπα είναι ποιο τίμια όχι καλύτερη. εξαρτάται όπως λες από τα χλμ. αλλά επειδή ΔΕΝ μου αρέσουν τα ψιλά γράμματα θεωρώ ποιο τίμιο το ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.
συγνώμη αλλά αυτή είναι η άποψη μου.
Δεκτή και σεβαστή η άποψη σου, αλλά δεν είπες ότι είναι πιο τίμια. Είπες επί λέξει ότι η εγγύηση της Ford είναι δώρο άδωρο. Αυτό μεταφράζεται σε απλά ελληνικά ως περιττή ή άχρηστη. Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι απέδειξα με νούμερα ότι για το μέσο οδηγό που κάνει 15.000 Km το χρόνο (κάπου εκεί πρέπει να έχει πάει πλέον ο μέσος όρος, αν δεν κάνω λάθος) ισχύει το αντίθετο. Η 'τιμιότητα' είναι απλώς ανούσιο κριτήριο.
-
Για να βάλω τάξη το 'δώρο αδωρο' το είπε το Τκιν οχι ο Σιρους.
-
Για να βάλω και γω φωτιές τωρα
, δηλαδή της Toyota 6 χρόνια και 180χιλ δεν είναι καλή? Για μένα που κάνω χλμ θεωρώ πρώτη hyundai και αμέσως μετά toyota, αυτή που με στενοχωρεί είναι η psa με 60χιλ στα 5 χρόνια και εννοείται μετά όλες οι υπόλοιπες που έχουν 2ετη.
ε δεν το γνωριζα ρε φίλε σόρυ δεν έχω περάσει καν απέξω απο TOYOTA ποτέ. Πάρα πολύ καλή επίσης. Και εχει και κορυφαιο after sales από ότι ακουω από όλους
-
cirus wrote:
Δεν είπα αυτό. Είπα είναι ποιο τίμια όχι καλύτερη. εξαρτάται όπως λες από τα χλμ. αλλά επειδή ΔΕΝ μου αρέσουν τα ψιλά γράμματα θεωρώ ποιο τίμιο το ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.
συγνώμη αλλά αυτή είναι η άποψη μου.
Δεκτή και σεβαστή η άποψη σου, αλλά δεν είπες ότι είναι πιο τίμια. Είπες επί λέξει ότι η εγγύηση της Ford είναι δώρο άδωρο. Αυτό μεταφράζεται σε απλά ελληνικά ως περιττή ή άχρηστη. Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι απέδειξα με νούμερα ότι για το μέσο οδηγό που κάνει 15.000 Km το χρόνο (κάπου εκεί πρέπει να έχει πάει πλέον ο μέσος όρος, αν δεν κάνω λάθος) ισχύει το αντίθετο. Η 'τιμιότητα' είναι απλώς ανούσιο κριτήριο.
ρε συ με μπερδεύεις για κάποιον αλλο χαχαχαχαχαχα
διαβασε ποιο πάνω μπερδεύτηκες, ο αλλος έγραψε ποιο πριν ότι ειναι κακή η 8ετης γιατι σε δεσμεύει, μην απαντήσεις καν, δεν χρειάζεται
αυτο έγραψα εγώ:
αλλα σιγουρα HYUΝDAI και ΚΙΑ που αν δεν κάνω λάθος και ας με διόρθωσει κάποιος είναι οι μόνες που δίνουν απεριόριστα χιλιόμετρα με 5 και 7 ετη αντιστοιχα. Πολύ ποιο τίμιο και respect στους κορεάτες
και με διορθωσαν οτι της KIA είναι 7 ή 150000 χιλιομετρα
-
Εμένα σαν 8 χρόνια και 100.000 με καλύπτουν. Αν φτάσεις τα 100.000 και δε σου βγάλει τίποτα είναι μια χαρά. Εκτός αν είσαι ταξιδιαρης οπότε η επιλογή απεριόριστων χλμ εκεί παίζει νοημα.
Το θέμα είναι να μη σου βγάζει ζημιες και είσαι κάθε τρεις και λίγο στα συνεργεία και άντε να πετύχεις καλό συνεργειο
-
@ cirus: Έχεις δίκιο! Κάνω ταυτόχρονα τη φορολογική δήλωση μου και μπερδεύτηκα. Συνεχίζω βέβαια να μη συμφωνώ με το κριτήριο της 'τιμιότητας'. Δεν ισχύει αυτό το κριτήριο, αλλά το κριτήριο του συμφέροντος, δηλαδή τι συμφέρει τον κάθε χρήστη, το οποίο και αλλάζει ανάλογα με τη χρήση, όπως έδειξα πιο πάνω.
-
@ cirus: Έχεις δίκιο! Κάνω ταυτόχρονα τη φορολογική δήλωση μου και μπερδεύτηκα. Συνεχίζω βέβαια να μη συμφωνώ με το κριτήριο της 'τιμιότητας'. Δεν ισχύει αυτό το κριτήριο, αλλά το κριτήριο του συμφέροντος, δηλαδή τι συμφέρει τον κάθε χρήστη, το οποίο και αλλάζει ανάλογα με τη χρήση, όπως έδειξα πιο πάνω.
ενταξει δεν χρειαζεται να συμφωνούμε
εγω θα ήθελα ολες οι εταιρείες να έχουν ενα σκέτο τόσα χρόνια εγγυηση και τέλος. Μου την σπάνε τα ψιλά γραμματα. Και πάλι πιστεύω οτι η FORD γενικά εκτος εξαιρέσεων εχει την καλύτερη εγγυηση αλλά όσο να ναι μου την σπαει που είναι μεχρι 100000χλμ
ολα αυτα τα δικηγορίστικα με ψιλά γράμματα δεν τα βρίσκω τιμια. πες με γεροπαράξενο τι να κανω
Ford Puma 2019