Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 108
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 249
    • 250
    • 110 / 250
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    114
    4995
    173497
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antoniokon @dimitriscsd last edited by

      gatoz wrote:

      κ.π.

      Καβάφης;

      Κατόπιν παραγγελίας όπως λέει ο Μάστορας..

      Αλλά επειδή αφορά Vitara, μπορεί και να εννοεί... Κάντε Πίσω 

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • yem
        yem last edited by

        Δάκρυσα με το σχόλειο του τύπου , φίλος του Γάτου λέω θα είναι

        ![]( hand with index and middle fingers crossed emojis)

        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

        1 Reply Last reply Reply Quote 15
        • mastoras78
          mastoras78 last edited by

          Και το suzuki παίρνεις και με τα δύο χιλιάρικα περίσσευμα κλασεις ανώτερο από το ταναπουγιωταρου..

          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
          #tsekourato_ksevrakoma

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • gatoz
            gatoz last edited by

            για να μην πηδαμε αλλα, ας αψηλωσουμε εδω.

            λοιπον, τα απαραιτητα για ετοιμασια νιβι για μετρια εως αγριο οφ ροαντινγκ

            1. αλλαγη λαστιχα, απο μαμα σε lat cross 215/60/17 . καλυτερα να γινεται με την αγορα για να πωλουνται τα μαμα

            2. ποδιες προστασιας εμπρος και πισω διαφορικα. η μπροστινη μπορει και να μην μπει, η πισω καλο ειναι να μπει. κοστος καπου 250 ευρω και οι δυο, τοποθετηση μπαινουν και απο ασχετο.

            3. ψηλωμα.

            3α. ψηλωμα με αποστατες. κυκλοφορουν αποστατες 3cm. ρωσικοι. καπου 200 ευρω. μπαινουν πανω απο τα ελατηρια. χανει σε ζυγισμα το αυτοκινητο. αμορτισερ φυσικα τα ιδια και ελατηρια μενουν τα ιδια.

            3β. ψηλωμα με ελατηρια mad. 3 εκατοστα. καπου 350 με τοποθετηση. δεν χρειαζεται αλλαγη αμορτισερ. ειναι σκληρο, χανει ζυγισμα, πολυ καλα για να τραβας βαρκα

            3γ. ψηλωμα με ελατηρια mp. τα φερνει ο γνωστος ελατηριας στη φρατζη, ειναι οεμ σουηδικα. ισχυει οτι και για να mad αλλα κοστος 300 με τοποθετηση.

            3δ. ψηλωμα με eibach pro lift kit. +2.8. καπου 350 με τοποθετηση. εχουν και πιστοποιητικα συμβατοτητας για κτεο. δεν χρειαζεται αλλαγη αμορτισερ αλλα αν βαλεις απλα καγιαμπα αποκτας γαματη αισθηση σε ασφαλτο. γενικα δεν αλλαζει τις ισοροπιες στο αμαξι, τις βελτιωνει κιολας γιατι ειναι προδευτικα. με αμορτισερ το αμαξι γαζωνει.

            3ε. ψηλωμα σε αποστατες+eibach. θελεις πισω αμορτισερ απο εναν γερμανο εξειδικευμενο ή αποστατες σε απορτισερ, τα μπροστινα δεν φαινεται να εχουν προβλημα. γινεται πολυ ακραιο, παει παντου.

            1. ανοησια αλλα απιστευτες δυνατοτητες εκτος. παιρνεις 16αρες σιδερενιες και αισθητηρες πιεσης, παλια ηταν ακριβοι, πλεον εχουν 25 οι 4. παιρνεις malatesta kobra nt 215/65/16. μπαινουν μονο σε ψηλωμενο. αλλαζεις οταν πας για περιπετεια στα χωματινα. σκοτωνουν.

            2. φυσικα παιρνεις δωρο μαζι με το αμαξι το κιτ με τη ρεζερβα-γρυλλο κλπ. δεν δινεις σε κανενα το μαμα κομπρεσερ αερα, ειναι τρομερο. επισης παιρνεις σετ πεδιλα, φτυαρι, αξινα, ωμεγα κλειδια 3/4, καλους ιμαντες arb. αν εχεις κατι παραπανω, παιρνεις και φορητο εργατη.

            (προσεχως)

            απο τον φιλο τονυ, ετοιμαζεται η πρωτη φιξ κατασκευη να μπαινει μπροστα εργατης που να αφαιρειται σε δευτερολεπτα. επισης λεντομπαρα μαγνητικη αφαιρουμενη. και τελος, αυτο ειναι προς επιδειξη ηδη, σετ με καμερες ΚΑΤΩ απο το αυτοκινητο που βλεπεις αν περναει ή οχι.

            γενικα εχουν βγει και βγαινουν για βιταρα ενα σωρο αξεσουαρ

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • mastoras78
              mastoras78 last edited by

              Μπράβο catman ωραία ανάλυση. Είχα μπεί ένα φεγγάρι στο Βιταμοφόρουμ και τα διάβαζα. Εσύ τα έβαλες μαζεμένα..

              Για ανέλυσε λίγο παραπάνω το 3δ. αν θές. Δε σκληραίνει/χάνει ζύγισμα όπως λές με τα μαμά αμορτισέρ ?

              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
              #tsekourato_ksevrakoma

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • gatoz
                gatoz @mastoras78 last edited by

                Μπράβο catman ωραία ανάλυση. Είχα μπεί ένα φεγγάρι στο Βιταμοφόρουμ και τα διάβαζα. Εσύ τα έβαλες μαζεμένα..

                Για ανέλυσε λίγο παραπάνω το 3δ. αν θές. Δε σκληραίνει/χάνει ζύγισμα όπως λές με τα μαμά αμορτισέρ ?

                τα eibach ειναι πολυ πιο προοδευτικα. βασικα δεν ειναι μακρυτερα απο τα μαμα, οποτε μια χαρα ειναι τα αμορτισερ, εχουν ομως περισσοτερο σπειρωμα και μεγαλυτερη διατομη.

                ειδε

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • mastoras78
                  mastoras78 last edited by

                  Και αν κουμπώσεις και τα Kavliaba που λές τι αλλάζει ? οκ πιο δρομίσιο απ'ότι λές αλλά μήπως σκληραίνει πολύ ?

                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                  #tsekourato_ksevrakoma

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • gatoz
                    gatoz @mastoras78 last edited by

                    Και αν κουμπώσεις και τα Kavliaba που λές τι αλλάζει ? οκ πιο δρομίσιο απ'ότι λές αλλά μήπως σκληραίνει πολύ ?

                    μπα... για καποιο λογο σταματαει να σηκωνει πισω εσωτερικο τροχο σε εξυπναδες, βυθιζει πιο αργα μουρη.

                    και σκεψου πριν καταληξω στα καβλαμπα τα απλα ειχα αγορασει πανακριβα αλλα και δοκιμαζα μεχρι να πετυχω τα σωστα. ευτυχως ηταν η τριτη επιλογη, θα επαιρνα οτι υπαρχει στα μαγαζα μεχρι να πετυχω οτι ηθελα, τα χειροτερα ηταν τα bilstein b3, και 6 κατοσταρικα και αχρηστα. οι καγιαμπες 2.5 κατοσταρικα ολα τοποθετημενα και με ζυγοσταθμησις. το παραεψαξα αυτο το αμαξι. αλλα αφου εκαμες βολτα, ακομη και με το χαιμπριντ, ειδες ποσο ιντουίτιβ ειναι. που αμα του ψαξεις λιγο την ασφαλτο και το χωμα, το s ειχε και τα γκαζια, παει σχεδον παντου.

                    #milf-a-man

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      https://www.carzine.gr/test-suzuki-vitara-1-4-hybrid-48v-allgrip/

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • dimitriscsd
                        dimitriscsd last edited by

                        ' βασικό μοτίβο της σχεδίασης παραμένει αναλλοίωτο, με το μήκος των 4,715 μέτρων και το μεταξόνιο των 2,5 μέτρων να δημιουργούν ένα αυτοκίνητο που μοιάζει κομμένο και ραμμένο για τα ελληνικά δεδομένα.'

                        Πιο μακρύ από το station μου δηλαδή.

                        Πιο κάτω στον πίνακα γράφει το σωστό μήκος άλλα αναφέρει πως έχει κινητήρα diesel.

                        Μα καλά τα κείμενα δε τα κάνει κανείς proof reading?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dublin @dimitriscsd last edited by

                          ' βασικό μοτίβο της σχεδίασης παραμένει αναλλοίωτο, με το μήκος των 4,715 μέτρων και το μεταξόνιο των 2,5 μέτρων να δημιουργούν ένα αυτοκίνητο που μοιάζει κομμένο και ραμμένο για τα ελληνικά δεδομένα.'

                          Πιο μακρύ από το station μου δηλαδή.

                          Πιο κάτω στον πίνακα γράφει το σωστό μήκος άλλα αναφέρει πως έχει κινητήρα diesel.

                          Μα καλά τα κείμενα δε τα κάνει κανείς proof reading?

                          Εμείς!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • S
                            spi_duster last edited by

                            Σου λέω μόνο ένα. Σε άλλες εποχές εύκολα θα μπορούσες να κατηγορηθείς πως 'Διαφθείρεις τους νέους'.  Τους  Μέλ και  Αν τους έχω βρει ήδη. Τον κακόν Λύκο ψάχνω.

                            Αν δεν υπήρχε αυτό το ακατανόμαστο 4τροχο πολλοι θα κοιμόμασταν πιο ήσυχοι. Γιατί από όσους ξέρω κανείς δεν το πήρε γιατί είναι όμορφο. Κανείς για τους χώρους. Κανείς για την ποιότητα. Μα όλοι έχουν ένα κοινό ηλίθιο χαμόγελο γιατί πάν όπου άλλοι δεν μπορούν να παν εκτός και αν έχουν δασύτριχο ντουστ που όμως δεν είναι σουζ.

                            Εχοντας ντουστ μια φορά μόνο ζήλεψα την 4τροχη @#$%. Σε καρόδρομο που εγώ εκανα επιμετώπια για να γυρίσω πίσω, ό αλλος (Φίλος να σου πετύχει...) με το βιτ πήρε στροφή 9,8μ πάνω στην πλαγιά σα να ήταν στο πάρκιν του ΙΚΕΑ.

                            Ε α στα δια σκέφτηκα.

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • P
                              panormus772 last edited by

                              Αυτόματο, 4wd και mild hybrid

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • dimitriscsd
                                dimitriscsd @panormus772 last edited by

                                Αυτόματο, 4wd και mild hybrid

                                Youtube Video

                                Και GLX... Άντε βρες το αυτό Ελλάδα και επίσης πόσο θα ζητάνε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @dimitriscsd last edited by

                                  Και GLX... Άντε βρες το αυτό Ελλάδα και επίσης πόσο θα ζητάνε...

                                  GLX και με ηλιοροφή, άρα €30Κ. 28Κ χωρίς την ηλιοροφή.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • dimitriscsd
                                    dimitriscsd last edited by

                                    Υπερβολικά πολλά όταν το χειροκίνητο GLX με ηλιοροφή το έχουν στο car 25800

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @dimitriscsd last edited by

                                      Υπερβολικά πολλά όταν το χειροκίνητο GLX με ηλιοροφή το έχουν στο car 25800

                                      Μιλάω για το αυτόματο.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • dimitriscsd
                                        dimitriscsd last edited by

                                        Ναι και εγώ γι αυτό λέω. Δεν είναι δυνατόν για ένα αυτόματο να χρεώνουν 4 χιλιάρικα πάνω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • xrist0s4
                                          xrist0s4 @dimitriscsd last edited by

                                          Υπερβολικά πολλά όταν το χειροκίνητο GLX με ηλιοροφή το έχουν στο car 25800

                                          Εμενα παλι μου ειπαν 26500 και +300ευρω αν το θελω με 9αρα οθονη.Τελειωμενη τιμη glx εκδοση χωρις να προσθεσω κατι.

                                          Η οθονη λογικα ειναι αυτη στο 1:27 https://www.youtube.com/watch?v=NH8Z5ICTJxo&t=240s

                                          Ο νόμος της βαρύτητας ποτέ δεν έχει σφάλει,
                                          κ ότι ανεβαίνει στα ψηλά χάμε θα πέσει πάλι..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • dimitriscsd
                                            dimitriscsd last edited by

                                            Αυτόματο; Η οθόνη είναι της suzuki ή aftermarket;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 110 / 250
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr