-
Ευχαριστώ Μάστορα! Δεν την κατέχω ακόμα πλήρως την διάλεκτο!
Αρχίζω και το σκέφτομαι πιο σοβαρά το Vitara. Μαζί με το ανανεωμένο Duster που περιμένω να δω στις 22, είναι οι 2 επικρατέστερες επιλογές για την αντικατάσταση του 2ου. Δεν βρίσκω άλλες επιλογές. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου έχω και το ενδεχόμενο του 5πορτου, turbo hybrid Jimny που φημολογείται ότι θα έρθει αλλά ένας θεός ξέρει πότε, αν και πόσο...
Το Yaris Cross το περίμενα με ενδιαφέρον αλλά δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα. Επίσης η δύναμή του μου φαίνεται λίγη (ίσως κακώς). Θέλω να το δω κι από κοντά.
-
gatoz wrote:
κ.π.
Καβάφης;
Κατόπιν παραγγελίας όπως λέει ο Μάστορας..
Αλλά επειδή αφορά Vitara, μπορεί και να εννοεί... Κάντε Πίσω
-
Δάκρυσα με το σχόλειο του τύπου , φίλος του Γάτου λέω θα είναι
-
Και το suzuki παίρνεις και με τα δύο χιλιάρικα περίσσευμα κλασεις ανώτερο από το ταναπουγιωταρου..
-
για να μην πηδαμε αλλα, ας αψηλωσουμε εδω.
λοιπον, τα απαραιτητα για ετοιμασια νιβι για μετρια εως αγριο οφ ροαντινγκ
-
αλλαγη λαστιχα, απο μαμα σε lat cross 215/60/17 . καλυτερα να γινεται με την αγορα για να πωλουνται τα μαμα
-
ποδιες προστασιας εμπρος και πισω διαφορικα. η μπροστινη μπορει και να μην μπει, η πισω καλο ειναι να μπει. κοστος καπου 250 ευρω και οι δυο, τοποθετηση μπαινουν και απο ασχετο.
-
ψηλωμα.
3α. ψηλωμα με αποστατες. κυκλοφορουν αποστατες 3cm. ρωσικοι. καπου 200 ευρω. μπαινουν πανω απο τα ελατηρια. χανει σε ζυγισμα το αυτοκινητο. αμορτισερ φυσικα τα ιδια και ελατηρια μενουν τα ιδια.
3β. ψηλωμα με ελατηρια mad. 3 εκατοστα. καπου 350 με τοποθετηση. δεν χρειαζεται αλλαγη αμορτισερ. ειναι σκληρο, χανει ζυγισμα, πολυ καλα για να τραβας βαρκα
3γ. ψηλωμα με ελατηρια mp. τα φερνει ο γνωστος ελατηριας στη φρατζη, ειναι οεμ σουηδικα. ισχυει οτι και για να mad αλλα κοστος 300 με τοποθετηση.
3δ. ψηλωμα με eibach pro lift kit. +2.8. καπου 350 με τοποθετηση. εχουν και πιστοποιητικα συμβατοτητας για κτεο. δεν χρειαζεται αλλαγη αμορτισερ αλλα αν βαλεις απλα καγιαμπα αποκτας γαματη αισθηση σε ασφαλτο. γενικα δεν αλλαζει τις ισοροπιες στο αμαξι, τις βελτιωνει κιολας γιατι ειναι προδευτικα. με αμορτισερ το αμαξι γαζωνει.
3ε. ψηλωμα σε αποστατες+eibach. θελεις πισω αμορτισερ απο εναν γερμανο εξειδικευμενο ή αποστατες σε απορτισερ, τα μπροστινα δεν φαινεται να εχουν προβλημα. γινεται πολυ ακραιο, παει παντου.
-
ανοησια αλλα απιστευτες δυνατοτητες εκτος. παιρνεις 16αρες σιδερενιες και αισθητηρες πιεσης, παλια ηταν ακριβοι, πλεον εχουν 25 οι 4. παιρνεις malatesta kobra nt 215/65/16. μπαινουν μονο σε ψηλωμενο. αλλαζεις οταν πας για περιπετεια στα χωματινα. σκοτωνουν.
-
φυσικα παιρνεις δωρο μαζι με το αμαξι το κιτ με τη ρεζερβα-γρυλλο κλπ. δεν δινεις σε κανενα το μαμα κομπρεσερ αερα, ειναι τρομερο. επισης παιρνεις σετ πεδιλα, φτυαρι, αξινα, ωμεγα κλειδια 3/4, καλους ιμαντες arb. αν εχεις κατι παραπανω, παιρνεις και φορητο εργατη.
(προσεχως)
απο τον φιλο τονυ, ετοιμαζεται η πρωτη φιξ κατασκευη να μπαινει μπροστα εργατης που να αφαιρειται σε δευτερολεπτα. επισης λεντομπαρα μαγνητικη αφαιρουμενη. και τελος, αυτο ειναι προς επιδειξη ηδη, σετ με καμερες ΚΑΤΩ απο το αυτοκινητο που βλεπεις αν περναει ή οχι.
γενικα εχουν βγει και βγαινουν για βιταρα ενα σωρο αξεσουαρ
-
-
Μπράβο catman ωραία ανάλυση. Είχα μπεί ένα φεγγάρι στο Βιταμοφόρουμ και τα διάβαζα. Εσύ τα έβαλες μαζεμένα..
Για ανέλυσε λίγο παραπάνω το 3δ. αν θές. Δε σκληραίνει/χάνει ζύγισμα όπως λές με τα μαμά αμορτισέρ ?
-
Μπράβο catman ωραία ανάλυση. Είχα μπεί ένα φεγγάρι στο Βιταμοφόρουμ και τα διάβαζα. Εσύ τα έβαλες μαζεμένα..
Για ανέλυσε λίγο παραπάνω το 3δ. αν θές. Δε σκληραίνει/χάνει ζύγισμα όπως λές με τα μαμά αμορτισέρ ?
τα eibach ειναι πολυ πιο προοδευτικα. βασικα δεν ειναι μακρυτερα απο τα μαμα, οποτε μια χαρα ειναι τα αμορτισερ, εχουν ομως περισσοτερο σπειρωμα και μεγαλυτερη διατομη.
ειδε
-
Και αν κουμπώσεις και τα Kavliaba που λές τι αλλάζει ? οκ πιο δρομίσιο απ'ότι λές αλλά μήπως σκληραίνει πολύ ?
-
Και αν κουμπώσεις και τα Kavliaba που λές τι αλλάζει ? οκ πιο δρομίσιο απ'ότι λές αλλά μήπως σκληραίνει πολύ ?
μπα... για καποιο λογο σταματαει να σηκωνει πισω εσωτερικο τροχο σε εξυπναδες, βυθιζει πιο αργα μουρη.
και σκεψου πριν καταληξω στα καβλαμπα τα απλα ειχα αγορασει πανακριβα αλλα και δοκιμαζα μεχρι να πετυχω τα σωστα. ευτυχως ηταν η τριτη επιλογη, θα επαιρνα οτι υπαρχει στα μαγαζα μεχρι να πετυχω οτι ηθελα, τα χειροτερα ηταν τα bilstein b3, και 6 κατοσταρικα και αχρηστα. οι καγιαμπες 2.5 κατοσταρικα ολα τοποθετημενα και με ζυγοσταθμησις. το παραεψαξα αυτο το αμαξι. αλλα αφου εκαμες βολτα, ακομη και με το χαιμπριντ, ειδες ποσο ιντουίτιβ ειναι. που αμα του ψαξεις λιγο την ασφαλτο και το χωμα, το s ειχε και τα γκαζια, παει σχεδον παντου.
-
-
' βασικό μοτίβο της σχεδίασης παραμένει αναλλοίωτο, με το μήκος των 4,715 μέτρων και το μεταξόνιο των 2,5 μέτρων να δημιουργούν ένα αυτοκίνητο που μοιάζει κομμένο και ραμμένο για τα ελληνικά δεδομένα.'
Πιο μακρύ από το station μου δηλαδή.
Πιο κάτω στον πίνακα γράφει το σωστό μήκος άλλα αναφέρει πως έχει κινητήρα diesel.
Μα καλά τα κείμενα δε τα κάνει κανείς proof reading?
-
' βασικό μοτίβο της σχεδίασης παραμένει αναλλοίωτο, με το μήκος των 4,715 μέτρων και το μεταξόνιο των 2,5 μέτρων να δημιουργούν ένα αυτοκίνητο που μοιάζει κομμένο και ραμμένο για τα ελληνικά δεδομένα.'
Πιο μακρύ από το station μου δηλαδή.
Πιο κάτω στον πίνακα γράφει το σωστό μήκος άλλα αναφέρει πως έχει κινητήρα diesel.
Μα καλά τα κείμενα δε τα κάνει κανείς proof reading?
Εμείς!
-
Σου λέω μόνο ένα. Σε άλλες εποχές εύκολα θα μπορούσες να κατηγορηθείς πως 'Διαφθείρεις τους νέους'. Τους Μέλ και Αν τους έχω βρει ήδη. Τον κακόν Λύκο ψάχνω.
Αν δεν υπήρχε αυτό το ακατανόμαστο 4τροχο πολλοι θα κοιμόμασταν πιο ήσυχοι. Γιατί από όσους ξέρω κανείς δεν το πήρε γιατί είναι όμορφο. Κανείς για τους χώρους. Κανείς για την ποιότητα. Μα όλοι έχουν ένα κοινό ηλίθιο χαμόγελο γιατί πάν όπου άλλοι δεν μπορούν να παν εκτός και αν έχουν δασύτριχο ντουστ που όμως δεν είναι σουζ.
Εχοντας ντουστ μια φορά μόνο ζήλεψα την 4τροχη @#$%. Σε καρόδρομο που εγώ εκανα επιμετώπια για να γυρίσω πίσω, ό αλλος (Φίλος να σου πετύχει...) με το βιτ πήρε στροφή 9,8μ πάνω στην πλαγιά σα να ήταν στο πάρκιν του ΙΚΕΑ.
Ε α στα δια σκέφτηκα.
-
-
Αυτόματο, 4wd και mild hybrid
Και GLX... Άντε βρες το αυτό Ελλάδα και επίσης πόσο θα ζητάνε...
-
Και GLX... Άντε βρες το αυτό Ελλάδα και επίσης πόσο θα ζητάνε...
GLX και με ηλιοροφή, άρα €30Κ. 28Κ χωρίς την ηλιοροφή.
-
Υπερβολικά πολλά όταν το χειροκίνητο GLX με ηλιοροφή το έχουν στο car 25800
-
Υπερβολικά πολλά όταν το χειροκίνητο GLX με ηλιοροφή το έχουν στο car 25800
Μιλάω για το αυτόματο.
-
Ναι και εγώ γι αυτό λέω. Δεν είναι δυνατόν για ένα αυτόματο να χρεώνουν 4 χιλιάρικα πάνω.
-
Υπερβολικά πολλά όταν το χειροκίνητο GLX με ηλιοροφή το έχουν στο car 25800
Εμενα παλι μου ειπαν 26500 και +300ευρω αν το θελω με 9αρα οθονη.Τελειωμενη τιμη glx εκδοση χωρις να προσθεσω κατι.
Η οθονη λογικα ειναι αυτη στο 1:27 https://www.youtube.com/watch?v=NH8Z5ICTJxo&t=240s
Suzuki Vitara 2015