-
Έχει κάποιος φίλος οδηγήσει το e Hybrid (ή έστω το απλό R Line με τους τροχούς των 19'); 'Κοπανάει' τόσο πολύ όπως γράφουν στα tests;
Ναι ο Γάτος το είχε για μερικούς μήνες και κοπανάει περισότερο και από το 'τόσο πολύ'....μακριά!!
-
'ο γατης και αν επονεσε
εδω θα ειναι παλι'
λοιπον, περι 130. τιγκ.
στις ανηφοριες του κοσμου ψοφαει. τελειως. ειναι που ειναι αψυχο, εχει και τις 4 δεκαενιαρες να του πινουν το αιμα (ωραια το εγραψα αυτο, παραπεμπει και αλλου). οποτε παιζει να πεφτεις ακομη και σε τεταρτη.
κανεις κουπι το στικ στη μεση, σαν λυσσαρα με ντιλντο ενα πραμα.
και τελικα δεν πειραζει να καιει και λιγο.
χωνεις 30-40 για αμαξι και μετα σε πειραζει το παραπανω 20αρικο στο πρατηριο. σγα.
συγκριτικα με θορυβο, ουτε το τιγκ εκανε, το πουγκ καμει λιγοτερο ακομη.
το λέιν απαφτο μαλλον λιγο καλυτερο στο πουγκ οταν εχς έι σι σι και σου στριβει. αν δεν εχεις τοτε του πουγκ ειναι πιο ενοχλητικο γιατι γκρινιαζει παραπανω.
αυτο που κανει εντυπωση μεγαλη στο γατο ειναι το κατωθι: τα φευ ειναι χοντρα και βαρεια. και αμα τελειωσει η μπατερυ, τον πουλο. θεωρητικως. ομως και με χωρις μπατερυ, ακομη και χειροτερα, γιομιζοντας τη μπατερυ, καινε λιγοτερο. ας πουμε το πουγκ αν εισαι εο με και κουνιεσαι με 170+ στο acc γραφει κατι στο 7.5 και κατω. που ακομη και το παχους λαμαρινας ιση με καποτας βιτ που ειναι στα μισα κιλα εδινε 2 λιτρα παραπανω. αυτο μου λεει οτι βασικα τα πουστρακια που φτιαχνουν αμαξια μπορουν να δωσουν στις υπαρχουσες τεχνολογιες ηδη χαμηλοτερη καταναλωση με πολυ μικρες διαφοροποιησεις. το κανουν ομως νοτ, να υπαρχουν αυνανες σαν το γατο να χωνουνε σε μπλιμπλικια.
^.^.... για τα 7.5λ/100 του Pug και κάθε Pug στα 170κμ/h θα μου δώσεις λίγο να κάνω εκξελόφυλο. Μιλάμε για στιγμιαία ή για μέση με 170κμ/ω? Στιγμιάια στα 170κμω την θεωρώ αναξιόπιστη, μεση με 170κμω δεν υφίσταται, επέτρεψε να επανέλθω με εκσελόφυλο
Στα περι κατανάλωσης, το έχει πει ο dettol αρκετά πιο πάνω, κάνω ρηφρέιζ:
Υπάρχουν δύο τύποι ανθρώπων με SUV:
-
Στα @@ αν θα φάνε κλήση και φτιάχνονται με τα κμ/ω (πως γλιτώνεις ρε ^.^ το έχω απορία....)
-
Αερίζονται μαλλί για κλήσεις και φτιάχνονται με τα λ/100
Το 2. είναι και πιο της μοδώς με τα σέιβ δε πλάνετ και λοιπές ιστορίες
Θα μου επιτρέψετε να επανέλθω με ντάτα εκσελόφυλλου και υπολογισμους σχολικού τύπου για τις καταναλώσεις.
Αν έχει κανείς λίνκ με 3008 σχέδιο μετωπικό με βασικές διαστάσεις, και αεροδυναμικό συντελεστή, τύπου από το μάνιουαλ στείλτε. Για τιγκ έχω φουλ ντατα πακατζ από: https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do
-
-
^.^.... για τα 7.5λ/100 του Pug και κάθε Pug στα 170κμ/h θα μου δώσεις λίγο να κάνω εκξελόφυλο. Μιλάμε για στιγμιαία ή για μέση με 170κμ/ω? Στιγμιάια στα 170κμω την θεωρώ αναξιόπιστη, μεση με 170κμω δεν υφίσταται, επέτρεψε να επανέλθω με εκσελόφυλο
Όντως, οι αναφορές στιγμιαίων καταναλώσεων δεν έχουν κανένα νόημα. 1-2 μοίρες κλίση να έχει ο δρόμος (που δεν την αντιλαμβάνεται ο οδηγός) και η κατανάλωση πάει περίπατο προς τα πάνω ή κάτω. Οπότε αν δεν έχετε αλφαδολάστιχο για να τσεκάρετε κανά χιλιόμετρο απόλυτα επίπεδου αυτοκινητόδρομου, μην κάνετε τον κόπο να γράφετε στιγμιαίες καταναλώσεις!
-
gatoz wrote:
'ο γατης και αν επονεσε
εδω θα ειναι παλι'
λοιπον, περι 130. τιγκ.
στις ανηφοριες του κοσμου ψοφαει. τελειως. ειναι που ειναι αψυχο, εχει και τις 4 δεκαενιαρες να του πινουν το αιμα (ωραια το εγραψα αυτο, παραπεμπει και αλλου). οποτε παιζει να πεφτεις ακομη και σε τεταρτη.
κανεις κουπι το στικ στη μεση, σαν λυσσαρα με ντιλντο ενα πραμα.
και τελικα δεν πειραζει να καιει και λιγο.
χωνεις 30-40 για αμαξι και μετα σε πειραζει το παραπανω 20αρικο στο πρατηριο. σγα.
συγκριτικα με θορυβο, ουτε το τιγκ εκανε, το πουγκ καμει λιγοτερο ακομη.
το λέιν απαφτο μαλλον λιγο καλυτερο στο πουγκ οταν εχς έι σι σι και σου στριβει. αν δεν εχεις τοτε του πουγκ ειναι πιο ενοχλητικο γιατι γκρινιαζει παραπανω.
αυτο που κανει εντυπωση μεγαλη στο γατο ειναι το κατωθι: τα φευ ειναι χοντρα και βαρεια. και αμα τελειωσει η μπατερυ, τον πουλο. θεωρητικως. ομως και με χωρις μπατερυ, ακομη και χειροτερα, γιομιζοντας τη μπατερυ, καινε λιγοτερο. ας πουμε το πουγκ αν εισαι εο με και κουνιεσαι με 170+ στο acc γραφει κατι στο 7.5 και κατω. που ακομη και το παχους λαμαρινας ιση με καποτας βιτ που ειναι στα μισα κιλα εδινε 2 λιτρα παραπανω. αυτο μου λεει οτι βασικα τα πουστρακια που φτιαχνουν αμαξια μπορουν να δωσουν στις υπαρχουσες τεχνολογιες ηδη χαμηλοτερη καταναλωση με πολυ μικρες διαφοροποιησεις. το κανουν ομως νοτ, να υπαρχουν αυνανες σαν το γατο να χωνουνε σε μπλιμπλικια.
^.^.... για τα 7.5λ/100 του Pug και κάθε Pug στα 170κμ/h θα μου δώσεις λίγο να κάνω εκξελόφυλο. Μιλάμε για στιγμιαία ή για μέση με 170κμ/ω? Στιγμιάια στα 170κμω την θεωρώ αναξιόπιστη, μεση με 170κμω δεν υφίσταται, επέτρεψε να επανέλθω με εκσελόφυλο
Στα περι κατανάλωσης, το έχει πει ο dettol αρκετά πιο πάνω, κάνω ρηφρέιζ:
Υπάρχουν δύο τύποι ανθρώπων με SUV:
- Στα @@ αν θα φάνε κλήση και φτιάχνονται με τα κμ/ω (πως γλιτώνεις ρε ^.^ το έχω απορία....)
- Αερίζονται μαλλί για κλήσεις και φτιάχνονται με τα λ/100
Το 2. είναι και πιο της μοδώς με τα σέιβ δε πλάνετ και λοιπές ιστορίες
Θα μου επιτρέψετε να επανέλθω με ντάτα εκσελόφυλλου και υπολογισμους σχολικού τύπου για τις καταναλώσεις.
Αν έχει κανείς λίνκ με 3008 σχέδιο μετωπικό με βασικές διαστάσεις, και αεροδυναμικό συντελεστή, τύπου από το μάνιουαλ στείλτε. Για τιγκ έχω φουλ ντατα πακατζ από: https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do
-
standing ovation στον γατο για τις '4 19αρες που του πινουν το αιμα'. Απο εδω το πηγε, απο εκει το εφερε ο ατιμος, παλι στα ιδια καταληξαμε...
-
Να εξπλέιν που το πάω με τα εκσελάκια
Ξεχνάω PEHV κομμάτι για την ώρα αλλά στέι γουιθ μι
Μάζα Πουγκ 3008 / Tig PEHV: 1840kg
Απόδοση θερμικών κινητήρων 45% (ΝΑΙ ΣΙΓΑΑΑΑ, ένα 28-30% στην καλύτερη αλλά ΟΚ).
Θερμογόνος βενζίνας: 34.8MJ/liter
Ταχύτητα ^.^ με ACC: 170κμ/ω πάει Θήβα. Το ΑCC πιάνει εμένα με 120κμ/ω μπροστά να αγκομαχάω με το Τιγκ. Εννοείται κόβει, ο ^.^ ανάβει φώτα αργώ εγώ να κάνω άκρη γιατί 120 ειν το όριο πως την είδε το αιλουροειδές?
Μετά επιταχύνει από 120-170 (ξεχνάω PEHV είπαμε).
Για την αλλαγή κινητικής ενέργειας του οχήματος και μόνο (φυσική λυκείου για την ώρα), χρειάζονται κατ ελάχιστον:
0.066λίτρα βενζίνα
Αν αυτό γίνει 10 φορές μέχρι την Θήβα: 0.66λιτρα μπεζίνα
(Έχει και διόδια, 170-->0-->170……)
Στα 200κμ της θήβας: +0.33λ/100κμ από το να ήταν σταθερά 170κμ/ω ‘τρένο’
Στα περί PEHV τώρα:
170κμ/ω --> 120κμ/ω σε όρους kWh είναι: 0.29kWh δλδ 2.5% της μπαταρίας (11.5kWh νομίζω?)
Σε θεωρητικούς όρους αυτές οι 0.29kWh είναι διαθέσιμες για την επιτάχυνση μετά (αποδόσεις μετατροπών και ηλεκτροκινητήρα εκτός για την ώρα)
Όλα τα παραπάνω εξιδανικευμένα, η κατανάλωση μπεζίνας λόγω 120-170 είναι πολύ παραπάνω, η ενέργεια από ρεκουπερέσιο λίγο παρακάτω. Συνολικά όμως μόνο και μόνο από PEHV με το λεβιεδάκι στο Β θα δείς πολύ χαμηλότερη κατανάλωση σε πραγματική χρήση ΕΟ γιατί ακατέβατα 170κμ/ω ούτε σε autobahn δεν παίζει.
Κλόουσινγκ αόυτ:
Στην αύξηση ταχύτητας:
Η κατανάλωση πάει γραμμικά με την αύξηση του βάρους, και στο τετράγωνο με την ταχύτητα
Στο κρούιζινγκ:
Η κατανάλωση πάει γραμμικά με τον ‘αεροδυναμικό συντελεστή’ και στο τετράγωνο με την ταχύτητα. Τα SUV μπαούλα φορμφάκτορ είναι, δεν νομίζω ότι έχουν τρομερές διαφορές στα αεροδυναμικά τους.
Θερμικοί vs Ηλεκτρικοί:
Οι θερμικοί κινητήρες είναι μια χαρά για κρούιζινγ αλλά ‘χάλια’ στις αλλαγές κμ/ω.
Οι ηλεκτροκινητήρες είναι ‘αδιάφοροι’, ας πούμε, σε κάποια όρια rpm (back EMF κτλ), το προβληματάκι είναι το energy density των μπαταριών σε σχέση με την μπεζίνα.
Εμένα η αύξηση του βάρους μου είναι αδιάφορη, ο συνδυασμός των παραπάνω με εξιτάρει, γιατί ‘ακατέβατα’ 304κμ/ω μόνο σε τρένο έχω δει.
Υ.Γ.: WLTP Wikipedia
https://en.wikipedia.org/wiki/File:New_European_Driving_Cycle.svg
-
γατος παντα θα ομιλει με γριφους. και κρυφα νοηματα. ή ανοηματα.
λοιπον οι καταναλωσεις που αναφερω ειναι μεσες ταξιδιου που προσπαθω να κραταω αυτη τη ταχυτης, βαζω ενα στοχο στη ζωη μου ρε παιδακι μου. 170. δηλαδη μπορει η τελικη μεση του ταξιδιου να ειναι στα 120 ας πουμε, και καπου εκει βγαινει με διοδια, αλλα η προσπαθεια ειναι να κρατας κοντερ κατι κοντα στα 170. δηλαδη ανεβαινεις απο τα διοδια ελευσινα ολη την ανηφορα τερμα να πιασεις πολλα, τα κρατας μεχρι τα τουνελ που κοβεις και μετα ξαναανεβαζεις. εχεις φυσικα κοψιματα απο τους αριστερους, κατα δηλωσις και αυτοι οπως ο cheaprus, με 120 το πολυ και πεφτει η μεση. ομως ας πουμε μετα τα τουνελ στην ευθειαρα, κοβεις με το ματι αν εχει σειρηνα στο παρκιν δεξα, και ανεβαζεις μια 220αρα και μετα πεφτεις παλι 170 στα βαρδινογιαννεικα.
ειναι η εννοια του πατημενου κατα γατον και καταναλωσεις αναλογαι. αληθεια ειναι οτι δεν εχω παρει ποτες κληση για ταχυτις. μαλιστα καποτες επερασα μαλεσινα ευθεια στη γεφυρα με 235 με το ντελτα ντι άι, οι σειρηνακηδες με το ρανταρ στο χερι, μονος ενας γατος στο δρομο ψαχνει, θεωρησα οτι θα μου το ακουμπησουν. το ρανταρ. αλλα ουτε γατος ουτε ζημια. μονη φορα που με σταματησαν για ταχυτις και τσαμπουκαλεμενοι ηταν το καλοκαιρι του 86 στην αλλαγη, χωριον ειναι τουτο με αγαπη πολυ στον αντρα της μαργαριτας, ανεβαινωντας απο καλαμαι, με 160 κατι μεσα σε κατοικημενο. αλλα και παλι δεν με σκισανε, ημουνε με τραγανες και τον γιο του τοτε διοικητη της πυροσβεστικης. για σου ρε χρηστο αν διαβαζεις εδω το γατο το φιλο σου, να παμε παλι για τραγανες στο καλο νερο.
περι καταναλωσεως, λεω λοιπον οτι δεν δινω σημασια καμμια εφοσον την αντεχω χωρις να παιρνω χοιρινη αντι για μοσχαρισια για να βγαινουν τα γιουρα. ειναι ομως τρεντ απο οτι καταλαβα και πρεπει ο γατος να ειναι μεσα στα πραματα να εχει θεμα συζητησης να τσιμπανε τα μιλφατα του διπλανου. οταν ειχα τη ντι άι οι καταναλωσεις σε τετοιες συμπεριφορες, αμαξι που ειχε γκαζια λεμε, εγραφε 15αρια. το πεντε μηδεν οχτω απο οτι θυμαμαι 12αρια. το σιβικ 11αρια. το τιγκ το προσφατο δεν μπορουσε και οσο μπορουσε πανω απο 10. το βιτ κατι λιγο κατω απο 10. συγκριτικα να πω οτι με το σιβικ ας πουμε που εχω συγκεκριμενη συγκριση ιδιας ακριβως διαδρομης, την ιδια μερα, απο τον φιλο μου του σπυρο που εγραφε χρονια και εδω, ημουν +3 λιτρα, του ειχε καμει εντυπωσις. και στο βιτ, μπειτε βιτ κλαμπ, οι μεσες καταναλωσεις βενζινας ειναι καπου στο εξημιση. τωρα, το 508 ειχε την ιδια μηχανουλα με το τριοοχτω απο οσο ξερω. σε πιο αδυναμη εκδοσις. και πολυ αεροδυναμικοτερο, σενταν αφου. και χειροκουνητο, οχι αυτοματο. λεω λοιπον οτι οι καταναλωσεις του τριοοχτω μου φαινονται εξαιρετικα χαμηλες για ακριβως αυτον το λογο. και υποψιαζομαι σφοδρα, οτι με καποια ισως περιπλοκοτερα περιφερειακα και διαχειριση, και φυσικα ακριβοτερα, μπορουν πραγματι με την υπαρχουσα τεχνολογια χαμηλοτερα λιτρα βενζινης. και δεν το κανουν, θελουν για να πουλησουν στο γατο που ετυχε μια εποχη να εχει λιγα γιουρα παραπανω και στον ντιμσαβα ηλεκτρικο μτχ το 2025. κατα δηλωσις του ντισαβά.
και για να μην παρεξηγουμαστε, οι καταναλωσεις ειναι αυτο που βγαζει μεση ταξιδιου, απο αρχη μεχρι τελος. με τους παραπανω ορους. και μονο για βενζινη του τριοοχτω.
-
και υποψιαζομαι σφοδρα, οτι με καποια ισως περιπλοκοτερα περιφερειακα και διαχειριση, και φυσικα ακριβοτερα, μπορουν πραγματι με την υπαρχουσα τεχνολογια χαμηλοτερα λιτρα βενζινης. και δεν το κανουν, θελουν για να πουλησουν στο γατο που ετυχε μια εποχη να εχει λιγα γιουρα παραπανω και στον ντιμσαβα ηλεκτρικο μτχ το 2025. κατα δηλωσις του ντισαβά.
και συμφωνω και διαφωνω μαζι σου σε αυτο το σημειο. Συμφωνω, οτι (κατα πασα πιθανοτητα) ειναι δυνατον να εξελιχθουν οι κινητηρες εσωτερικης καυσης, ωστε να εχουν χαμηλοτερη καταναλωση. Διαφωνω ομως με την τοποθετηση σου οτι το κανουν επιτηδες για να σου πουλησουν ηλεκτρικο.
Καλως ή κακως, το ρευμα (see what i did there?) και η ωθηση ειναι προς τα ηλεκτρικα αυτοκινητα. Δεν ειναι μονο το θεμα του περιβαλλοντος, αλλα (απο οτι λενε οι χρηστες) η ολη εμπειρια οδηγησης ειναι ανωτερη απο αμαξι ΚΕΚ. Αυτοματα, αθορυβα, ολη η ροπη απο το 0, αμεση αποκριση στο γκαζι και και και. Μονο μελανο σημειο ειναι η τιμη αγορας και η ελλειπεις υποδομες φορτισης. Δεν ειναι λιγο βεβαιως αυτο, αλλα το θεωρω παιδικη ασθενεια.
Επομενως, οταν οι πολιτικοι σπρωχνουν την ηλεκτροκινηση, το αγοραστικο κοινο θελει ηλεκτροκινηση, ε οι βιομηχανιες τι θα κανουν; θα παλεψουν να σου πουλησουν 'τα παλια'; Το κανουν λιγο με υβριδικα, ηπια υβριδικα και phev. Ολα αυτα ομως ειναι ημιμετρα οδευοντας προς το τελικο σημειο που ειναι η ηλεκτροκινηση. Να κατσουν να ριξουν χρηματα στην εξελιξη ΚΕΚ, οταν θα εχουν marginal benefits και θα ειναι κατι που δεν θα εξιταρει το αγοραστικο κοινο; Χτες διαβαζα οτι η audi σταματα την εξελιξη βενζινοκινητηρων απο το 2023 (αν θυμαμαι καλα). Οι ντηζελ εχουν ηδη σταματησει να εξελισσονται.
-
Καλησπέρα
Έχω την εξής απορία:
Το υβριδικό Tiguan έχει ηλεκτροκινητήρα ισχύος 115Hp, βενζινοκινητήρα 150 Hp και η συνδιαστική ισχύς των δύο κινητήρων είναι 245 Hp. Πόση είναι η μέγιστη ισχύς του αυτοκινήτου όταν κινείται με τις μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα εξαντλημένες; Είναι δυνατόν να είναι μόνον 150Hp για ένα αυτοκίνητο βάρους 1800kg;
Έχει κάποιος φίλος οδηγήσει το e Hybrid (ή έστω το απλό R Line με τους τροχούς των 19'); 'Κοπανάει' τόσο πολύ όπως γράφουν στα tests;
(slow day που λένε)
eHybrid 1.4 TSI Plug In Hybrid 110 kW / 150 PS DSG 6
-
**1.4TSI **όχι 1.5TSI EVO ACT! Τα γατόνια βάλανε τον 1.4 της προ-προηγούμενης γενιάς που τον αντικατέστησαν με τον 1.5 στην προηγούμενη επειδή ο 1.4 δεν πέρναγε EURO6 WLTP. Σαν hybrid περνάει όμως λόγω ηλεκτροκινητήρα! (το διάβασα κάπου, αν δεν ισχύει κάντε πινγκ να κάνω edit, ή θα το δούν οι mods)
-
Λιανική προ φόρων 30.568,00 €, από την οποία βγάζει αντιπροσωπία, διανομέας, μεταφορά, και η VW. Κόστος κατασκευής κανά 15Κ άρι το κόβω (βλέπε προηγούμενο σχόλιο ότι με τόσα δεν αλλάζεις ούτε πλακάκια στο μπάνιο)
-
Το αμάξι θα τα σπάει, και έχει και καλό leasing όπως έχουν πει προλαλίσαντες. Κάπου είδα ένα στην γειτονιά και γύρισε κεφάλι από την δεύτερη τάπα πίσω από τον μπροστά θόλο. Ωραία η θεία με τα στρασακια. Για τις 19αρες αρμόδιος ο ^.^
-
Αυτά με τα κοπανήματα στα τεστ ντράιβ δεν τα καταλαβαίνω, στην Ελλάδα είμαστε, όλα κοπανάνε, οι δρόμοι είναι νταμάρια. Τα κοπανήματα το λιγότερο, τα διαλυμένα πλαινά των ελαστικών σκέψου, αν είσαι προσεκτικός ΟΚ.
Ερώτηση γενική:
Έχει κανείς φορτιστή κατηγορίας 11/22kW σπίτι του? Μετράνε? Βαρέστε ενα πινγκ αν έχει κανείς, έχω απορίες για τα ηλεκτρολογικά.
-
-
^.^ : Ξεκάθαρο ήταν, δεν χρειαζόταν διευκρίνηση για τα '170αρια'. Το PEHV ειν ότι πρέπει για τέτοιο επίπεδο παρανομίας λόγω 'B' στο λεβιεδάκι, κερδίζεις κάτι από τις επιβραδύνσεις και το δίνεις μετά στις επιταχύνσεις. Μόνο από αυτό η κατανάλωσή σου πεφτει στα νούμερα που λες και λογικό είναι, τα υπόλοιπα περι αεροδυναμικής και τι καλό στήσιμο έχει είναι στα όρια του μαρκεντινγκ σε σχέση με το ρεκιουπερέισιο (θα κοιτάξω cd αλλά δεν περιμένω εκπλήξεις).
To άλλο που δίνω εύσημα για μεγάλη βελτίωση είναι τα low rolling resistance ελαστικά.
Dettol:
Για το πόσο μπρούν να 'εξελιχθούν' οι θερμικοί, έχω τις αμφιβολίες μου, αλλά βαριέμαι να ψάξω από 2ο νομο θερμονταινάμικς ποιό είναι το ταβάνι χωρίς 'regeneration καυσαερίων'.
Σε θέμα απωλιών περιστρεφόμενων μερών, η VW αν δεν κάνω λάθος έχει ρουλεμάν σε μπιέλες-στρόφαλο και εκκεντροφόρο. Αν κάνω χοντρό λάθος πέιτε να κοιτάξω reference. Τα ίδια θα κάνουν όλοι.
Μετά είναι τα load managment που έχουν εξελιχθεί, βλέπε ηλεκτρουδραυλικά τιμόνια, ερκοντίσιο variable stroke, φωτα-μυδια led κτλ.
Σε πιό εύρος rpm/φορτίου έχει το μαξ εφφίσιενσυ είναι ένα άλλο θέμα, γιαυτό και πολυτάχυτα κιβώτια 'ECO' modes στα αυτόματα. 'ECO' δεν σημαίνει 'αργά', σημαίνει 'move efficiently'. Όπως είπε και κάποιος εδώ ή στο 3008 thread τα αμάξια πια είναι φτιαγμένα για αυτόματα κιβώτια αυτό κατάλαβα και εγώ με το DSG7.
https://s3.amazonaws.com/the-drive-staging/message-editor%2F1519939663124-toyota-engine-torque.jpg από https://www.thedrive.com/tech/18919/toyota-develops-worlds-most-thermally-efficient-2-0-liter-engine
(το point δεν είναι το 50%, είναι το οτι είναι σε συγκεκριμένο load και rpm)
Οι θερμικές αποδόσεις (45-50%+) θέλουν αργόστροφα μεγάλα μοτέρ με μεγάλο λόγο όγκου/επιφάνεια κυλίνδρου σε ντίζελ/βενζίνες και πάλι σε συγκεκριμένες rpm/φορτία.
Σε όλα αυτά μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για καταναλωτικά μηχανήματα ανθρωπομεταφρών με κόστος κατασκευής 10-20Κ και κοστολογημένη μέχρι και την ηλεκτροπόντα. Με τόσα ούτε πλακάκια στο σπίτι δεν αλλάζεις. Αυτό είναι το εντυπωσιακό και όχι το design του 3008!
Φιλικά
-
Πω πω πέφτει ανάλυση με τον γατο συμμετέχοντα. Κατσε να βρω τα γυαλιά μου.
-
แมว και dettol, έχω κάτι ΕΟ βόρεια Ελλάδα, θα βάλω να γράφει το long term door-door και το 'από εκκίνηση' μόνο ΕΟ. Από Αγ.Στέφανο (ή κάτι τέτοιο) προς τα πάνω να τελειώνουμε με την ιστορία με τις καταναλώσεις...
-
Καλά Εντάξει.... Απλα พระเจ้า!!!
-
แมว και dettol, έχω κάτι ΕΟ βόρεια Ελλάδα, θα βάλω να γράφει το long term door-door και το 'από εκκίνηση' μόνο ΕΟ. Από Αγ.Στέφανο (ή κάτι τέτοιο) προς τα πάνω να τελειώνουμε με την ιστορία με τις καταναλώσεις...
Μην με παρεξηγεις. Δεν ειναι οτι δεν σε πιστευω, απλα δεν εχω δει τετοια νουμερα εγω. Ισως ειναι θεμα διαδρομης, ισως τροπου οδηγησης, ισως ισως ισως. Δεν εχει σημασια ετσι και αλλιως.
-
wrongstuff wrote:
แมว και dettol, έχω κάτι ΕΟ βόρεια Ελλάδα, θα βάλω να γράφει το long term door-door και το 'από εκκίνηση' μόνο ΕΟ. Από Αγ.Στέφανο (ή κάτι τέτοιο) προς τα πάνω να τελειώνουμε με την ιστορία με τις καταναλώσεις...
Μην με παρεξηγεις. Δεν ειναι οτι δεν σε πιστευω, απλα δεν εχω δει τετοια νουμερα εγω. Ισως ειναι θεμα διαδρομης, ισως τροπου οδηγησης, ισως ισως ισως. Δεν εχει σημασια ετσι και αλλιως.
Τι να παρεξηγώ, με κάτι να ασχολούμαι στον δρόμο θέλω....
-
Θέλω βοήθεια sos. Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Tiguan η το 2016-2018 μοντέλο πετρέλαιο 1600 θέλω γνώμες!!! Βγάζουν πρόβλημα με τον κινητήρα; Η έκδοση που κοιτάω είναι η advance.. επίσης τα 80000-100000χιλιόμετρρα είναι πολλά;; Σας ευχαριστώ
-
Δεν είναι πολλά τα χλμ για diesel και το συγκεκριμένο μοτέρ δεν έχει ακουστεί να έχει προβλήματα. Απλά σιγουρέψου ότι τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά (γιατί εαν είναι εισαγωγής, κατά 95% δεν είναι αληθινά).
-
Ο 1.6 diesel δεν κινει αξιοπρεπως το αμαξι. Σου θυμιζω οτι μιλαμε για αυτοκινητο 1600 κιλων. Αν θες οπωσδηποτε diesel κοιτα τον δικιτρο με τα 150 αλογα που ειναι κ πολυ καλο κ οικονομικο μοτερ, αλλιως 1.5 tsi 150ps
-
Παιδιά άλλη μια ερώτηση tiguan r line 9/18 65.000km τιμή 27.000€ πως σας φαίνεται;; Και επίσης αν γνωρίζει κάποιος το εσωτερικό είναι δέρμα ταμπα, βγάζει τέτοια χρώματα στο εσωτερικό;; Σας ευχαριστώ
-
Παιδιά άλλη μια ερώτηση tiguan r line 9/18 65.000km τιμή 27.000€ πως σας φαίνεται;; Και επίσης αν γνωρίζει κάποιος το εσωτερικό είναι δέρμα ταμπα, βγάζει τέτοια χρώματα στο εσωτερικό;; Σας ευχαριστώ
αρ λάιν μπορει να ειναι παρα πολλα διαφορετικα μοντελα. ποιο αρ λάιν ειναι? 130? 150? βενζινη? πετρελαιο? dsg?
επισης απο εξωτερικο? αν ναι ποσο βεβαια ειναι η κατασταση και τα χιλιομετρα του? ποσα εχει ενα ντοπιο που μπορεις να δεις και να το πας στον μηχανικο σου?
επειδη ειχα r line ξεκαθαρισε πρωτα τα απο πανω...
VW Tiguan 2016