Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2016
    • 1
    • 2
    • 204
    • 205
    • 206
    • 207
    • 208
    • 225
    • 226
    • 206 / 226
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    4505
    94389
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      Το 3008 είναι ήδη αυτοκίνητο 5ετιας, έκανε ένα facelift και είναι σαν να είναι μοντέλο 2021.. δηλαδή οποιος το πήρε το 2017, του χρόνου θα θεωρείται ξεπερασμένο;..χμ...

      Η τελευταία Delta ακόμη τη βλέπω στο δρόμο και σκέφτομαι 'τι αυτοκινηταρα σχεδιασαν οι άνθρωποι;..', ακόμη επίκαιρη, μην πω, ακόμη μπροστά. η Ypsilon τα τελευταία χρόνια πούλαγε μόνο στην Ιταλία, περισσότερο από όσο όλη η Alfa Romeo σε όλη την Ευρώπη κυρίως σαν lifestyle μικρό πόλης.

      Χειρότερα παραδείγματα δεν μπορούσες να βρεις..

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • L
        lap last edited by

        Ωραιο!!!

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • katafractos17
          katafractos17 last edited by

          Εντάξει, υπάρχουν και πολύ χειρότερα από το Tiguan.

          Χαχαχα...

          Μιλάμε για το απαύγασμα του σχεδιασμού. 

          Στο Τiguan, τώρα που άλλαξαν τα προηγούμενα άθλια εμπρός φωτιστικά, κάπως έστρωσε λίγο το πράγμα.

          Συντηρητικό σχέδιο μεν αλλά έστρωσε.

          Ιδίως η έκδοση R βλέπεται καλύτερα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            costasbab last edited by

            330 χλμ εθνικη με καποιες παρακαμψεις διοδιων.. 4.9 λ/100χλμ εδειξε το trip.

            Πηγαινα με acc στις 2000rpm,βραδυ με εξωτερικη θερμοκρασιες 20-25 βαθμους.

            Απο την αγορα του,κανω καταγραφη στο fuelly με τις καταναλωσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • C
              criuser last edited by

              Με το νέο Λαντ Κρούζερ δεν παρακάμπτεις πια τα διόδια ...

              Απλά δεν φρενάρεις...

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
              Εμαθα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • gatoz
                gatoz last edited by

                στον γερμανο της γειτονιας ειναι φρικτο να του πεις να παει μια βολτα να μαζεψει ηλιο. ή να πατε μαζι για καφε αν δεν εχει κατι να βγαλει απο αυτο. ειναι τροπος σκεψης. τροπος ζωης. αντιθετα δεν εχει θεμα να παει στο σουινγκερ κλαμπ της γειτονιας να σκισει τη χοντρη πολωνη της μπυραριας.

                ισως ειναι το τιγκ μονδερνον αλλα ημεις δεν το καταλαβαινουμε. δεν μας αρεσουν και οι χοντρες πολωνες.

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • W
                  wrongstuff last edited by

                  Αθήνα-Άρτα ήπια οδήγηση (100-120 κοντέρ), 3 άτομα, πράματα, ερκοντίσιο, μία στάση, μηχανάκι για διόδια, VPower98, χωρίς ACC, 3000κμ στο κοντέρ.

                  (γάτε μην σχολιάσεις!!! τα km/h)

                  Τιγκ 1.5 150 DSG7, MY20

                  355km, 85km/h μέση, 4:10h, 5.6l/100km, 760km εναπομένοντα.

                  Για λόγους database

                  Θα ενημερώσω και για παραπάνω km/h μέση ταχύτητα

                  Βαριέμαι να ψάξω πως ανεβαίνει φωτό.

                  Υ.Γ.1: Τι έγινε με το 3008 του ^.^ ???

                  Υ.Γ.2: Σε σχέση με τις παραπάνω συζητήσεις περί ντηζάιν: Εμένα μου αρέσει το design του Tiguan.

                  Υ.Γ.3: Dettol, από πόλο ξεκινησαμε να κοιτάμε καταλήξαμε στο παραπάνω. Συνοπτικά με ειλικρίνεια ή πορεία και στο έλεός σας (σαφώς δεν αποφασίσε ένας):

                  POLO --> Δεν έχει μεγάλο πορπαγκάζ και καταλήγει 16-17-18 με μπλιμπλίκια

                  GOLF --> Μεγαλύτερο, κοντά στα 18 από πάνω, με μπλιμπλίκια 22-23-26 δεν θυμάμαι. Capacitive κουμπιά και εσωτερικό δεν μου άρεσε. GOTO:/ SUV για ευκολία μπες βγες και cool factor.

                  TROC: --> 26-27 με μπλιμπλίκια το 1.5 γιατί το 1.0 είναι μικρό GOTO:/ Tiguan χειροκίνητο τελευταία πριν το facelift +1-2K 'απο το TROC

                  Quasqai --> Μη ικανοποίηση με το εσωτερικό GOTO:/ πίσω VW

                  END_FUNCTION_Tiguan DSG7 1.5 150 όχι R 'τελευταία κομμάτια' προ facelift

                  Υ.Γ.4: Ο χαρακτηρισμός που είχα κάνει για την ανάρτηση σαν σκληρή στους αστικούς διαλυμένους δρόμους, είμαι 90-95% σίγουρος πιά ότι είναι λόγω ελαστικών low rolling resistance. Δεν εξηγούνται οι καταναλώσεις και το κατσικέ αλλιώς. Πιστεύω και το R με τις 18-19-20'' δεν θυμάμαι τι έχει πια, το ίδιο θα είναι. Τα λάστιχα αν φθαρούν πιο γρήγορα ίσως στο πλάι. Από άνεση σε αστικό περιβάλον δεν πιστεύω να χει διαφορά (μπορεί να κάνω λάθος εννοείται). Τα 2-3Κ έξτρα για μένα δεν άξιζαν, ξαναλέω: για μένα

                  Υ.Γ.5: 5.8-5.9l/100km καίω με πόλο 2004 1.4 100hp 340K km κοντέρ χωρίς ερκοντίσιο με τα ίδια km/h, καύσιμα, μηχανάκι διόδια και cruise 5η @ 2500-2750rpm

                  Υ.Γ.6: Είδα τις προάλες το αντίστοιχο Σκόντα τίγκουάν με ένα φίλο, μέσα μην πω μου φάνηκε καλύτερο από το Τιγκ (ξαναλέω: μου φάνηκε).

                  Υ.Γ.6: Στο έλεός σας συναγωνιστές!!!!!!!!

                  Υ.Γ.7: Τι έγινε με το 3008 του ^.^ ??????????????????????????????????????????????????

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • gatoz
                    gatoz last edited by

                    α. το τριοοχτω καμει ηδη τριο. με τον γατο και οποιον διπλανο σταθει στο φαναρι.

                    β. για καταναλωσεις τριοοχτω φευ, ειδέ θεμα 3008

                    γ. τι ειπε και αντεξες τοσο αργα? υποσχεση για στριγκακι το βραδυ? να το φορεσεις και εσυ?

                    δ. δεν εχεις ιδεα για το αρ λάιν με τις 19αρες. δεν θα ηθελες το βραδυ το στριγκακι. πονος.

                    ε. εμφανισις: να σου πω και εμενα μου αρεζε παντα η ανουσακη, ειδικα τοτες που εδειξε και βζακι

                    στ. καπως ετσι ξεκιναμε ολοι, εγω για τζιμνι ξεκινησα. επαγγελματικο.

                    #milf-a-man

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • W
                      wrongstuff @gatoz last edited by

                      α. το τριοοχτω καμει ηδη τριο. με τον γατο και οποιον διπλανο σταθει στο φαναρι.

                      β. για καταναλωσεις τριοοχτω φευ, ειδέ θεμα 3008

                      γ. τι ειπε και αντεξες τοσο αργα? υποσχεση για στριγκακι το βραδυ? να το φορεσεις και εσυ?

                      δ. δεν εχεις ιδεα για το αρ λάιν με τις 19αρες. δεν θα ηθελες το βραδυ το στριγκακι. πονος.

                      ε. εμφανισις: να σου πω και εμενα μου αρεζε παντα η ανουσακη, ειδικα τοτες που εδειξε και βζακι

                      στ. καπως ετσι ξεκιναμε ολοι, εγω για τζιμνι ξεκινησα. επαγγελματικο.

                      α. Ναιιι ναιιιιι... .χεχεχεχε ηλεκτρικό μοτέρ, χαμός, έχω ρηπόρτς από εξωτερικο με full electric, απορημένα βλέματα μετά.. που ειν οι εξατμίσεις?..... (για κόντρες ε?)

                      β. Κοίταξα το 3008 thread, τι διάολο...θα δώ πάλι. Στο '2019' thread ε? ... Πα να ψάξω πάλι. [edit: κοίταγα το 'PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)'..................]

                      γ. Μου πήρε λίγες αναγνώσεις για να αντερστέιν τα ^.^ !!!!!

                      δ. Μπορεί μπρό.... δεν ξέρω... χαμηλοπρόφιλα δεν τα πάω εν ελλάδι. Βόρεια ευρώπη άνετα το R

                      ε. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.....

                      στ. Ακριβώς, καλύτερα στο δρόμο άνετα/μόρτικα/ντηζαινάτα/γουατέβερ παρά στην εφορία.

                      Υ.Γ.:  Μάρκετινγκ δουλεύεις? Το ε. με ίσιωσε κανονικά.......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • L
                        lap last edited by

                        Ωχου, ρε παιδια πατήστε το μπλε κουμπάκι στο τηλεκοντρόλ που βγάζει τις επιθημετς γλώσσες ανάγνωσης. Νομίζεις ότι μπήκες σε ταϊλανδεζικο φόρουμ για εσώρουχα και βγάζει το Google αυτόματη μετάφραση στα ελληνικά.

                        Υ.γ Λετε οι ταϊλανδεζοι να σας καταλάβουν με αυτόματη μετάφραση στην γλώσσα τους;

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                        • W
                          wrongstuff @lap last edited by

                          Ωχου, ρε παιδια πατήστε το μπλε κουμπάκι στο τηλεκοντρόλ που βγάζει τις επιθημετς γλώσσες ανάγνωσης. Νομίζεις ότι μπήκες σε ταϊλανδεζικο φόρουμ για εσώρουχα και βγάζει το Google αυτόματη μετάφραση στα ελληνικά.

                          Υ.γ Λετε οι ταϊλανδεζοι να σας καταλάβουν με αυτόματη μετάφραση στην γλώσσα τους;

                          ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • D
                            dettol last edited by

                            Να είναι καλά ο wrongstuff που με έκανε να καταλάβω πως το budget πάει από τα 18 στα... όσο φτάσει. Δεν το λέω για να σε προσβάλλω αλλά νομίζω θα συμφωνήσεις μαζί μου ότι polo και golf δεν θα τα είχατε βάλει καν στην λίστα αν ξέρατε καλύτερα τις ανάγκες σας και τι προσφέρουν τα αυτοκίνητα αυτά.

                            Παραδόξως, αντίστοιχο του Tiguan στην Skoda δεν υπάρχει. Νόμιζα ότι ήταν το karoq, αλλά είναι 10 πόντους μικρότερο (βασικά είναι το αντίστοιχο του troc). Αν εννοείς το kodiaq, συμφωνώ και εγώ ότι έχει καλύτερο σαλόνι. Από διαστάσεις είναι το αντίστοιχο του Tiguan all space.

                            Απίστευτη η κατανάλωση που ανέφερες! Έχω ίδιο κινητήρα και dsg αλλά δεν έχω δει ποτέ κάτι τόσο χαμηλά. Συνήθως ταξιδεύω με 2 ενήλικες και δυο παιδιά, αλλά πάντα με AC ανοιχτό. Δεν νομίζω όμως ότι επηρεάζει ΤΟΣΟ την κατανάλωση (7.2 - 7.8 βλέπω εγώ συνήθως). Επίσης συνήθως χρησιμοποιώ ACC, αλλά ούτε αυτό νομίζω έχει μεγαλη σημασία, εκτός αν προσπαθούσε να το βάζεις στο coasting συνέχεια, όποτε respect.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dettol @lap last edited by

                              Ωχου, ρε παιδια πατήστε το μπλε κουμπάκι στο τηλεκοντρόλ που βγάζει τις επιθημετς γλώσσες ανάγνωσης. Νομίζεις ότι μπήκες σε ταϊλανδεζικο φόρουμ για εσώρουχα και βγάζει το Google αυτόματη μετάφραση στα ελληνικά.

                              Υ.γ Λετε οι ταϊλανδεζοι να σας καταλάβουν με αυτόματη μετάφραση στην γλώσσα τους;

                              ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. πεθαίνω. Σβήνω. Κλάμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • W
                                wrongstuff @dettol last edited by

                                Να είναι καλά ο wrongstuff που με έκανε να καταλάβω πως το budget πάει από τα 18 στα... όσο φτάσει. Δεν το λέω για να σε προσβάλλω αλλά νομίζω θα συμφωνήσεις μαζί μου ότι polo και golf δεν θα τα είχατε βάλει καν στην λίστα αν ξέρατε καλύτερα τις ανάγκες σας και τι προσφέρουν τα αυτοκίνητα αυτά.

                                Παραδόξως, αντίστοιχο του Tiguan στην Skoda δεν υπάρχει. Νόμιζα ότι ήταν το karoq, αλλά είναι 10 πόντους μικρότερο (βασικά είναι το αντίστοιχο του troc). Αν εννοείς το kodiaq, συμφωνώ και εγώ ότι έχει καλύτερο σαλόνι. Από διαστάσεις είναι το αντίστοιχο του Tiguan all space.

                                Απίστευτη η κατανάλωση που ανέφερες! Έχω ίδιο κινητήρα και dsg αλλά δεν έχω δει ποτέ κάτι τόσο χαμηλά. Συνήθως ταξιδεύω με 2 ενήλικες και δυο παιδιά, αλλά πάντα με AC ανοιχτό. Δεν νομίζω όμως ότι επηρεάζει ΤΟΣΟ την κατανάλωση (7.2 - 7.8 βλέπω εγώ συνήθως). Επίσης συνήθως χρησιμοποιώ ACC, αλλά ούτε αυτό νομίζω έχει μεγαλη σημασία, εκτός αν προσπαθούσε να το βάζεις στο coasting συνέχεια, όποτε respect.

                                Νομίζω στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν πιο πολύ άγνοια της αγοράς, ειδικά στην κατηγορία SUV. Αν το μπάτζετ είναι πραγματικά fixed δεν γίνονται τέτοιες φάσεις.

                                Στα θέματα καταναλώσεων και ACC & Lane Assist trialing (ο ^.^ είναι φερμαρισμένος το ξέρω....):

                                Καταναλώσεις:

                                Νομίζω στις καταναλώσεις ΕΟ πόρτα - πόρτα παίζει μεγάλο ρόλο ή απόσταση, κατάσταση κίνησης, και τι ταξίδι μιλάμε (παράδειγμα απο κάτω). Αν έχει μποτιλιάρισμα 30' πριν την ΕΟ άστα βράστα συνολικά....Αν έχει κίνηση και το ACC κόβει 130-->120-->130 όλη την ώρα βράστα (αν κόβει 170-->120-->170 άστο δεν περιγράφω άλλο). Τα νούμερα νωρίτερα είναι με πολύ γρήγορη είσοδο ΕΟ. Μπορεί να οδηγάμε εξίσου οικονομικά στην ΕΟ Α-Β αλλά να χαλάνε τα νούμερα στα πριν, μετά και τι κίνηση είχε...

                                Επίσης ρόλο παίζει πιστεύω αν παίζει κίνηση στα διόδια και πομποδέκτης.... αν παίξει κανά 15' μποτιλιάρισμα στην Ελευσίνα άστα βράστα συνολικά..... Καλά τα σταρτ-στοπ αλλά για οικονομικό γύρο χωρίς PEHV πάει....

                                Παράδειγμα καταναλώσεων με ACC πόρτα-πόρτα μέσω ΕΟ Άρτα-Γιάννενα (Ιονία + λίιιγο εγναντία) που έχει έντονες ανωφέριες/κατωφέριες και υψομετρική διαφορά των δύο. Κίνηση ελάχιστη, το ACC να 'κοπηκε' λόγω προπορευόμενου 1-2 φορές ανα διαδρομή.

                                1. Άρτα-Γιάννενα, ΑCC στην ΕΟ + ερκοντισιο 3 ατομα

                                78κμ, 87κμ/ω, 8.4λ/100, 0:54 ACC: 120-130km/h

                                1. Γιάννενα-Άρτα, ΑCC στην ΕΟ + ερκοντισιο 3 ατομα

                                78κμ, 83κμ/ω, 6,6λ/100, 0:56 ACC: 130-150km/h

                                Roundtrip δλδ την 7,5λ/100 με ACC 120-150 + ερκον, το θεωρώ good enough. Πιάσαν και 1-2 φανάρια παραπάνω στο γύρνα και ο χρόνος ίδιος....

                                (Δεν έχει τυπογραφικά στα 1. κ  2.  !!!!)

                                Οπότε καταλαβαίνεις ότι τα 'απόλυτα' νούμερα που γράφω/ουμε είναι και λίγο σχετικά με τις συγκεκριμένες διαδρομές που κάνει ο καθείς. Το αμάξι πάντως το χαρακτηρίζω οικονομικό, δεν είναι PEHV σαφώς, άλλη κατηγορία αυτά.

                                Παρατηρήσεις για σχολιασμό και για κάθε ενδιαφερόμενο:

                                α) 2-cylinder mode στα 130km/h ACC, και στα 140km/h κλειστό ACC κατωφέρια, σε παραπάνω km/h δεν είδα 2-cylinder (το μάνιουαλ νομίζω λέει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • gatoz
                                  gatoz last edited by

                                  παω οδοντιατρο, αν δεν με σκισει επανερχομαι, ειδικα περι 130...

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dettol @gatoz last edited by

                                    παω οδοντιατρο, αν δεν με σκισει επανερχομαι, ειδικα περι 130...

                                    παει ο γατος... τονε ξεδοντιασανε... ελπιζω να μην του κανανε και snip-snip 'εκει κατω' 😄

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • gatoz
                                      gatoz last edited by

                                      'ο γατης και αν επονεσε

                                      εδω θα ειναι παλι'

                                      λοιπον, περι 130. τιγκ.

                                      στις ανηφοριες του κοσμου ψοφαει. τελειως. ειναι που ειναι αψυχο, εχει και τις 4 δεκαενιαρες να του πινουν το αιμα (ωραια το εγραψα αυτο, παραπεμπει και αλλου). οποτε παιζει να πεφτεις ακομη και σε τεταρτη.

                                      κανεις κουπι το στικ στη μεση, σαν λυσσαρα με ντιλντο ενα πραμα.

                                      και τελικα δεν πειραζει να καιει και λιγο.

                                      χωνεις 30-40 για αμαξι και μετα σε πειραζει το παραπανω 20αρικο στο πρατηριο. σγα.

                                      συγκριτικα με θορυβο, ουτε το τιγκ εκανε, το πουγκ καμει λιγοτερο ακομη.

                                      το λέιν απαφτο μαλλον λιγο καλυτερο στο πουγκ οταν εχς έι σι σι και σου στριβει. αν δεν εχεις τοτε του πουγκ ειναι πιο ενοχλητικο γιατι γκρινιαζει παραπανω.

                                      αυτο που κανει εντυπωση μεγαλη στο γατο ειναι το κατωθι: τα φευ ειναι χοντρα και βαρεια. και αμα τελειωσει η μπατερυ, τον πουλο. θεωρητικως. ομως και με χωρις μπατερυ, ακομη και χειροτερα, γιομιζοντας τη μπατερυ, καινε λιγοτερο. ας πουμε το πουγκ αν εισαι εο με και κουνιεσαι με 170+ στο acc γραφει κατι στο 7.5 και κατω. που ακομη και το παχους λαμαρινας ιση με καποτας βιτ που ειναι στα μισα κιλα εδινε 2 λιτρα παραπανω. αυτο μου λεει οτι βασικα τα πουστρακια που φτιαχνουν αμαξια μπορουν να δωσουν στις υπαρχουσες τεχνολογιες ηδη χαμηλοτερη καταναλωση με πολυ μικρες διαφοροποιησεις. το κανουν ομως νοτ, να υπαρχουν αυνανες σαν το γατο να χωνουνε σε μπλιμπλικια.

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • N
                                        np1280 last edited by

                                        Καλησπέρα

                                        Έχω την εξής απορία:

                                        Το υβριδικό Tiguan έχει ηλεκτροκινητήρα ισχύος 115Hp, βενζινοκινητήρα 150 Hp και η συνδιαστική ισχύς των δύο κινητήρων είναι 245 Hp. Πόση είναι η μέγιστη ισχύς του αυτοκινήτου όταν κινείται με τις μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα εξαντλημένες; Είναι δυνατόν να είναι μόνον 150Hp για ένα αυτοκίνητο βάρους 1800kg;

                                        Έχει κάποιος φίλος οδηγήσει το e Hybrid (ή έστω το απλό R Line με τους τροχούς των 19'); 'Κοπανάει' τόσο πολύ όπως γράφουν στα tests;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @np1280 last edited by

                                          Έχει κάποιος φίλος οδηγήσει το e Hybrid (ή έστω το απλό R Line με τους τροχούς των 19'); 'Κοπανάει' τόσο πολύ όπως γράφουν στα tests;

                                          Ναι ο Γάτος το είχε για μερικούς μήνες και κοπανάει περισότερο και από το 'τόσο πολύ'....μακριά!!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • W
                                            wrongstuff @gatoz last edited by

                                            'ο γατης και αν επονεσε

                                            εδω θα ειναι παλι'

                                            λοιπον, περι 130. τιγκ.

                                            στις ανηφοριες του κοσμου ψοφαει. τελειως. ειναι που ειναι αψυχο, εχει και τις 4 δεκαενιαρες να του πινουν το αιμα (ωραια το εγραψα αυτο, παραπεμπει και αλλου). οποτε παιζει να πεφτεις ακομη και σε τεταρτη.

                                            κανεις κουπι το στικ στη μεση, σαν λυσσαρα με ντιλντο ενα πραμα.

                                            και τελικα δεν πειραζει να καιει και λιγο.

                                            χωνεις 30-40 για αμαξι και μετα σε πειραζει το παραπανω 20αρικο στο πρατηριο. σγα.

                                            συγκριτικα με θορυβο, ουτε το τιγκ εκανε, το πουγκ καμει λιγοτερο ακομη.

                                            το λέιν απαφτο μαλλον λιγο καλυτερο στο πουγκ οταν εχς έι σι σι και σου στριβει. αν δεν εχεις τοτε του πουγκ ειναι πιο ενοχλητικο γιατι γκρινιαζει παραπανω.

                                            αυτο που κανει εντυπωση μεγαλη στο γατο ειναι το κατωθι: τα φευ ειναι χοντρα και βαρεια. και αμα τελειωσει η μπατερυ, τον πουλο. θεωρητικως. ομως και με χωρις μπατερυ, ακομη και χειροτερα, γιομιζοντας τη μπατερυ, καινε λιγοτερο. ας πουμε το πουγκ αν εισαι εο με και κουνιεσαι με 170+ στο acc γραφει κατι στο 7.5 και κατω. που ακομη και το παχους λαμαρινας ιση με καποτας βιτ που ειναι στα μισα κιλα εδινε 2 λιτρα παραπανω. αυτο μου λεει οτι βασικα τα πουστρακια που φτιαχνουν αμαξια μπορουν να δωσουν στις υπαρχουσες τεχνολογιες ηδη χαμηλοτερη καταναλωση με πολυ μικρες διαφοροποιησεις. το κανουν ομως νοτ, να υπαρχουν αυνανες σαν το γατο να χωνουνε σε μπλιμπλικια.

                                            ^.^.... για τα 7.5λ/100 του Pug και κάθε Pug στα 170κμ/h θα μου δώσεις λίγο να κάνω εκξελόφυλο. Μιλάμε για στιγμιαία ή για μέση με 170κμ/ω? Στιγμιάια στα 170κμω την θεωρώ αναξιόπιστη, μεση με 170κμω δεν υφίσταται, επέτρεψε να επανέλθω με εκσελόφυλο

                                            Στα περι κατανάλωσης, το έχει πει ο dettol αρκετά πιο πάνω, κάνω ρηφρέιζ:

                                            Υπάρχουν δύο τύποι ανθρώπων με SUV:

                                            1. Στα @@ αν θα φάνε κλήση και φτιάχνονται με τα κμ/ω (πως γλιτώνεις ρε ^.^ το έχω απορία....)

                                            2. Αερίζονται μαλλί για κλήσεις και φτιάχνονται με τα λ/100

                                            Το 2. είναι και πιο της μοδώς με τα σέιβ δε πλάνετ και λοιπές ιστορίες

                                            Θα μου επιτρέψετε να επανέλθω με ντάτα εκσελόφυλλου και υπολογισμους σχολικού τύπου για τις καταναλώσεις.

                                            Αν έχει κανείς λίνκ με 3008 σχέδιο μετωπικό με βασικές διαστάσεις, και αεροδυναμικό συντελεστή, τύπου από το μάνιουαλ στείλτε. Για τιγκ έχω φουλ ντατα πακατζ από: https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 207
                                            • 208
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 206 / 226
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr