-
Ενα συντομο σχολιο περι γερμανικου design επειδη ειπωθηκαν πραγματα περι 'κουτιων' 'βαρετων' 'χωρις φαντασια' κλπ.
Διδασκεται εδω και αιωνες στις σχολες design οτι η διαχρονικοτητα στο σχεδιο απαιτει συντηρητισμο ΕΚΤΟΣ και εαν ενα νεο σχεδιο αποτελεσει τετοια νεωτερικοτητα και δημιουργησει ολοκληρη σχολη που με τη σειρα της γινεται τοσο κλασσικη ωσπου εν τελει εντασσεται στην κατηγορια του 'συντηρητισμου'.
Να το πουμε απλα. Βλεπω κατι γκολφ 4 20ετιας και βαλε στο δρομο και στεκονται σχεδιαστικα χωρις να νομιζεις οτι εισαι κατοχος Ντατσουν του 1970. Βλεπω επισης κατι lancia Delta (του 2010 οχι την κανονικη με τα πολλα @@) για την οποια πολλοι σε αυτο και σε αλλα φορουμ την εποχη εκεινη θεωρουσαν ως το απαυγασμα του συγχρονου design, και την βλεπεις τωρα και γελας σαν να βλεπεις αντικα του 1900 η καποιο Ford model T. Bλεπω mercedes του 1990 και λες μια χαρα ειναι ακομα σχεςδιαστικα και βλεπω κατι γιαπωνεζους του 2012 και με πιανουν τα γελια. Θελω λοιπον να πω στους λατρεις της σχεδιαστικης κατευθυνσης των απανταχου toyota chr, peugeot 3008 και λοιπων designατων αμαξιων να ερθουν να τα πουμε σε 6-7 χρονια οταν τα συγκεκριμενα σχεδια θα φαινονται πιο dated και απο ενα λαχανι με λαχουρια σακκακι των 80s.
Kαι επειδη βλεπω πολλους γαλλοφιλους για να μην παρεξηγηθω...........θελετε γαλλικο διαχρονικο design.....απειρα....με πρωτο το φανταστικο 205, το 405, η ακομα και το καινουργιο 508....
-
Δεν έχεις και άδικο.
Όσον αφορά το sedan έχω αναφέρει ότι οι αναλογιες τους όταν είναι καλοσχεδιασμενα πλησιάζουν τις χρυσές αναλογιες όπου βρίσκονται παντού στην φύση. Έτσι είναι πάντοτε αποδεκτά στα μάτια μας διοτι ειναι κατι το φυσικό ως σχέδιο.
Απο την αλλη όπως έχω γράψει και αλλου η προσλαμβάνουσα αισθητική του καθενός επηρεάζεται από τις εμπειρίες που καταγράφονται στον εγκέφαλο του. Οπότε και η γενικότερη αισθηση ποιότητας και κύρους που καταγράφουν τα vw επηρεάζουν το φίλτρο υπό το οποίο θα το παρατηρεί κάποιος.
-
Το 3008 είναι ήδη αυτοκίνητο 5ετιας, έκανε ένα facelift και είναι σαν να είναι μοντέλο 2021.. δηλαδή οποιος το πήρε το 2017, του χρόνου θα θεωρείται ξεπερασμένο;..χμ...
Η τελευταία Delta ακόμη τη βλέπω στο δρόμο και σκέφτομαι 'τι αυτοκινηταρα σχεδιασαν οι άνθρωποι;..', ακόμη επίκαιρη, μην πω, ακόμη μπροστά. η Ypsilon τα τελευταία χρόνια πούλαγε μόνο στην Ιταλία, περισσότερο από όσο όλη η Alfa Romeo σε όλη την Ευρώπη κυρίως σαν lifestyle μικρό πόλης.
Χειρότερα παραδείγματα δεν μπορούσες να βρεις..
-
Ωραιο!!!
-
Εντάξει, υπάρχουν και πολύ χειρότερα από το Tiguan.
Χαχαχα...
Μιλάμε για το απαύγασμα του σχεδιασμού.
Στο Τiguan, τώρα που άλλαξαν τα προηγούμενα άθλια εμπρός φωτιστικά, κάπως έστρωσε λίγο το πράγμα.
Συντηρητικό σχέδιο μεν αλλά έστρωσε.
Ιδίως η έκδοση R βλέπεται καλύτερα.
-
330 χλμ εθνικη με καποιες παρακαμψεις διοδιων.. 4.9 λ/100χλμ εδειξε το trip.
Πηγαινα με acc στις 2000rpm,βραδυ με εξωτερικη θερμοκρασιες 20-25 βαθμους.
Απο την αγορα του,κανω καταγραφη στο fuelly με τις καταναλωσεις.
-
Με το νέο Λαντ Κρούζερ δεν παρακάμπτεις πια τα διόδια ...
Απλά δεν φρενάρεις...
-
στον γερμανο της γειτονιας ειναι φρικτο να του πεις να παει μια βολτα να μαζεψει ηλιο. ή να πατε μαζι για καφε αν δεν εχει κατι να βγαλει απο αυτο. ειναι τροπος σκεψης. τροπος ζωης. αντιθετα δεν εχει θεμα να παει στο σουινγκερ κλαμπ της γειτονιας να σκισει τη χοντρη πολωνη της μπυραριας.
ισως ειναι το τιγκ μονδερνον αλλα ημεις δεν το καταλαβαινουμε. δεν μας αρεσουν και οι χοντρες πολωνες.
-
Αθήνα-Άρτα ήπια οδήγηση (100-120 κοντέρ), 3 άτομα, πράματα, ερκοντίσιο, μία στάση, μηχανάκι για διόδια, VPower98, χωρίς ACC, 3000κμ στο κοντέρ.
(γάτε μην σχολιάσεις!!! τα km/h)
Τιγκ 1.5 150 DSG7, MY20
355km, 85km/h μέση, 4:10h, 5.6l/100km, 760km εναπομένοντα.
Για λόγους database
Θα ενημερώσω και για παραπάνω km/h μέση ταχύτητα
Βαριέμαι να ψάξω πως ανεβαίνει φωτό.
Υ.Γ.1: Τι έγινε με το 3008 του ^.^ ???
Υ.Γ.2: Σε σχέση με τις παραπάνω συζητήσεις περί ντηζάιν: Εμένα μου αρέσει το design του Tiguan.
Υ.Γ.3: Dettol, από πόλο ξεκινησαμε να κοιτάμε καταλήξαμε στο παραπάνω. Συνοπτικά με ειλικρίνεια ή πορεία και στο έλεός σας (σαφώς δεν αποφασίσε ένας):
POLO --> Δεν έχει μεγάλο πορπαγκάζ και καταλήγει 16-17-18 με μπλιμπλίκια
GOLF --> Μεγαλύτερο, κοντά στα 18 από πάνω, με μπλιμπλίκια 22-23-26 δεν θυμάμαι. Capacitive κουμπιά και εσωτερικό δεν μου άρεσε. GOTO:/ SUV για ευκολία μπες βγες και cool factor.
TROC: --> 26-27 με μπλιμπλίκια το 1.5 γιατί το 1.0 είναι μικρό GOTO:/ Tiguan χειροκίνητο τελευταία πριν το facelift +1-2K 'απο το TROC
Quasqai --> Μη ικανοποίηση με το εσωτερικό GOTO:/ πίσω VW
END_FUNCTION_Tiguan DSG7 1.5 150 όχι R 'τελευταία κομμάτια' προ facelift
Υ.Γ.4: Ο χαρακτηρισμός που είχα κάνει για την ανάρτηση σαν σκληρή στους αστικούς διαλυμένους δρόμους, είμαι 90-95% σίγουρος πιά ότι είναι λόγω ελαστικών low rolling resistance. Δεν εξηγούνται οι καταναλώσεις και το κατσικέ αλλιώς. Πιστεύω και το R με τις 18-19-20'' δεν θυμάμαι τι έχει πια, το ίδιο θα είναι. Τα λάστιχα αν φθαρούν πιο γρήγορα ίσως στο πλάι. Από άνεση σε αστικό περιβάλον δεν πιστεύω να χει διαφορά (μπορεί να κάνω λάθος εννοείται). Τα 2-3Κ έξτρα για μένα δεν άξιζαν, ξαναλέω: για μένα
Υ.Γ.5: 5.8-5.9l/100km καίω με πόλο 2004 1.4 100hp 340K km κοντέρ χωρίς ερκοντίσιο με τα ίδια km/h, καύσιμα, μηχανάκι διόδια και cruise 5η @ 2500-2750rpm
Υ.Γ.6: Είδα τις προάλες το αντίστοιχο Σκόντα τίγκουάν με ένα φίλο, μέσα μην πω μου φάνηκε καλύτερο από το Τιγκ (ξαναλέω: μου φάνηκε).
Υ.Γ.6: Στο έλεός σας συναγωνιστές!!!!!!!!
Υ.Γ.7: Τι έγινε με το 3008 του ^.^ ??????????????????????????????????????????????????
-
α. το τριοοχτω καμει ηδη τριο. με τον γατο και οποιον διπλανο σταθει στο φαναρι.
β. για καταναλωσεις τριοοχτω φευ, ειδέ θεμα 3008
γ. τι ειπε και αντεξες τοσο αργα? υποσχεση για στριγκακι το βραδυ? να το φορεσεις και εσυ?
δ. δεν εχεις ιδεα για το αρ λάιν με τις 19αρες. δεν θα ηθελες το βραδυ το στριγκακι. πονος.
ε. εμφανισις: να σου πω και εμενα μου αρεζε παντα η ανουσακη, ειδικα τοτες που εδειξε και βζακι
στ. καπως ετσι ξεκιναμε ολοι, εγω για τζιμνι ξεκινησα. επαγγελματικο.
-
α. το τριοοχτω καμει ηδη τριο. με τον γατο και οποιον διπλανο σταθει στο φαναρι.
β. για καταναλωσεις τριοοχτω φευ, ειδέ θεμα 3008
γ. τι ειπε και αντεξες τοσο αργα? υποσχεση για στριγκακι το βραδυ? να το φορεσεις και εσυ?
δ. δεν εχεις ιδεα για το αρ λάιν με τις 19αρες. δεν θα ηθελες το βραδυ το στριγκακι. πονος.
ε. εμφανισις: να σου πω και εμενα μου αρεζε παντα η ανουσακη, ειδικα τοτες που εδειξε και βζακι
στ. καπως ετσι ξεκιναμε ολοι, εγω για τζιμνι ξεκινησα. επαγγελματικο.
α. Ναιιι ναιιιιι... .χεχεχεχε ηλεκτρικό μοτέρ, χαμός, έχω ρηπόρτς από εξωτερικο με full electric, απορημένα βλέματα μετά.. που ειν οι εξατμίσεις?..... (για κόντρες ε?)
β. Κοίταξα το 3008 thread, τι διάολο...θα δώ πάλι. Στο '2019' thread ε? ... Πα να ψάξω πάλι. [edit: κοίταγα το 'PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)'..................]
γ. Μου πήρε λίγες αναγνώσεις για να αντερστέιν τα ^.^ !!!!!
δ. Μπορεί μπρό.... δεν ξέρω... χαμηλοπρόφιλα δεν τα πάω εν ελλάδι. Βόρεια ευρώπη άνετα το R
ε. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.....
στ. Ακριβώς, καλύτερα στο δρόμο άνετα/μόρτικα/ντηζαινάτα/γουατέβερ παρά στην εφορία.
Υ.Γ.: Μάρκετινγκ δουλεύεις? Το ε. με ίσιωσε κανονικά.......
-
Ωχου, ρε παιδια πατήστε το μπλε κουμπάκι στο τηλεκοντρόλ που βγάζει τις επιθημετς γλώσσες ανάγνωσης. Νομίζεις ότι μπήκες σε ταϊλανδεζικο φόρουμ για εσώρουχα και βγάζει το Google αυτόματη μετάφραση στα ελληνικά.
Υ.γ Λετε οι ταϊλανδεζοι να σας καταλάβουν με αυτόματη μετάφραση στην γλώσσα τους;
-
Ωχου, ρε παιδια πατήστε το μπλε κουμπάκι στο τηλεκοντρόλ που βγάζει τις επιθημετς γλώσσες ανάγνωσης. Νομίζεις ότι μπήκες σε ταϊλανδεζικο φόρουμ για εσώρουχα και βγάζει το Google αυτόματη μετάφραση στα ελληνικά.
Υ.γ Λετε οι ταϊλανδεζοι να σας καταλάβουν με αυτόματη μετάφραση στην γλώσσα τους;
?
-
Να είναι καλά ο wrongstuff που με έκανε να καταλάβω πως το budget πάει από τα 18 στα... όσο φτάσει. Δεν το λέω για να σε προσβάλλω αλλά νομίζω θα συμφωνήσεις μαζί μου ότι polo και golf δεν θα τα είχατε βάλει καν στην λίστα αν ξέρατε καλύτερα τις ανάγκες σας και τι προσφέρουν τα αυτοκίνητα αυτά.
Παραδόξως, αντίστοιχο του Tiguan στην Skoda δεν υπάρχει. Νόμιζα ότι ήταν το karoq, αλλά είναι 10 πόντους μικρότερο (βασικά είναι το αντίστοιχο του troc). Αν εννοείς το kodiaq, συμφωνώ και εγώ ότι έχει καλύτερο σαλόνι. Από διαστάσεις είναι το αντίστοιχο του Tiguan all space.
Απίστευτη η κατανάλωση που ανέφερες! Έχω ίδιο κινητήρα και dsg αλλά δεν έχω δει ποτέ κάτι τόσο χαμηλά. Συνήθως ταξιδεύω με 2 ενήλικες και δυο παιδιά, αλλά πάντα με AC ανοιχτό. Δεν νομίζω όμως ότι επηρεάζει ΤΟΣΟ την κατανάλωση (7.2 - 7.8 βλέπω εγώ συνήθως). Επίσης συνήθως χρησιμοποιώ ACC, αλλά ούτε αυτό νομίζω έχει μεγαλη σημασία, εκτός αν προσπαθούσε να το βάζεις στο coasting συνέχεια, όποτε respect.
-
Ωχου, ρε παιδια πατήστε το μπλε κουμπάκι στο τηλεκοντρόλ που βγάζει τις επιθημετς γλώσσες ανάγνωσης. Νομίζεις ότι μπήκες σε ταϊλανδεζικο φόρουμ για εσώρουχα και βγάζει το Google αυτόματη μετάφραση στα ελληνικά.
Υ.γ Λετε οι ταϊλανδεζοι να σας καταλάβουν με αυτόματη μετάφραση στην γλώσσα τους;
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. πεθαίνω. Σβήνω. Κλάμα.
-
Να είναι καλά ο wrongstuff που με έκανε να καταλάβω πως το budget πάει από τα 18 στα... όσο φτάσει. Δεν το λέω για να σε προσβάλλω αλλά νομίζω θα συμφωνήσεις μαζί μου ότι polo και golf δεν θα τα είχατε βάλει καν στην λίστα αν ξέρατε καλύτερα τις ανάγκες σας και τι προσφέρουν τα αυτοκίνητα αυτά.
Παραδόξως, αντίστοιχο του Tiguan στην Skoda δεν υπάρχει. Νόμιζα ότι ήταν το karoq, αλλά είναι 10 πόντους μικρότερο (βασικά είναι το αντίστοιχο του troc). Αν εννοείς το kodiaq, συμφωνώ και εγώ ότι έχει καλύτερο σαλόνι. Από διαστάσεις είναι το αντίστοιχο του Tiguan all space.
Απίστευτη η κατανάλωση που ανέφερες! Έχω ίδιο κινητήρα και dsg αλλά δεν έχω δει ποτέ κάτι τόσο χαμηλά. Συνήθως ταξιδεύω με 2 ενήλικες και δυο παιδιά, αλλά πάντα με AC ανοιχτό. Δεν νομίζω όμως ότι επηρεάζει ΤΟΣΟ την κατανάλωση (7.2 - 7.8 βλέπω εγώ συνήθως). Επίσης συνήθως χρησιμοποιώ ACC, αλλά ούτε αυτό νομίζω έχει μεγαλη σημασία, εκτός αν προσπαθούσε να το βάζεις στο coasting συνέχεια, όποτε respect.
Νομίζω στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν πιο πολύ άγνοια της αγοράς, ειδικά στην κατηγορία SUV. Αν το μπάτζετ είναι πραγματικά fixed δεν γίνονται τέτοιες φάσεις.
Στα θέματα καταναλώσεων και ACC & Lane Assist trialing (ο ^.^ είναι φερμαρισμένος το ξέρω....):
Καταναλώσεις:
Νομίζω στις καταναλώσεις ΕΟ πόρτα - πόρτα παίζει μεγάλο ρόλο ή απόσταση, κατάσταση κίνησης, και τι ταξίδι μιλάμε (παράδειγμα απο κάτω). Αν έχει μποτιλιάρισμα 30' πριν την ΕΟ άστα βράστα συνολικά....Αν έχει κίνηση και το ACC κόβει 130-->120-->130 όλη την ώρα βράστα (αν κόβει 170-->120-->170 άστο δεν περιγράφω άλλο). Τα νούμερα νωρίτερα είναι με πολύ γρήγορη είσοδο ΕΟ. Μπορεί να οδηγάμε εξίσου οικονομικά στην ΕΟ Α-Β αλλά να χαλάνε τα νούμερα στα πριν, μετά και τι κίνηση είχε...
Επίσης ρόλο παίζει πιστεύω αν παίζει κίνηση στα διόδια και πομποδέκτης.... αν παίξει κανά 15' μποτιλιάρισμα στην Ελευσίνα άστα βράστα συνολικά..... Καλά τα σταρτ-στοπ αλλά για οικονομικό γύρο χωρίς PEHV πάει....
Παράδειγμα καταναλώσεων με ACC πόρτα-πόρτα μέσω ΕΟ Άρτα-Γιάννενα (Ιονία + λίιιγο εγναντία) που έχει έντονες ανωφέριες/κατωφέριες και υψομετρική διαφορά των δύο. Κίνηση ελάχιστη, το ACC να 'κοπηκε' λόγω προπορευόμενου 1-2 φορές ανα διαδρομή.
- Άρτα-Γιάννενα, ΑCC στην ΕΟ + ερκοντισιο 3 ατομα
78κμ, 87κμ/ω, 8.4λ/100, 0:54 ACC: 120-130km/h
- Γιάννενα-Άρτα, ΑCC στην ΕΟ + ερκοντισιο 3 ατομα
78κμ, 83κμ/ω, 6,6λ/100, 0:56 ACC: 130-150km/h
Roundtrip δλδ την 7,5λ/100 με ACC 120-150 + ερκον, το θεωρώ good enough. Πιάσαν και 1-2 φανάρια παραπάνω στο γύρνα και ο χρόνος ίδιος....
(Δεν έχει τυπογραφικά στα 1. κ 2. !!!!)
Οπότε καταλαβαίνεις ότι τα 'απόλυτα' νούμερα που γράφω/ουμε είναι και λίγο σχετικά με τις συγκεκριμένες διαδρομές που κάνει ο καθείς. Το αμάξι πάντως το χαρακτηρίζω οικονομικό, δεν είναι PEHV σαφώς, άλλη κατηγορία αυτά.
Παρατηρήσεις για σχολιασμό και για κάθε ενδιαφερόμενο:
α) 2-cylinder mode στα 130km/h ACC, και στα 140km/h κλειστό ACC κατωφέρια, σε παραπάνω km/h δεν είδα 2-cylinder (το μάνιουαλ νομίζω λέει
-
παω οδοντιατρο, αν δεν με σκισει επανερχομαι, ειδικα περι 130...
-
παω οδοντιατρο, αν δεν με σκισει επανερχομαι, ειδικα περι 130...
παει ο γατος... τονε ξεδοντιασανε... ελπιζω να μην του κανανε και snip-snip 'εκει κατω'
-
'ο γατης και αν επονεσε
εδω θα ειναι παλι'
λοιπον, περι 130. τιγκ.
στις ανηφοριες του κοσμου ψοφαει. τελειως. ειναι που ειναι αψυχο, εχει και τις 4 δεκαενιαρες να του πινουν το αιμα (ωραια το εγραψα αυτο, παραπεμπει και αλλου). οποτε παιζει να πεφτεις ακομη και σε τεταρτη.
κανεις κουπι το στικ στη μεση, σαν λυσσαρα με ντιλντο ενα πραμα.
και τελικα δεν πειραζει να καιει και λιγο.
χωνεις 30-40 για αμαξι και μετα σε πειραζει το παραπανω 20αρικο στο πρατηριο. σγα.
συγκριτικα με θορυβο, ουτε το τιγκ εκανε, το πουγκ καμει λιγοτερο ακομη.
το λέιν απαφτο μαλλον λιγο καλυτερο στο πουγκ οταν εχς έι σι σι και σου στριβει. αν δεν εχεις τοτε του πουγκ ειναι πιο ενοχλητικο γιατι γκρινιαζει παραπανω.
αυτο που κανει εντυπωση μεγαλη στο γατο ειναι το κατωθι: τα φευ ειναι χοντρα και βαρεια. και αμα τελειωσει η μπατερυ, τον πουλο. θεωρητικως. ομως και με χωρις μπατερυ, ακομη και χειροτερα, γιομιζοντας τη μπατερυ, καινε λιγοτερο. ας πουμε το πουγκ αν εισαι εο με και κουνιεσαι με 170+ στο acc γραφει κατι στο 7.5 και κατω. που ακομη και το παχους λαμαρινας ιση με καποτας βιτ που ειναι στα μισα κιλα εδινε 2 λιτρα παραπανω. αυτο μου λεει οτι βασικα τα πουστρακια που φτιαχνουν αμαξια μπορουν να δωσουν στις υπαρχουσες τεχνολογιες ηδη χαμηλοτερη καταναλωση με πολυ μικρες διαφοροποιησεις. το κανουν ομως νοτ, να υπαρχουν αυνανες σαν το γατο να χωνουνε σε μπλιμπλικια.
-
Καλησπέρα
Έχω την εξής απορία:
Το υβριδικό Tiguan έχει ηλεκτροκινητήρα ισχύος 115Hp, βενζινοκινητήρα 150 Hp και η συνδιαστική ισχύς των δύο κινητήρων είναι 245 Hp. Πόση είναι η μέγιστη ισχύς του αυτοκινήτου όταν κινείται με τις μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα εξαντλημένες; Είναι δυνατόν να είναι μόνον 150Hp για ένα αυτοκίνητο βάρους 1800kg;
Έχει κάποιος φίλος οδηγήσει το e Hybrid (ή έστω το απλό R Line με τους τροχούς των 19'); 'Κοπανάει' τόσο πολύ όπως γράφουν στα tests;
VW Tiguan 2016