-
Προφανως πρεπει να τα μαθεις. Στα πλαισια ενος τεστ ντραιβ τα πατας μαλακα γιατί δεν ξερεις το αμαξι . Αυτο το μαλακο δεν ηταν αρκετο το αμαξι δεν εκοβε , επρεπε να βυθισεις κι αλλο το ποδι.
Παμε σε αλλα τωρα τελικά το νεο dsg 7 του ομιλου ειναι υγρου τυπου ειπαμε? Αν ξεπεράσουμε το θεμα μου αρεσει δε μου αρεσει το αυτοματο με τόσα που εχουν γραφτει θα προχωρούσατε σε dsg mhev ? (δεν μιλάω απαραιτητα για το λεον , πχ στον μπαμπα της d κατηγοριας στην οκταβια).
-
για την ιστορία το οκτάβια είναι c-segment όπως και το λεόν
ίδιο μεταξόνιο, αντίστοιχα μετατρόχια (για την ακρίβεια, λίγο μεγαλύτερα το λεόν!)
πιο ευρύχωρο σαλόνι το λεόν (!), μεγαλύτερος χώρος αποσκευών το οκτάβια (εύλογα λόγω του τρίτου όγκου)(καταλαβαίνω πως τη σύγχυση δημιουργεί ο τριτος όγκος του οκτάβια,
αλλά το τοπίο οριστικοποιεί η αντιστοιχία των sw εκδόσεων) -
Προφανως πρεπει να τα μαθεις. Στα πλαισια ενος τεστ ντραιβ τα πατας μαλακα γιατί δεν ξερεις το αμαξι . Αυτο το μαλακο δεν ηταν αρκετο το αμαξι δεν εκοβε , επρεπε να βυθισεις κι αλλο το ποδι.
Παμε σε αλλα τωρα τελικά το νεο dsg 7 του ομιλου ειναι υγρου τυπου ειπαμε? Αν ξεπεράσουμε το θεμα μου αρεσει δε μου αρεσει το αυτοματο με τόσα που εχουν γραφτει θα προχωρούσατε σε dsg mhev ? (δεν μιλάω απαραιτητα για το λεον , πχ στον μπαμπα της d κατηγοριας στην οκταβια).
Αν εξαιρέσουμε τα σχόλια περί DSG , όπως είπες ( που και εγώ είμαι ερωτευμένος μαζί του αλλά ακόμη την φοβία την έχω) πρέπει να οδηγήσεις ένα mhev για να δεις αν σου αρέσει.
Εγώ που οδήγησα το phev δεν μου άρεσε να σου πω την αλήθεια το coasting που κάνει και που κόβει με το που αφήσεις το γκάζι για να φορτίσει την μπαταρία.
Εν κατακλείδι θα προτιμούσα το δίλιτρο που και το καλύτερο DSG φοράει και ανεξάρτητη ανάρτηση έχει και δεν είναι mhev
-
για την ιστορία το οκτάβια είναι c-segment όπως και το λεόν
ίδιο μεταξόνιο, αντίστοιχα μετατρόχια (για την ακρίβεια, λίγο μεγαλύτερα το λεόν!)
πιο ευρύχωρο σαλόνι το λεόν (!), μεγαλύτερος χώρος αποσκευών το οκτάβια (εύλογα λόγω του τρίτου όγκου)(καταλαβαίνω πως τη σύγχυση δημιουργεί ο τριτος όγκος του οκτάβια,
αλλά το τοπίο οριστικοποιεί η αντιστοιχία των sw εκδόσεων)oι ταξινομησεις ομως οι επισημες το κατατασουν στην d κατηγορια ( με τις περισσοτερες πωλησεις φετος)
-
ίδιο μεταξόνιο, αντίστοιχα μετατρόχια (για την ακρίβεια, λίγο μεγαλύτερα το λεόν!)
πιο ευρύχωρο σαλόνι το λεόν (!), μεγαλύτερος χώρος αποσκευών το οκτάβια (εύλογα λόγω του τρίτου όγκου)Έχει μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους το Leon από το Octavia; Ειλικρινά ρωτάω, δεν ειρωνευομαι.
-
petermeter wrote:
για την ιστορία το οκτάβια είναι c-segment όπως και το λεόν
ίδιο μεταξόνιο, αντίστοιχα μετατρόχια (για την ακρίβεια, λίγο μεγαλύτερα το λεόν!)
πιο ευρύχωρο σαλόνι το λεόν (!), μεγαλύτερος χώρος αποσκευών το οκτάβια (εύλογα λόγω του τρίτου όγκου)(καταλαβαίνω πως τη σύγχυση δημιουργεί ο τριτος όγκος του οκτάβια,
αλλά το τοπίο οριστικοποιεί η αντιστοιχία των sw εκδόσεων)oι ταξινομησεις ομως οι επισημες το κατατασουν στην d κατηγορια
ανέκαθεν τόσο η πλατφόρμα όσο και η εμπορική τοποθέτηση του οκτάβια ήταν c-segment
oi ταξινομήσεις πάνε ανάλογα με αυτόν που τις κάνει,
εγώ μιλάω με ψυχρή λογικήπχ
https://www.jato.com/wp-content/uploads/2016/08/26-1.jpg
τώρα
αν κι η ελληνική wikipedia το λέει d-segment
και η αγγλική το λέει c-segment
αυτό δεν έχει καμία αξία μπροστά στην κοινή λογική και την ψυχρή πραγματικότητα:
ένα sw leon δεν είναι άλλο segment από ένα sw octavia ή ακόμα ένα leon hatchback (πολύ δε περισσότερο που η χωροταξία μπορεί να δίνει και επιπλέον πόντους στο λεόν) -
Γενικά ναι η κατηγορία ορίζεται από το μεταξόνιο και όχι από τις συνολικές διαστάσεις απλά επειδή η οκταβια ως κουπέ/Σεντάν που είναι είναι το μεγαλύτερο από όλα της c κατηγορίας γίνεται αυτό το μπερδεμα.
Ανεξάρτητα από mhev το νέο dsg το εμπιστευόμαστε;
Off topic: το άστρα που αλλάζει και μοντέλο δεύτερο σε πωλήσεις; μπράβο!
-
Δεν υπάρχει μπέρδεμα. To octavia είναι C και το superb D.
-
Tkin73 wrote:
Προφανως πρεπει να τα μαθεις. Στα πλαισια ενος τεστ ντραιβ τα πατας μαλακα γιατί δεν ξερεις το αμαξι . Αυτο το μαλακο δεν ηταν αρκετο το αμαξι δεν εκοβε , επρεπε να βυθισεις κι αλλο το ποδι.
Παμε σε αλλα τωρα τελικά το νεο dsg 7 του ομιλου ειναι υγρου τυπου ειπαμε? Αν ξεπεράσουμε το θεμα μου αρεσει δε μου αρεσει το αυτοματο με τόσα που εχουν γραφτει θα προχωρούσατε σε dsg mhev ? (δεν μιλάω απαραιτητα για το λεον , πχ στον μπαμπα της d κατηγοριας στην οκταβια).
Αν εξαιρέσουμε τα σχόλια περί DSG , όπως είπες ( που και εγώ είμαι ερωτευμένος μαζί του αλλά ακόμη την φοβία την έχω) πρέπει να οδηγήσεις ένα mhev για να δεις αν σου αρέσει.
Εγώ που οδήγησα το phev δεν μου άρεσε να σου πω την αλήθεια το coasting που κάνει και που κόβει με το που αφήσεις το γκάζι για να φορτίσει την μπαταρία.
Εν κατακλείδι θα προτιμούσα το δίλιτρο που και το καλύτερο DSG φοράει και ανεξάρτητη ανάρτηση έχει και δεν είναι mhev
Το δίλιτρο απλά έχει τον γνωστό φόρο πολυτελείας Ελλάδας και προσωπικά πιστεύω θα έπρεπε να έχει λίιιιγα περισσότερα άλογα ρε γαμώτο, κάπου στα 220. Δίλιτρο τούρμπο μοτέρ είναι αυτό. Που βέβαια για να είμαστε αντικειμενικοί στα 28290 που το δίνουν χωρίς έκπτωση στην έκδοση FR Plus DSG το λες και ευκαιρία από τις λίγες..! Το 1.0 mhev 155hp Focus με καλό εξοπλισμό βγαίνει τόσο πλεον.
Το 2λιτρο Leon έχει διαφορετικά φρένα άραγε από το 1.5 ecoTSI?
-
Το superb εχει πολυ καλυτερους χωρους από το octavia. Είναι μια φθηνή λιμουζίνα.
-
Βρήκα την απάντηση τελικά. Θα αξίζει να δοκιμάσει κανείς και το δίλιτρο λοιπόν για να δει την οδηγική εμπειρία που προσφέρει καθώς έχει και πολλαπλούς πίσω και πιο μεγάλα φρένα:
Αυτός ο νέος βενζινοκινητήρας, βασισμένος στην προηγούμενη γενιά κύκλου Miller, εισάγει αρκετές βελτιώσεις προκειμένου να ανταποκριθεί στα πιο πρόσφατα πρότυπα εκπομπών ρύπων και αποδοτικότητας κατανάλωσης καυσίμου. Εισάγει νέους εγχυτήρες άμεσης έγχυσης καυσίμου, οι οποίοι αντικαθιστούν το προηγούμενο σύστημα διπλής έγχυσης. Οι σημαντικές βελτιώσεις για τη μείωση της τριβής του κινητήρα και η ενσωμάτωση ενός νέου turbo συμβάλλουν στην αποτελεσματικότητα αυτής της νέας έκδοσης κινητήρα Leon.
Το Leon FR 2.0 TSI πέρα από το νέο μηχανικό σύνολο έρχεται και με σημαντικές αλλαγές σε άλλους τομείς. Έτσι, η ανάρτηση εδώ αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων (αντί για ημιάκαμπτο στις εκδόσεις έως και 150ps). Η ισχυρή έκδοση συνοδεύεται και από νέα φρένα, με εμπρός αεριζόμενα δισκόφρενα 312×25 mm.
-
Δηλαδή, ξανάγινε μόνο άμεσου ψεκασμού
-
Χαζεύοντας στο διαδίκτυο είδα διάφορα σχόλια το infotainment της Seat, αναφορές σε glitches, κλπ. Έχει κανείς. το μοντέλο να μας πει τις εμπειρίες του;
Φυσικά και τις οδηγικές εμπειρίες κατά προτεραιότητα..!
-
Μπες στο Seat Club να διαβάσεις τι έπαθε κάποιος με καινούριο 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid και τι του είπε ο Μακρής.
Έχουν φέρει στην Ελλάδα όλα αυτά τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μαραφέτια που είναι τίγκα στα bugs, δεν ξέρουν ούτε να τα υποστηρίξουν, δεν ξέρουν τι να πούνε στον πελάτη και περιμένουν την Ισπανία να δώσει σημεία ζωής...
-
Θα το κοιτάξω, ευχαριστώ για τις πληροφορίες..!
-
Tωρα μπήκα στο club....γίνεται χαμός πολύ κράξιμο για bugs ειδικά στην 10''. Δεν αλλάζουν τα profil drive με την μία , κλιματισμοι δεν ανοίγουν , συγχρονίζει όποτε θέλει , χάνει ρυθμίσεις, κάμερα οπισθοπορειας δεν δουλεύει....γενικά πέφτει πολύ κράξιμο ...και κορυφαίο το πρόβλημα με την πλήρη ακινητοποίηση ενός plugin ....
Επίσης πολλούς θορύβους ακούν κάτοχοι και στο dsg αλλά και στο μηχανικό σαν από χαλασμένο ρουλεμάν....
-
Εντάξει, αναμενόμενα όλα αυτά...αρχή είναι ακόμα, για VAG μιλάμε. Πάντως είδα άμεση ανταπόκριση από τον Μακρή και εντάξει τέλος καλό όλα καλά, δεν έγινε κάτι σοβαρό.
-
Ναι το είδα ανταποκρίθηκε αμέσως όπως γράφει ο κάτοχος για τα υπόλοιπα που διαβάζω είναι αρκετά εκνευριστικα αν τα έχεις σε καθημερινή βάση όπως και ανησυχητικπι οι θόρυβοι που ακούν στα κιβώτια όταν μιλάμε για αμαξια με τόσα λίγα χλμ....
-
Οι VAGιτες οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί, το θεωρούν σχεδόν φυσιολογικό. Δεν υπάρχει πρόβλημα αν παρουσιαστεί αυτό ή το άλλο, αυτοκίνητο είναι.. αυτό ξέρουν, αυτό περιμένουν, αυτό θεωρούν φυσιολογικό.
Στις Γερμανοτραφεις χώρες θα πάρεις Skoda, και στο τσακιρ κέφι VW, είναι κάπως σαν φυσικό φαινόμενο, και περίπου έτσι είναι σε όλη την κεντρική Ευρώπη, έχεις κάποια φθηνότερη επιλογή, έπειτα VW, και μετά αν το αντέχεις πας σε premium Γερμανικό Audi/BMW/Mercedes.
Πάντως παντού παρουσιάζονται θεματακια και αστοχίες, απλά δεν υπάρχει κυκλοφορία VAG χωρίς..
-
Εντάξει για κάποια από τα προβληματα ειδικά αυτά που είναι της μόδας τελευταία με τα συστήματα πολυμέσων φταίνε και οι εισαγωγείς πχ με το περίφημο θέμα που υπήρχε με το skoda connect που δεν λειτουργουσε γιατί θα έπρεπε να είχε ενεργοποιηθεί κατά την διάρκεια της παραγγελίας και όχι μετά και τα αμάξια ήρθαν Ελλάδα χωρίς να ενεργοποιηθεί και έλεγαν παπατζες μετά στους κατόχους ότι θα ενεργοποιηθεί αργότερα και ότι φταίει το εργοστάσιο...
Το ίδια διαβάζω και τώρα για το Λεόν ότι δεν λειτουργεί το full link και δεν συνεργάζεται με τα κινητά , και εδώ αν δεν έχει γίνει ενεργοποίηση κατά την παραγγελία λένε δεν ενεργοποιείται μετά.
Seat Leon Mk4 (2020)