Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Leon Mk4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Leon Mk4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 83
    • 84
    • 42 / 84
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    1673
    65396
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by

      Προφανως πρεπει να τα μαθεις. Στα πλαισια ενος τεστ ντραιβ τα πατας μαλακα γιατί δεν ξερεις το αμαξι . Αυτο το μαλακο δεν ηταν αρκετο το αμαξι δεν εκοβε , επρεπε να βυθισεις κι αλλο το ποδι.

      Παμε σε αλλα τωρα τελικά το νεο dsg 7 του ομιλου ειναι υγρου τυπου ειπαμε? Αν ξεπεράσουμε το θεμα μου αρεσει δε μου αρεσει το αυτοματο με τόσα που εχουν γραφτει θα προχωρούσατε σε dsg mhev ? (δεν μιλάω απαραιτητα για το λεον , πχ στον μπαμπα της d κατηγοριας στην οκταβια).

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        petermeter last edited by

        για την ιστορία το οκτάβια είναι c-segment όπως και το λεόν

        ίδιο μεταξόνιο, αντίστοιχα μετατρόχια (για την ακρίβεια, λίγο μεγαλύτερα το λεόν!)
        πιο ευρύχωρο σαλόνι το λεόν (!), μεγαλύτερος χώρος αποσκευών το οκτάβια (εύλογα λόγω του τρίτου όγκου)

        (καταλαβαίνω πως τη σύγχυση δημιουργεί ο τριτος όγκος του οκτάβια,
        αλλά το τοπίο οριστικοποιεί η αντιστοιχία των sw εκδόσεων)

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • T
          tsofras @tkin73 last edited by

          Προφανως πρεπει να τα μαθεις. Στα πλαισια ενος τεστ ντραιβ τα πατας μαλακα γιατί δεν ξερεις το αμαξι . Αυτο το μαλακο δεν ηταν αρκετο το αμαξι δεν εκοβε , επρεπε να βυθισεις κι αλλο το ποδι.

          Παμε σε αλλα τωρα τελικά το νεο dsg 7 του ομιλου ειναι υγρου τυπου ειπαμε? Αν ξεπεράσουμε το θεμα μου αρεσει δε μου αρεσει το αυτοματο με τόσα που εχουν γραφτει θα προχωρούσατε σε dsg mhev ? (δεν μιλάω απαραιτητα για το λεον , πχ στον μπαμπα της d κατηγοριας στην οκταβια).

          Αν εξαιρέσουμε τα σχόλια περί DSG , όπως είπες ( που και εγώ είμαι ερωτευμένος μαζί του αλλά ακόμη την φοβία την έχω) πρέπει να οδηγήσεις ένα mhev για να δεις αν σου αρέσει.

          Εγώ που οδήγησα το phev δεν μου άρεσε να σου πω την αλήθεια το coasting που κάνει και που κόβει με το που αφήσεις το γκάζι για να φορτίσει την μπαταρία.

          Εν κατακλείδι θα προτιμούσα το δίλιτρο που και το καλύτερο DSG φοράει και ανεξάρτητη ανάρτηση έχει και δεν είναι mhev

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tkin73 @petermeter last edited by

            για την ιστορία το οκτάβια είναι c-segment όπως και το λεόν

            ίδιο μεταξόνιο, αντίστοιχα μετατρόχια (για την ακρίβεια, λίγο μεγαλύτερα το λεόν!)
            πιο ευρύχωρο σαλόνι το λεόν (!), μεγαλύτερος χώρος αποσκευών το οκτάβια (εύλογα λόγω του τρίτου όγκου)

            (καταλαβαίνω πως τη σύγχυση δημιουργεί ο τριτος όγκος του οκτάβια,
            αλλά το τοπίο οριστικοποιεί η αντιστοιχία των sw εκδόσεων)

            oι ταξινομησεις ομως οι επισημες το κατατασουν στην d κατηγορια ( με τις περισσοτερες πωλησεις φετος)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              sabas_thess @petermeter last edited by

              ίδιο μεταξόνιο, αντίστοιχα μετατρόχια (για την ακρίβεια, λίγο μεγαλύτερα το λεόν!)
              πιο ευρύχωρο σαλόνι το λεόν (!), μεγαλύτερος χώρος αποσκευών το οκτάβια (εύλογα λόγω του τρίτου όγκου)

              Έχει μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους το Leon από το Octavia; Ειλικρινά ρωτάω, δεν ειρωνευομαι.

              "I am what you made me", D.V.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                petermeter @tkin73 last edited by

                petermeter wrote:

                για την ιστορία το οκτάβια είναι c-segment όπως και το λεόν

                ίδιο μεταξόνιο, αντίστοιχα μετατρόχια (για την ακρίβεια, λίγο μεγαλύτερα το λεόν!)
                πιο ευρύχωρο σαλόνι το λεόν (!), μεγαλύτερος χώρος αποσκευών το οκτάβια (εύλογα λόγω του τρίτου όγκου)

                (καταλαβαίνω πως τη σύγχυση δημιουργεί ο τριτος όγκος του οκτάβια,
                αλλά το τοπίο οριστικοποιεί η αντιστοιχία των sw εκδόσεων)

                oι ταξινομησεις ομως οι επισημες το κατατασουν στην d κατηγορια

                ανέκαθεν τόσο η πλατφόρμα όσο και η εμπορική τοποθέτηση του οκτάβια ήταν c-segment

                oi ταξινομήσεις πάνε ανάλογα με αυτόν που τις κάνει,
                εγώ μιλάω με ψυχρή λογική

                πχ

                https://www.jato.com/wp-content/uploads/2016/08/26-1.jpg

                τώρα 
                αν κι η ελληνική wikipedia το λέει d-segment
                και η αγγλική το λέει c-segment
                αυτό δεν έχει καμία αξία μπροστά στην κοινή λογική και την ψυχρή πραγματικότητα:
                ένα sw leon δεν είναι άλλο segment από ένα sw octavia ή ακόμα ένα leon hatchback (πολύ δε  περισσότερο που η χωροταξία μπορεί να δίνει και επιπλέον πόντους στο λεόν)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Γενικά ναι η κατηγορία ορίζεται από το μεταξόνιο και όχι από τις συνολικές διαστάσεις απλά επειδή η οκταβια ως κουπέ/Σεντάν που είναι είναι το μεγαλύτερο από όλα της c κατηγορίας γίνεται αυτό το μπερδεμα.

                  Ανεξάρτητα από mhev το νέο dsg το εμπιστευόμαστε;

                  Off topic: το άστρα που αλλάζει και μοντέλο δεύτερο σε πωλήσεις; μπράβο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • dimitriscsd
                    dimitriscsd last edited by

                    Δεν υπάρχει μπέρδεμα. To octavia είναι C και το superb D.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • babisstinson
                      babisstinson @tsofras last edited by

                      Tkin73 wrote:

                      Προφανως πρεπει να τα μαθεις. Στα πλαισια ενος τεστ ντραιβ τα πατας μαλακα γιατί δεν ξερεις το αμαξι . Αυτο το μαλακο δεν ηταν αρκετο το αμαξι δεν εκοβε , επρεπε να βυθισεις κι αλλο το ποδι.

                      Παμε σε αλλα τωρα τελικά το νεο dsg 7 του ομιλου ειναι υγρου τυπου ειπαμε? Αν ξεπεράσουμε το θεμα μου αρεσει δε μου αρεσει το αυτοματο με τόσα που εχουν γραφτει θα προχωρούσατε σε dsg mhev ? (δεν μιλάω απαραιτητα για το λεον , πχ στον μπαμπα της d κατηγοριας στην οκταβια).

                      Αν εξαιρέσουμε τα σχόλια περί DSG , όπως είπες ( που και εγώ είμαι ερωτευμένος μαζί του αλλά ακόμη την φοβία την έχω) πρέπει να οδηγήσεις ένα mhev για να δεις αν σου αρέσει.

                      Εγώ που οδήγησα το phev δεν μου άρεσε να σου πω την αλήθεια το coasting που κάνει και που κόβει με το που αφήσεις το γκάζι για να φορτίσει την μπαταρία.

                      Εν κατακλείδι θα προτιμούσα το δίλιτρο που και το καλύτερο DSG φοράει και ανεξάρτητη ανάρτηση έχει και δεν είναι mhev

                      Το δίλιτρο απλά έχει τον γνωστό φόρο πολυτελείας Ελλάδας και προσωπικά πιστεύω θα έπρεπε να έχει λίιιιγα περισσότερα άλογα ρε γαμώτο,  κάπου στα 220. Δίλιτρο τούρμπο μοτέρ είναι αυτό. Που βέβαια για να είμαστε αντικειμενικοί στα 28290 που το δίνουν χωρίς έκπτωση στην έκδοση FR Plus DSG το λες και ευκαιρία από τις λίγες..! Το 1.0 mhev 155hp Focus με καλό εξοπλισμό βγαίνει τόσο πλεον.

                      Το 2λιτρο Leon έχει διαφορετικά φρένα άραγε από το 1.5 ecoTSI?

                      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • L
                        lap last edited by

                        Το superb εχει πολυ καλυτερους χωρους από το octavia. Είναι μια φθηνή λιμουζίνα.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • babisstinson
                          babisstinson last edited by

                          Βρήκα την απάντηση τελικά. Θα αξίζει να δοκιμάσει κανείς και το δίλιτρο λοιπόν για να δει την οδηγική εμπειρία που προσφέρει καθώς έχει και πολλαπλούς πίσω και πιο μεγάλα φρένα:

                          Αυτός ο νέος βενζινοκινητήρας, βασισμένος στην προηγούμενη γενιά κύκλου Miller, εισάγει αρκετές βελτιώσεις προκειμένου να ανταποκριθεί στα πιο πρόσφατα πρότυπα εκπομπών ρύπων και αποδοτικότητας κατανάλωσης καυσίμου. Εισάγει νέους εγχυτήρες άμεσης έγχυσης καυσίμου, οι οποίοι αντικαθιστούν το προηγούμενο σύστημα διπλής έγχυσης. Οι σημαντικές βελτιώσεις για τη μείωση της τριβής του κινητήρα και η ενσωμάτωση ενός νέου turbo συμβάλλουν στην αποτελεσματικότητα αυτής της νέας έκδοσης κινητήρα Leon.

                          Το Leon FR 2.0 TSI πέρα από το νέο μηχανικό σύνολο έρχεται και με σημαντικές αλλαγές σε άλλους τομείς. Έτσι, η ανάρτηση εδώ αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων (αντί για ημιάκαμπτο στις εκδόσεις έως και 150ps). Η ισχυρή έκδοση συνοδεύεται και από νέα φρένα, με εμπρός αεριζόμενα δισκόφρενα 312×25 mm.

                          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • L
                            lap last edited by

                            Δηλαδή, ξανάγινε μόνο άμεσου ψεκασμού

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • babisstinson
                              babisstinson last edited by

                              Χαζεύοντας στο διαδίκτυο είδα διάφορα σχόλια το infotainment της Seat, αναφορές σε glitches, κλπ. Έχει κανείς. το μοντέλο να μας πει τις εμπειρίες του;

                              Φυσικά και τις οδηγικές εμπειρίες κατά προτεραιότητα..!

                              2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                              2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • storm
                                storm last edited by

                                Μπες στο Seat Club να διαβάσεις τι έπαθε κάποιος με καινούριο 1.4 tsi 204hp fr plus dsg e-hybrid και τι του είπε ο Μακρής.

                                Έχουν φέρει στην Ελλάδα όλα αυτά τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μαραφέτια που είναι τίγκα στα bugs, δεν ξέρουν ούτε να τα υποστηρίξουν, δεν ξέρουν τι να πούνε στον πελάτη και περιμένουν την Ισπανία να δώσει σημεία ζωής...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • babisstinson
                                  babisstinson last edited by

                                  Θα το κοιτάξω, ευχαριστώ για τις πληροφορίες..!

                                  2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                  2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    tkin73 last edited by

                                    Tωρα μπήκα στο club....γίνεται χαμός πολύ κράξιμο για bugs ειδικά στην 10''. Δεν αλλάζουν τα profil drive με την μία , κλιματισμοι δεν ανοίγουν , συγχρονίζει όποτε θέλει , χάνει ρυθμίσεις, κάμερα οπισθοπορειας δεν δουλεύει....γενικά πέφτει πολύ κράξιμο ...και κορυφαίο το πρόβλημα με την πλήρη ακινητοποίηση ενός plugin ....

                                    Επίσης πολλούς θορύβους ακούν κάτοχοι και στο dsg αλλά και στο μηχανικό σαν από χαλασμένο ρουλεμάν....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Εντάξει, αναμενόμενα όλα αυτά...αρχή είναι ακόμα, για VAG μιλάμε. Πάντως είδα άμεση ανταπόκριση από τον Μακρή και εντάξει τέλος καλό όλα καλά, δεν έγινε κάτι σοβαρό.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • T
                                        tkin73 last edited by

                                        Ναι το είδα ανταποκρίθηκε αμέσως όπως γράφει ο κάτοχος για τα υπόλοιπα που διαβάζω είναι αρκετά εκνευριστικα αν τα έχεις σε καθημερινή βάση όπως και ανησυχητικπι οι θόρυβοι που ακούν στα κιβώτια όταν μιλάμε για αμαξια με τόσα λίγα χλμ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • D
                                          dublin last edited by

                                          Οι VAGιτες οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί, το θεωρούν σχεδόν φυσιολογικό. Δεν υπάρχει πρόβλημα αν παρουσιαστεί αυτό ή το άλλο, αυτοκίνητο είναι.. αυτό ξέρουν, αυτό περιμένουν, αυτό θεωρούν φυσιολογικό.

                                          Στις Γερμανοτραφεις χώρες θα πάρεις Skoda, και στο τσακιρ κέφι VW, είναι κάπως σαν φυσικό φαινόμενο, και περίπου έτσι είναι σε όλη την κεντρική Ευρώπη, έχεις κάποια φθηνότερη επιλογή, έπειτα VW, και μετά αν το αντέχεις πας σε premium Γερμανικό Audi/BMW/Mercedes.

                                          Πάντως παντού παρουσιάζονται θεματακια και αστοχίες, απλά δεν υπάρχει κυκλοφορία VAG χωρίς..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Εντάξει για κάποια από τα προβληματα ειδικά αυτά που είναι της μόδας τελευταία με τα συστήματα πολυμέσων φταίνε και οι εισαγωγείς πχ με το περίφημο θέμα που υπήρχε με το skoda connect που δεν λειτουργουσε γιατί θα έπρεπε να είχε ενεργοποιηθεί κατά την διάρκεια της παραγγελίας και όχι μετά και τα αμάξια ήρθαν Ελλάδα χωρίς να ενεργοποιηθεί και έλεγαν παπατζες μετά στους κατόχους ότι θα ενεργοποιηθεί αργότερα και ότι φταίει το εργοστάσιο...

                                            Το ίδια διαβάζω και τώρα για το Λεόν ότι δεν λειτουργεί το full link και δεν συνεργάζεται με τα κινητά , και εδώ αν δεν έχει γίνει ενεργοποίηση κατά την παραγγελία λένε δεν ενεργοποιείται μετά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 42 / 84
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr