-
ρε συ χαρη αρχιτεκτονας ανθρωπος και βλεπεις κατι ομορφο στο κουγκα? σιριουσλι? εμενα αναμνηση ικαρου αστικου μου φερνει, προσπαθησα καποια στιγμη να το χωνεψω αμα θυμασαι γιατι το πλαγκ ιν εβγαινε τσαμπα αλλα δεν μπορεσα, εφαγα ενα πιατο γεμιστα και στανιαρα.
καλο αμαξι ειναι, ασχετο αυτο ομως με την εμφανισις...
-
- μέσα στο εμπρός υποβραχιόνιο έχει 12v ενώ το υποβραχιόνιο έχει 'περάσματα' για καλώδια με το καπάκι κλειστό;
- πίσω κάτω από τους αεραγωγούς της κεντρικής κονσόλας έχει πρίζα κανονική, 12v ή 3pin;
- γνωρίζει κανείς αν με το winter pack όπου οι δύο διακόπτες των όπισθεν θερμαινόμενων είναι εκατέρωθεν της πρίζας της περίπτωσης (2) αν βγάζει usb θύρα αντί απλής πρίζας;
- υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας για τοποθέτηση πίσω υποβραχιόνιου;
-
Στην stline δεν έχει 12ν στο υποβραχιονιο. Αν θυμάμαι καλά όμως με το titanium δεν έχει διαφορά. Στην κονσόλα μπροστά έχει 2 usb κανονικές και μια 12ν θύρα. Πάντως αν έχει στο υποβραχιονιο σίγουρα έχει και ένα κόψιμο για να κλείνεις το καπάκι χωρίς να τραυματίζει το καλώδιο.
-
Νομίζω τα ελληνικά τα φέρνουν με μια usb κανονική και μια type-c στην πίσω κονσόλα. Τα κουμπιά θερμενομενων πάνε εκατέρωθεν. Αλλά στην αντιπροσωπεία είχα δει titanium με αγγλική τριπολικη μπριζα πίσω στην κολώνα αντί για usb.
-
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν γίνεται αν δεν αλλάξεις σαλόνι . (Δέρμα ύφασμα που έχει η stlinex)
-
Ευχαριστώ πολύ @Kyriakos33
-
ρε συ χαρη αρχιτεκτονας ανθρωπος και βλεπεις κατι ομορφο στο κουγκα? σιριουσλι?
Γούστα είναι αυτά γατούλη!! Και εγώ το βρίσκω πολύ όμορφο το νέο Kuga, μετά τα Γαλλικά είναι από τα πιο ωραία.
-
ρε συ χαρη αρχιτεκτονας ανθρωπος και βλεπεις κατι ομορφο στο κουγκα? σιριουσλι? εμενα αναμνηση ικαρου αστικου μου φερνει, προσπαθησα καποια στιγμη να το χωνεψω αμα θυμασαι γιατι το πλαγκ ιν εβγαινε τσαμπα αλλα δεν μπορεσα, εφαγα ενα πιατο γεμιστα και στανιαρα.
καλο αμαξι ειναι, ασχετο αυτο ομως με την εμφανισις...
Λέω και εγώ δεν θα πεταχτεί να μας πει για το πόσο αδιάφορο είναι το Kuga. Αναμένω και τον Dublin. Το έχουμε εμπεδώσει ότι δεν σου αρέσει, πρέπει να έχεις κάνει καμιά εικοσαριά posts μόνο και μόνο για να πεις πόσο άσχημο είναι.
-
gatoz wrote:
ρε συ χαρη αρχιτεκτονας ανθρωπος και βλεπεις κατι ομορφο στο κουγκα? σιριουσλι? εμενα αναμνηση ικαρου αστικου μου φερνει, προσπαθησα καποια στιγμη να το χωνεψω αμα θυμασαι γιατι το πλαγκ ιν εβγαινε τσαμπα αλλα δεν μπορεσα, εφαγα ενα πιατο γεμιστα και στανιαρα.
καλο αμαξι ειναι, ασχετο αυτο ομως με την εμφανισις...
Λέω και εγώ δεν θα πεταχτεί να μας πει για το πόσο αδιάφορο είναι το Kuga. Αναμένω και τον Dublin. Το έχουμε εμπεδώσει ότι δεν σου αρέσει, πρέπει να έχεις κάνει καμιά εικοσαριά posts μόνο και μόνο για να πεις πόσο άσχημο είναι.
Ποτέ δεν είπα άσχημο, το είπα αδιάφορο, με παρωχημένο εσωτερικό και υπερβολικά μεγάλες διαστάσεις για κατηγορία C suv ενώ περισσότερο πλέον crossover-ιζει, πάρε SUV-ιζει - έστω και ψεύτικα - ενώ ο ανταγωνισμός έχει πάρει φωτιά.
Ειλικρινά, ποτέ δεν το είπα άσχημο το αυτοκίνητο.
-
gatoz wrote:
ρε συ χαρη αρχιτεκτονας ανθρωπος και βλεπεις κατι ομορφο στο κουγκα? σιριουσλι? εμενα αναμνηση ικαρου αστικου μου φερνει, προσπαθησα καποια στιγμη να το χωνεψω αμα θυμασαι γιατι το πλαγκ ιν εβγαινε τσαμπα αλλα δεν μπορεσα, εφαγα ενα πιατο γεμιστα και στανιαρα.
καλο αμαξι ειναι, ασχετο αυτο ομως με την εμφανισις...
Λέω και εγώ δεν θα πεταχτεί να μας πει για το πόσο αδιάφορο είναι το Kuga. Αναμένω και τον Dublin. Το έχουμε εμπεδώσει ότι δεν σου αρέσει, πρέπει να έχεις κάνει καμιά εικοσαριά posts μόνο και μόνο για να πεις πόσο άσχημο είναι.
εικοσι ενα
-
Να τα κατοστήσεις!!!
-
Να τα κατοστήσεις!!!
χαχαχχχχ. γεια σου ρεγκρεσε αρχοντα....
-
Το stline έχει πιο χαμηλομενη όμως ανάρτηση με μικρότερη απόσταση από το έδαφος που έχει και καλά και κακά και πιο σκληρή ανάρτηση που σε συνδυασμό με τις 18αρες και τον χαρακτήρα του αμαξιου το κάνουν αρκετά σφικτό και κάποιοι παραπονούνται για τις αντιδράσεις της ανάρτησης στο πίσω κάθισμα.
Όπως θυμάμαι την stline δεν ξέρω αν ισχύουν ακόμα με τις διαδοχικές προσαφαιρεσεις το δυνατό της σημείο είναι οι επενδύσεις στο τιμόνι και στον λεβιέ που είναι πολύ πιο ποιοτικές από την τιτανιουμ ειδικά το διάτρητο δέρμα του τιμονιού είναι πολύ ποιοτικο και ευχάριστο στην αφή.
-
Το stline έχει πιο χαμηλομενη όμως ανάρτηση με μικρότερη απόσταση από το έδαφος που έχει και καλά και κακά και πιο σκληρή ανάρτηση που σε συνδυασμό με τις 18αρες και τον χαρακτήρα του αμαξιου το κάνουν αρκετά σφικτό και κάποιοι παραπονούνται για τις αντιδράσεις της ανάρτησης στο πίσω κάθισμα.
Titanium 19cm -- ST Line 18cm
Αλλά σε ταξίδι πρέπει να έχει πολύ ωραία αίσθηση το άτιμο... Ε σε κακοτράχαλους δρόμους (που δεν εχουμε και λίγους), λογικά θα βγάζει μια πιο ενοχλητική αίσθηση λόγω στησίματος.. Αν και δεν το επιβεβαιώνουν όλοι οι κάτοχοι αυτό τελικά.
Αυτό που ρώτησα και πριν λίγο καιρό και δεν είδα απάντηση από κάποιον που γνωρίζει, είναι κατά πόσο το πιο σφιχτό setup ενός αυτοκινήτου έχει επίπτωση στην συντήρηση του. Δηλαδή κατά πόσο επιβαρύνονται τα μηχανικά μέρη, σύνδεσμοι κτλ ώστε να χρειάζονται πιο συχνά αντικατάσταση (άρα τελικά αυξημένο κόστος συντήρησης).
-
Eνταξει σε αυτο μονο κάποιος μηχανικός της φορντ μπορει να σου απαντησει και δεν νομίζω να έχει τοση σημασια προσωπικα για εμενα , άντε να προκυψουν λίγες χιλίαδες χλμ νωρίτερα κάποια αλλαγή , η οποία όμως αν σε νοιάζει τόσο πολυ αυτό, το οδηγείς λίγο πιο προσεκτικά και το πατσίζεις.
-
regresso wrote:
gatoz wrote:
ρε συ χαρη αρχιτεκτονας ανθρωπος και βλεπεις κατι ομορφο στο κουγκα? σιριουσλι? εμενα αναμνηση ικαρου αστικου μου φερνει, προσπαθησα καποια στιγμη να το χωνεψω αμα θυμασαι γιατι το πλαγκ ιν εβγαινε τσαμπα αλλα δεν μπορεσα, εφαγα ενα πιατο γεμιστα και στανιαρα.
καλο αμαξι ειναι, ασχετο αυτο ομως με την εμφανισις...
Λέω και εγώ δεν θα πεταχτεί να μας πει για το πόσο αδιάφορο είναι το Kuga. Αναμένω και τον Dublin. Το έχουμε εμπεδώσει ότι δεν σου αρέσει, πρέπει να έχεις κάνει καμιά εικοσαριά posts μόνο και μόνο για να πεις πόσο άσχημο είναι.
εικοσι ενα
Θα σου έλεγα οτι μιλάς εσυ για ασχήμια με το VIT? αλλά έχεις και το 3008 ρε άτιμε που είναι μια ομορφια.
-
Μπορεί κάποιος να μου ανοίξει τα μάτια και να με βοηθήσει με το Android Auto? Τι ακριβώς μπορείς να κάνεις με τη συγκεκριμένη εφαρμογή; Μέχρι τώρα μόνο τη χρήση του Spotify βρίσκω χρήσιμη.
-
Ουσιαστικά μεταφέρεις τις εφαρμογές του κινητού σου στην οθόνη του αμαξιου.
Η πιο αυτονόητη χρήση είναι για να κάνεις χρήση πλοηγού μέσω των Google maps.
-
Αυτό σε περίπτωση που δεν έχει το αυτοκίνητο εγκατεστημένο navigation, αλλιώς δεν βλέπω το λόγο. Προς το παρόν χρησιμότητα βλέπω στη μουσική (Spotify). Μπορεί να τρέξει για παράδειγμα το app του e radio και να ακούω ψηφιακό ραδιόφωνο ; Επίσης κάποιος είχε αναφέρει ότι άμα δεν χρησιμοποιείς το εργοστασιακό navi της SYNC δεν εμφανίζονται στο HUD οι ενδείξεις πλοήγησης (turn list). Τι άλλες εφαρμογές χρησιμοποιείται ;
ΥΓ Kyriako δώσε καμιά συμβουλή.
-
Μπορεί κάποιος να μου ανοίξει τα μάτια και να με βοηθήσει με το Android Auto? Τι ακριβώς μπορείς να κάνεις με τη συγκεκριμένη εφαρμογή; Μέχρι τώρα μόνο τη χρήση του Spotify βρίσκω χρήσιμη.
spotify και google maps χρησιμοποιώ εγω, τίποτα άλλο
-
Google Maps γιατί; Δεν σε καλύπτει η εφαρμογη navigation της Ford; Ξέρεις εάν χρειάζεται ενεργοποίηση το πακέτο με τα 3 GB που δίνει η Ford σε νέα οχήματα; Το Spotify έχεις ιδέα εάν απαιτεί μεγάλο όγκο δεδομένων ;
-
To Local Hazard της Ford το χρησιμοποιείς;
-
Αυτό σε περίπτωση που δεν έχει το αυτοκίνητο εγκατεστημένο navigation, αλλιώς δεν βλέπω το λόγο.
Ο λόγος είναι ότι το google maps είναι πολύ ανωτερο από αυτό που εχει της ford εργοστασιακο. Το ίδιο εχω και γω στο Puma SYNC 3 και δεν το χρησιμοποιώ ποτέ.
Βγάζει καλύτερες και ποιο εξυπνες διαδρομες λαμβανοντας υπόψιν την κίνηση, ψάχνεις με ονόματα αντι μόνο με οδους (πχ ονομα εστιατορίου) και έχει καλύτερη ενημέρωση για κίνηση ατυχήματα σε δρόμους. +ενημερώνεται ποιο συχνα ενω στην ford πάει στην επόμενη αναβάθμιση
ΥΓ το μόνο που με ξενερώνει είναι ότι το SYNC 3 της Ford παίζει μόνο με καλώδιο, αλλά έχω παραγγειλει μηχανάκι και σύντομα οταν έρθει θα μου γίνει ασυρματο
FORD KUGA 2020