-
Κινητό 1500 ευρώ μπορεί ο καθένας να πάρει αν ζοριστεί..
-
Αν εχεις ηδη βαλει φωτοβολταικα τοτε δεν μπαινουν στην εξισωση κοστους για ηλεκτρικο. Αν τα βαλεις για να παρεις ηλεκτρικο τοτε ναι δεν βγαινει νοημα.
Το ιδιο και η μεζονετα φανταζομαι το 99% ζουν σε μεζονετα/μονοκατοικια δεν ηξεραν πριν Χ χρονια οτι θα ερθουν ηλεκτρικα.
Για αυτους που δεν εχουν μεζονετες και φωτοβολταικα ισως να βαλουν επι ΠΑΣΟΚ.
-
@lap define καλά κινητά? Το 90% αγοράζει κινητό άνω των 600€ για να κάνει μόστρα με χρήση FB - tic toc και insta ακόμα και το κινέζικο το δικό μου τα κάνει αυτά με επιτυχία 2 χρόνια μετά την αγορά.
@mastoras κανένας δεν ζορίζεται iPhone X με 48 άτοκες δόσεις...
@insane driver +1000, αλλά ποιο πολύ με ενοχλεί που πλασάρεται ως συμφέρουσα αγορά για τον μέσο Έλληνα που έριξε το σύστημα του οαεδ όταν άνοιξε η πλατφόρμα για επιδότηση διακοπών
-
iPhone, galaxy. Κτλ.
Αυτα 1000 ευρω κοστιζουν τα καλά τους.
Οκ δεν ξέρω αν χρησιμοποιείς την επεξεργαστή τους ισχύ. (Δεν ξερω αν βγήκε iPhone με το m1, παπάδες θα κάνει το κινητό συνδεδεμένο σε μια οθόνη!!!) αλλά οι κάμερες τους είναι από άλλο πλανήτη. Και όπως έχω πει τις φωτογραφίες τις δίνω σημασία διοτι θα τις βλέπουμε στο μέλλον. Είναι καλό αξεσουάρ η καλή κάμερα πόσο μάλλον να έρχεται στο κινητό πάνω.
-
Και τώρα τα καλά.... Τόσο κοστίζουν...
Το ίδιο λέμε! Θα φθηνύνουν τα Τεσλα όταν φθηνύνουν και τα Αη Φον... που κυκλοφορούν πλέον μαζικά...
-
-
Διαφωνώ απόλυτα με το παρακάτω!
οπότε 250 χιλιάρικα η μεζονέτα, και 20 τα φωτοβολταϊκά και 30 χήνες το e208, με ένα 300άρι κατ' ελάχιστο καθάρισες, ζεις ωραία και οικολογικά και οικονομικά. 580€ επί 12 επί 2 σύζυγοι, μούμπλε μούμπλε... βγαίνει 13920€ ετησίως, με λίγες οικονομίες θα σπαταλούν από 1 χιλιάρικο το μήνα και θα βάζουν τα 1920€ στην άκρη κάθε χρόνο, βάλε και 30 χιλιάρικα που θα χει πατσιασμένα η γιαγιά στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο όταν πεθάνει, μας κάνει 270.000/1920 = 140,6 χρόνια, οπότε τα δισέγγονά τους ίσως θα χουν και μεζονέτα με φωτοβολταϊκά και ηλεκτροκίνητο αμάξι.
Με 250κ μεζονέτα μόνο στο ζεφύρι παίρνεις!
Άσχετο, είδα ένα τέσλα στο Βόλο το 3μερο.
-
Χαχα δεν το είδα το παραπάνω,χάνω ποστς με το κινητό . Μ αρεσουν αυτά τα αριθμητικά παραδείγματα. Ρεαλιστικά και απλα.
Μετα θα με πουν και κομπλεξικό.
Μαύρα, κλεμμένα, δανεικά φορτωμένα σε εταιρίες που παραπαίουν και χωράφια είναι....ξυπνατε ρε!!!!!
Υπαρχουν και εξαιρέσεις αλλά η μεγάλη μάζα έτσι όπως τα λέω είναι.
Αυτοί που πραγματικά μπορούν να πάρουν τέτοια είναι μόνο οι ιδιοκτήτες εταιριών και οι γονοι τους. Κανένας μισθωτός δεν μπορεί να ζήσει έτσι την Ελλάδα. Εκτός του 5 % Αντε να μη με λετε απόλυτο.
-
Μεζονέτες άπειρες.. Γέρακα/Γλυκά νερά δεν περνάει κανένας από' κει;!
Επαρχία;!
250.000 παίρνεις 3αρακι 30ετιας και φυσικά όχι σε που καλή περιοχή. Για δείτε τι παίρνετε Παγκράτι με 250.000...
-
Τελικά θα λέω αυτά που λέει ο fiverg.
Αντε μαζέψτε 250.000, 300.000 ή 400.000 με παιδιά, έξοδα μετακινήσεις, σχολεία, φροντιστήρια, ετήσια οικογενειακά ταξίδια και φορολογία εισοδήματος.
Αν μπορείτε να χρηματοδοτησετε κεφάλαια των 300.000 ευρώ με δύο μισθούς (ακόμα και μισθούς που αντιστοιχούν σε διδακτορικά) μαζί και ολα αυτα τα έξοδα..... Τι να πω....
Συγχαρητήρια!!!!
Το πιο λογικό στην ιστορία αυτή είναι να εμφανιστεί ένας μπάρμπας που θα πει εγώ γέρασα, τις χίλιες ρίζες στο χωριό τις θέλεις; ή να τις δώσω; τα σπίτια στο χωριό;
Δωστο να πάει το παλιαμπελο.
.. Εντάξει κάτι γίνεται.... Έτσι ναι.
Υ. Γ Το δηλώνω αν μου δωθει τέτοια ευκαιρία και εγω θα το έδινα το παλιαμπελο και θα αγοραζα μεζονέτα. Ξηγημένα πράγματα. Αλλά θα το έλεγα σε όλους ότι είμαι τυχερός και δεν σνομπάρω τον αγώνα σας στην ζωή και δη τα vfm αυτοκινητα σας.
-
Αν μπορείτε να χρηματοδοτησετε κεφάλαια των 300.000 ευρώ με δύο μισθούς (ακόμα και μισθούς που αντιστοιχούν σε διδακτορικά) μαζί και ολα αυτα τα έξοδα.....
Το πιο λογικό στην ιστορία αυτή είναι να εμφανιστεί ένας μπάρμπας που θα πει εγώ γέρασα, τις χίλιες ρίζες στο χωριό τις θέλεις; ή να τις δώσω; τα σπίτια στο χωριό;
Αυτά τα λεφτά δεν μαζεύονται από μισθούς, όσο καλοί κ να είναι....μονο ένας μπάρμπας μας σώζει.
-
Τα «ρέστα» της στην ηλεκτροκίνηση παίζει η General Motors Κ άλλος στο παιχνίδι...
-
Αυτοί έχουν μπει από χρόνια.
-
1α από όλα δεν χρειάζεται να κάνει κάποιος τα πάντα, κάθε γενιά αν χτίζει κάτι, κάτι μένει, προσθέτεις στα προηγούμενα. 1 διαμέρισμα δεν θα έχει φτιάξει κάποιος; Προσθέτεις άλλο ένα και παίρνεις και ενοίκιο, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Έπειτα τα μαύρα και οι μικρό-κομπινες (κυρίως με το κράτος) είναι κυριολεκτικά άπειρα, όποιος είναι στην πιάτσα ξέρει τι γίνεται και πως. Μιλάμε είναι τεράστιο ποσοστό επί των Ελλήνων, και αυτοί είναι οι χειρότεροι, σε όλα, παράσιτα που μολύνουν και κοινωνικά/κομματικά/εκπαιδευτικά,.κ.λ.π
1.000 ρίζες στο χωριό δεν δίνει κανένας. Πρώτ' απ'' όλα θα πέσουν στη μέση συγγενείς/ντόπιοι και θα έχουν εξαφανιστεί προ πολλού.
Έπειτα, άντε βρες χίλιες ρίζες, οπουδήποτε, και ρώτα τιμή..θα σοκαριστείς..
Επίσης, ο θείος Toyoda ξέρει!
https://www.newsauto.gr/news/toyota-ine-poli-noris-gia-ta-ilektrika/
-
Σωστό το πρώτο, αλλά και πάλι μιλάμε για 300.000 ευρώ. Ένα παλιό διαμέρισμα θέλει καμία 40.000 ευρώ για καλή ανακαίνιση ώστε να εισπράττεις ένα καλό ενοίκιο. Επίσης ο ανθρωπος της προηγούμενης γενιάς που πείρε το διαμέρισμα μπορεί να είναι εν ζωή και να του παίρνει το τέκνο τα λεφτά των κόπων του από τα ενοίκια για να κάνει τον καμποσο με το καλο αυτοκινητο.
Άπειρα τα παράδειγμα γύρω μας.
Οποτε καταλήγουμε στο ότι για τέτοια ζωή θέλεις
είτε μεγάλη κληρονομιά,
είτε πληρώνεις για να διατηρήσεις την περιουσία αλλά δεν έχεις για να κάνεις την δικιά σου,
είτε ζεις με λεφτά (έσοδα από ενοίκια κτλ) άλλου.
Εγω το ξαναλέω αν μου δοθεί τέτοια ευκαιρία και μου δώσουν κληρονομιά είτε βοήθεια θα την πάρω. Δεν θα το παίξω ιστορία.
Αλλες εποχές τότε άλλες σήμερα. Τεσπα
Όσον αφορά τα ηλεκτρικά καλά τα λέει ο toyoda.
-
Αχ κυρ Toyota μου, νομίζεις ότι με το να θάβεις την ηλεκτροκίνηση στα σχόλιά σου, θα καταφέρεις να κρύψεις ότι έχασες το τρένο. Που θες 50 χιλιάρικα για 315 χιλιόμετρα αυτονομίας; Τη στιγμή που το δίπλα μαγαζάκι δίνει 614!!!
Έχεις ακούσει, κούκλε μου, για εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που έχασαν το τρένο, τότε που ξεκίνησαν τα έξυπνα κινητά; Ή για εταιρείες φωτογραφικών μηχανών που την πάτησαν στη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή;
Οφείλω όμως να σου αναγνωρίσω ότι με την εγγύηση που δίνεις, αφενός θα πιάσεις το πιο συντηρητικό/φοβισμένο κομμάτι τής αγοράς. Αφετέρου, συμβάλλεις κι εσύ ένα λιθαράκι στην καταπολέμηση των στερεοτύπων (βλέπε τσουρέκια για τις μπαταρίες που θέλουν αλλαγή σε 4-5-6-χ χρόνια).
-
Για Λέξους καλούτσικα είναι. Το Πεμβέ το ιΧ3 ξεκινάει από 70. Το Βόλβο βέβαια το XC40ε είναι κελεπούρι σε αυτά τα λεφτά (50).
-
Αχ κυρ Toyota μου, νομίζεις ότι με το να θάβεις την ηλεκτροκίνηση στα σχόλιά σου, θα καταφέρεις να κρύψεις ότι έχασες το τρένο. Που θες 50 χιλιάρικα για 315 χιλιόμετρα αυτονομίας; Τη στιγμή που το δίπλα μαγαζάκι δίνει 614!!!
Έχεις ακούσει, κούκλε μου, για εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που έχασαν το τρένο, τότε που ξεκίνησαν τα έξυπνα κινητά; Ή για εταιρείες φωτογραφικών μηχανών που την πάτησαν στη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή;
Οφείλω όμως να σου αναγνωρίσω ότι με την εγγύηση που δίνεις, αφενός θα πιάσεις το πιο συντηρητικό/φοβισμένο κομμάτι τής αγοράς. Αφετέρου, συμβάλλεις κι εσύ ένα λιθαράκι στην καταπολέμηση των στερεοτύπων (βλέπε τσουρέκια για τις μπαταρίες που θέλουν αλλαγή σε 4-5-6-χ χρόνια).
Η ειρωνεία είναι πως οι μπαταριοκινητοι θα παίρνουν ή θα χάνουν το τρένο μπας και κάνουν κάνα μακρινό ταξίδι, θα γίνουν της μοδός πάλι οι κλινάμαξες, θα περνάνε τρένο τα ηλεκτρικά απ' το Λιανοκλάδι, φορτωμένα στο βαγόνι...
Τέλος πάντων, όταν εφευρεθούν ηλεκτρικά για κοινούς ανθρώπους όλοι θα πάρουμε, αλλά όχι να κλαίμε και την ΤΟΥΟΤΑ... όσα εργοστάσια, τεχνολογία, και πατέντες, έχουν όλοι οι άλλοι μαζί έχει. Όταν θα βγουν ηλεκτρικά Land Cruiser από άλλον, καλύτερα από τα δικά τους, τότε ναι κλάφτους...
-
Τέλος πάντων, όταν εφευρεθούν ηλεκτρικά για κοινούς ανθρώπους όλοι θα πάρουμε, αλλά όχι να κλαίμε και την ΤΟΥΟΤΑ... όσα εργοστάσια, τεχνολογία, και πατέντες, έχουν όλοι οι άλλοι μαζί έχει. Όταν θα βγουν ηλεκτρικά Land Cruiser από άλλον, καλύτερα από τα δικά τους, τότε ναι κλάφτους...
Όταν....πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας θα'ναι.
Αχ κυρ Toyota μου, νομίζεις ότι με το να θάβεις την ηλεκτροκίνηση στα σχόλιά σου, θα καταφέρεις να κρύψεις ότι έχασες το τρένο. Που θες 50 χιλιάρικα για 315 χιλιόμετρα αυτονομίας; Τη στιγμή που το δίπλα μαγαζάκι δίνει 614!!!
Πολύ εύστοχο το παραδειγμα της Νοκια με τα smartphone. Λες να δούμε αντίστοιχα στην αυτοκίνηση?
Ειναι ξεκάθαρο οτι ο toyota αντιλαμβάνειται οτι θα πρέπει να ρίξει τρελά κεφάλαια για να χτυπήσει τη Tesla, κ θέλει κ πολύ χρόνο, κοινώς είτε με άμεσο είτε με έμμεσο τρόπο η toyota έχει παραδεχτεί οτι εχει παραμείνει πίσω στα ηλεκτρικά κ είναι δύσκολο να καλύψει την διαφορά, εξού κ οι δηλώσεις τους. Δεν πειράζει, ας πρόσεχαν. Κ μεταξύ μας ούτε φθηνή εταιρία είναι πλέον κ για την αξιοπιστία πάμε σε μεγάλη κουβέντα. Μόνο οι εγγυήσεις ειναι το μεγάλο ατού. Αν χαθεί το τρένο όμως, βουρ στα πανιά του Elon.
-
Συζητήθηκε κι εδώ, σας το ανοίγει;
https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/1610981079100896/
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης