-
panormus772 wrote:
Τώρα που έγραψε ο Φάνης για το Kona, το παρακάτω δεν ήταν ενός μέλους μου έγραφε πριν κανένα χρόνο; Πως και το πουλάει,ξέρει κανείς; Και τι είναι επιπλέον η αντλία θερμότητας που περιγράφει;
-
Μάλλον κατάλαβε πόσο φανταστική είναι η ηλεκτροκίνηση....αχαχα!!
-
Αντλία θερμότητας είναι για να ζεσταίνει τον εσωτερικό χώρο (μάλλον πιο γρήγορα ή αποδωτικά από το στάνταρ σύστημα).
Λογικά ο κλιματισμός δεν 'κουμπώνει' πάνω σε κανένα άξονα το κομπρεσέρ, τραβάει μόνο ρεύμα απ τη μπαταρία και έχει δικό του VFD και ολόκληρη τη διάταξη που έχει και μια Αντλία Θερμότητας για να λειτουργεί ακόμη και με στατικό όχημα και να κάνει καλύτερη διαχείριση της ενέργειας (και προφανώς κοστίζει πολλαπλά στην κατασκευή).
-
-
Κι ευκαιρία λοιπόν να δούμε πόσο εμπορικό είναι ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό, γιατί τα ντίζελ δεν θα μπορούν να τα πουλήσουν...
-
@mastoras78 level god λέμε , και την Παρασκευή νομίζω στα καινούρια 'τούνελ' της Παραλιακής στο ύψος του Μοσχάτου είχε καραμπόλα 3 αυτοκίνητα από τα οποία το ένα είχε κάνει 'ροδιές' στον τοίχο του τούνελ σε ύψος 1,50-1,70 , το ένα μάλλον getz το άλλο μάλλον yaris και το τρίτο σεντάν ... είχα μείνει κολλημένος εκεί και σκεφτόμουνα πως σκατά έφτασε η μπροστινή ρόδα εκεί πάνω...
Άλλο ένα σημερινό και αυτό στην Αμφιθέας :
-
@Yem Ώπ δυνατός και αυτός, άξιος. Από τις φώτο βλέπουμε ασυνείδητους οδηγούς με 'φτιαγμένα' αυτοκίνητα με εξατμίσεις που κάνουν θόρυβο !
Τέλος πάντων off topic off μη ζορίζουμε το topic και μείνει από μπαταρία..
-
Τώρα που έγραψε ο Φάνης για το Kona, το παρακάτω δεν ήταν ενός μέλους μου έγραφε πριν κανένα χρόνο; Πως και το πουλάει,ξέρει κανείς; Και τι είναι επιπλέον η αντλία θερμότητας που περιγράφει;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/313325815-hyundai-kona
Eχω την εντυπωση οτι το πουλαει αρκετο καιρο. Και οτι το ειχε φερει μεταχειρισμενο απο Γερμανια, οποτε εχει πανω απο 1 ιδιοκτητες στην ιστορια του. Το πιθανοτερα προσπαθει να το δωσει σχεδον οσο το πηρε, κατι που ειναι δυνατον αφου το εκανε ο ιδιος εισαγωγη και να φερει ενα αλλο. Το κανει αρκετος κοσμος.
-
Ο Evan ξεκίνησε με ένα CHR, γλυκάθηκε στην ηλεκτροκίνηση, πήρε ένα ηλεκτρικό Smart στη γυναίκα του. Στη συνέχεια πήρε κι ένα Leaf πρώτης γενιάς για τα δικά του αστικά, τελικά γλυκάθηκε περισσότερο, έδωσε και το CHR και το Smart και πήρε το Kona. Μετά είπε ότι θα περιμένει το Model Y, αλλά έκανε το λάθος να μπει σε Μ3 (το ηλεκτρικό ντε) κι όταν ήρθε η φουρνιά τον Μάρτιο κι έγιναν κάποιες ακυρώσεις, τσίμπησε ένα Μ3 Long Range. Οπότε, πλέον έχει το Smart, το Kona και το Μ3. Ε, το Kona πρέπει να φύγει.
Θυμάμαι ότι του είχε στοιχίσει είτε 32 είτε 33, οπότε δε βγάζει κέρδος. Η τιμή είναι πολύ καλή, αλλά είναι δύσκολο να δώσει κάποιος 27.500 κασέρι για Kona με δύο προηγούμενους ιδιοκτήτες. Πόσο μάλλον ηλεκτρικό, που αν διαβάσετε τι γράφεται στο ΦουΜπού, θα σας πέσουν όσες τρίχες έχουν μείνει. Οπότε καταλαβαίνετε ότι το αγοραστικό κοινό για ακριβό ηλεκτρικό στην Ελλάδα του 2021, που δεν είναι μουράτο (Tesla, i-Pace, e-Tron, EQC) είναι εξαιρετικά περιορισμένο.
Ο ίδιος λέει ότι αν το Kona ήταν τετρακίνητο, δε θα το άλλαζε με τίποτα.
-
H θέρμανση της καμπίνας σε ένα συμβατικό ιχ γίνεται με τα ζεστά νερά του ψυγείου του κινητήρα, είτε με ηλεκτρικές αντιστάσεις στους αεραγωγούς. Μερικές φορές και με τα δύο, π.χ. σε πετρελαιοκίνητα επειδήΣ ο κινητήρας αργεί πολύ να ζεσταθεί μπαίνουν μπροστά οι αντιστάσεις τα πρώτα 10-20-30 λεπτά λειτουργίας και μετά τα νερά του ψυγείου.
Ψυγείο γιοκ στα ηλεκτρικά, μένουν μόνο οι αντιστάσεις. Και επειδήΣ οι αντιστάσεις τραβάνε πολύ ρεύμα, μερικά ηλεκτρικά έχουν α/θ γι'αυτή τη δουλειά, για να μην κόβουν πολύ από την αυτονομία. Να θυμίσω ότι α/θ είναι τα γνωστά οικιακά κλιματιστικά λειτουργίας ψύξη-θέρμανσης. Κάτι αντίστοιχο είναι και στα ιχ, μόνο που δεν είναι ιμαντοκίνητες όπως στα συμβατικά ιχ, αλλά ηλεκτροκίνητες α/θ, ανεξάρτητες από τον κινητήρα.
-
Σε άλλα νέα τώρα : Παταγώδης η αποτυχία του προγράμματος Κινούμαι ηλεκτρικά (με σκανδαλώδεις επιδοτήσεις), όσον αφορά τα ταξί.
*Πάντως σε σύνολο άνω των 13.000 αιτήσεων στο πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά **μόλις 8 αιτήσεις αφορούν σε επιδότηση απόκτησης ηλεκτρικού Ταξί, 3 αιτήσεις σε plug-in υβριδικό Ταξί *δηλαδή το 0,06% και 0,03%.
Είναι πολύ σημαντικό, διότι ένα ταξί κινείται 8-10 φορές περισσότερο από ένα συμβατικό ιχ, με εύλογα τα οφέλη της οικονομίας και της μειωμένης ρύπανσης αν αυτά γίνουν ηλεκτρικά. Το φάρμακο ίσως είναι η (σκανδαλώδης) και πάλι επαύξηση της επιδότησης στα ...22.500 ευρώ μπας και τσιμπήσει κανένα μεγαλύτερο μελανούρι αυτή τη φορά.
Έχω γράψει γιατί το ηλεκτρικό δε βολεύει στα διπλοβάρδικα ταξιΑ, και έχω θέση ως μοναδικές παράμετρους για να το ξανασκεφτεί κάποιος ταρίφας το φύτεμα ικανού αριθμού ταχυφορτιστών DC στις πιάτσες, με φιλική χρέωση μάλιστα.
https://www.newsauto.gr/fleet-cars/epidotisi-22-500-evro-gia-tin-apoktisi-ilektrikou-taxi/
-
στην Ιταλια, καποιοι δημοι προσφερουν φορτιση σε ταξι με ενα μικρο παγιο καθε μηνα.
-
Αντιγράφω από το ΦουΜπού:
Κάτοχος του e208 εδώ και 7 μήνες στην έκδοση GT line θα σου πω ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Επίσης, ως κάτοχος premium diesel θα σου πω πως δεν θέλω πλέον καν να το οδηγώ. Οδηγώντας για κάποιες μέρες ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όταν μπεις σε diesel νομίζεις ότι οδηγείς τρακτέρ, είναι τέτοια η διαφορά σε θόρυβο, κραδασμούς κτλ. Τώρα, κάποια πράγματα έχουν να κάνουν και με τη γενικότερη φιλοσοφία που έχει ο καθένας, το ηλεκτρικό ήρθε στην κατοχή μου σαν φυσική συνέχεια άλλων πραγμάτων, είχα βάλει πριν 7 χρόνια φωτοβολταϊκά στο σπίτι, εξασφάλισα δωρεάν καθαρή ενέργεια για το σπίτι μου αρχικά και τώρα για τις μετακινήσεις μου. Θεωρώ το e208 μια καλή επιλογή, δε θα σου πω αν είναι υπερτιμημένο ή όχι, θα σου πω όμως πως είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και ανταποκρίνεται απόλυτα στις προσδοκίες μου. Θα δεις τις ανάγκες σου, θα δεις τα χρήματα που μπορείς να διαθέσεις και αποφάσισε ανάλογα.
-
Θεωρώ το e208 μια καλή επιλογή, δε θα σου πω αν είναι υπερτιμημένο ή όχι, θα σου πω όμως πως είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και ανταποκρίνεται απόλυτα στις προσδοκίες μου. Θα δεις τις ανάγκες σου, θα δεις τα χρήματα που μπορείς να διαθέσεις και αποφάσισε ανάλογα.
Η ατάκα για το τρακτέρ ειναι όλα τα λεφτα....ειναι δικός μου ο φίλος παραπάνω...το έχει συνδυάσει κ με φωτοβολατικά, θα ησυχάσει το κεφάλι του για μία 20ετιά....
-
οπότε 250 χιλιάρικα η μεζονέτα, και 20 τα φωτοβολταϊκά και 30 χήνες το e208, με ένα 300άρι κατ' ελάχιστο καθάρισες, ζεις ωραία και οικολογικά και οικονομικά. 580€ επί 12 επί 2 σύζυγοι, μούμπλε μούμπλε... βγαίνει 13920€ ετησίως, με λίγες οικονομίες θα σπαταλούν από 1 χιλιάρικο το μήνα και θα βάζουν τα 1920€ στην άκρη κάθε χρόνο, βάλε και 30 χιλιάρικα που θα χει πατσιασμένα η γιαγιά στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο όταν πεθάνει, μας κάνει 270.000/1920 = 140,6 χρόνια, οπότε τα δισέγγονά τους ίσως θα χουν και μεζονέτα με φωτοβολταϊκά και ηλεκτροκίνητο αμάξι.
-
Piliou πραγματικά κλαίω με την ανάλυσή σου, νασικά με τον τρόπο γραφής....αχαχαχα!!! Ειδικά εκεί με την γιαγιά γέλαγα μόνος μου!
Είπαμε τα ηλεκτρικά δεν είναι για όσους δεν έχουν, είναι για να κάνουν οικονομία όσοι έχουν. Το ρητό λέει 'τα λεφτά πάνε στα λεφτά'.
-
Piliou πραγματικά κλαίω με την ανάλυσή σου, νασικά με τον τρόπο γραφής....αχαχαχα!!! Ειδικά εκεί με την γιαγιά γέλαγα μόνος μου!
Είπαμε τα ηλεκτρικά δεν είναι για όσους δεν έχουν, είναι για να κάνουν οικονομία όσοι έχουν. Το ρητό λέει 'τα λεφτά πάνε στα λεφτά'.
ολες οι νεες τεχνολογιες ειναι ακριβες στην αρχη. Σε 5-10 χρονια η αγορα θα βρει τις νεες ισορροπίες και οι τιμες θα ειναι πολυ πιο προσιτες. Αλλωστε τωρα δεν υπαρχει πρακτικα αγορα μτχ ηλεκτρικων.
-
ολες οι νεες τεχνολογιες ειναι ακριβες στην αρχη. Σε 5-10 χρονια η αγορα θα βρει τις νεες ισορροπίες και οι τιμες θα ειναι πολυ πιο προσιτες. Αλλωστε τωρα δεν υπαρχει πρακτικα αγορα μτχ ηλεκτρικων.
Δεν διαφωνώ. Εγώ για σήμερα μιλάω, σε ποιον απευθύνεται ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ξεκάθαρα σε όσους έχουν οικονομική άνεση (και μονοκατοικία ή σπίτι με κλειστό γκαράζ και ρεύμα) και πάρκινγκ στην δουλειά με φορστιστή και ένα 2ο (τουλάχιστον) αυτοκίνητο για παν ενδεχόμενο.
-
Σημερα ειναι οπως τα λες.
Εγω στο αμεσο μελλον το βλεπω οτι μια φορτιση 10-80% θα διαρκει 10-15', θα υπαρχουν τοσα σημεια φορτισης οσα και βενζιναδικα, θα πηγαινεις και σε 15' θα εισαι ετοιμος. Αυτοι που θα εχουν δυνατοτητα φορτισης στο σπιτι, απλα θα απολαμβανουν φθηνοτερες τιμες, αν δεν μπει καποιο κρατικο χαρατσι φυσικα.
-
-
Ελπίζω πάντως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να φθηνύνουν με την εξάπλωση τους τουλάχιστον όσο και τα κινητά, που στα πρώτα χρόνια της κυκλοφορίας τους κόστιζαν όσο ένας βασικός μισθός και βάλε...
-
Και τώρα τα καλά.... Τόσο κοστίζουν...
-
Και φυσικά δεν μας ενοχλεί που πάνε και δίνουν 1500 Ευρώ για κινητό μακροχρόνια άνεργοι, μας ενοχλούν οι έχοντες που αγοράζουν τα ακριβά ηλεκτρικά.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης