Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 223
    • 224
    • 24 / 224
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    153
    4465
    236129
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stavrosb last edited by

      Η συγκεκριμένη ανάκληση αφορά τα μοντέλα που κατασκευάστηκαν μέχρι τις 15/10/2020.

      Όσοι έχουν MY 2021, που είναι και οι περισσότεροι στην Ελλάδα δεν επηρεάζονται, οι υπόλοιποι λογικά θα ενημερωθούν από τον αντιπρόσωπο για το συγκεκριμένο θέμα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • T
        tmavri last edited by

        Στο παρακάτω link φαίνονται οι καμπύλες ιπποδύναμης - ροπής της αναβαθμισμένης έκδοσης για όσους ενδιαφέρονται μια και η αντιπροσωπεία δεν τις έχει.

        https://www.automobile-catalog.com/curve/2021/3001595/mazda_cx-30_2_0_e-skyactiv_x_186_awd_skyactive-drive.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • H
          harisma23 last edited by

          Διάβασα τεστ αυτής ακριβώς της έκδοσης στο L'Automobile. Οι Γάλλοι (που γενικά τους αρέσουν τα Mazda) δεν ενθουσιάστηκαν ούτε από στήσιμο (υποδεέστερο του 3008 είπαν) ούτε από κινητήρα (όχι ιδιαίτερα δυνατός ούτε ιδιαίτερα οικονομικός).

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lap last edited by

            Είχα σήμερα ένα. Σε βυσσινί ή όπως λέγεται αυτό το χρώμα.

            Πανέμορφο. Φυσικά πιο όμορφο από το 3008.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • alf1
              alf1 @harisma23 last edited by

              Διάβασα τεστ αυτής ακριβώς της έκδοσης στο L'Automobile. Οι Γάλλοι (που γενικά τους αρέσουν τα Mazda) δεν ενθουσιάστηκαν ούτε από στήσιμο (υποδεέστερο του 3008 είπαν) ούτε από κινητήρα (όχι ιδιαίτερα δυνατός ούτε ιδιαίτερα οικονομικός).

              Ναι, βέβαια... Η Mazda που είναι μετά την Alfa Romeo η πιο σπορ από τις αυτοκηνιτοβιομηχανίες μαζικής παραγωγής, έχει SUV με χειρότερο στήσιμο από το 3008...

              Και οι Γάλλοι είναι σίγουρο πως δεν θα υποστήριζαν δική τους μάρκα...  Θα υποστήριζαν ξένη...

              Όσο για τη κατανάλωση θα παραθέσω απλά τον αριθμό 7,6 που είναι η πραγματική μέση κατανάλωση του δικού μου CX30 με αυτόματο κιβώτιο, σε 3.000km με κυκλοφορία κυρίως μέσα στη πόλη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • V
                vakis1975 last edited by

                Συμφωνώ απόλυτα,όσο για την  καταναλωση δεν είχα δει ούτε στα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα με μικρότερα μοτέρ..

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  nioa @alf1 last edited by

                  Στο ίδιο επίπεδο και η δική μου μικτη' 7.6 lt/100 μετά από  6.300 απολαυστικά χιλιόμετρα  στην πόλη και σε ταξίδια. Σε ανοιχτό δρόμο στο ταξίδι εύκολα πέφτεις κάτω από τα 6 λίτρα αν δεν πιέσεις ιδιαίτερα. Έκδοση skyactive X 180 fwd manual

                  Στα περί εμφάνισης δεν μου πέφτει λόγος για το γούστο και την αισθητική του καθενός αλλά για τη συμπεριφορά στο δρόμο  μπορούμε να πούμε πολλά

                  harisma23 wrote:

                  Διάβασα τεστ αυτής ακριβώς της έκδοσης στο L'Automobile. Οι Γάλλοι (που γενικά τους αρέσουν τα Mazda) δεν ενθουσιάστηκαν ούτε από στήσιμο (υποδεέστερο του 3008 είπαν) ούτε από κινητήρα (όχι ιδιαίτερα δυνατός ούτε ιδιαίτερα οικονομικός).

                  Ναι, βέβαια... Η Mazda που είναι μετά την Alfa Romeo η πιο σπορ από τις αυτοκηνιτοβιομηχανίες μαζικής παραγωγής, έχει SUV με χειρότερο στήσιμο από το 3008...

                  Και οι Γάλλοι είναι σίγουρο πως δεν θα υποστήριζαν δική τους μάρκα...  Θα υποστήριζαν ξένη...

                  Όσο για τη κατανάλωση θα παραθέσω απλά τον αριθμό 7,6 που είναι η πραγματική μέση κατανάλωση του δικού μου CX30 με αυτόματο κιβώτιο, σε 3.000km με κυκλοφορία κυρίως μέσα στη πόλη...

                  [/quote]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • gatoz
                    gatoz last edited by

                    γατος ευπειθως αναφερει

                    1. εχει 3008

                    2. για να καψει λιγοτερο απο τα ματσουντα χρειαστηκε να βγει 3008 των 55000

                    3. δεν ειναι καν συγκρισιμες κατασκευες, το τριοοχτω ειναι σκορποχωρι μπροστα σε ενα ματσουντα, το ματι του γατου καποια στιγμη θα σας δειξει τι σημαινει γιαπωνεζικο 'ακριβως' και τι εννοουν οι γαλλοι. σε περιληψη, 'περιπου' στους αρμους. οπως και στο τιγκ, στο ντιες εφτα, στα κουγκα. καλα ηταν το χ1 αλλα το σι εξ ηταν υποδειγμα.

                    4. το αυτο στα κρατηματα, εξαιρετα παταει ενα 3008 αλλα ε, οχι και μαζντα. πρεπει να εισαι εγκαθετος για τα βγαλεις τετοια αποψις. ή γαλλος και να γραφεις την ωρα που σκιζει η χωρα σου στο γιουρο γερμανους με εμπαμπε.

                    5. και στην εμφανισις, οσο κουκλαρα και να εχω, τα σι εξ 30 τα ζηλευω λιγακι....

                    6. οκ, ναι θα μου φαινοταν ψοφιο πλεον το σι εξ 30. αλλα μολις βγαλουν φευ θα ειναι καλυτερο απο ολα τα αλλα φευ.

                    #milf-a-man

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • C
                      criuser last edited by

                      Καλά τα λέτε μόνο που στο Μάζντα άμα είσαι 1,75 αισθάνεσαι τουλάχιστον Αντετοκούμπο..

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • V
                        vakis1975 @criuser last edited by

                        Καλά τα λέτε μόνο που στο Μάζντα άμα είσαι 1,75 αισθάνεσαι τουλάχιστον Αντετοκούμπο..

                        Μην το πάρετε παιδιά,πάρτε το t-roc το ψεύτικο αν δεν σας αρέσει το μαζντα.διαφορετικα πάρτε το q3 και μετά από 2-3 χρόνια στείλτε μου μνμ να σας συστήσω καλά συνεργεία .είμαι παθών και ξέρω...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • S
                          ss_76 last edited by

                          Σαφώς και οι χώροι του CX-30 είναι πολύ μεγαλύτεροι από ότι η compact φινετσάτη - εν δυνάμει επιπέδου lancia- εξωτερική σχεδίαση αφήνει να εννοηθεί. Τετραμελής οικογένεια με παιδία κοντά στο 1.80 ταξιδέει με χαρακτηριστική άνεση. Το επίπεδο κύλισης και κατασκευής εκτιμώ ότι είναι πολύ ανώτερη από την κατηγορία τιμής του, ειδικά σε συνδυασμό με τον υπερπλήρη εξοπλισμό. Επιβεβαιώνω την εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση του eskyactivx

                          Μα το μεγαλύτερο ατού το αυτοκινήτου είναι πραγματικά η εμπειρία Jinba Ittai όπου οδηγός και αυτοκίνητο λειτουργούν ως ένα. Οποιοδήποτε έχει ανεπτυγμένη την οδηγική αίσθηση και δεν ψάχνει ένα απλό μεταφορικό μέσω, δεν έχει παρά να κάνει ένα test drive στην εξυπηρετικότατη autoone και να το διαπιστώσει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • gatoz
                            gatoz @ss_76 last edited by

                            Σαφώς και οι χώροι του CX-30 είναι πολύ μεγαλύτεροι από ότι η compact φινετσάτη - εν δυνάμει επιπέδου lancia- εξωτερική σχεδίαση αφήνει να εννοηθεί. Τετραμελής οικογένεια με παιδία κοντά στο 1.80 ταξιδέει με χαρακτηριστική άνεση. Το επίπεδο κύλισης και κατασκευής εκτιμώ ότι είναι πολύ ανώτερη από την κατηγορία τιμής του, ειδικά σε συνδυασμό με τον υπερπλήρη εξοπλισμό. Επιβεβαιώνω την εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση του eskyactivx

                            Μα το μεγαλύτερο ατού το αυτοκινήτου είναι πραγματικά η εμπειρία Jinba Ittai όπου οδηγός και αυτοκίνητο λειτουργούν ως ένα. Οποιοδήποτε έχει ανεπτυγμένη την οδηγική αίσθηση και δεν ψάχνει ένα απλό μεταφορικό μέσω, δεν έχει παρά να κάνει ένα test drive στην εξυπηρετικότατη autoone και να το διαπιστώσει

                            ωπα, ειπαμε, γαματο, το εκαμες ομως διαφημιση-φυλλαδιο. και η κατηγορια τιμης του ειναι απο τις πολυ υψηλες και πρεπει να δινει τη πρεμιουμοσυνη που δινει. και οχι, καλοφτιαγμενο απιστευτα ειναι. εμφανισιμο ειναι, παταει καλα. λαντσια δεν θα γινει ποτες, δεν εχει και τοση δα κουλτουρα ο σχιστοματης στη σχεδιαση, αλλο αν ξερει ποσο ακριβως να ζουληξει το κλιπ, να βιδωσει τη βιδα και να βαψει ομοιομορφα.

                            #milf-a-man

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • H
                              harisma23 last edited by

                              Όπως είπε και ο γάτος, για χαλαρώστε λίγο με τη διαφήμιση... Αν γίνεσαι ένα με το (SUV) CX-30 οδηγώντας, αν έπαιρνες ένα RX-8 ή ένα ΜΧ-5 (για να μην αλλάξουμε μάρκα και μπλέξουμε στα οπαδικά) τί θα αισθανόσουν; Hamilton και transformer 2 σε 1;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lap last edited by

                                Μιλάτε για κουλτούρα στην Ασία και το λέτε υποτιμητικά. Ε ρε κούνια που σας κούναγε. Την τύφλα τη μαύρη σας δεν ξέρετε.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • panos2171
                                  panos2171 last edited by

                                  Είναι αστείο να μιλάμε για οδηγοκεντρικά suv/cross. Άλλωστε όταν πας σε αυτή την κατηγορία το τελευταίο που σε ενδιαφέρει είναι το οδηγοκεντρικό κομμάτι. Θες ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, άνεση, χώρους. Ποιος θα πάρει suv για να το πηγαίνει τάπα στις στροφές;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • babisstinson
                                    babisstinson @panos2171 last edited by

                                    Είναι αστείο να μιλάμε για οδηγοκεντρικά suv/cross. Άλλωστε όταν πας σε αυτή την κατηγορία το τελευταίο που σε ενδιαφέρει είναι το οδηγοκεντρικό κομμάτι. Θες ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, άνεση, χώρους. Ποιος θα πάρει suv για να το πηγαίνει τάπα στις στροφές;

                                    O οδηγός ενός Maserati Levante, αλλά είναι πολύ λίγοι 

                                    2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                    2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gtsartsal
                                      gtsartsal last edited by

                                      Καλημέρα σε όλους. Υποψήφιος αγοραστής cx-30.

                                      Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε

                                      Το χρώμα στο εσωτερικό στο ταμπλό είναι μπλε, καφέ ή μαύρο?

                                      Στο σαιτ έβλεπα μπλε και καφέ αλλά στο τεστ ντραιβ που έκανα στη Θεσσαλονίκη ήταν μαύρο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • alf1
                                        alf1 @gtsartsal last edited by

                                        Καλημέρα σε όλους. Υποψήφιος αγοραστής cx-30.

                                        Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε

                                        Το χρώμα στο εσωτερικό στο ταμπλό είναι μπλε, καφέ ή μαύρο?

                                        Στο σαιτ έβλεπα μπλε και καφέ αλλά στο τεστ ντραιβ που έκανα στη Θεσσαλονίκη ήταν μαύρο.

                                        Η λογική της Mazda είναι: Στα πλούσια εξοπλισμένα CX30, καφέ και στα λιγότερο πλούσια μπλε.

                                        Δε ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι εσχάτως.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • V
                                          vakis1975 @gtsartsal last edited by

                                          Καλημέρα σε όλους. Υποψήφιος αγοραστής cx-30.

                                          Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε

                                          Το χρώμα στο εσωτερικό στο ταμπλό είναι μπλε, καφέ ή μαύρο?

                                          Στο σαιτ έβλεπα μπλε και καφέ αλλά στο τεστ ντραιβ που έκανα στη Θεσσαλονίκη ήταν μαύρο.

                                          προσωπικα, εκδοση gt plus, ειναι μαυρο δερμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • S
                                            ss_76 last edited by

                                            Νομίζω ότι πλέον standard είναι το μαύρο σαλόνι. Στα μοντέλα 122 υπάρχει η δυνατότητα κατ' επιλογή μπλέ ταμπλώ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 24 / 224
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr